Hän saattaa kohdella minua huonosti ja ylimielisesti, ja edellisessä avioliitossani en tätä hyväksynyt, vaan vähintäänkin pidin sitten mykkäkoulua ja olin etäinen (en pihdannut mutta en myöskään harrastanut muuta kuin lahnaseksiä, enkä varmasti tehnyt aloitetta). Nykyinen mieheni... vaikka ois ihan käsittämätön, niin haluun vaan päästä kainaloonsa ja mielellään saada seksiä... en jaksa vaatia mitään.. anteeksipyyntöä, keskustelua, seksiä pakko saada paljon enkä halua siihen taukoja.. miten sitä nainen tässä tilanteessa pitää puolensa?.. parantaako mies käytöstään jos koko ajan on seksuaalista ylitarjontaa?
Rakastan miestäni liikaa
11
72
Vastaukset
- Anonyymi
Lutkiskelu ei nyt auta. Sun kuppa aivot eivät pysty asioita kuntoon hoitamaan.
- Anonyymi
Seksiin olet rakastunut. Et mieheen.
- Anonyymi
Ap Kirjoitti: "parantaako mies käytöstään jos koko ajan on seksuaalista ylitarjontaa?"
Tuo voi olla sinulle relevantti kysymys, mutta mielestäni se sisältää suhteen jaksolle / kestolle vakavan uhan. Itse tulkitsen tuo kommentin niin, että mahdollisesti käytät tilaisuuden tullen seksiä kiristyksenä miestäsi vastaan, jotta saavuttaisit haluamasi lopputuloksen. Tuo kiristyksen mahdollisuus saa ainakin minun oikeudentunnon heräämään vakavaan kipuiluun. Toivottavasti et oikeasti tuota tarkoittanut, vaan kyse oli vain huonosta sanavalinnasta.
Parisuhde ei ole mikään peli, jossa lasketaan pisteitä ja mitataan kumpi johtaa taikka jopa voittaa, joten unohda tuollaiset ajatukset ennen, kuin myrkytät koko suhteen noilla aivopieruilla.- Anonyymi
No kyllähän ylitarjonnasta eli omasta jatkuvasta aloitteellisuudesta voi luopua ilman että se on pihtaamista. t ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllähän ylitarjonnasta eli omasta jatkuvasta aloitteellisuudesta voi luopua ilman että se on pihtaamista. t ap
Yritä keskustella miehen kanssa rakentavasti, vältä syyttelyä. Kerro miltä sinusta tuntuu, kerro että on paha mieli käytöksestään. Jos ei synny mitään kunnon keskustelua, yritä irrottautua. Jos suostut huonoon kohteluun, itsetuntosi ja elämänhalusi laskee vähitellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä keskustella miehen kanssa rakentavasti, vältä syyttelyä. Kerro miltä sinusta tuntuu, kerro että on paha mieli käytöksestään. Jos ei synny mitään kunnon keskustelua, yritä irrottautua. Jos suostut huonoon kohteluun, itsetuntosi ja elämänhalusi laskee vähitellen.
Jatkoa... Niin, äläkä itse tee seksiin aloitetta enää. Ei siinä ole mitään väärää myöskään, jos kieltäydyt kokonaan, kunnes saatte puhuttua asiat halki. Itselleni tulisi ainakin huono olo, jos kelpaisin vain seksiin, muttei muuten suhtauduttaisi vakavasti. Ensin yläpäät kuntoon, vasta sen jälkeen alapäät. Eikä miehet mitään tossukoita arvosta, niitä näkee yllin kyllin. Yritä arvostaa itseäsi ja opettele tervettä itserakkautta. 😊👍
- Anonyymi
Hyvä esimerkki typerästä naisesta. Jännämiehen nainen. Mies pettää kuitenkin.
- Anonyymi
Tajua, että sinun ei tarvitse hyokätä ensimmäisen vastaantulevan kimppuun. Vaikka se saattaisikin olla pikkuisen kiinnostunut sinusta!
Eläisit ilman miehiä ja antaisit aivojesi rauhoittua, kasvaa ja kehittyä. Sinä et ole henkisesti valmis parisuhteeseen vielä pitkään aikaan.
Mistä tuon tietää?
Siitä että et osaa olla itsenäisesti, haet aivan sinulle sopimattomia kumppaneita pariksesi jne.
Hanki kissa tai koira tai muu lemmikki jota voit halata, joka on aina valmis seuraasi, jolta saat pyyteetomän mielenkiinnon , aina.
Vasta kun olet valmis hyväksymään rehellisen, toista kunnioittavan ja arvostavan seuralaisen, voit suunnitella ystävyydestä joka hyvällä onnella saattaa muodostua seurusteluksi.- Anonyymi
En halua elää enää puutteessa. t. ap
- Anonyymi
Oli kuin olisin itse tekstin omasta elämästäni kirjoittanut. Ymmärrän. Enkä tiedä itsekään miten pitäisi toimia.
- Anonyymi
Varmaan kannattaisi sitten kiristää jollain muulla asialla kuin seksillä? Kiristä vaikka erolla?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028