PS:n eurovaalivoitto varmistettu

Anonyymi

PS:n eurovaalivoitto varmistettu

Perussuomalaiset ovat tätä ennen yleensä äänestäneet laiskasti eurovaaleissa. On ajateltu, että on ”isänmaallinen” velvollisuus äänestää eduskuntavaaleissa mutta jättää protestiksi äänestämättä eurovaaleissa.

Nyt tähän tulee muutos.

Ihmiset ovat soitelleet minulle ja lähettäneet viestejä siitä, että ”pitääköhän sitä äänestää ihan Antti Rinteen kiusaksi teitä”.

Näyttää siltä, että kun vielä äsken arvioitiin, että PS saa realistisesti 2 edustajaa niin nyt niitä tulee 7 kappaletta.

Sikailu saa palkkansa)))) PS väki rientää äänestämään.
https://oikeamedia.com/o1-107609

Kaikki äänestämään.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse aion eurovaaleissa äänestää ihan Petturi Orpon ja EPP-ryhmän kiusaksi. Uuliberalismi-, EU-liittovaltio-, kansallivaltioiden puhallus-, massamamutus- ja monikulttuurisuusagenda vaativat sitä. Äänestämättä jättäminen eurovaaleissa, kuten eduskuntavaaleissakin on ääni näille Pettereille, Sipilöille jne.

Suomesta EPP-ryhmään kuuluvat kokoomuksen edustajat, vuodesta 2014 Sirpa Pietikäinen, Petri Sarvamaa ja Henna Virkkunen.

• Anonyymi

Nyt ei kukaan perussuomalaisten kannattaja jätä äänestämättä, ettei käy vahinko, kuten eduskuntavaaleissa.

Ok, PS oli eduskuntavaaleissa saman kokoinen kuin SDP, mutta eurovaaleissa eroa saadaan.

• Anonyymi

Ilman muuta PS. Jo tuo naurettava touhu eduskunnassa saa suorastaan jonottamaan ensimmäisenä ennakkoäänestysaamuna paikalle varmistamaan ääni Perussuomalaiselle.

• Anonyymi

Kaikki jotka oikeasti vastustavat koulukiusaamista ja työpaikkakiusaamista, nyt olisi syytä antaa Perussuomalasille ääni.

• Anonyymi

Saavat ääneni. PS = Parasta Suomalaisuutta

• Anonyymi

Kansalaisvelvollisuus on äänestää PS.

• Että_silleen

No äänestetään sitä Turvallista Suomea ja Eurooppaa takaisin. Että silleen.

• Anonyymi

Taidan äänestää Teuvo Hakkaraista! Tietysti hän olisi maalaisjärki mies *Suomessakin, no katsotaan kuka olisi joutilaampi ps puolueesta ja jolla selkärankaa tarpeeksi.

• Anonyymi

Onhan se kerran vielä käytävä äänestämässä, on tämä mollaus mennyt siihen malliin.

• Anonyymi

Ilman muuta äänestän Perussuomalaista, se on kunnia-asiani , viimeaikaisten tapahtumien valossa.

• Anonyymi

Äänestämällä EU-vaaleissa tuet samalla globalistien asiaa legitimoimalla EU:n muka "demokraattiseksi". EU on Kokoomuksen unelma ja suuryhtiöiden paratiisi. Tavalliselle kansalle se on helvetti.

• Anonyymi

Aioin jättää äänestämisen EU-vaaleissa, mutta tuli muutos kun olen seurannut kuinka perussuomalaisia väheksytään ja mollataan kaikkien muiden puolueiden toimesta. Ei muuta kun äänestämään perusuomalaista.

• Anonyymi

Kyllä minäkin olen kallistumassa samaan suuntaan. Tämä meno on muuten naurettavaa. Tavallinen suomalainen on tehty naurunalaiseksi. Minulla menee hyvin, mutta en ääneståkåän itseni puolesta, vaan Suomen kansan. Pahoinvointi varallisuudesta riippumatta on lisääntynyt tiettyjen asioiden takia ja on lietsottu milloin mistäkin.

• No eikö nyt nähty eduskuntavaaleissa, että äänestämällä voi muuttaa puolueiden voimasuhteita ?
        Nyt äänestetään Perus Suomalaisia EU parlamenttiin hoitamaan Suomen ja Suomalaisten asioita.
        Että silleen. Vaaliuurnilla tavataan !

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      318
      3750
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2058
    3. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      100
      1703
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1674
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      109
      1422
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1215
    7. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1156
    8. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      82
      1123
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      964
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      74
      894
    Aihe