Mä mokasin

Anonyymi

Oon kännissä.... Ja paha olo ollut niin kauan.
Oisko mun jo parempi jäädä pois kokonaan....

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jäädä pois mistä?

• Anonyymi

Palstalta tietenki jos tää vaan lisää paskaa oloa...

• Anonyymi

Joo, kuulostaa viisaalta. Itsekin yksinäisyydessäni tänne eksyn ja paska olo vain kertaantuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, kuulostaa viisaalta. Itsekin yksinäisyydessäni tänne eksyn ja paska olo vain kertaantuu.

Miksi se tuntuu paskalle? Ihmisiähän on myös täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi se tuntuu paskalle? Ihmisiähän on myös täällä.

Mun mielestä täällä on tosi paljon ikävää ja negaa joka lisää omaa pahaa oloa. Siks aattelin, että jos jäisin vaan pois ja poistaisin tän sovelluksen, etten ees koskaan lukisi mitään..

• Anonyymi

Ei tuntemattomien ihmisten irralliset kommentit tuo ainakaan itselleni yhteyden kokemusta. On kuitenkin vuosien kokemus tän palstan seuraamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä täällä on tosi paljon ikävää ja negaa joka lisää omaa pahaa oloa. Siks aattelin, että jos jäisin vaan pois ja poistaisin tän sovelluksen, etten ees koskaan lukisi mitään..

Hyvää tekee olla välillä pois täältä, jos oma mieli on herkillä ja oman itsensä kanssa ei ole sinut. Sitä vaan herkemmin ottaa näistä täällä itseensä ja juuri siihen negatiiviseen suuntaan. Ehkä sun kannattaa todellisessa elämässä ottaa niihin ihmisiin yhteyttä, jotka antaa sulle sitä positiivista ja vahvistaa omaa itseäsi ihmisenä eli tekee sulle hyvää.

• Anonyymi

Oon ettinyt siihen ihmiseen yhteyttä jo monen vuoden ajan löytämättä sitä.
        Siitä oon päätellyt ettei hän halua nähdä eikä tulla enää "löydetyksi". Mulla ei oo mitään yhteystietoja ja oon jo niin väsynyt tähän kaikkeen etten mää enää jaksa hakea mitään yhteyttä. Eikä mun tartte enää. Eiköhän tämäkin mene hänen koneelle tiedoksi.

• Anonyymi

Oisko sun parempi vähentää sitä juomistasi ja ottaa elämäsi haltuun. Henkinen paha olo ei lähe juomalla, se vain pahenee entisestään ja oma elämän hallintasi alkaa mennä yhä enemmän päin mäntyä juomisen seurauksena.

• Anonyymi

Voin olla kyllä juomattakin, mutta kun ahdistukset kasvavat suuriksi niin silloin juon... Eihän se auta mitään. Seuraava päivä on paha ja väsytän vain itseäni. Elämäni on nyt raskasta. Ollut jo vuosien ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin olla kyllä juomattakin, mutta kun ahdistukset kasvavat suuriksi niin silloin juon... Eihän se auta mitään. Seuraava päivä on paha ja väsytän vain itseäni. Elämäni on nyt raskasta. Ollut jo vuosien ajan.

Sehän se on suurin mielenterveyslääke tässä Suomen maassa, alkoholi. Itseä nappaa enemmän toi liikunta, kirjoittaminen ja puhuminen, mikä poistaa ahdistuksia.

• Anonyymi

Se on ristiriitaista itsessäni. Liikun ja kuntoilen kyllä, mutta joku saa minut välillä turvautumaan viinaan... Minulla on ystäviä ja puhun kyllä ahdistuksistani.
        Ehkä nyt oon tunnetasolla jäänyt niin yksin... On vain yksi ihminen jonka kanssa asiat ovat kesken ja siitä syystä suren ja ahdistelen..

• Anonyymi

Tunneyhteyden tärkeyttä ihmissuhteissa ei painoteta tarpeeksi. Ja tämä kommentti on ihmiseltä jolla ei ole kavereita tai ystäviä. Tämä elämä korostaa lähinnä hyötysuhteiden ja verkostoitumisen tärkeyttä.

• Anonyymi

Hellanlettas, kännissä ja paha olo. Ja pari mielikuvitusystävääkin vielä. Kai äidilles oot jo soittanut kännipuhelun? Ei tietenkään kannata jäädä täältä pois! Ketä me trollit sitten kiusataan?

• Anonyymi

Sulla tuota mielikuvitusta tuntuu riittävän, normaaleja ihmisiä ollaan täällä kommentteinemme, poislukien tietysti sinut ja kommenttisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla tuota mielikuvitusta tuntuu riittävän, normaaleja ihmisiä ollaan täällä kommentteinemme, poislukien tietysti sinut ja kommenttisi.

Voi anteeksi jos loukkasin. En millään muotoa tahdo väittää, että sinussa olisi jotain vikaa, siis muuta kuin vikaa.

• Anonyymi

En usko enää mihinkään mitä kirjoitat tänne.

• Anonyymi

Ei kannatakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1159
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1073
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1069
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe