Oon kännissä.... Ja paha olo ollut niin kauan.
Oisko mun jo parempi jäädä pois kokonaan....
Mä mokasin
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jäädä pois mistä?
- Anonyymi
Palstalta tietenki jos tää vaan lisää paskaa oloa...
- Anonyymi
Joo, kuulostaa viisaalta. Itsekin yksinäisyydessäni tänne eksyn ja paska olo vain kertaantuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kuulostaa viisaalta. Itsekin yksinäisyydessäni tänne eksyn ja paska olo vain kertaantuu.
Miksi se tuntuu paskalle? Ihmisiähän on myös täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se tuntuu paskalle? Ihmisiähän on myös täällä.
Mun mielestä täällä on tosi paljon ikävää ja negaa joka lisää omaa pahaa oloa. Siks aattelin, että jos jäisin vaan pois ja poistaisin tän sovelluksen, etten ees koskaan lukisi mitään..
- Anonyymi
Ei tuntemattomien ihmisten irralliset kommentit tuo ainakaan itselleni yhteyden kokemusta. On kuitenkin vuosien kokemus tän palstan seuraamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä täällä on tosi paljon ikävää ja negaa joka lisää omaa pahaa oloa. Siks aattelin, että jos jäisin vaan pois ja poistaisin tän sovelluksen, etten ees koskaan lukisi mitään..
Hyvää tekee olla välillä pois täältä, jos oma mieli on herkillä ja oman itsensä kanssa ei ole sinut. Sitä vaan herkemmin ottaa näistä täällä itseensä ja juuri siihen negatiiviseen suuntaan. Ehkä sun kannattaa todellisessa elämässä ottaa niihin ihmisiin yhteyttä, jotka antaa sulle sitä positiivista ja vahvistaa omaa itseäsi ihmisenä eli tekee sulle hyvää.
- Anonyymi
Oon ettinyt siihen ihmiseen yhteyttä jo monen vuoden ajan löytämättä sitä.
Siitä oon päätellyt ettei hän halua nähdä eikä tulla enää "löydetyksi". Mulla ei oo mitään yhteystietoja ja oon jo niin väsynyt tähän kaikkeen etten mää enää jaksa hakea mitään yhteyttä. Eikä mun tartte enää. Eiköhän tämäkin mene hänen koneelle tiedoksi.
- Anonyymi
Oisko sun parempi vähentää sitä juomistasi ja ottaa elämäsi haltuun. Henkinen paha olo ei lähe juomalla, se vain pahenee entisestään ja oma elämän hallintasi alkaa mennä yhä enemmän päin mäntyä juomisen seurauksena.
- Anonyymi
Voin olla kyllä juomattakin, mutta kun ahdistukset kasvavat suuriksi niin silloin juon... Eihän se auta mitään. Seuraava päivä on paha ja väsytän vain itseäni. Elämäni on nyt raskasta. Ollut jo vuosien ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin olla kyllä juomattakin, mutta kun ahdistukset kasvavat suuriksi niin silloin juon... Eihän se auta mitään. Seuraava päivä on paha ja väsytän vain itseäni. Elämäni on nyt raskasta. Ollut jo vuosien ajan.
Sehän se on suurin mielenterveyslääke tässä Suomen maassa, alkoholi. Itseä nappaa enemmän toi liikunta, kirjoittaminen ja puhuminen, mikä poistaa ahdistuksia.
- Anonyymi
Se on ristiriitaista itsessäni. Liikun ja kuntoilen kyllä, mutta joku saa minut välillä turvautumaan viinaan... Minulla on ystäviä ja puhun kyllä ahdistuksistani.
Ehkä nyt oon tunnetasolla jäänyt niin yksin... On vain yksi ihminen jonka kanssa asiat ovat kesken ja siitä syystä suren ja ahdistelen.. - Anonyymi
Tunneyhteyden tärkeyttä ihmissuhteissa ei painoteta tarpeeksi. Ja tämä kommentti on ihmiseltä jolla ei ole kavereita tai ystäviä. Tämä elämä korostaa lähinnä hyötysuhteiden ja verkostoitumisen tärkeyttä.
- Anonyymi
Hellanlettas, kännissä ja paha olo. Ja pari mielikuvitusystävääkin vielä. Kai äidilles oot jo soittanut kännipuhelun? Ei tietenkään kannata jäädä täältä pois! Ketä me trollit sitten kiusataan?
- Anonyymi
Sulla tuota mielikuvitusta tuntuu riittävän, normaaleja ihmisiä ollaan täällä kommentteinemme, poislukien tietysti sinut ja kommenttisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla tuota mielikuvitusta tuntuu riittävän, normaaleja ihmisiä ollaan täällä kommentteinemme, poislukien tietysti sinut ja kommenttisi.
Voi anteeksi jos loukkasin. En millään muotoa tahdo väittää, että sinussa olisi jotain vikaa, siis muuta kuin vikaa.
- Anonyymi
En usko enää mihinkään mitä kirjoitat tänne.
- Anonyymi
Ei kannatakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371822
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15569Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141481- 52475