Mä mokasin

Anonyymi

Oon kännissä.... Ja paha olo ollut niin kauan.
Oisko mun jo parempi jäädä pois kokonaan....

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jäädä pois mistä?

      • Anonyymi

        Palstalta tietenki jos tää vaan lisää paskaa oloa...


      • Anonyymi

        Joo, kuulostaa viisaalta. Itsekin yksinäisyydessäni tänne eksyn ja paska olo vain kertaantuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kuulostaa viisaalta. Itsekin yksinäisyydessäni tänne eksyn ja paska olo vain kertaantuu.

        Miksi se tuntuu paskalle? Ihmisiähän on myös täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se tuntuu paskalle? Ihmisiähän on myös täällä.

        Mun mielestä täällä on tosi paljon ikävää ja negaa joka lisää omaa pahaa oloa. Siks aattelin, että jos jäisin vaan pois ja poistaisin tän sovelluksen, etten ees koskaan lukisi mitään..


      • Anonyymi

        Ei tuntemattomien ihmisten irralliset kommentit tuo ainakaan itselleni yhteyden kokemusta. On kuitenkin vuosien kokemus tän palstan seuraamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä täällä on tosi paljon ikävää ja negaa joka lisää omaa pahaa oloa. Siks aattelin, että jos jäisin vaan pois ja poistaisin tän sovelluksen, etten ees koskaan lukisi mitään..

        Hyvää tekee olla välillä pois täältä, jos oma mieli on herkillä ja oman itsensä kanssa ei ole sinut. Sitä vaan herkemmin ottaa näistä täällä itseensä ja juuri siihen negatiiviseen suuntaan. Ehkä sun kannattaa todellisessa elämässä ottaa niihin ihmisiin yhteyttä, jotka antaa sulle sitä positiivista ja vahvistaa omaa itseäsi ihmisenä eli tekee sulle hyvää.


      • Anonyymi

        Oon ettinyt siihen ihmiseen yhteyttä jo monen vuoden ajan löytämättä sitä.
        Siitä oon päätellyt ettei hän halua nähdä eikä tulla enää "löydetyksi". Mulla ei oo mitään yhteystietoja ja oon jo niin väsynyt tähän kaikkeen etten mää enää jaksa hakea mitään yhteyttä. Eikä mun tartte enää. Eiköhän tämäkin mene hänen koneelle tiedoksi.


    • Anonyymi

      Oisko sun parempi vähentää sitä juomistasi ja ottaa elämäsi haltuun. Henkinen paha olo ei lähe juomalla, se vain pahenee entisestään ja oma elämän hallintasi alkaa mennä yhä enemmän päin mäntyä juomisen seurauksena.

      • Anonyymi

        Voin olla kyllä juomattakin, mutta kun ahdistukset kasvavat suuriksi niin silloin juon... Eihän se auta mitään. Seuraava päivä on paha ja väsytän vain itseäni. Elämäni on nyt raskasta. Ollut jo vuosien ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin olla kyllä juomattakin, mutta kun ahdistukset kasvavat suuriksi niin silloin juon... Eihän se auta mitään. Seuraava päivä on paha ja väsytän vain itseäni. Elämäni on nyt raskasta. Ollut jo vuosien ajan.

        Sehän se on suurin mielenterveyslääke tässä Suomen maassa, alkoholi. Itseä nappaa enemmän toi liikunta, kirjoittaminen ja puhuminen, mikä poistaa ahdistuksia.


      • Anonyymi

        Se on ristiriitaista itsessäni. Liikun ja kuntoilen kyllä, mutta joku saa minut välillä turvautumaan viinaan... Minulla on ystäviä ja puhun kyllä ahdistuksistani.
        Ehkä nyt oon tunnetasolla jäänyt niin yksin... On vain yksi ihminen jonka kanssa asiat ovat kesken ja siitä syystä suren ja ahdistelen..


      • Anonyymi

        Tunneyhteyden tärkeyttä ihmissuhteissa ei painoteta tarpeeksi. Ja tämä kommentti on ihmiseltä jolla ei ole kavereita tai ystäviä. Tämä elämä korostaa lähinnä hyötysuhteiden ja verkostoitumisen tärkeyttä.


    • Anonyymi

      Hellanlettas, kännissä ja paha olo. Ja pari mielikuvitusystävääkin vielä. Kai äidilles oot jo soittanut kännipuhelun? Ei tietenkään kannata jäädä täältä pois! Ketä me trollit sitten kiusataan?

      • Anonyymi

        Sulla tuota mielikuvitusta tuntuu riittävän, normaaleja ihmisiä ollaan täällä kommentteinemme, poislukien tietysti sinut ja kommenttisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla tuota mielikuvitusta tuntuu riittävän, normaaleja ihmisiä ollaan täällä kommentteinemme, poislukien tietysti sinut ja kommenttisi.

        Voi anteeksi jos loukkasin. En millään muotoa tahdo väittää, että sinussa olisi jotain vikaa, siis muuta kuin vikaa.


    • Anonyymi

      En usko enää mihinkään mitä kirjoitat tänne.

      • Anonyymi

        Ei kannatakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      475
    Aihe