Saada isolta miesporukalta munaa joka reikään ja ottaa kaikkien lastit sisälle pilluun, perseeseen ja syvälle kurkkuun. Saada kunnon kurkkupanoa ja fistausta. Saisi myös vaikka kusta kaikkiin reikiin. Tahtoisin vain tyydyttää miesten tarpeet, olla niiden spermaämpäri ja leikkikalu.
Tämä on fantasiani.
Tahtoisin vain olla miesten käyttöesine
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin minäkin haluaisin just tuota fantasioissani. Olen yhden miehen vaimo. Mutta fantasiat on ihania!
- Anonyymi
Olen 40v mies ja vaimoani pannaan kimpassa säännöllisesti.
Nyt tekisi mieli kokeilla oikein isolla porukalla panna vaimoani. En vain tiedä kuinka sitä ehdottaisin. Meitä on ollut 3 miestä muutaman kerran ja kyllä vaimo oli mielissään. - Anonyymi
Haave kuin vaimon suusta. Olla miesten käyttö esine. Pidin siitä kun kuulin sen vaimoltani.
Kun sain järjestää saksalainen yritysvaltuuskunnan suomen vierailun. Sydämeni pysähtyi. Aivoni kutistuivat ajattelun siirryttyä kiveksiin. Vaimo osaa kaiken muttei saksankieltä.
Paikallisena käyttöesineenä saksalaisille koko vierailun ajan täytti hänen toiveensa. Koko viikko mökillä vieraiden seksikäytössä. Koko ajan alasti aina valmiina.Näin tein. Aamulla oltiin heitetty Saksalaiset lentokentälle. Sitten kotiin nukkumaan äipän kanssa. Vaimo sai hyvät tipit. Pakkohan ne oli ottaa kun ei kehdattu sanoa sen olevan minun vaimo.
- Anonyymi
mä kakkasin kerran parvekkeelta kännissä alas ja yks ukko näki ja sen jälkeen se on ehdotellu et sais peppu seksiä kokeilla mulle, en kyl ikinä antais semmosta tehdä
- Anonyymi
mun poikakaveri kyl viel menee sanomaan sille ukolle kovat sanat jos vielä vihjailee sellasesta touhusta.
- Anonyymi
Ei vittu, sehän meidän Kari joka täällä taas kirjpoittelee, saatanan r----ari :D
- Anonyymi
Olisiko jkl alueella naista tai miestä joka haluais tulla kimppaan nuorta naista hellimään?
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152226- 1662209
- 1111728
- 1421669
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741360- 921205
- 55991
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa416916- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä235861