Markkinoilla paljon dieseleitä ja vähemmän uudempia pienellä kulutuksella olevia bensa-autoja.
Käytetyn hyvän ja uuden ero ei niin iso, vielä jos ostaa Toyotan hybridin niin kulutus pientä ja verot, arvo pysyy hyvin ja haluttu käytettynä. Saa osan takaisin omaan taskuun, korjauskulut pienet kun uusi.
Tietysti kannattaa ajaa pitkäänkin.
Rahoituksella uuteen pääseen helposti
Uuden auton osto voi olla nyt järkevää
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
minä sitä kuule joudun vaan tään maailman umpi saastuttaamaan hirveen vanahalla ruostumattomalla kaarallani.ajan 1 kertaa vk.n30 km.ruuan haulla ja lääkkeitten.uuella autolla suhaavat 5 kertoo saman matkan nuo jotka työs käy.kumipikkoo enämpi saastutannoo.ku noin eläkeläinen ei hypriidejä ostele.mut näes kaikki on suhteellista.
- Anonyymi
"vielä jos ostaa Toyotan hybridin"
Tarkennus,
ei koske tämän palstan kirjoittajia,
jos et usko lue näitä ketjuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243