Voiko vihervassari rakastua natseihin?

Anonyymi

Onko koskaan tullut tilannetta, että vihervassari olisi alkanut suhtautumaan myötämielisesti natseihin? Niin että hän on alkanut ymmärtää heidän tekojaan ja ehkä hyväksyäkin niitä.

Onko koskaan käynyt näin, vai onko edelleenkin niin että joka vihervassari edelleen vihaa natseja?

Kertokaapa sitten, miksi juutalaisia ja homoja vihaava arabitaustainen muslimi olisi muuttanut mieltään.

Minusta se on täysin mahdotonta, eikä mikään pakon edessä tekopyhä anteeksipyyntö asiaa muuta.

Mutta silti moinen arvoton teatteri, kaksinaamainen valehtelu sallitaan ja jonka vihervassaritkin kirkkain mulkosilmin vaan hyväksyvät, että “kyllä ihminen voi muttua”.

Politiikka saavutti jälleen uuden halveksunnan pohjanoteerauksen, ja mikäs muu puolue sen tekikään kuin demarit.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietyst. Suomalaisnaiset ihailivat saksalaisia natseja. Aiheesta on taas tehty joku tutkimuskin. Joten kyllä tämän ajan neitokaiset voi hyvinkin langeta uusnatsinkin jalkoihin. Onnea vaan!

      • Nyt uusi kohde on suvakkivalailla on esinahaton lähi-idän orhi.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Nyt uusi kohde on suvakkivalailla on esinahaton lähi-idän orhi.

        Varsin hyvin voi!
        Eikös maailman homobaarit ole täynnä vihervassareita jotka diggaa siellä niistä koppalakkipoitsuista?

        Eli: Voipa hyvinnii!


    • Anonyymi

      Saksa-alkuperäisiä ihmisiä Suomessa on paljon, etenkin pohjoisemmassa päin. Kaikki vaan eivät tiedä sitä koska äiti ei ole kertonut.

    • Anonyymi

      Minä luulin että vihervassarit juurikin ovat näitä natseja. Ainakin heidän arvopohja on sama kuin natseilla.

      • Anonyymi

        Se on hyvä. Meillähän tuo arvopohja-asia on juuri nyt tärkeä poliittinen pointti! Arvopohja pitää olla kaikilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä. Meillähän tuo arvopohja-asia on juuri nyt tärkeä poliittinen pointti! Arvopohja pitää olla kaikilla!

        Hmmm ... skulaiskohan toi arvopohja jo iskureplanakin? :P

        ”Hei leidi! Olit niin punikin näköinen, että aattelin kysästä etä lähtisitkö messiin hivelemään mun arvopohjaani? ;) *wink-wink* ”

        ... irtoiskohan?


    • Anonyymi

      Jos tämä ei auta ja ei riitä en pysty enempi mulle edes nolo soita tai pyudä ammatilaiset kuin neillä on kire ne suoja ja palvele suomessa asuva kanssa ja ulkomailla asuva suomi kansalaisija,, sen taki ne saa , vaikka se ei ole ni korkea palkka kuin eduskunta vaali työtekijalla mutta se on palkka ja ne onnelisija ett ne pysty todista että meillä ei tarvi pelkkä ne suojelle meitta ja samalla olla ylpeä että neidan ammatti taido riitä siihen
      Teki pystytte todista itselesi, tuutaville kaverille ja kansalle että pystytte myöskiin siihen näytta mita te osatte, myöskiin voitte tehdä raha omasta osamisesta
      Mä valittavaSti en halua wnwmpi uhrata aika tehen, mutt jos must tunttu että jotain asia mene overiksi,,, ps. PASKA WC PÖNTÖ SHOW EN O KIINOSTA JA EI TYKKÄ, SE Trkoitt sit jos itE en perjä pyydän apua ammatulaisiTa,, olen tehnyt aina jos mua jotain privatti asia painaa j kiinosta soitan ja kysyn henkilösta suorA jos teitä kiinoTa mun asia että kenellä mä lahetin tuhansia pkortti ja te tiedettä kenelle soitaka tavat se henkilö hRjoitta se oikein gurnLizmi ammatti jos kiinosta lehdissa työssa, mulle ei kiinostusta ei edes aika tähän,

    • Anonyymi

      Joitakin vaan saa vihata ja joitakin ei.

      Niitä ei vissiin saa jotka loisivat ja samalla rikostelevat.

      Toki arvopohjaa venytetään aina tarpeen mukaan. Se on kuminauhaa.

    • Anonyymi

      Ilman natseja puhuttaisiin venäjää....ei kannata unohtaa vaikka lappia polttivatkin...

      • Anonyymi

        Kohta mä panen sinua pikkukakkoseen...


    • Anonyymi

      Tyhmähän on se, joka ei tutustu, tarkkaile ja seuraa. "Natsikin" on vain ihminen.

    • Anonyymi

      Ei, koska kommunisti valehtelee aina. Koko aate perustuu valheeseen.

      • Anonyymi

        Se on totta, mutta yksittäinen kommunisti voi olla ihan kiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta, mutta yksittäinen kommunisti voi olla ihan kiva.

        Jaaen tiiä? :/
        Must ehdoton maksimikoko kommunistille pitäis olla: Puolikas! :P


    • Anonyymi

      Jospa kysyttäisiin mielipidettä myös niiltä saksalaisnaisilta, jotka joutuivat "pulkkaan" keväällä -45.
      Oikeus ei välttämättä kohdannut heitä.

    • Anonyymi

      melko hankala toteuttaa vertausta koska suomessa on ollut natseja viimeksi40 luvulla

      • Anonyymi

        Vihervadurit kumminkin näkevät niitä joka puolella. Hehän nykyään päättävät kuka on natsi ja kuka ei. Eikä siinä edes kysytä että tietääkö asianomainen itse mikä on natsi.


    • Anonyymi

      "Natsit" ovat komeita, vaaleita, menestyviä, siis täysi vastakohta pierutuhnuisille vihervasemistolaisille.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      424
      2588
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      90
      2447
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      227
      1725
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      180
      1567
    5. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      75
      1459
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      86
      1341
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1305
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      91
      1296
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1105
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      286
      1085
    Aihe