Naiset haluavat älykkään ja hyvännäköisen miehen

Anonyymi

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä tällainen Mantsala on?

      Nostan välittömästi (automaatti) kytkintä ja hurautan sinne. En löytänyt mestaa Googlesta.

      (Naurua)

      • Voisin vähän mennä nojailemaan jukeboksiin ketkuttaa filosofista lantiotani.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Voisin vähän mennä nojailemaan jukeboksiin ketkuttaa filosofista lantiotani.

        (Reps)

        Sisäisesti kauniit kaunottaret ovat aina vedonneet tunteisiini (lue. hormoneihin).

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Sisäisesti kauniit kaunottaret ovat aina vedonneet tunteisiini (lue. hormoneihin).

        (Reps)

        Jos täällä alkaa hengailemaan, niin saa kuunnella talipallosaarnoja, vihreiden vihreää vastenmielisyyttä ja naisen alamaisuutta maailman tappiin saakka.

        (Naurua)


    • Anonyymi

      Aika monet naiset tekee lapsia väkivaltaisen älykkään jännämiehen kanssa.

      • Mjaa

        Tilastollisesti vai mutulla?

        (Hirn)


      • Anonyymi

        Tylsämies taas lempipuuhassaan...


    • Älykkyys ei ole koskaan pahasta, jollei se sodi itseään vastaan. 😉

      • Mjoo

        Tuo taas tuntuu menevän tuonne etiikan ja ammattiylpeyden lokeroon.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Tuo taas tuntuu menevän tuonne etiikan ja ammattiylpeyden lokeroon.

        (Hihitystä)

        Heh, mietis nyt älykkyyttä joka sotii itseään vastaan. Onko se edes mitään älykkyyttäkään? 😜

        Älykkään ihmisen pitäisi kyetä vähän enempään, kuin tulkitsemaan kaavoja.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Heh, mietis nyt älykkyyttä joka sotii itseään vastaan. Onko se edes mitään älykkyyttäkään? 😜

        Älykkään ihmisen pitäisi kyetä vähän enempään, kuin tulkitsemaan kaavoja.

        Jep

        Otan tuon kohteliaisuutena. On muuten tavattoman kaunis päivä.


      • Funeau kirjoitti:

        Jep

        Otan tuon kohteliaisuutena. On muuten tavattoman kaunis päivä.

        Ota pois vaan. Ei se siitä kulu. 😉

        Ei nyt tavattoman, mutta kaunis kumminkin.


        https://youtu.be/B7JyTxv_mQw

        Minä suksin suihkuun ja pesen itteni kukkasaippualla, niinhän kaikki keijukaiset tekevät. 😃


      • HortenMarket kirjoitti:

        Ota pois vaan. Ei se siitä kulu. 😉

        Ei nyt tavattoman, mutta kaunis kumminkin.


        https://youtu.be/B7JyTxv_mQw

        Minä suksin suihkuun ja pesen itteni kukkasaippualla, niinhän kaikki keijukaiset tekevät. 😃

        Okke

        Toihan kuulostaa ihan fressiltä. Itse olen ajatellut pyrkiä Helsingin yliopiston aulaan tankotanssijaksi.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Okke

        Toihan kuulostaa ihan fressiltä. Itse olen ajatellut pyrkiä Helsingin yliopiston aulaan tankotanssijaksi.

        (Naurua)

        Ihana kirjahylly!

        Itselle lapsena järkytyin siitä että kirja, jota yritin kiskoa irti hyllystä, ei hievahtanutkaan. Kiskoin kaikin voimin.

        Sitten vanhempani riensivät paikalle ja selittivät, että olimme huonekaluliikkeessä, ja että tällainen oli huonekaluliikkeissä aivan tavallista.

        Coeur de la vie


        Ihana kirjahylly!

        Itselle lapsena järkytyin siitä että kirja, jota yritin kiskoa irti hyllystä, ei hievahtanutkaan. Kiskoin kaikin voimin.

        Sitten vanhempani riensivät paikalle ja selittivät, että olimme huonekaluliikkeessä, ja että tällainen oli huonekaluliikkeissä aivan tavallista.

        Coeur de la vie




        https://cdn.shopify.com/s/files/1/2663/8410/products/La_Parisienne_Nites_Frill_Skirt_3_Small_1024x1024.jpg?v=1555468771




        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Ihana kirjahylly!

        Itselle lapsena järkytyin siitä että kirja, jota yritin kiskoa irti hyllystä, ei hievahtanutkaan. Kiskoin kaikin voimin.

        Sitten vanhempani riensivät paikalle ja selittivät, että olimme huonekaluliikkeessä, ja että tällainen oli huonekaluliikkeissä aivan tavallista.

        Coeur de la vie


        Ihana kirjahylly!

        Itselle lapsena järkytyin siitä että kirja, jota yritin kiskoa irti hyllystä, ei hievahtanutkaan. Kiskoin kaikin voimin.

        Sitten vanhempani riensivät paikalle ja selittivät, että olimme huonekaluliikkeessä, ja että tällainen oli huonekaluliikkeissä aivan tavallista.

        Coeur de la vie




        https://cdn.shopify.com/s/files/1/2663/8410/products/La_Parisienne_Nites_Frill_Skirt_3_Small_1024x1024.jpg?v=1555468771




        (Hirn)

        Mä en usko siihen että jos asian sanoo kahteen kertaan, se voimistuu.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mä en usko siihen että jos asian sanoo kahteen kertaan, se voimistuu.

        (Naurua)

        Mä kävin kaupassa ja kassalla oli nuori mies rahastamassa. Elikkä kassatyöntekijä. Jumatsuikka, sillä oli ihan Mortenin tukka...arvaa olinko aivan myyty??? No olin! 😁👍

        Upeeta, että 2000-luvulla vielä joku uskaltaa olla Morten tukka.

        https://youtu.be/ml27iliGAME

        Tästä lähin meen aina jatkossakin sen nuoren miehen kassajonoon.


    • No mä haluan sit älykkään naisen (ja älykäs nainenhan on tietysti aina kaunis. Esmes Helena Karala.)

    • ehkä tottakin, miks ei haluais...

      kuinkas moni mies haluais lapsia ruman, tyhmän ja köyhän naisen kanssa??

      että samaa ne kaikki haluaa, että jos geenejään haluaa jatkaa, tottakai mahdollisimman hyvän kumppanin kanssa, tosin joskus sitä sattuu vahinkoja, ja liian myöhäistä vaihtaa, heh heh! suurinosa suomalaista olemme huonogeenisiä, peräkammarissa tehtyjä, ainakin ennen aikaan...

    • Itselleni riitti älykkyys koska on itse tarpeeksi kaunis.

    • Anonyymi

      Onhan niitäkin naisia ketkä yrittävät panettaa itseään artisteilla samasta syystä.

      • Anonyymi

        Joo. Aika moni haluaisi synnyttää Cheekin lapsen


    • Anonyymi

      Mutta periikö lapsi älykkyyden äidiltään?

      • Näinhän se oli. Mutta kuka haluaa lapsiaan kasvattavan tyhmän miehen, saati sitä itse kuunnella?


      • Anonyymi

        Kuulee usein väitettävän, että miehet välttävät älykkäitä naisia.

        Se ei ole totta, ainoastaan kusipäisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulee usein väitettävän, että miehet välttävät älykkäitä naisia.

        Se ei ole totta, ainoastaan kusipäisiä.

        Kyllä uskoisin, et naiset haluavat fiksuja miehiä.
        Mut ongelma onkinse, et onko fiksu mies riittävän maskuliininen.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kyllä uskoisin, et naiset haluavat fiksuja miehiä.
        Mut ongelma onkinse, et onko fiksu mies riittävän maskuliininen.

        Kyllä naiset haluaa älykkään siihen ei ikävä kyllä vaadita maskuliilisuutta.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kyllä uskoisin, et naiset haluavat fiksuja miehiä.
        Mut ongelma onkinse, et onko fiksu mies riittävän maskuliininen.

        Se on naisen älykkyydestä kiinni kuinka paljon älykkään haluaa.


    • Anonyymi

      Mäntsälän uutiset. 🤪

      xL

      • Anonyymi

        Mitä vikaa Mäntsälässä on? Oletko edes koskaan käynyt täällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vikaa Mäntsälässä on? Oletko edes koskaan käynyt täällä?

        Eikö se riitä että se on mielessäin..?


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vikaa Mäntsälässä on? Oletko edes koskaan käynyt täällä?

        Mä olen ja vuosikausia. 😃

        Mäntsälä on ihan jees paikka, vaikka en ole päivääkään asunut Mäntsälässä. Tunnen paljon ihmisiä kumminkin Mäntsälästä.


    • Anonyymi

      Kuka nyt tyhmän siittiöitä haluaisi?

    • Onko hyvännäköinen älykäs mies sitten kunnollinen mies eikä mikään jänämies.

    • Anonyymi

      Älykäs ja komea mies...mahtanevatko sellaiset edes baareissa käydä. Yksi älykkyyden tunnusmerkki on se, ettei pidä meteliä omasta älykkyydestään. Itsekehu ja pröystäily on aina tyhmyyden merkki. Älykäs kun tietää, että aina on olemassa joku älykkäämpi.

      Kirjaviisauttakin joku voi luulla älykkyydeksi. Älykäs voi olla toisaalta myös ilman suurempaa yleistietoa tai kirjaviisautta.

      Good luck vaan etsintään! Itsekin haluaisin mukavan, fiksun, hoikan ja lapsettoman kauniin naisen.

      Myyttisiä olentojahan nämä ovat meidän tavallisten pulliaisten joukossa. Ja kun emme löydä haluamaamme, elämme mieluummin yksin. Minä myös.

      Näin se menee.

      • Anonyymi

        " Itsekehu ja pröystäily on aina tyhmyyden merkki. Älykäs kun tietää, että aina on olemassa joku älykkäämpi."

        Eihän se älykkäämpi tee itsestä tyhmää...


      • Anonyymi

        Älykäs ei ole viisas.

        "Järki ja tukka eivät kasva samassa päässä."


    • <<Naiset haluavat älykkään ja hyvännäköisen miehen lapsen hedelmöittämiseen<<

      Pelkkä vilkaisu biologian tai sosiologian kirjoihin olisi osoittanut, että tämä on tiedetty jo kauan. Ei se ole uutinen. On tiedetty että, että miehen paras strategia evoluution kannalta on pariutua mahdollisimman monen naisen kanssa, ja naisen paras strategia mahdollisimman laadukkaan miehen kanssa.

      Ero johtuu alkujaan siitä, että nainen voi saada vain noin yhden lapsen vuodessa, mutta mies lukuisia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe