Tapasin uuden ihmisen

Enkä oikein tiedä miten tähän tulisi suhtautua. Vietimme tapaamisillasta seuraavat noin 36 h toistemme seurassa, mutta itse olisin kaivannut enemmän "hengähdystaukoa"/omaa aikaa ja kiertelyä kaupungilla muutenkin kuin pelkästään hänen seurassaan.

Minulla on ristiriitaiset fiilikset näiden seikkojen takia:
- hän antaa keskustellessa fiksun ja mukavan vaikutelman (eikä tule ns. hiljaisia hetkiä), joten keskusteluseurana hän on todella hyvä
- en kuitenkaan tykkää siitä kun hän yrittää esimerkiksi suudella niskaa tai muuten koskea turhan intiimisti

Seksiä emme ole harrastaneet, joten en myöskään tiedä onko hän pelkästään sitä vailla. En myöskään oikein tiedä haluanko sitä hänen kanssaan, vai onko tämä vain ajan kysymys että sitten kun opitaan tuntemaan paremmin heräisi jopa minulle jonkinmoinen seksivietti. Kun vielä ottaa huomioon ettei laihdutusprojektini ole tuottanut tulosta (ehti pari viikkoa sitten päin vastoin mennä vain huonompaan suuntaan eli 73 kiloa kerkisi jo olla mittarissa, viimeisin mittaus oli jälleen 70 kg mutta sekään ei ole vielä sillä tasolla mihin itse olisin tyytyväinen/missä itsellä olisi hyvä olla), tekee seksiä entistä vähemmän mieli. Ihan kokemuksesta voin todeta, että aina kun olen harrastanut seksiä hieman ylimääräisten kilojen (yli 60 kg, sillä 60 kg on ollut mulle se "normi"keskivertopaino suurosan aikuisikääni) kera, on seksi tuntunut paitsi minusta huomattavasti latteammalta ja mitäänsanomattomammalta, niin myös partnerit ovat niinä kertoina "jättäneet seksin kesken". Parhaalta ja kiihkeimmältä seksi on vastaavasti tuntunut silloin kun olen voinut olla ylpeä kropastani.

Tämä ihminen haluaisi siis vielä tavata. Ja mietinkin että vaikka hän alkaisi ajan myötä miellyttää nykyistä enemmän, niin en kyllä silti kehtaisi harrastaa seksiä niin kauan kuin paino on tätä 70 kg luokkaa. Mutta voikohan sitä noin vaan sanoa toiselle suoraan, että seksiä mulla alkaa tehdä mieli vasta kun on se 50-60 kg mittarissa?

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi pihtaat kun miestä panettaa. Ei saa pihdata varsinkaan tutustumisen alussa. Seksi on liima joka pitää naisen ja miehen yhdessä.

    • Anonyymi

      Itse laihdun rakastuessani tekemättä asialle mitään, se on varmaan ne valvottavat tunteet ja elää ilmasta, ei muista edes syödä, kun toinen on ajatuksissa päällimmäisenä.

    • Anonyymi

      kenen muitten kanssa haluaisit kaupungille kiertelemään eli tinderimiesten kikkelit on mielessä vai sellainen tyttö aloittaja onkin

      • Ihan yksin olisin kyllä halunnut siellä kierrellä :D Niin olisin voinut tehdä juuri mitä haluan, esim. käydä jossain syömässä. Eli metsään meni arvaus "tinderikikkeleistä".


      • Anonyymi
        palstalutka kirjoitti:

        Ihan yksin olisin kyllä halunnut siellä kierrellä :D Niin olisin voinut tehdä juuri mitä haluan, esim. käydä jossain syömässä. Eli metsään meni arvaus "tinderikikkeleistä".

        vai menikö mutta miksi et sen kanssa mennyt syömään ja kai te yhdessä voitte tehdä mitä haluaisit tehdä niin etkö ole kiinnostunut hänestä vai mikä nyt mättää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vai menikö mutta miksi et sen kanssa mennyt syömään ja kai te yhdessä voitte tehdä mitä haluaisit tehdä niin etkö ole kiinnostunut hänestä vai mikä nyt mättää

        Välimerkitön ja kroonisesta isojen kirjaimien puutteesta kärsivä tinder-kompleksinen kirjoittaja iskee kuin sukallinen kylmää kaurapuuroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välimerkitön ja kroonisesta isojen kirjaimien puutteesta kärsivä tinder-kompleksinen kirjoittaja iskee kuin sukallinen kylmää kaurapuuroa.

        mutta jokin palstalutkaa painaa ja mietityttää ei taida olla oikeasti kiinnostunut ja rakastunut niin jokin mättää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta jokin palstalutkaa painaa ja mietityttää ei taida olla oikeasti kiinnostunut ja rakastunut niin jokin mättää

        Kun ei ole sitä kemiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei ole sitä kemiaa.

        mutta miksi hän sitten on sellaisen kanssa niin olis saonut ettei ole kipinää ja eroavat ja kumpikin etsii sitä oikeaa niin miksi hän on sen kanssa edelleenkin


      • Anonyymi

        Ei mammelonpojan kanssa seurustella, häntä ei saa yöelämään kirveelläkään.


    • Anonyymi

      Kappas vaan.

      Tiedätkö että minulla oli ihan äskettäin treffit, jotka kestivät noin 35 tuntia?

      Nainen oli oikein symppis, vaikka tuntui hieman vaivautuneelta lähestymisistäni ja sitä kuuluisaa kipinää ei ilmeisesti ollut.

      Voisin tavata naisen vielä kerran tai pari ja jos naista ei sitten kiinnosta, niin antaa sitten olla.

      Hassu sattuma kuitenkin.

      • Anonyymi

        Oliko tapaaminen Riihimäellä? Jos oli niin pelottavan läheltä ainakin liippaa...

        - Kirjautumaton pl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tapaaminen Riihimäellä? Jos oli niin pelottavan läheltä ainakin liippaa...

        - Kirjautumaton pl

        Paikkakunta alkaa H:lla, huti tuli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paikkakunta alkaa H:lla, huti tuli.

        Hyvinkää ja Riihimäki melkein yks ja sama paikka.😝👍


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        Hyvinkää ja Riihimäki melkein yks ja sama paikka.😝👍

        Hehee, meinasin kirjoittaa saman 😁

        xL


      • Anonyymi

        Onneksi on muitakin H:lla alkavia paikkakuntia.

        Olisi ollut melkoinen sattuma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi on muitakin H:lla alkavia paikkakuntia.

        Olisi ollut melkoinen sattuma.

        Nojuu...jos sitä onnellisena pitää, että ette ole tavanneet.


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        Nojuu...jos sitä onnellisena pitää, että ette ole tavanneet.

        En minä sitä tarkoittanut arvon väärinymmärtäjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä sitä tarkoittanut arvon väärinymmärtäjä.

        Aa, aattelin kun luki onneksi on muitakin paikkakuntia. Että hirvitti, jos olis tuo toinen osapuoli josta ap kirjoittaa.☺️

        Anteeksi väärinkäsitykseni.


    • Anonyymi

      Naiset pelkää selvästi läheisyyttä miehen kanssa. Naiset ahdistuu jos mies on lähellä siinä.

    • Anonyymi

      On kyllä aika huonosti asiat jos jokin kymmenen kiloa vaikuttaa siihen osaako nauttia seksistä, ehkä kannattas miettiä jotain muita osa-alueita kuin laihdutuskuuria.

    • Huoh te naiset "paino-ongelminenne". Ei miehiä kiinnosta pari kiloa sinne tänne.

      Jos päädyt harrastamaan seksiä, tee se itsesi vuoksi. Elä anna jos ei tunnu siltä. Saat vaan paskan fiiliksen jälkikäteen, jos teet sen vain miellyttääksesi toista.

      Kaikki ei tykkää pitkistä treffeistä. Sano että sinulla on ollut hauskaa, mutta olet ihmisenä sellainen joka kaipaa välillä hieman omaa aikaa. Jos ei ymmärrä, niin se on väärä tyyppi sinulle.

    • Huoh te naiset "paino-ongelminenne". Ei miehiä kiinnosta pari kiloa sinne tänne.

      Jos päädyt harrastamaan seksiä, tee se itsesi vuoksi. Elä anna jos ei tunnu siltä. Saat vaan paskan fiiliksen jälkikäteen, jos teet sen vain miellyttääksesi toista.

      Kaikki ei tykkää pitkistä treffeistä. Sano että sinulla on ollut hauskaa, mutta olet ihmisenä sellainen joka kaipaa välillä hieman omaa aikaa. Jos ei ymmärrä, niin se on väärä tyyppi sinulle.

      • Anonyymi

        Muutaman kerran käynyt niin, että mies on ensimmäisillä treffeillä jäänyt majailemaan koko viikoksi. Ei nähty toista kertaa. Ap:lle sanoisin, ettei 70kg ole yhtään paha. Sata kiloa alkaa olla. Painoin tosin itsekin tuon joskus. Laihdutin 18kg yhdeksässä kuukaudessa. Enää en laihduta, vaan yritän elää elämäni loppuun asti niin, etten liho. Sosiaaliset tilanteet vaikeimpia. Tunnen itseni epäkohteliaaksi, koska kieltäydyn kaikesta. Syön mahdollisimman käsittelemätöntä ruokaa. Vihanneksia, joita vihaan. Omenoita. Näkkäriä. Vähän juustoa. Kahviöverit jp.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman kerran käynyt niin, että mies on ensimmäisillä treffeillä jäänyt majailemaan koko viikoksi. Ei nähty toista kertaa. Ap:lle sanoisin, ettei 70kg ole yhtään paha. Sata kiloa alkaa olla. Painoin tosin itsekin tuon joskus. Laihdutin 18kg yhdeksässä kuukaudessa. Enää en laihduta, vaan yritän elää elämäni loppuun asti niin, etten liho. Sosiaaliset tilanteet vaikeimpia. Tunnen itseni epäkohteliaaksi, koska kieltäydyn kaikesta. Syön mahdollisimman käsittelemätöntä ruokaa. Vihanneksia, joita vihaan. Omenoita. Näkkäriä. Vähän juustoa. Kahviöverit jp.

        -siis viikonlopuksi-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman kerran käynyt niin, että mies on ensimmäisillä treffeillä jäänyt majailemaan koko viikoksi. Ei nähty toista kertaa. Ap:lle sanoisin, ettei 70kg ole yhtään paha. Sata kiloa alkaa olla. Painoin tosin itsekin tuon joskus. Laihdutin 18kg yhdeksässä kuukaudessa. Enää en laihduta, vaan yritän elää elämäni loppuun asti niin, etten liho. Sosiaaliset tilanteet vaikeimpia. Tunnen itseni epäkohteliaaksi, koska kieltäydyn kaikesta. Syön mahdollisimman käsittelemätöntä ruokaa. Vihanneksia, joita vihaan. Omenoita. Näkkäriä. Vähän juustoa. Kahviöverit jp.

        Ite olen joustanut ruokaperiaarreistani kylässä ollessani. Toki ymmärrän sen, että mässäily jää herkästi päälle. Tämän olen ratkaissut niin etten osta herkkuja kaappiin. Sitten jos illalla viitsii lähteä asioikseen karkkia kaupasta, niin tietää jo olevansa sen tarpeessa.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Ite olen joustanut ruokaperiaarreistani kylässä ollessani. Toki ymmärrän sen, että mässäily jää herkästi päälle. Tämän olen ratkaissut niin etten osta herkkuja kaappiin. Sitten jos illalla viitsii lähteä asioikseen karkkia kaupasta, niin tietää jo olevansa sen tarpeessa.

        Minulla on helppoa, koska ei ole lapsia. Laittaisin kunnon ruokaa jp, ja varmasti söisin kaiken mitä jää ruuasta yli, ennen kuin heittäisin roskiin. Kotona olisi varmasti myös jäätelöä, keksejä ja karkkeja ainakin vähän. Juhlissa katson vähäkalorisimman vaihtoehdon, tai otan sentin siivun kakkua.


    • Anonyymi

      Sorry to say...
      ei ole sulle se oikea :(
      Jos olisi, et edes miettisi ulkonäköasioita. Mutta koska ei ole, löydät erilaisia ulkoisia syitä peittääkseen epävarmuutensa.

      • Ei tartte olla miehestä ja sen oikeudesta kyse, vain naisen omasta epävarmuudesta kelpaamisineen. Tuskin se oikeampikaan tuon poistaa, jos ongelma on kilot vatsalla. Se ongelma on naisen mielessä, ei miehessä...ellei mies toitota niistä kiloista...


    • Miksi ei saa suudella niskaa? Maailman ihanin asia.

    • Älä hyvä ihminen mieti sitä painoa, ihminen on kauneimmillaan kun se on 100 % mukana asiassa. Turhat mietteet pilaa molemmin puolin kaiken.

      Elä hetkessä-lausetta ei turhaan sanottu ääneen.

    • Ihminen, joka rakastaa omana itsenään, saa toisen ihmisen rakastumaan.

      Yritä unohtaa joutavuudet oikeasti.

    • Anonyymi

      Ei tule mitään. Jos olisi tullakseen, olisitte jo alkumetreillä päätyneet sänkyyn. Tai ainakin yrittänyt sitä.

    • Mun mielipide, että turhaan murehdit muutamaa kiloa. Niin kauan, kun mietit mille näytät alasti et siitä seksistä kykene nauttimaan. Ajatus pyörii kiloissa ja mille näytän tässä tarjottimella, ei tuu ikinä sitä orkkua.

      Anna miehen itse päättää mikä sille kelpaa ja keskityt vaan nauttimaan seurasta. Unohda koko keskikeho, vatsa. Keskity vaan relaamaan. 😊👍

      • Anonyymi

        Tätä
        Palstaa kun lukee olen itse raakannut itseni ulos markkinoilta. Senverran on kovat ulkonäkö vaatimukset miehillä. Lihavuus on todella paha synti. Alkaa tuntua jo vastenmieliseltä ajatus että laihduttaa niin kelpaa. En halua sellaisia ihmisiä. Yksin on parempi. Välillä kadun että olen tätä palstaa lukenut kun tämä pilaa elämän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tätä
        Palstaa kun lukee olen itse raakannut itseni ulos markkinoilta. Senverran on kovat ulkonäkö vaatimukset miehillä. Lihavuus on todella paha synti. Alkaa tuntua jo vastenmieliseltä ajatus että laihduttaa niin kelpaa. En halua sellaisia ihmisiä. Yksin on parempi. Välillä kadun että olen tätä palstaa lukenut kun tämä pilaa elämän.

        Voi hitsi.😕

        Tää palsta tarttee laittaa lokeroon, pahanmielen purku paikka...

        Oikeasti tuolla kaupungilla ja kaupoissa kulkiessa näkee kaiken kokoisia pariskuntia. Missä on toinen tai molemmat ylipainoisia tai jopa alipainoisia.

        Älä anna näitten vaikuttaa minäkuvaan tai siihin, että et olisi jollekin ihmiselle tuolla irl aarre painoinesi päivineen.

        Mullakin oli rimakauhua mennä tapaamaan ylipainoisena timmissä kropassa olevaa miestä, mietin että kääntyy varmaan kannoillaan ja toteaa, ollaan vaan kavereita kuten tähänkin asti.

        Mutta isosta vatsasta makkaroineen kuitenkin keräsin itseni ja lähdin kohti kauhulaa..

        Kävi niin hyvin, että ei ne makkarat ja pullea vatsa haitannutkaan miestä. Ja olen tässä yhdessä ollessa välillä hoikistunut, lihonut taas ja hoikistunut..hän sen sijaan on edelleen hoikka, vaikka ei mikään super timmi. Ja edelleen tykätään toisistamme.

        Ihan yhtälailla sä voit löytää ihmisen, joka kattelee sua tykkäävin silmin. Eikä mieti toi on tollanen, mä oon tällanen hyi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä
        Palstaa kun lukee olen itse raakannut itseni ulos markkinoilta. Senverran on kovat ulkonäkö vaatimukset miehillä. Lihavuus on todella paha synti. Alkaa tuntua jo vastenmieliseltä ajatus että laihduttaa niin kelpaa. En halua sellaisia ihmisiä. Yksin on parempi. Välillä kadun että olen tätä palstaa lukenut kun tämä pilaa elämän.

        Et ole ymmärtänyt palstan olemusta oikein.

        Koska mitään ei saa, niin aivan hyvin voi vaatia vain 'parasta'.


    • Voisikohan joku terapeutti auttaa?

    • On taas naisella ongelmat ja pitkä litania selityksiä. Parempi että palstalutka ei seurustele koskaan eikä tapaa miehiä eikä katso miehiä päinkään niin ei tarvii miettiä suhtautumista miehiin.
      Naisilla muutenmin heti ongelma miehen kanssa jos mies haluaa tutustua niin parempi että annatte pakit heti.

    • Sulla on vielä tarinoitavaa ihannitsesi kanssa. Kun hyväksyt itsesi paremmin sellaisenaan kuin olet, voit ottaa vastaan toisen ihmisen.
      Mutta niinkuin Hortensia tuossa yllä sanoi, elä murehdi vaan tutustu kun mahkut on. Ei kai ole kiire mihkään. 😊👌

    • Anonyymi

      Palstalutka on siis naisen painoinen nainen, ei tuo 70 kg ole vielä kovin paljon.
      Mies kyllä osaa arvioida ne naisen makkarat ihan vaatteiden läpikin joten jos yrittää pusutella niin eiköhän olisi jo aika riisua ne vaatteet ja nauttia seksistä. Ole vaativa ja rakasta ensin itseäsi. Ota vain ukkoa korvista ja vedä sen pää haaraväliin, siitä se lähtee sit itsestään liikkeelle koko juttu. Äläkä höllää otetta vaikka vähän ilima siltä loppuis, oppiipa olemaan nautinnon lähteenä ja antajana. Kuitenkin tottunut olemaan ottavalla puolella koko köntys.

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      95% miehistä haluaa heti seksiä. Loput 5 % on kilttejä miehiä jotka eivät edes saa seksiä naisilta joten eivät tee aloitteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1280
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      68
      831
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      770
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe