Olin joskus vuosia, vuosia sitten ja ihan toisella paikkakunnalla kihloissa miehen kanssa. Miehellä oli miespuolinen ystävä, ja tutustuimme jossain vaiheessa. Minulle ei ole kauheasti ole jäänyt muistikuvia tästä ystävästä, mutta muistan edelleen hyvin miltä ystävä näytti (komealta) jne.
Ero tuli aikanaan, muutin toiseen maakuntaan ja halusin unohtaa kaiken. Ja unohdinkin.
Yksi päivä Facebookia selatessani sain viestin. Tämä ystävä kirjoitti minulle ja kysyi, mitä kuuluu. Siitä alkoi kirjeenvaihto.
Sitten tuli se päivä, kun tapasimme uudelleen. Uudelleen tavatessa tämä exän ystävä hikoili, kyseli oliko kirjoitteleminen ok, kertoi että oli kiva nähdä ja kysyi nähdäänkö uudelleen. Lopuksi hän antoi lahjan ja halasi, vaikka muistini mukaan hän ei aiemmin koskaan edes hipaissut minua.
Aikaa on nyt kulunut hetki, ja kirjoittelu on jatkunut. Yksi päivä muistiini nousi selkeä muistikuva siitä, että silloin parisuhteessa aikoinaan ihastuin tähän ystävään! Minulla ei ole mitään muistikuvaa siitä, onko asiaa kukaan huomannut, mitä tämä exän ystävä on tehnyt tai mitään muutakaan. Ihmettelen onko meillä joskus ollut vastavuoroista vetoa toisiimme. Minä en vaan muista, mutta luulen niin olleen. Exäni ystävä ei ole kirjoittanut sanaakaan exästäni ja käyttäytyy niin kuin häntä ei olisi koskaan ollutkaan.
Olen sinkku, ja exän ystävä on sinkku. Hänellä on kumminkin tiettyjä vastuita kotipuolessa, ja meillä on pitkä välimatka. Olen töissä täällä toisella paikkakunnalla. Mitään konkreettista ei nyt voisi tapahtua.
Mitä teen? Annanko ajan kulua ja katson, mitä tapahtuu? Mitä kannattaisi tehdä? Tämä kuvio kyllä kiinnostaa minua.
En tiedä voisiko jotain alkaa... ehkä uudelleen?
2
62
Vastaukset
- Anonyymi
Itse ainakin tuossa tilanteessa antaisin kuvion kehittyä eli jatkaisin viestittelyä. Kuulostaa tosi kiehtovalta tilanteelta.
- Anonyymi
Kukin tietty toimii kuten itse parhaimmaksi toteamallaan tavalla. Itellä se periaate että kaverin exiin ei kosketa, se ois musta jotenkin tosi likasta. Jos tää henkilö ei nää tossa mitään ongelmaa niin miten moraalisesti kohtelee sillon jatkossa sua. Ja onko toi SUSTA täysin tervettä---- toisaalta, nyky ihmisiltä ei voi sen kummemmin mitään olettaa, tämän takia oon itse päättänytkin elää yksin. Edelleen, kukin tehköön niinkun ite haluaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892