Farkut löystyy!

=(=(=(

O.N.L.Y.:n farkut löystyy aina parin ensimmäisen käyttöpäivän aikana, ja sitten ne on perseestä ihan lösöt. Mistä sais löystymättömiä farkkuja luikkijalalle?

10

6235

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chic

      Only kuuluu halvemman hintaryhmän farkkuihin ja usein laatu ja hinta kulkee käsikädessä. Aina kallis hinta ei takaa hyvää laatua mutta usein korkeamman hintatason farkut ovat suunnittelultaan ja laadultaan parempia. Eli merkkiliikkeisiin vaan.

      • onlylla on aikas montaa eri mallia, ja hintakin vaihtelee neljästä kympistä yhdeksään kymppiin.
        mulla on liki kaikki farkut sieltä ja kunnon farkusta olevat, ei siis ohutta pehmeää farkkukangasta olevat, ole löystyneet mihinkään.
        ja teen kans niin et aikas timmit ostan, päällä ne si mukautuu.
        yks merkki onlyn lisäks mitä kamtsii kokeilla on miss sixty.


    • ........

      Itse ostan Vero Modasta farkut. Ostan tiukat löystymisen varalta. Sitten eivät lökötä.

    • farkkumyyjä

      kun ostat farkut, niin osta ne todella tiukkana. farkkukankaassa on aina puuvillaa ja sehän venyy käytössä. farkut venyy käytössä noin 2 kokoa ja kun ne peset, niin ne "kutistuu" takaisin oikeaan kokoonsa. kun peset stretchfarkkuja, niin ÄLÄ käytä huuhteluainetta. huuhteluaine tuhoaa kankaassa olevaa elastaania ja elastaani on juuri se aine, joka antaa joustavuutta.

      itse käytän replayn farkkuja. hinnaltaan semmoiset 120e, mut ehdottomasti hintansa arvoiset; pitää muotonsa ja ei venähdä. suosittelen:)

    • Tiina

      Itse käytän myös Onlyn farkkuja. Kun olet käyttänyt niitä päivän ja ne löystyvät, niin älä laita pesuun jos eivät ole likaiset, ne ainoastaan kuluvat!

      Tee näin; laita suihkepulloon vettä, ja sumuta löysiin kohtiin vettä, näin ne kuivuessaan "kiristyvät" takaisin malliinsa! Olen tehnyt näin jo vuosia ja hyväksi todennut :)

      • Huuhteluainetta

        Pese farkut aina suositus lämpötilassa (yleensä 40 tai 60 astetta) mutta älä laita huuhteluainetta. (tavallisillekaan farkuille) Se pehmentää puuvillan niin, että housut löystyvät heti!


      • Maria the farkkumyyjä
        Huuhteluainetta kirjoitti:

        Pese farkut aina suositus lämpötilassa (yleensä 40 tai 60 astetta) mutta älä laita huuhteluainetta. (tavallisillekaan farkuille) Se pehmentää puuvillan niin, että housut löystyvät heti!

        Hei!

        Farkkua, joissa on elastaania ei missään nimessä saa pestä 60 asteessa!! Farkun elastaani tuhoutuu jo yli 40 asteessa, joten kannattaa pestä 30:ssä. Tämän takia farkkuja ei tietenkään saa laittaa myöskään kuivausrumpuun!!

        Elastaania on montaa eri laatuista. Veikkaisin, että Onlyn käyttämä elastaani ei ole sitä laadukkainta. Only käyttää elastaania myös aika paljon (olen nähnyt, että jopa 30%). Sopiva elastaanin määrä farkussa on 1-3%. Mikäli farkussa on polyesteriä (yleensä 18%) farkku on paljon jämäkämpää, eikä veny niin kuin elastaania sisältävät.

        Tiedoksi vielä, että laadukas farkku ei todellakaan veny 2 kokoa suuremmaksi. Oikea venymismäärä on noin puoli kokoa. Mitä kulutetumpi, ohuempi ja hauraampi materiaali, sitä helpommin farkku venyy.

        Että näin =)


    • Kääpiöpeffa

      Kaikki farkut löystyy, vaikka ostais millaset tahansa. Ärsyttävää !!!!!

    • butterfly

      ei mulla ainakaan löysty Onlyn farkut ollenkaan! Pesen ohjeitten mukaan enkä käytä huuhteluainetta. Ostan aina just sen normaalin koon Onlyn farkuista ja hyvin on muotonsa pitäneet. Strange...miten joillakin venyy ja joillakin ei...very strange... =/

    • Danzku

      eikö se auta kun ne pesee,niin sittenhä niitte farkkuje pitäs olla taas kireet..??...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe