O.N.L.Y.:n farkut löystyy aina parin ensimmäisen käyttöpäivän aikana, ja sitten ne on perseestä ihan lösöt. Mistä sais löystymättömiä farkkuja luikkijalalle?
Farkut löystyy!
10
6600
Vastaukset
- Chic
Only kuuluu halvemman hintaryhmän farkkuihin ja usein laatu ja hinta kulkee käsikädessä. Aina kallis hinta ei takaa hyvää laatua mutta usein korkeamman hintatason farkut ovat suunnittelultaan ja laadultaan parempia. Eli merkkiliikkeisiin vaan.
onlylla on aikas montaa eri mallia, ja hintakin vaihtelee neljästä kympistä yhdeksään kymppiin.
mulla on liki kaikki farkut sieltä ja kunnon farkusta olevat, ei siis ohutta pehmeää farkkukangasta olevat, ole löystyneet mihinkään.
ja teen kans niin et aikas timmit ostan, päällä ne si mukautuu.
yks merkki onlyn lisäks mitä kamtsii kokeilla on miss sixty.
- ........
Itse ostan Vero Modasta farkut. Ostan tiukat löystymisen varalta. Sitten eivät lökötä.
- farkkumyyjä
kun ostat farkut, niin osta ne todella tiukkana. farkkukankaassa on aina puuvillaa ja sehän venyy käytössä. farkut venyy käytössä noin 2 kokoa ja kun ne peset, niin ne "kutistuu" takaisin oikeaan kokoonsa. kun peset stretchfarkkuja, niin ÄLÄ käytä huuhteluainetta. huuhteluaine tuhoaa kankaassa olevaa elastaania ja elastaani on juuri se aine, joka antaa joustavuutta.
itse käytän replayn farkkuja. hinnaltaan semmoiset 120e, mut ehdottomasti hintansa arvoiset; pitää muotonsa ja ei venähdä. suosittelen:) - Tiina
Itse käytän myös Onlyn farkkuja. Kun olet käyttänyt niitä päivän ja ne löystyvät, niin älä laita pesuun jos eivät ole likaiset, ne ainoastaan kuluvat!
Tee näin; laita suihkepulloon vettä, ja sumuta löysiin kohtiin vettä, näin ne kuivuessaan "kiristyvät" takaisin malliinsa! Olen tehnyt näin jo vuosia ja hyväksi todennut :)- Huuhteluainetta
Pese farkut aina suositus lämpötilassa (yleensä 40 tai 60 astetta) mutta älä laita huuhteluainetta. (tavallisillekaan farkuille) Se pehmentää puuvillan niin, että housut löystyvät heti!
- Maria the farkkumyyjä
Huuhteluainetta kirjoitti:
Pese farkut aina suositus lämpötilassa (yleensä 40 tai 60 astetta) mutta älä laita huuhteluainetta. (tavallisillekaan farkuille) Se pehmentää puuvillan niin, että housut löystyvät heti!
Hei!
Farkkua, joissa on elastaania ei missään nimessä saa pestä 60 asteessa!! Farkun elastaani tuhoutuu jo yli 40 asteessa, joten kannattaa pestä 30:ssä. Tämän takia farkkuja ei tietenkään saa laittaa myöskään kuivausrumpuun!!
Elastaania on montaa eri laatuista. Veikkaisin, että Onlyn käyttämä elastaani ei ole sitä laadukkainta. Only käyttää elastaania myös aika paljon (olen nähnyt, että jopa 30%). Sopiva elastaanin määrä farkussa on 1-3%. Mikäli farkussa on polyesteriä (yleensä 18%) farkku on paljon jämäkämpää, eikä veny niin kuin elastaania sisältävät.
Tiedoksi vielä, että laadukas farkku ei todellakaan veny 2 kokoa suuremmaksi. Oikea venymismäärä on noin puoli kokoa. Mitä kulutetumpi, ohuempi ja hauraampi materiaali, sitä helpommin farkku venyy.
Että näin =)
- Kääpiöpeffa
Kaikki farkut löystyy, vaikka ostais millaset tahansa. Ärsyttävää !!!!!
- butterfly
ei mulla ainakaan löysty Onlyn farkut ollenkaan! Pesen ohjeitten mukaan enkä käytä huuhteluainetta. Ostan aina just sen normaalin koon Onlyn farkuista ja hyvin on muotonsa pitäneet. Strange...miten joillakin venyy ja joillakin ei...very strange... =/
- Danzku
eikö se auta kun ne pesee,niin sittenhä niitte farkkuje pitäs olla taas kireet..??...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379