Farkut löystyy!

=(=(=(

O.N.L.Y.:n farkut löystyy aina parin ensimmäisen käyttöpäivän aikana, ja sitten ne on perseestä ihan lösöt. Mistä sais löystymättömiä farkkuja luikkijalalle?

10

6714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chic

Only kuuluu halvemman hintaryhmän farkkuihin ja usein laatu ja hinta kulkee käsikädessä. Aina kallis hinta ei takaa hyvää laatua mutta usein korkeamman hintatason farkut ovat suunnittelultaan ja laadultaan parempia. Eli merkkiliikkeisiin vaan.

• onlylla on aikas montaa eri mallia, ja hintakin vaihtelee neljästä kympistä yhdeksään kymppiin.
        mulla on liki kaikki farkut sieltä ja kunnon farkusta olevat, ei siis ohutta pehmeää farkkukangasta olevat, ole löystyneet mihinkään.
        ja teen kans niin et aikas timmit ostan, päällä ne si mukautuu.
        yks merkki onlyn lisäks mitä kamtsii kokeilla on miss sixty.

• ........

Itse ostan Vero Modasta farkut. Ostan tiukat löystymisen varalta. Sitten eivät lökötä.

• farkkumyyjä

kun ostat farkut, niin osta ne todella tiukkana. farkkukankaassa on aina puuvillaa ja sehän venyy käytössä. farkut venyy käytössä noin 2 kokoa ja kun ne peset, niin ne "kutistuu" takaisin oikeaan kokoonsa. kun peset stretchfarkkuja, niin ÄLÄ käytä huuhteluainetta. huuhteluaine tuhoaa kankaassa olevaa elastaania ja elastaani on juuri se aine, joka antaa joustavuutta.

itse käytän replayn farkkuja. hinnaltaan semmoiset 120e, mut ehdottomasti hintansa arvoiset; pitää muotonsa ja ei venähdä. suosittelen:)

• Tiina

Itse käytän myös Onlyn farkkuja. Kun olet käyttänyt niitä päivän ja ne löystyvät, niin älä laita pesuun jos eivät ole likaiset, ne ainoastaan kuluvat!

Tee näin; laita suihkepulloon vettä, ja sumuta löysiin kohtiin vettä, näin ne kuivuessaan "kiristyvät" takaisin malliinsa! Olen tehnyt näin jo vuosia ja hyväksi todennut :)

• Huuhteluainetta

Pese farkut aina suositus lämpötilassa (yleensä 40 tai 60 astetta) mutta älä laita huuhteluainetta. (tavallisillekaan farkuille) Se pehmentää puuvillan niin, että housut löystyvät heti!

• Maria the farkkumyyjä
        Huuhteluainetta kirjoitti:

Pese farkut aina suositus lämpötilassa (yleensä 40 tai 60 astetta) mutta älä laita huuhteluainetta. (tavallisillekaan farkuille) Se pehmentää puuvillan niin, että housut löystyvät heti!

Hei!

Farkkua, joissa on elastaania ei missään nimessä saa pestä 60 asteessa!! Farkun elastaani tuhoutuu jo yli 40 asteessa, joten kannattaa pestä 30:ssä. Tämän takia farkkuja ei tietenkään saa laittaa myöskään kuivausrumpuun!!

Elastaania on montaa eri laatuista. Veikkaisin, että Onlyn käyttämä elastaani ei ole sitä laadukkainta. Only käyttää elastaania myös aika paljon (olen nähnyt, että jopa 30%). Sopiva elastaanin määrä farkussa on 1-3%. Mikäli farkussa on polyesteriä (yleensä 18%) farkku on paljon jämäkämpää, eikä veny niin kuin elastaania sisältävät.

Tiedoksi vielä, että laadukas farkku ei todellakaan veny 2 kokoa suuremmaksi. Oikea venymismäärä on noin puoli kokoa. Mitä kulutetumpi, ohuempi ja hauraampi materiaali, sitä helpommin farkku venyy.

Että näin =)

• Kääpiöpeffa

Kaikki farkut löystyy, vaikka ostais millaset tahansa. Ärsyttävää !!!!!

• butterfly

ei mulla ainakaan löysty Onlyn farkut ollenkaan! Pesen ohjeitten mukaan enkä käytä huuhteluainetta. Ostan aina just sen normaalin koon Onlyn farkuista ja hyvin on muotonsa pitäneet. Strange...miten joillakin venyy ja joillakin ei...very strange... =/

• Danzku

eikö se auta kun ne pesee,niin sittenhä niitte farkkuje pitäs olla taas kireet..??...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3846
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      31
      3230
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      296
      3205
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      8
      2040
    5. 254
      1891
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      8
      1838
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      1452
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      80
      1395
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      43
      1204
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1133
    Aihe