Siinäpä se kiteytettynä suomalainen avioliitto, seksiä viikonloppuna yhtä paljon kuin viikolla, eli ei yhtään
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006095592.html
Sinkkuna avioliitossa
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Avioliitossa kuuluu olla yhdessä viettää aikaa yhdessä, harrastaa seksiä ja nauraakkin yhdessä.
- Anonyymi
Jokainen valitsee tiensä ja tekee suhteestaan hankalan.
- Anonyymi
Ahaa jaahas,
"”Ohje kaikille”
– Älkää tehkö listoja. Ei se kumppani niitä rastimalla löydy. Sitä oikeaa ei kuitenkaan ole, joten tyytykää sopivaan, sanoo nimimerkki Ohje kaikille.
Jos listan haluaa tehdä, siinä saa hänen mukaan olla vain kaksi kohtaa. Lista pätee sekä miehiin ja naisiin.
Alkoholin ostaminen ei ole kauppareissun tärkein asia.
Ei ratkaise ongelmia huutamalla tai nyrkeillä.
– Kun sopivan oloinen täyttää nuo kaksi vaatimusta, iskekää kiinni.
En usko tuon ohjeen kantavan kovinkaan pitkälle. Naisilla on yleensä tapana haluta aina jotain sellaista elämäänsä jota eivät oikein itsekään tiedä mitä se olisi. Ei riitä jos mies aamulla heräisi ja tekisi pikasiivouksen asuntoon naisen nukkuessa. Lähtisi herättämättä töihin että kulta saisi nukkua. Tulisi töistä ja iloisena kysyisi ensin miten päivä olisi mennyt. Tekisi ruoan ja tarjoilisi sen valmiiksi siivoten tiskit syönnin jälkeen. Ei tuollaisesta miehestä kukaan tykkää, se on selviö.
Miehillä on väärä luulo siitä mistä naiset tykkäävät. Miehen tulee olla ohjaava ja vaativa. Potkaiskaa ammulla sänkyyn sanoen et perse ylös ja aamupuurolle. Jos töistä tultua ei nainen olisi tehnyt kotona mitään kannattaa antaa hänelle nyt näin keväällä retkeilyteltta, sen se ehkä osaa sitten pitää puhtaana. Pystyttää sit sinne takapihalle sen teltan ja potekoon elämäänsä siellä takapihan leirinuotiolla. Heittää sille ikkunasta välillä pätkän HK-sinistä ettei heti kuole nälkään.
Luulen ettei viikon jälkeen omaa enää samaa negatiivistä asennetta ja jos omaa niin onhan aikaa asua siellä teltassa talveen saakka, ei se sinne kuole. Tulisi korkeintaan villin näköiseksi kun hiukset männynneulasia täynnä.
Huudelkaa sitten ikkunasta sinne teltalle päin et joko muna kelpaa häh:)
Mitä vastauksia tulisi takaisinpäin vai kuuluisko enää mitään? Jos ei kuulu niin sehän olisi helvetin hyvä jos älysi lähteä ihan omasta tahdosta:)
AsianVierestä - Anonyymi
"Miehen tulee olla ohjaava ja vaativa"
Olet oikeilla jäljillä. Mutta miehen ei tule olla mitään muuta kuin oma itsensä, sitä mitä mies on. Sama juttu kuin muillakin nisäkkäillä, uroksella on uroksen tehtävät ja velvollisuudet, naaralla on naaraan tehtävät ja velvollisuudet. Kun kummatkin toimivat sen mukaan kuinka evoluutio on meidät miljoonien vuosien saatossa luonut, on kummallakin hyvä olla, kumpikinin kokee että on omalla paikallaan, ja se tuntuu kodilta.- Anonyymi
Paitsi, jos "mies" on lapsi lapsien joukossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huollettavan kanssa ei sex oikein nappaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan lapset on vaatimassa ja yrittävät vanhempiaan ohjailla..
Mitä nisäkkäisiin tulee, niin hyvin harvat nisäkkäät muodostavat mitään perheyksiköitä, saati että uros ja naaras pysyisivät koko ikänsä yhdessä.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ainahan lapset on vaatimassa ja yrittävät vanhempiaan ohjailla..
Mitä nisäkkäisiin tulee, niin hyvin harvat nisäkkäät muodostavat mitään perheyksiköitä, saati että uros ja naaras pysyisivät koko ikänsä yhdessä.Naisilla on väärä luule siitä mihin nykyiset miehet naista tarvitsevat. Se ei ole taloudenhoito, siivoukset, ruoanlaitto, pyykkäykset koska nuo työt ovat nykyisin ylihelppoja jopa miehen suoritettavaksi. Naiset itse potevat jotain"hyvä vaimo" traumaa ja haluavat tehdä asioista vaikeita. Syyttävät vielä miehiä ongelmista joita miehet eivät edes tiedosta. Ne ongelmat kun usein ovat naisen pään sisällä eikä edes neurokirurgian tohtori saa niitä veitsellä kaivamallakaan ulos.
Helpoin tie naisille on siis syyttää miehiä oman sekavan pään tuotoksista. Hyi teitä.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Naisilla on väärä luule siitä mihin nykyiset miehet naista tarvitsevat. Se ei ole taloudenhoito, siivoukset, ruoanlaitto, pyykkäykset koska nuo työt ovat nykyisin ylihelppoja jopa miehen suoritettavaksi. Naiset itse potevat jotain"hyvä vaimo" traumaa ja haluavat tehdä asioista vaikeita. Syyttävät vielä miehiä ongelmista joita miehet eivät edes tiedosta. Ne ongelmat kun usein ovat naisen pään sisällä eikä edes neurokirurgian tohtori saa niitä veitsellä kaivamallakaan ulos.
Helpoin tie naisille on siis syyttää miehiä oman sekavan pään tuotoksista. Hyi teitä.
AsianVierestäLuultavadti samaan kuin nykyiset naiset.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Luultavadti samaan kuin nykyiset naiset.
Mutta eihän sinulla ollut lapsia joten et tiedä mihin ne lapset tarvitsevat?
Loppujen lopuksi kysymys on tosiaan samasta, tasapainoisesta elämän kestävästä suhteesta jossa annetaan tilaa myös sen toisen näkemyksille.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppujen lopuksi kysymys on tosiaan samasta, tasapainoisesta elämän kestävästä suhteesta jossa annetaan tilaa myös sen toisen näkemyksille.
AsianVierestäMinun mielestäni kun naiset ovat ihan kuin lapsia, melkein kiukuttelevatkin samalla tavalla jos eivät saa haluamaansa:)
AsianVierestäMutta mä olen itse ollut lapsi.
Enkä muuta toivonutkaan, että mun vanhemmat eroaisi..Paljon puhutaan erolasten ongelmista, vaan entäs lapset, joiden vanhemmat ei tajua erota, vaikka suunnilleen vihaavat toisiaan?- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mutta mä olen itse ollut lapsi.
Enkä muuta toivonutkaan, että mun vanhemmat eroaisi..Paljon puhutaan erolasten ongelmista, vaan entäs lapset, joiden vanhemmat ei tajua erota, vaikka suunnilleen vihaavat toisiaan?Noin voi olla jos se velvollisuudentunto menee järkevyyden edelle.
Turha miehiä on eroista syyttää. Miehet yleensä yrittävät olla sovittelevia. Keskiajalla ei oltu yhdessä kuin siihen saakka kunnes yhteisö pystyi pitämään huolta naisesta ja lapsesta, noin 5 vuotta. Mies jatkoi ratsastamista seuraavaan kylään uuden naisen luo. Jospa tuo olisi jäänyt miesten perimään.
Minun mielestäni kun naiset ovat ihan kuin lapsia, melkein kiukuttelevatkin samalla tavalla jos eivät saa haluamaansa:)
AsianVierestäTäälläkin mieslapset kiukkuavat..
Anonyymi kirjoitti:
Noin voi olla jos se velvollisuudentunto menee järkevyyden edelle.
Turha miehiä on eroista syyttää. Miehet yleensä yrittävät olla sovittelevia. Keskiajalla ei oltu yhdessä kuin siihen saakka kunnes yhteisö pystyi pitämään huolta naisesta ja lapsesta, noin 5 vuotta. Mies jatkoi ratsastamista seuraavaan kylään uuden naisen luo. Jospa tuo olisi jäänyt miesten perimään.
AsianVierestäEn mä eroista ketään syytäkään, ero kun on mun nähdäkseni hyvinkin positiivinen juttu.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Täälläkin mieslapset kiukkuavat..
Juuri tästä se ongelma yleensä tuleekin, naiset kuten sinä miellät järkevän perustellun keskustelun kiukkuiluksi ja lopetat puhumisen kokonaan, mökötät kuin pikkuinen lapsi turpa mutrussa?
Ensin tietysti siirrät syyn miesten niskaan ennen tuota? Hmm...niin naisten omaista, normaalia.
Juuri tästä se ongelma yleensä tuleekin, naiset kuten sinä miellät järkevän perustellun keskustelun kiukkuiluksi ja lopetat puhumisen kokonaan, mökötät kuin pikkuinen lapsi turpa mutrussa?
Ensin tietysti siirrät syyn miesten niskaan ennen tuota? Hmm...niin naisten omaista, normaalia.
AsianVierestäMutta tottahan se on, kun luet näitä aloituksia.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mutta tottahan se on, kun luet näitä aloituksia.
No tämä aloitus ei ole paha koska siinä ei eritellä kumpi osapuoli on se joka on odottavalla kannalla ja miksi.
No tämä aloitus ei ole paha koska siinä ei eritellä kumpi osapuoli on se joka on odottavalla kannalla ja miksi.
AsianVierestäAloituksen mies on jonkinlainen viikonloppuisä..Tuli mieleen sekin että ehkä vaimoa väsyttää kun töiden lisäksi pitää hoitaa yksin niitä lapsia..
Wwuwuw kirjoitti:
Aloituksen mies on jonkinlainen viikonloppuisä..Tuli mieleen sekin että ehkä vaimoa väsyttää kun töiden lisäksi pitää hoitaa yksin niitä lapsia..
Olen kuullut useammalta kuin yhdeltä isältä, että heitä harmittaa kun heiltä on mennyt lastensa lapsuusaika ohi liiallisen työnteon takia. Eihän se raha tärkeintä ole kuitenkaan.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Olen kuullut useammalta kuin yhdeltä isältä, että heitä harmittaa kun heiltä on mennyt lastensa lapsuusaika ohi liiallisen työnteon takia. Eihän se raha tärkeintä ole kuitenkaan.
Niin, tuo on totta. Lapsen kanssa vietetty aika antaa myös isälle paljon. Kärsivällisyyttä, suunnittelukykyä, ennakoitavuuden tajua, onnistumisen ja pettymyksen elämyksiä.
Niitä ei vain koe samalla tavalla ilman sitä omaa lasta. Jokainen joka on pystynyt hyvin kasvattamaan lapsensa omaa enemmän hyviä inhimillisyyden arvoja mitä yksinäinen itsekäs sinkku. Voi myös nauraa monille asioille joille sinkut eivät naura. Oman kehon epätäydellisyys tai läskeys voi olla yksi sellainen.
Niin, tuo on totta. Lapsen kanssa vietetty aika antaa myös isälle paljon. Kärsivällisyyttä, suunnittelukykyä, ennakoitavuuden tajua, onnistumisen ja pettymyksen elämyksiä.
Niitä ei vain koe samalla tavalla ilman sitä omaa lasta. Jokainen joka on pystynyt hyvin kasvattamaan lapsensa omaa enemmän hyviä inhimillisyyden arvoja mitä yksinäinen itsekäs sinkku. Voi myös nauraa monille asioille joille sinkut eivät naura. Oman kehon epätäydellisyys tai läskeys voi olla yksi sellainen.
AsianVierestäIkävää vastakkainasettelua sulla tässä..
" Jokainen joka on pystynyt hyvin kasvattamaan lapsensa omaa enemmän hyviä inhimillisyyden arvoja mitä yksinäinen itsekäs sinkku"
- Anonyymi
Suuurin osa ristiriidoista täällä johtuu siitä että nimimerkit luulevat täällä olevan miehiä ja naisia. EI ole, on miehiä ja feministejä.
- Anonyymi
Minä en olis kuukauttakaan sellaisen naisen kanssa joka pihtaa. Väsymys on tekosyy ettei halua seksiä. Kukaan ei tee niin paljon töitä ettei jaksaisi panna. Jos ei halua seksiä, ei ole rakkautta ja silloin tulee ero. Ihmiset ei vaa halua myöntää itselleen eivätkä osaa erota ja päästää irti.
- Anonyymi
Itse koin olevani sinkkuna avioliitossa, koska vaimo ei suostunut lähtemään mihinkään mun sukulaisiin, eikä mihinkään kavereitteni juhliin. Yksin jouduin lähtemään kaikkiin.
Hänen ystäviensä juhliin hän puolestaan vaati minua lähtemään.
Erohan siitä tietysti tuli, ei sellaisessa suhteessa ole järkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455100Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121314- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4990Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783