https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006096412.html
Tämä maa on todellakin Euroopan Thaimaa smh. Ja homma on joka kerta niin päin että etsittävä isä on ulkomaalainen ja nainen elänyt suomalaisen yh-äitinsä kanssa täällä Suomessa. Ihan turha ihmetellä miksi tässä maassa on niin paljon naisia vihaavia ätmejä.
Kadonneen jäljillä etsitään vaihteeksi ulkomaalaista isää
21
<50
Vastaukset
Todellakin olisi jännää, jos lapsi välillä etsisi äitiä, joka ei ole koskaan lastaan nähnytkään.
Kadonneet isät on niin arkipäiväisiä ja tylsiä. Jos äitini on tuntematon, on aina mahdollista että oikeasti olenkin jotain hyvin erityistä tai ylhäistä syntyperää ja vain esim. poliittisten valtapelien uhrina minut on erotettu todellisesta kodistani.
- Anonyymi
"Minä tulin vihdoinkin tunnustamaan, että olen johtaja Uuno Turhapuron äiti"
"Ihanko totta?"
"Kyllä"
"Voi hemmetin hemmetti. Ko olisin toivonu, että se olisi se isorintanen".
Kyseisen komedian ainoa hieman hymyilyttävä kohta. Anonyymi kirjoitti:
"Minä tulin vihdoinkin tunnustamaan, että olen johtaja Uuno Turhapuron äiti"
"Ihanko totta?"
"Kyllä"
"Voi hemmetin hemmetti. Ko olisin toivonu, että se olisi se isorintanen".
Kyseisen komedian ainoa hieman hymyilyttävä kohta.Piti ihan wikipediasta tarkistaa Uunon sukulaisuussuhteita. Löytyi tällainenkin tieto, joka sopii palstalle kuin hiekka pilluun:
" Perheeseen kuului isoäitikin, jonka Tarmo myi orjaksi afrikkalaiselle kauppavaltuuskunnalle. Isoäiti oli myöhemmin kirjoittanut Tarmolle ja kiittänyt paljon, että hänet myytiin orjaksi, sillä hän tykkäsi enemmän ulkomaalaisista kuin suomalaisista miehistä. "
Edelleenkään kyseinen formaatti ei ole suomalainen.
- Anonyymi
Muiden maiden ohjelmissa etsittävät ovat huomattavasti heterogeenisempi joukko, eikä aina toisessa maassa esivän isukin hakemista.
Anonyymi kirjoitti:
Muiden maiden ohjelmissa etsittävät ovat huomattavasti heterogeenisempi joukko, eikä aina toisessa maassa esivän isukin hakemista.
Kas kun eivät tule Suomeen etsimään kadonneita äitejä.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi löytää vanhan suomiämmän?
Hyvä huomio muuten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi löytää vanhan suomiämmän?
Hyvä huomio muuten."Miksi kukaan haluaisi löytää vanhan suomiämmän?"
Haluatko sinä siis kadottaa oman äitisi? Vai oletko jo tehnyt niin...? Wwuwuw kirjoitti:
Niin huomaa jo aloituksesta hyvin sen, että on taas jonkun naisvihamielisen luuseriätmin kirjoittama.
- Anonyymi
Kuinka usein ja missä päin maailmaa epämääräisessä suhteessa syntyneet lapset sitten määrätään (kenties tuntemattomalle) isälleen?
Ei missään. Ei edes Westerosissa. Ja silti kukaan ei muka epäillyt vaikka Sean Bean tuo retkiltään mukanaan ylimääräisen kakaran.
Mutta vikahan on siinä että lapset syntyy vasta 9 kuukauden jälkeen. Jos syntyisivät 9 tunnissa, niin ei olisi pitkän yön jälkeen aamupalapöydässä hiljaista kun funtsittaisiin, että kukapa se tämänkin rakkauden vahinkohedelmän ottaa mukaansa.
Ja ne sanoo että miehet ajattelee skigulla.
Naiset aattelee yläpäällä. :D
Kyllä nuo naisekki tuntuu olevan tuon alapään vietävissä...
Sen takia ne löytää ittensä niin hankalista tilanteista. :D- Anonyymi
Joku palstan mies on käynyt kommentoimassa ja saanut kymmeniä tykkäyksiä näkemykselleen.
- Anonyymi
Ekalla kaudella joku nainen etsi aasialaisia (en muista mikä maa) biologisia vanhempiaan. Oli adoptoitu Suomeen. Mutta juu, yleensä isä on se, joka voi häipyä ennen lapsen syntymää tai olla tietämättä asiasta. Äidin on vähän hankalampi olla tietämätön.
Onhan suomalaisetkin äidit tosin antaneet vauvana lapsiaan pois, varsinkin jos ovat olleet kovin nuoria synnyttäessään.
Mä tiedän keitä mun vanhempani olivat, mutta esim. isäni isä on tuntematon. Pahaa pelkään, että se oli joku venäläinen. Ainakin isälläni oli hitosti tukkaa päässä, kuten myös minulla.
-pihallatipunen-- Anonyymi
Kattelinkin että vaikuttaa tutulle teksti. No kai se nyt on ku on omaa tekstiä.
-pihis-
- Anonyymi
Todella monilla henkilöillä on tarve löytää oma biologinen isä.
Silti feministit väittävät ettei lapset tarvitse isää. Hedelmöityshoitoja tehdään lesbopareille ja sinkkunaisille.
Sairaaksi on mennyt maailma. - Anonyymi
No ois varmaan tosi mielenkiintoinen ohjelma jos kyseessä ois joku naapurin Reiska, senkun aidan yli huutas.
- Anonyymi
Tilanne kuin jännityselokuvasta! on jutun otsikko.
- Anonyymi
Paras oli se Italia-jakso jossa italo isukki ei halunnut tavata suomiäpäräänsä. Miss Jokikunnas ja äpärä sitten anelivat ja ruikuttivat miehen sukulaisille että "lapsella on oikeus isään" jne. Näitä puoliveristen yksinhuoltajia näkee kylillä joka päivä penikoidensa kanssa ja tekee mieli siirtyä sosiaalituille kun ei huvita verojen maksun kautta osallistua niiden lapsilisiin sun muihin yhteiskunnan kustantamiin palveluihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385