Palstalla. Miksi olet yksinäinen?
Onko yksinäisiä naisia?
14
100
Vastaukset
- Anonyymi
Liian huonoja miehiä tarjolla. Kaikki joko kännijuoppoja tai muuten vaan sekaisin. Ei ole normaaleja miehiä jotka ei esitä mitään vaan ovat oma itsensä. Jokainen myös vonkaa seksiä ennen kun on ehditty edes nimeä kertomaan.
- Anonyymi
Onhan meitä. Kukaan ei halua olla ystävä enkä kelpaa kumppaniksi kellekään.
- Anonyymi
Miksi et kelpaa???
- Anonyymi
Kiltti ätmi ei kelpaa edes ystäväksi naisille.
- Anonyymi
Miksi ei kelpaisi?
- Anonyymi
68v.
156cm 117,5 kg.D120. - Anonyymi
Olen parisuhteessa, mutta yksinäinen nainen 😐
- Anonyymi
Voin tulla pitämään sulle seuraa. Mennäänkö vaikka kalaan? Olen työtön mulla on aikaa sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin tulla pitämään sulle seuraa. Mennäänkö vaikka kalaan? Olen työtön mulla on aikaa sinulle
Miksi juuri suhteessa olevalle, vaikka ketjussa oli niitä jotka on aivan yksin?
Olen kuullut tuosta joskus aikaisemminkin valituksia. Ihan mielenkiinnosta utelen miten parisuhteessa pystyy olemaan yksinäinen? Asuuko mies jossain toisella paikkakunnalla? Onko eri työajat ettei näe toista? Jos asuu saman katon alla ettekä tee mitään yhdessä, niin kuulostaa oudolta. Käy vaikka tökkimässä välillä ja sano että "Huomaa minut".
- Anonyymi
Multi-käyttöjärjestelmä virtualisisoinnillakin sitten?
- Anonyymi
Muistakaa kävellä hitaasti jotta muistio jatkuu... bleiseri pukee jokaista penttiä jne:
https://www.youtube.com/watch?v=Jqg4qeu3wSM - Anonyymi
Rakastuin mä juuseriin... nylon beat, nyt heitä harmittaa kun hän vain käyhtti itsenseäni hyväks:
https://www.youtube.com/watch?v=mKK32ZB12bA - Anonyymi
seija 39v korkeastikoulutettu maisteri vastaa olen yksinäinen kun tinderissä ei rikkaat miehet halua enään tavata ja arabimiehetkin on lopettanut yhteyden pidon eli olen yksinäinen ja pikkuhousuissa joku muukin kaipaisi seuraa ja se on sosiaalinen eli tarvis paljon uusia kavereita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"15710922Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset19310489Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1746464Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El395900Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään624801MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny84595Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.173882Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m893569Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta793529En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk103141