Eduskunnan istumajärjestys, A-M Henriksson KELLARIIN

Anonyymi

Eduskunnan historian rumin nainen RKP:n Anna-maja Henrikssonin paikka ei ole istntosalissa. Todellinen seksin tappaja, tuhnuinen ja suttuisen oloinen hahmo häiritsee, jos TV kuvaa tai koululaiset oavt tutustumassa Eduskuntaan.

Anna-Majan paikka on eduskunnan syvimmässä kellarissa tai Notre Damen kellotornissa.

38

<50

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Henrikssonin mätä ääni ja hoono soomi on kauheaa kuultavaa.

• Anonyymi

Ja katkerat persut taas narisee heh heh

• Anonyymi

Ai sen suomen selvästi suurimman puolueen edustajatko? Kamalaa jos RKP:n Henrikssoon näkyisi eduskunnan kuvissa tv:ssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sen suomen selvästi suurimman puolueen edustajatko? Kamalaa jos RKP:n Henrikssoon näkyisi eduskunnan kuvissa tv:ssä.

Henrikssonille paraspaikka olisi Ruskeasuon hevostallit. Akka jätti aikoinaan hoitamatta palautussopimuksen tekemisen Irakin kanssa muiden pohjoismaiden rintamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henrikssonille paraspaikka olisi Ruskeasuon hevostallit. Akka jätti aikoinaan hoitamatta palautussopimuksen tekemisen Irakin kanssa muiden pohjoismaiden rintamassa.

Se akka oli Astrid Thors, se joka nukkui eduskunnassa. RKPn eukkoja kuitenkin.

• Anonyymi

Eipä tarvi olla perssukaan, kun ei voi sietää ärräKooPeetä.
      Varsinkaan heidä ääretöntä ylimielisyyttään.

• Anonyymi

Taitaisivat kellarin rotat saada sydänkohtauksen.

• Anonyymi

Eikös apinat roiku yleensä katossa.

• Anonyymi

Ärkot voisi roikkua vaikka liaaneista sieltä eduskunnan katosta

• Anonyymi

RKP on marginaalinen ja mitätön yhden asian puolue. Ei mua haittaa, jos ihmiseltä näyttvät kuolevan puolueen jäsenet saavat istua vielä hetken keskellä ja suomen tulevat hallitsijat oikealla. Mutta AMH kellariin minunkin mielestä.

Edes haiseva vanha suomeruotsalaisten säätiöiden raha ei pelasta vääjäämätöntä, eli RKP:n poistumista puoluekartalta lähitulevaisuudessa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Eipä ole persuilla yhteistyöhalukkuutta, haukku kuuluu Moskovaan saakka.

• Anonyymi

PS on suurin puolue ylivoimaisesti, ei haittaa, mistä kohtaa hallitsevat eduskuntaa.

• Anonyymi

Persut paisuu niin etteä kohta istuvat joka laidalla, käkäkäkä!

• Anonyymi

Ja mamuille nousee hiki otsalle,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mamuille nousee hiki otsalle,

Juu. Parin viikon päästähän noi on noi eurovaalitkin edessä.
        Ja aattelin ekaa kertaa elämässäni (koska mä äänestin EUlle ei, niin mä en o tähän mennessä tykänny äänestää ulkomaan vaalissa) käydä ittekin äänestämässä niissä. ... ja arvaas KETÄ! :P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja aattelin ekaa kertaa elämässäni (koska mä äänestin EUlle ei, niin mä en o tähän mennessä tykänny äänestää ulkomaan vaalissa) käydä ittekin äänestämässä niissä. ... ja arvaas KETÄ! :P

Persu Outolintu äänestää persuja, tiedetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko sulla on nykyään tilillä?

• Anonyymi

RKP ajaa kahta asiaa, pakkoruotsia ja mamujen etuja.

• Anonyymi

Tasan näin.

• Anonyymi

Valitettavasti toi Notre Damen kellotorni on remontissa (koska: tupakka. Ettei tuu jupakka!) joten: Kellariin!

• Anonyymi

Jaahas, kumpikohan on homeisempi, kellari vai.....

• Anonyymi

Mutta eikö eduskunnan kellarissa ole vain emakkoja ensi joulukinkuiksi.

• Anonyymi

Henrikkonilla on liikaa hampaita leuoissaan joka vaikeuttaa puhetta eli puhe puuroutuu.

• Anonyymi

Armeijassa kun tulee herätys, on usein kusistondis päällä. Tuvan seinällä onkin siksiHenrikssonin kuva, Jokainen vilkaisee aina ensiksi siihen, niin stondis poistuu saman tien.

• Anonyymi

Bajamaja voitaisiin laittaa rautaneitoon.

• Anonyymi

Avauksen kirjoittaja todisti taas kerran että PS on katkerien miesten puolue.

• Anonyymi

Niillä katkerilla persumiehillä on kalapuikkoviikset.

• Anonyymi

Miksi antaisit kunnian persuille, olen pesunkestävä kokoomuslainen.

• Anonyymi

Ann-Maja on eduskunnan näyttävin ja kuvauksellisin nainen. Siksi eduskunnassa tahdottiin RKP keskelle salia että Ann-Maja näkyisi paremmin. Persut vaan eivät totisena puolueena ymmärtäneet tätä tarvetta tuoda eduskunnan naiskauneuden valioyksilö esille.

• Anonyymi

Kyllä moni katselija varmaan kokee erooottisen latauksen ,kun Ann- Maja puhuu kauniisti vierasperäisellä korostuksella . Missä paremmin voi särehtiä , kuin keskellä kehää.

• Anonyymi

Henriksson puhuu epäselvästi kuin hänellä olisi keitettyjä perunoita suussa tai sitten mulla on vikaa kuulossa. Varaan ajan kuulontutkimukseen.

• Anonyymi

Muuttakoon Ruotsiin.

• Anonyymi

Dela ingen jätte bro, tilalle seinän viereen istumaan tulee se klonkun näköinen, jonka ilmeisen suuri liman eritys laittaa nieleksimään koko ajan kuin vesikauhuinen.

• Anonyymi

Säälikää nyt kellarin asukkeja

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      263
      3291
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      20
      1819
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      24
      1489
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      81
      1334
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1028
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      984
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      61
      799
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      746
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      667
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      50
      626
    Aihe