Alle 50 v miesten kuolinsyyt on itsemurha

Anonyymi

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehen eämän voi pelastaa vain nainen joka antaa rumalle miehelle pillua. Jos mies ei saa pillua niin mies masentuu ja tekee itsarin.

    • Kyllä sitä miehen pitäisi pystyä elämään oikein hyvää ja onnellista elämää ilman naistakin, koska ei se onnellisuus voi siitä naisen saamisesta kiinni olla. Oikein hyvin sitä voisi miehet panostaa vaikka nuorena niihin opiskeluihin ja hyvän työpaikan hankkimiseen, sitten sen jälkeen siihen työuraan ja varallisuuden kartuttamiseen.

      Eikä sitä edes vielä parikymppisenä voi mitenkään tietää, että koska sen naisen tulee löytämään, niin aivan turha sitä on mitään itsemurhaa siinä iässä tai myöhemminkään tehdä, kun aina sen naisen voi löytää koska tahansa jossain vaiheessa elämää.

      • Anonyymi

        Ei koulutuksella, työpaikaikalla tai uralla ole paskankaan merkitystä jos ei saa pillua.

        Varallisuudesta toki on se hyöty että voi ostaa pillua.


      • Anonyymi

        Oikein hyvin kiteytetty asia!

        Ihminen on oppivainen, joten elämäänsä voi muuttaa kyllä hyvin vielä, vaikka ei ihan nuori olisikaan (nuori on toki suhteellinen käsite)

        Kumppani ei ole kyllä onnellisuuden tae!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein hyvin kiteytetty asia!

        Ihminen on oppivainen, joten elämäänsä voi muuttaa kyllä hyvin vielä, vaikka ei ihan nuori olisikaan (nuori on toki suhteellinen käsite)

        Kumppani ei ole kyllä onnellisuuden tae!

        DarkFear:n vastaukseen viittasin itse ylempänä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei koulutuksella, työpaikaikalla tai uralla ole paskankaan merkitystä jos ei saa pillua.

        Varallisuudesta toki on se hyöty että voi ostaa pillua.

        Kyllä sillä koulutuksella, työpaikalla ja uralla on paljonkin merkitystä, koska ne pitkälti määrittelevät sen miehen tulevaisuuden varsinkin just nykymaailmassa. Eikä se seksi ole mikään elämän kaikkein tärkein asia, sillä paljon tärkeämpi asia on se hyvä koulutus, työpaikka ja varallisuus.

        Lisäksi myös merkitykselliset ihmis- ja perhesuhteet ovat paljon tärkeämpi asia, kun joku pelkkä seksin saaminen. Huomaa hyvin sun jutuistasi sen, että on jonkun kokemattoman ja naisettomuudesta kärsivän ätmin kirjoituksia tollaiset.


      • Anonyymi

        Kyllä tässä on opiskeltu kolmekin ammattia ihan turhaa enkä ole naista saanut. Mikään työ, opiskelu tai rahamäärä ei tee onnelliseksi jos ei naista ja tai pillua saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tässä on opiskeltu kolmekin ammattia ihan turhaa enkä ole naista saanut. Mikään työ, opiskelu tai rahamäärä ei tee onnelliseksi jos ei naista ja tai pillua saa.

        Urpon sinkun kuuluu unohtaa onnellinen parisuhde ja keskittyä työntekoon, yhteiskunnan auttamiseen.
        Rinteen hallitus tarvitsee paljon veroeuroja kotouttamiseen ja muuhun tärkeään.
        Yksinäinen mies saa tarkoituksen elämäänsä.

        JokaisellaRooli


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tässä on opiskeltu kolmekin ammattia ihan turhaa enkä ole naista saanut. Mikään työ, opiskelu tai rahamäärä ei tee onnelliseksi jos ei naista ja tai pillua saa.

        Kyllä se aina raha ja varallisuus sitä miehen onnellisuutta parantaa ja sen naisen ehtii kyllä mies löytämään elämäänsä sitten joskus myöhemminkin.


      • Anonyymi

        Mitä pitempään se kestää sen katkerampi miehestä tulee


    • Mielestäni tähdellisempi keino olisi saada elämään merkityksellisiä ihmissuhteita, kuin se että saisi satunnaista rälläkkää.

      • Anonyymi

        Kyllä se satunnainen pillu on parempaa, pitkäaikaisen kanssa tulee aina ongelmia ja riitoja ennemmin tai myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se satunnainen pillu on parempaa, pitkäaikaisen kanssa tulee aina ongelmia ja riitoja ennemmin tai myöhemmin.

        Elämässä pitää niitä ongelmia ja riitojakin kestää. Ne on osa läheisiä ihmissuhteita.


      • Äsken luin että pillua nimitettiin päristimeksi ja nyt se on jo rälläkkä...

        Jatkoa odotellessa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Äsken luin että pillua nimitettiin päristimeksi ja nyt se on jo rälläkkä...

        Jatkoa odotellessa..

        😁 No juu kaikenlaisia ilmauksia sitä tuppaa olemaan. Tuon rällökän kuulin 50-60v miehiltä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Eipä tarvitse mies naista, eikä pilluakaan. Hyvin pärjää ilmankin. On huomattavasti helpompaa elämä kun ei ole naista joka tuhoaa ja pettää.
        Elämän voi omistaa vaikka sille että tuhoaa naisten elämän



    • Anonyymi

      Harvoin syy kuitenkaan on ulkonäkö.
      Usein syy on vinksahtaneessa luonteessä, nynnykki pelkuri jää yksin ja vetää itsensä jojoon puunoksaan. Köysi tiukasti kaulan ympärille.

      t. Narumyyjä

    • Anonyymi

      Elämäntyylikin voi päättää elämän lyhyeen, jos viinalla itseään ravitsee. Elimistö sanoo poks, näin kävi kaverille oli vain 44-v.

    • Anonyymi

      Mä en ymmärrä tätä miesten itkua. Ensin haukutaan suomalaiset naiset kaikin mahdollisin tavoin ja sen jälkeen itketään yksinäisyyttä ja seksin puutetta. Mä oon sinkku enkä missään nimessä halua naista vihaavaa ja alistavaa miestä elämääni. Seksittömyys ei ole mikään ongelma, kun ilman pärjää vallan mainiosti.

      • Niin just tollaisia naisvihasta kärsiviä luusereita sitä onkin suurin osa tämän palstan miehistä, kun pitävät aina sitä seksin puutetta kaikkein suurimpana ongelmana elämässään.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Niin just tollaisia naisvihasta kärsiviä luusereita sitä onkin suurin osa tämän palstan miehistä, kun pitävät aina sitä seksin puutetta kaikkein suurimpana ongelmana elämässään.

        Jee😃darkfear on palstalla! Miten menee?


    • Anonyymi

      Paras tapa tappaa itsensä on ryypätä kunnes kuolee armollisen äkkikuoleman kännissä

    • Anonyymi

      Tuo aiheuttaa sen että silloin eläkeläiset elättävät itse itsensä omilla eläkerahoillaan, kun nuoret työikäiset jäävät epätoivoisiksi kun ei makseta palkkaa.

      Eläkeläiset maksakoot sitten eläkkeistään noin 100EUR kuukaudessa kaikille vain, kun nuoriso on unohdettu omissa itsekkyydessä ja ahneuksissaan.

      • Anonyymi

        Eläkeläiset ovat joutuneet maksamaan koulutuksensa ihan itse. Ei ollut varattomilla mitään mahdollisuutta yliopistoon/korkeakouluihin, ei edes lukioon. He ovat järkänneet nykynuorille lokoisat oltavat koulutusvalintojen suhteen. Lapsilisistä lähtien nykynuoret ovat saaneet paaaaaaljon ilmaiseksi, siihen verraten mitä eläkeläiset aikoinaan.

        Eläkeläisiä ei siis mielestäni voi syyttää itsekkäiksi, kun ovat jälkipolvilleen nykyisen helpon elämän järjestäneet.


    • Anonyymi

      Itsemurha on ihailtava ja kunniakas tapa päättää omat kärsimyksensä.

    • Anonyymi

      Ilman alkoholia ja huumeita ei tehtäisi kovinkaan montaa itsemurhaa.
      Päihdeongelmat ajavat itsemurhiin, riippuvuusongelmat ovat pahoja hallittavia.

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Pillua tarttis saada

    • Heikot sortuu elon tiellä.

      • ...vahvat sortuu myös. tulevaisuuten törmätessä ei auta turvavyö.

        — kumma heppu & lounajan voidellut —

        (en löydä tuota netistä enkä muista ees millä levyllä se on)


    • Anonyymi

      Töitä ei kannata tehdä jos ei saa naista eikä rakkautta.

      • Anonyymi

        Alemman tason miehen kannattaakin unohtaa naiset, keskittyä muuhun elämään.
        Ei siitä mitään tule kumminkaan.

        Yksi hyvä keino olisi vapaaehtoistyö, sinkku yksinäinen mies saisi elämälleen tarkoituksen.
        Alkoholistien, työttömien ja syrjäytyneiden auttaminen.

        JokaisellaRooli


    • Onneks en ole alle viiskymppinen.

      • Anonyymi

        50 ikäisillä eletyllä elämällä on suuri vaikutus tulevaan elinkaareen. Jollei ole pitänyt huolta itsestään voi tilanne tulla eteen odottamatta. Minulla on jo kaksi frendiä kokenut tiensä pään 50 ikäisenä, molemmat olivat passiivisempia liikkujia. Oliko kuningas alkoholi myös osavaikuttajana lopputulemaan.

        Mitä vanhemmaksi elää sitä enemmän joutuu näitäkin asioita funtsimaan, tietysti poikkeuksiakin on joukossa. Ylipaino on yksi haittatekijä kans. Itse painin tämä kanssa ja yritän tsemppaa itseäni, vaatii paljon itsensä psyykkaamista arjessa, en halua luovuttaa, vaik välillä tuntuu et suunta on huonompaan päin. Vanhempana vaati enemmän paukkuja tilanteen korjaamiseen kuin nuorempana ollessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        50 ikäisillä eletyllä elämällä on suuri vaikutus tulevaan elinkaareen. Jollei ole pitänyt huolta itsestään voi tilanne tulla eteen odottamatta. Minulla on jo kaksi frendiä kokenut tiensä pään 50 ikäisenä, molemmat olivat passiivisempia liikkujia. Oliko kuningas alkoholi myös osavaikuttajana lopputulemaan.

        Mitä vanhemmaksi elää sitä enemmän joutuu näitäkin asioita funtsimaan, tietysti poikkeuksiakin on joukossa. Ylipaino on yksi haittatekijä kans. Itse painin tämä kanssa ja yritän tsemppaa itseäni, vaatii paljon itsensä psyykkaamista arjessa, en halua luovuttaa, vaik välillä tuntuu et suunta on huonompaan päin. Vanhempana vaati enemmän paukkuja tilanteen korjaamiseen kuin nuorempana ollessa.

        Mie kyl aattelin elää vielä toisen mokoman.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mie kyl aattelin elää vielä toisen mokoman.

        Tavotteita on hyvä olla ja sen mukaan on hyvä kans elää ja toteuttaa itseään. Eletty elämä ottaa omansa siitä, hyvä tiedostaa, et siihen voi myös itse vaikuttaa mm. syömällä oikein ja liikkumalla. Aktivisuus on aina parempi vaihtoehto. Kohtuudella tottakai.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tavotteita on hyvä olla ja sen mukaan on hyvä kans elää ja toteuttaa itseään. Eletty elämä ottaa omansa siitä, hyvä tiedostaa, et siihen voi myös itse vaikuttaa mm. syömällä oikein ja liikkumalla. Aktivisuus on aina parempi vaihtoehto. Kohtuudella tottakai.

        "Aktivisuus on aina parempi vaihtoehto. Kohtuudella tottakai."

        Juu kyl dokaan aika aktiivisesti
        Tosin: "Liika on aina liikaa, mutta kohtuullisuus on ehdottomasti liian vähän".


      • Anonyymi

        Näin toinen frendeistäkin ajatteli? Mut jokainen on yksilö. Elämä opettaa monel taval. Ehkä kymmenen vuoden päästä, jos henki pihisee sul vielä niin voit miettiä, olisiko arki helpompaa jos olisit ottanut vähemmän huikkaa?

        Nyt varmaan ajattelet, et vaivoista viis kuhan saat dokaa ja nautit omalla tavalla tilanteista?
        Mut mitä minä oon muita neuvomaan, jokainen tekee niinkuin parhaimmaksi näkee. Nauti ja elä omalla tavallasi, pääasia et olet omaan tekemiseesi tyytyväinen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe