Tilanne on siis se, että olen ollut todella pitkään ihan luvattoman rakastunut erääseen mieheen. Mies on kuitenkin mitä todennäköisimmin vain seksin perässä ja haluaa minut kanssaan sänkyyn. Enkä varmasti ole ainoa. En tiedä miten minun pitäisi toimia, hyppäänkö sänkyyn hänen kanssaan vai en? Satutanko vain itseni jos sen teen? Tuntuisi hirveältä kieltäytyä, sillä sitten en voisi tavata häntä. Ikävöin häntä päivittäin. Mutta kun miettii toista puolta, niin voisi tuntua todella pahalta ja hyväksikäytetyltä seksin harrastamisen jälkeen, koska miehellä tuskin muuta on mielessä. Onko teillä kokemuksia vastaavanlaisesta tilanteesta tai mitä itse tekisitte tilanteessani?
Harrastaako seksiä vai eikö
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No sustahan itsestäsi tuo täysin riippuu mitä haluat ja tahdot
Se, jos haluat muuta kuin seksiä ja tiedät kuitenkin ettei muuta ole tulossa, pohdit, et susta tuntuisi mahdollisesti jälkeenpäin todella pahalta ja hyväksikäytetyltä, niin miksi edes moiseen silloin ryhtyisit? - Anonyymi
Ei kannata mennä sellaisen kanssa johon liikaa tunteita, jos varmasti tiedät ettet ole ainoa hoito. Parempi harrastaa seksiä sellaisen kanssa josta ei niin välitä, jos vain haluaa puutteesta eroon. Se on todella paska tunne jos menet sänkyyn rakastamasi ihmisen kanssa ja jäät sen jälkeen kuin nalli kalliolle.
- Anonyymi
Kiellä itseltäsi tunteet ja kierrä niiden objekti kaukaa. Ei tuollaisen miekkosen kanssa kannata harrastaa vaakamamboa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 644536
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1214310- 513730
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463714Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo723034Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv522884- 272821
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626