Nyt kun on tälläinen maahanmuuttomyönteinen hallitus,

Anonyymi

pitäisi toteuttaa ehdottamani idea, saadaan jokaiselle yksinäiselle miehelle nainen...!
Otetaan suomeen miljoona Aasialais neitokaista, 500 000 Filippiineiltä ja 500 000 Thaimaasta!
Idea saisi varmasti hallituksessa kannatusta, suurin osahan kannattaa maahanmuuttoa.
Tänne saadaan varmasti houkuteltua naisia, kerrotaan että on parempi elintaso, töitä ja mukavia miehiä.... 🤗
Naisista on kova pula!
Miten ideani saataisiin päättäjille?
Miltä kuulostaa idea palstalaisten mielestä?

Jalkasieni

44

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me tullaan saamaan vaan lisää isisveteraaneja :D

    • Anonyymi

      Kummelissahan tätä "pääministeri" esitti:)

      • Anonyymi

        JA viallisesti suunnitteltuja, eli koulutettuja insinöörejä suunnitelemaan uusia toimimattomia tuulivoimaloita.


    • Anonyymi

      Mustaa munaa pukkaa maahan miljoonittain

    • Anonyymi

      EU tutkimuksen mukaan Suomeen mahtuu 65 milj. tulijaa.
      Ne otetaan lähi-idästä ja pohj-afrikasta.

      • Anonyymi

        Kyllä Pohjanlahden pohjukkaan mahtuu varmaan vieläkin enemmän, olivatko laskeneet tilavuutta?


    • Anonyymi

      Ei mulla mitään asiaa vastaan ole, laita eteenpäin vaan ehdotustasi menemään
      Se vaan onko ne halukkaita tulemaan tähän maahan, onkin sitten jo asia aivan toinen

      Nainen

    • Anonyymi

      Nyt tarvitaan vain miehiä...

      Naiset jääköön kotimaahansa...

      • Anonyymi

        2015 alkaen tullut 70 000 miestä


    • Anonyymi

      Olen sulla jo monta vinkkiä antanut miten saat thai naisen mutta et ole tehnyt mitään asian hyväksi. Suomessa kun asutaan niin miehen pitää tehdä aloite naiselle ja olen kertonut miten tapaat thai naisia mutta olet vaan vinkunut siellä kotona ette otetaan suomeen miljoona thai naista mikä on mahdoton ajatus sitäpaitsi. Jumalauta koita nyt tajuta että sun pitää tulla ulos sieltä peräkammarista ja ensinnäkin puhua naisille jott saisit thai naisen.

      • Anonyymi

        Minäkin olen puhunut Thainaiselle kaupassa ja hän on sitten jutellut minulle, mutta ei kannata odottaa liikoja, ainakaan tällaisen ätmin.

        t. Ätmi toteaa


      • Anonyymi

        sama homma,mäkin olen montaa kertaa antanut netti vinkkejä mistä löytäis mukavia aasialais tyttöjä,neutraalisti..vielä tarjouduin auttamaan vaikka profiilin kanssa mutta ei..ohitti täysin mun vinkit lol
        joten ajatus siitä että tänne tulisi iso lauma aasialaisia josta hän saisi yhden on naurettava..

        peppis.zombina


    • Anonyymi

      Ihan vain Halla-ahon ja persuslaisten takia voitaisiin ottaa pari miljoonaa Irakilaista ja Somalialaista miestä lisää.

      • Anonyymi

        Sillä saataisiin persuista maan ylivoimaisesti suurin puolue seuraaviin eduskuntavaaleihin mennessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä saataisiin persuista maan ylivoimaisesti suurin puolue seuraaviin eduskuntavaaleihin mennessä.

        Pitäisi antaa niille Irakilaisille ja Somalialaisille heti rajalla sotu ja äänestysoikeus.


    • Anonyymi

      Siitä vaan lobbaamaan asiaa:
      - lähetä sähköpostia kansanedustajille
      - kirjoita yleisönosastoon

      Jos oikein fiksuksi heittäytyisit alkaisit lobata asiaa siitä näkökulmasta, että pitää nostaa pakolaiskiintiötä naisten osalta. Ne jotka tulee pakolaisleiriltä osaavat arvostaa vaatimattomampaakin miestä ja taloudellista asemaa, kun aasialaiset taas osaa katsoa että palvelusta maksetaan kunnolla.

    • Anonyymi

      Tänään taas Thaimaalainen neito kyseli kuulumisia kaupassa, kun siellä tänään ostoksilla kävin ja piristi päivää kummasti.....

      t. Ätmi toteaa

      • Anonyymi

        Töissäkö oli vai muuten vaan kyseli...? 😊

        Jalkasieni


      • Anonyymi

        Kiitos mestari.


      • Anonyymi

        Tarkoitushakuista uutisointia. Mene vaikka Unkariin, Viroon tai Puolaan. Ovat siellä paljon rasistisempia, politiikassa ja muuallakin yhteiskunnassa.

        Jos et sattunut huomaamaan, niin esim. Virossa oli juuri Riigikogun eli heidän eduskuntansa vaalit, missä kansalliskonservatiivinen puolue EKRE kasvatti eniten kannatustaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitushakuista uutisointia. Mene vaikka Unkariin, Viroon tai Puolaan. Ovat siellä paljon rasistisempia, politiikassa ja muuallakin yhteiskunnassa.

        Jos et sattunut huomaamaan, niin esim. Virossa oli juuri Riigikogun eli heidän eduskuntansa vaalit, missä kansalliskonservatiivinen puolue EKRE kasvatti eniten kannatustaan.

        Mene itse.


      • Anonyymi

        Maahanmuuttokriittisyys ei ole rasismia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos mestari.

        Oikeen velikulta, pieni ujo hymyn poikanen siinä karehtii suupielissä.. Oikeen hellenlettas..Tekis mieli nipistää poskista..

        Hihii..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mene itse.

        Ei yllätä että totuus on sulle vaikea pala nielaistavaksi. Elät mielummin omassa valheessasi.



      • Anonyymi

        Ja mikähän olikaan tuon uutisen takana oleva todellinen uutinen?

        "Koko EU:n alueella noin kolmannes selvitystä varten haastatelluista tummaihoisista kertoi kokeneensa ihonväriin liittyvää häirintää viimeisen viiden vuoden aikana. Häirinnällä tarkoitetaan selvityksessä loukkaavia eleitä, kommentteja ja uhkailua."

        Rasismi on siis tuossa määritelty nimenomaan tummaihoisiin kohdistuvaksi häirinnäksi. Aika kapea käsitys.

        Lisäksi monessa Euroopan maassa ei ole tummaihoisia nimeksikään, kun heitä ei edes päästetä maahan. Lue itse vaikka tästä:
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-suomessa-on-kymmenia-tuhansia-turvapaikanhakijoita-mutta-viro-ottaa-vastaan-vain-seitseman/5808042#gs.a7xxbc

        "– Täällä (Virossa) on hyvin kielteinen suhtautuminen kautta linjan pakolaisiin, Saraste sanoo."

        Ilmeisesti kielteinen suhtautuminen pakolaisiin ei olekaan rasismia heti kun siirrytään eteläiseen naapurimaahan.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikähän olikaan tuon uutisen takana oleva todellinen uutinen?

        "Koko EU:n alueella noin kolmannes selvitystä varten haastatelluista tummaihoisista kertoi kokeneensa ihonväriin liittyvää häirintää viimeisen viiden vuoden aikana. Häirinnällä tarkoitetaan selvityksessä loukkaavia eleitä, kommentteja ja uhkailua."

        Rasismi on siis tuossa määritelty nimenomaan tummaihoisiin kohdistuvaksi häirinnäksi. Aika kapea käsitys.

        Lisäksi monessa Euroopan maassa ei ole tummaihoisia nimeksikään, kun heitä ei edes päästetä maahan. Lue itse vaikka tästä:
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-suomessa-on-kymmenia-tuhansia-turvapaikanhakijoita-mutta-viro-ottaa-vastaan-vain-seitseman/5808042#gs.a7xxbc

        "– Täällä (Virossa) on hyvin kielteinen suhtautuminen kautta linjan pakolaisiin, Saraste sanoo."

        Ilmeisesti kielteinen suhtautuminen pakolaisiin ei olekaan rasismia heti kun siirrytään eteläiseen naapurimaahan.

        On paljon tai vähän, niin suhteellisuudestahan tuossa on kyse, eikä määristä.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        On paljon tai vähän, niin suhteellisuudestahan tuossa on kyse, eikä määristä.

        Virossa ei taideta moisia kyselyitä edes tehdä joten ei tule kiusallisia tuloksiakaan.

        Eikä suhteellisuudet ole merkityksettömiä. Hos maassa on vain satoja tummaihoisia, niin he ja rasistit todennäköisesti eivät koskaan kohtaa. Suomessa taas tummaihoisia näkee joka päivä useampia. Näkeekö edes Tallinnassa, saati muualla Virossa?

        Ja ei se ole yhtään yllättävää, kun tällaisissa uutisissa tyystin sivuutetaan se, että Euroopassa on oikeasti maita, jossa ei ole hyvä olla erivärinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikähän olikaan tuon uutisen takana oleva todellinen uutinen?

        "Koko EU:n alueella noin kolmannes selvitystä varten haastatelluista tummaihoisista kertoi kokeneensa ihonväriin liittyvää häirintää viimeisen viiden vuoden aikana. Häirinnällä tarkoitetaan selvityksessä loukkaavia eleitä, kommentteja ja uhkailua."

        Rasismi on siis tuossa määritelty nimenomaan tummaihoisiin kohdistuvaksi häirinnäksi. Aika kapea käsitys.

        Lisäksi monessa Euroopan maassa ei ole tummaihoisia nimeksikään, kun heitä ei edes päästetä maahan. Lue itse vaikka tästä:
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-suomessa-on-kymmenia-tuhansia-turvapaikanhakijoita-mutta-viro-ottaa-vastaan-vain-seitseman/5808042#gs.a7xxbc

        "– Täällä (Virossa) on hyvin kielteinen suhtautuminen kautta linjan pakolaisiin, Saraste sanoo."

        Ilmeisesti kielteinen suhtautuminen pakolaisiin ei olekaan rasismia heti kun siirrytään eteläiseen naapurimaahan.

        Noh, esim. mainituissa Puolassa ja Unkarissa saa olla ilman ihon väriin perustuvaa häirintää. Sen sijaa Länsi-Euroopassa varsin tavallisesti jotkut yöntimot on tunkemassa iholle joko kerjäämään tai kauppaamaan jotain tarpeetonta. Eikä se ole rasismia, jos he häiritsevät pelkästään valkoisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Virossa ei taideta moisia kyselyitä edes tehdä joten ei tule kiusallisia tuloksiakaan.

        Eikä suhteellisuudet ole merkityksettömiä. Hos maassa on vain satoja tummaihoisia, niin he ja rasistit todennäköisesti eivät koskaan kohtaa. Suomessa taas tummaihoisia näkee joka päivä useampia. Näkeekö edes Tallinnassa, saati muualla Virossa?

        Ja ei se ole yhtään yllättävää, kun tällaisissa uutisissa tyystin sivuutetaan se, että Euroopassa on oikeasti maita, jossa ei ole hyvä olla erivärinen.

        No, ehkä tuon tuloksen perusteella tänne hakeutuu vähemmän turvapaikanhakijoita..


      • scrg kirjoitti:

        Noh, esim. mainituissa Puolassa ja Unkarissa saa olla ilman ihon väriin perustuvaa häirintää. Sen sijaa Länsi-Euroopassa varsin tavallisesti jotkut yöntimot on tunkemassa iholle joko kerjäämään tai kauppaamaan jotain tarpeetonta. Eikä se ole rasismia, jos he häiritsevät pelkästään valkoisia?

        Romanian romanit vaikuttavat aika valkoisilta..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Romanian romanit vaikuttavat aika valkoisilta..

        3,2 miljardia euroa


    • Maahanmuutto, ilmastomuutos, verouudistus, eläkepommi, demokraattinen sosialismi, huoltovarmuus, homoavioliitto ja opposition kannattama ekstremismi. Tässä muutama sana mitä viher-vasurit tulevat sylkemään suustaan demokraattisessa suomessa vähemmistönä enemmistön kasvoille. Valmisteluni maasta poistumiseen on vain ajan kysymys.

      • Anonyymi

        Hei hei, jokainen saa ja voi asua missä haluaa! En osaa sanoa kuka jää kaipaamaan, ota kaverit ja ystävät, ja sukulaiset myös mukaan!

        Minne ajattelitte lähteä?
        Kannattaa varmistaa ennen lähtöä että sun ajatusmaailma kohtaa kyseisen maan enemmistön kulttuurin ja ajatusten kanssa
        Tai varmistaa itsellesi paksuakin paksumpi lompakko

        Mä oon kyllä vakavissani harkinnut muuttoa, mä en jaksa kuunnella enää toisten syyttelyä omasta kurjuudesta, jatkuvaa katkeruutta, kateutta, vihaa jne
        Pitää yrittää vaan nuo teinit saada puhuttua puolelleen, taloudelliset edellytykset onneksi On täysin kunnossa, et voi muuttaa, olisi kyllä huomattavasti mukavampi asua maassa, jossa osan ihmisten ajattelukyky ei olisi totaalisen rajoittunutta


      • Anonyymi

        Toivottavasti valmistelusi eivät kestä kauan ja pääset pois, ei kellään tule ikävä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti valmistelusi eivät kestä kauan ja pääset pois, ei kellään tule ikävä.

        Ei varmastikaan tule ikävä, ne joita haluan tavata ja ne jotka haluavat tavata minua, niin pystyn kyllä ne tapaamiset järjestämään. Meitä pois lähtijöitä kun alkaa olemaan yli 200 000 niin aivan varmasti teille viher-vasureille tulee meitä ikävä.


      • Anonyymi
        modelli kirjoitti:

        Ei varmastikaan tule ikävä, ne joita haluan tavata ja ne jotka haluavat tavata minua, niin pystyn kyllä ne tapaamiset järjestämään. Meitä pois lähtijöitä kun alkaa olemaan yli 200 000 niin aivan varmasti teille viher-vasureille tulee meitä ikävä.

        Ei tule! Ikinä! 😊
        Mä oon yleensäkin ihminen joka ei kaipaa negatiivista tunnelmaa lähelleen, sellaiset ihmiset, jopa läheiset on jo poistettu aikoja sitten lähipiiristä, eli hyvää matkaa 200 000 persua, nii mihin matkaatte?
        Trump landiaan, kummalle puolelle muuria 🤔


    • Anonyymi

      Miksi tuota samaa pitää jankuttaa jatkuvasti, täälläkin sinua on yritetty yllyttää lähtemään sinne thaikkuihin käymään mutta et kykene, vaikka siellä käyvät tuhannet kielitaidottomat eläkeläisetkin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      62
      4769
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      51
      3192
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      145
      2422
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2006
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      79
      1598
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1217
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1145
    8. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1121
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1118
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1096
    Aihe