Ollaan tunnettu erään miehen kanssa 15 vuotta. Olen ollut rakastunut häneen jo pitkään ja kertonut usein mitä tunnen.
Nyt pari viikkoa aktiivista viestittelyä ja sitten taas totaalihiljentyminen. Pitääkö ns. Huolen siitä että olen ja odotan häntä yhä vain ns. Varasijalla?
Miksi antaa siimaa jos ei kuitenkaan vie loppuun asti? Mikä järki tuossa on. Ja sitten lupaillut näkemisestä yms. Mutta siltikään ei koskaan nähdä...
Miksi mies toimii näin?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla oli 3 vuotta tuommoinen epämääräinen tilanne yhden miehen kanssa. Lopulta selvis että aina kun hän yhtäkkiä alkoikin viestitellä tiiviisti, hänellä teki seksiä mieli. Oli tapaamisten suunnitteluissa aktiivinen mutta aina peruuntui, kun ajankohta läheni. Ilmeisesti löysi seksipartnerin lähempää ja nopeammin. Selvisi myös ettei hän ole koskaan ollut parisuhteessa, vaan harrastanut vain irtosuhteita ja ettei hänellä ollut minkäänlaista kiinnostusta alkaa suhteeseen. Mietin samoja kysymyksiä silloin että pitääkö varalla, no ei pitänyt vaan piti mahdollisena seksin saanti kohteena. Itse rakastuin häneen mutta meni ohi kun tajusin että halumme ovat niin erilaiset.
Ei mies välttämättä edes tajua että "odotat", ja että olet jäänyt siimaan roikkumaan. Meitä on niin moneksi, toiset haluaa kumppanuutta ja toiset huiskii vapaampina sieluina menemään. Mirmuli. - Anonyymi
Varmaankin hän saa mielihyvää siitä, että tietää sinun olevan kiinnostunut. Viestit toimivat egoboostina ja katsoo, saako saman rekation niillä aikaiseksi kuin aiemmikin. Eri asia on sitten, jos hän ei tiedä sinun olevan kiinnostunut. Siinä tapauksessa kannattaa kertoa ja katsoa, mihin se johtaa. Mutta tärkeintä, ettet roiku tuollaisessa "mind games" jutussa enää pitkään. Itselläni oli vastaava tilanne muutaman vuoden ajan, mies lähetteli viestejä, osti lahjoja ja halusi tavata platonisesti, that's it. Sain tarpeekseni ja katkaisin välit kokonaan. Teki helvetin hyvää pääkopalle; ihanaa, kun ei tarvitse enää miettiä hänen motiivejaan.
- Anonyymi
Homous on onneksi jo tutkittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263208
- 721570
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa791115Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1451042- 45941
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45878Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171862- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139775