Olen lähettänyt ties kuinka moneen kesätyöpaikkaan hakemuksen eikä yhdestä ainoastakaan ole tullut mitään viestiä takaisin... Hyvin turhauttavaa tämä oma tilanne.
Olin viime kesänä töissä ja nyt tuntuu, että kesällä ei tule olemaan mitään tekemistä kun kaveritkin ovat itse kesätöissä...
Asun vielä vanhempien luona, mutta kyllä sitä rahaa haluaisi itse tienata ettei tarvitsisi vanhemmilta pyytää... Heille se ei ole tietenkään pahitteeksi antaa silloin tällöin rahaa mutta itselle tulee siitä jotenkin huono fiilis...
Yritän ajatella kuitenkin positiivisesti, että nyt minulla on kuitenkin hyvin aikaa lukea syksyn yo-kirjoituksiin.
Mutta kuitenkin tämä asia painaa koko ajan mieltä..
Ilman kesätöitä...
1
112
Vastaukset
- Anonyymi
Älä anna työelämän lannistaa :)
Meikäläinen haki kanssa kesäksi 25. oman alan firmaan, joista kahteen sain haastattelukutsun, mutta en töitä.
Tällasta se on joskus.
Keskityt nyt vaan itseesi ja sellaisiin asioihin, joista teikäläiselle tulee hyvä mieli.
Töitä kyllä kerkeät tekemään ihan kyllästymiseen asti.
Jos haluat jotain työllistymisen edistämiseksi tehdä niin visuaalinen CV on yksi parhaista keinoista erottua hakioiden joukosta. Kesän aikana voit vaikka vanhempiesi kanssa suunnitella ja touteuttaa sitä. Mukavaa toimintaa yhdessä, josta vanhemmat saavat haastetta myös itse.
Visuaalinen CV osoittaa luovuutta ja omistautumista. Työnantajat arvostavat asennetta työnhakijassa.
Pidä leuka pystyssä ja onnea työnhakuun! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso245330Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1624162Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani143607Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683113- 902927
- 452883
Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1522677Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282503- 201735
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1221681