Ulkonäöllä on mulle väliä, erityisesti perseellä. Jos se on olematon niin ei onnistu, parempi jos on vaikka 150-kiloinen vaikkei se olekaan terveellistä, paras tietty terve fysiikka. Ihan sama mikä kuppikoko.
Luonteeltaan pitää osata ajatella itse ja tehdä asioita joista oikeesti tykkää eikä sosiaalisen paineen takia. Aitous on kaikki kaikessa ja että on sinut itsensä kanssa. Tunteella rakastava ihminen joka on seksuaalinen.
Saa olla nisti, työtön, hullu jne., kunhan löytyy halua ja tahtoa parantaa omaa elämänlaatua. Mielummin otan jonkun joka tietää mitä elämä on kuin koko ikänsä kultalusikka suussa eläneen.
Rakastava sydän
4
110
Vastaukset
- Anonyymi
Hei rakastava sydän! Mulle on aina ollu ulkonäkö tärkeä, olen turhamainen ja haluisin tutustua sinuu tavallinen tyttö. En tiedä olenko lähestynyt oikein, mut kerro mitä mieltä. kiitos.
t. Vehi - Anonyymi
NO NIIN. TÄSSÄ ON NY NAINEN, JUST EIKÄ MELKEN.
Hyväsydämminen TODELLA HUVÄSYDÄMMINEN.
lisäksi olen Kaunis, ihana ihiminen.
(Toivonettäjoku ottaa mut omaksi. Pisteet trolleille.
Olen hullu, en täysi vajukki, ihan tiedoksi :D
Kertokaas muut miehet onko perseellä ja sydämellä teille väliä ja miten paljon, vai riittääkö että ois vaan nainen ettei äiti kyselis koska niitä lapsenlapsia tulee? Sanoin ite suoraan että ei tule, loppu kyselyt.- Anonyymi
Olen kaikkea tuota mistä kirjoitit. Toimin inhotusterapeuttina. Ajan kanssa opit iloitsemaan korppuperseen näkemisestä 150 kiloisen ihmisen selkäpuolella. Kummilusikkani on alpakkaa. Olen unelmiesi nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692311Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721772Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711450Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2481406- 831242
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3701195- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3391141