Kokemusasiantuntija Hesarissa kirjoittaa: https://www.hs.fi/elama/art-2000006096652.html
"Näin keski-ikäisenä voisi nuorelta näyttäminen olla hienoa – siis jos olisin nainen. ”Oi, näytät niin nuorelta!” on kohteliaisuus naiselle, mutta ei miehelle. Samoin lausahdukset mallia ”et varmasti ole kolmeakymmentäviittä, korkeintaan kaksikymmentäviisi!”. Vain naisen iän arvaamista alakanttiin pidetään kulttuurissamme imarteluna."
"Sen sijaan miehellä nuorelta näyttäminen yhdistyy helposti kypsymättömyyteen, epämiehekkyyteen, lapsellisuuteen, vastuuttomuuteen ja muuhun ikävään."
"JOSKUS minulta kysytään, eikö nuorekkuudesta ole hyötyä nuorempia naisia vokoteltaessa. Valitettavasti ei ole. "
"nuoret naiset, jotka etsivät nimenomaan selvästi vanhempaa miestä, etsivät yleensä samalla myös vanhemmalta näyttävää miestä."
Nuoresta ulkonäöstä on naiselle hyötyä miehelle haittaa
58
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se on. Tästä löytyy jopa omakohtaista kokemusta. t. nuorekas vanha
Aijaa, kyllä minusta vaan nuorekas ja nuoren näköinen mies on kiva silmälle. Aina ollut, nuoresta saakka. Babyface rules... Miettii nyt vaikka sitä M.H niin siinä on mies, joka on hitaasti vanhentunut. Nelikymppisenä vielä oli varsin nuoren näköinen ja vieläkin aika nuorekas, vaikka on syksyllä 60. 😉
Anonyymi kirjoitti:
Lene Nyström pussasi Mortenia suulle :)
https://youtu.be/R5Ub5XkiVXY
;)Ääh, tommonen pikkusievä suukkohan tuo vaan oli. Mä oisin syönyt koko ukon, hotkassu rilleineen ja mirreineen päivinee. Olis pikkutakin napit vaan lattiaan pudonneet ka kengät jääny pyörimään lattialle, rip rop...👅 🤤😝😜👌
Voilaaa, hyvää oli nam.. ✌😃- Anonyymi
HortenMarket kirjoitti:
Ääh, tommonen pikkusievä suukkohan tuo vaan oli. Mä oisin syönyt koko ukon, hotkassu rilleineen ja mirreineen päivinee. Olis pikkutakin napit vaan lattiaan pudonneet ka kengät jääny pyörimään lattialle, rip rop...👅 🤤😝😜👌
Voilaaa, hyvää oli nam.. ✌😃Hullu :)
HortenMarket: "Aijaa, kyllä minusta vaan nuorekas ja nuoren näköinen mies on kiva silmälle. Aina ollut, nuoresta saakka. Babyface rules..."
Minäkin olen huomannut, että nuorena hyvännäköisenä oli suositumpia kuin nyt 40 ollessa. Tänään vaihdoin villapaidan pois ja huomasin, että minulla on pieni outokummun alku 105 kiloisena. Onneksi olen 194 cm:in pituinen, mutta kumminkin se vähän näkyy. Villapaidan kanssa ei. Lisäksi olen nuoruuteen nähden olen rupsahtanut. Nuorena 20 oli asiat paremmin.
Nuorena sai yhdessä vaiheessa olla varma, että kaikki suhtautuivat positiivisesti, kun oli hyvännäköinen, nuorennäköinen ja terve. Nuorena ei tarvinnut pelätä sitä, että näkyykö outokummun alku keskikehossa, kun oli nuoruuden hoikka. Minusta nuorena ja komeannäköisenä maailma oli auki, kun huokui nuoruutta ja terveyttä. Oli ihastuneita naisia, joita nykyään tulee harvakseltaan vastaan. Kyllä se nuoruuden naamataulu mielytti ihmisiä enemmän ja siitä oli selvästi hyötyä monintavoin niin työelämässä itseluottamuksena kuin naisasioissa.kiva.nähdä kirjoitti:
HortenMarket: "Aijaa, kyllä minusta vaan nuorekas ja nuoren näköinen mies on kiva silmälle. Aina ollut, nuoresta saakka. Babyface rules..."
Minäkin olen huomannut, että nuorena hyvännäköisenä oli suositumpia kuin nyt 40 ollessa. Tänään vaihdoin villapaidan pois ja huomasin, että minulla on pieni outokummun alku 105 kiloisena. Onneksi olen 194 cm:in pituinen, mutta kumminkin se vähän näkyy. Villapaidan kanssa ei. Lisäksi olen nuoruuteen nähden olen rupsahtanut. Nuorena 20 oli asiat paremmin.
Nuorena sai yhdessä vaiheessa olla varma, että kaikki suhtautuivat positiivisesti, kun oli hyvännäköinen, nuorennäköinen ja terve. Nuorena ei tarvinnut pelätä sitä, että näkyykö outokummun alku keskikehossa, kun oli nuoruuden hoikka. Minusta nuorena ja komeannäköisenä maailma oli auki, kun huokui nuoruutta ja terveyttä. Oli ihastuneita naisia, joita nykyään tulee harvakseltaan vastaan. Kyllä se nuoruuden naamataulu mielytti ihmisiä enemmän ja siitä oli selvästi hyötyä monintavoin niin työelämässä itseluottamuksena kuin naisasioissa.Niin, kait se nuoruus viehättää naisia siinä missä miehiäkin. On elinvoimaisen oloinen ja vielä jos on eloisa ja virkeä olemus, niin sehän on oikea elämän eliksiiri ihmisen muotoon pakattuna. 😃
En tiedä mistä johtuu, johtuuko siitä ettei ole sinkku vai iän mukana tullutta, mutta huomaan etten ole vuosiin miettinyt enää mitä ihmiset miettii mun ulkomuodosta. Tai ylipäänsä minusta, ainoastaan mihin kiinnitän ihmisissä ollessa huomiota on se kuinka käyttäydyn. Mulle on tärkeetä kohdella toisia hyvin irl. Ja huomioida. Etten moukkaile.
Et minusta ei tuu paska fiilis. Vaan mielummin jos jään mieleen jään mieleen siitä, että olen ollut asiallinen ja käyttäytynyt fiksusti.
Sinkkuna saattaa ollakin enemmän huolissaan, jos ulkomuoto muuttuu rajusti? Vai? Huolettaa ehkä pariutuuko?HortenMarket kirjoitti:
Niin, kait se nuoruus viehättää naisia siinä missä miehiäkin. On elinvoimaisen oloinen ja vielä jos on eloisa ja virkeä olemus, niin sehän on oikea elämän eliksiiri ihmisen muotoon pakattuna. 😃
En tiedä mistä johtuu, johtuuko siitä ettei ole sinkku vai iän mukana tullutta, mutta huomaan etten ole vuosiin miettinyt enää mitä ihmiset miettii mun ulkomuodosta. Tai ylipäänsä minusta, ainoastaan mihin kiinnitän ihmisissä ollessa huomiota on se kuinka käyttäydyn. Mulle on tärkeetä kohdella toisia hyvin irl. Ja huomioida. Etten moukkaile.
Et minusta ei tuu paska fiilis. Vaan mielummin jos jään mieleen jään mieleen siitä, että olen ollut asiallinen ja käyttäytynyt fiksusti.
Sinkkuna saattaa ollakin enemmän huolissaan, jos ulkomuoto muuttuu rajusti? Vai? Huolettaa ehkä pariutuuko?HortenMarket: "Huolettaa ehkä pariutuuko? "
Minua ei enää nyt kiinnosta pariutuminen ja lapsiperheen perustaminen. Viime vuosikymmennellä kiinnosti vielä, mutta nyt ilmeisesti ikääntymisen takia kiinnostus löpsähti. Maaliskuussa 2017, kun lukion kolmasluokkalainen yllättäin tarjosi puhelinnumeroaan - niin en ottanut vastaan, sillä en täysin ollut valmis suhteeseen ja hän lähestyi minua yllättäin vähän nurkan takaa. Oikeastaan silloin olin onnellinen sinkkuna. Toisaalta kait sitä sinä kesänä 2017 olisi halunnut elää söpö tuore ylioppilas kainalossaan, mutta uskoin silloin, että jo syksyllä se suhde olisi ilmeisesti kaatunut. Kun miehellä on tälläisiä asenteita - ei halua pariutua, perustaa perhettä ja on tosi onnellinen sinkkuna - niin parisuhdemarkkinoilla arvo laskee. Ikä vielä tuo sen, että ei "lukiolaiset" enää oikein lähentele, kun on 40 .kiva.nähdä kirjoitti:
HortenMarket: "Huolettaa ehkä pariutuuko? "
Minua ei enää nyt kiinnosta pariutuminen ja lapsiperheen perustaminen. Viime vuosikymmennellä kiinnosti vielä, mutta nyt ilmeisesti ikääntymisen takia kiinnostus löpsähti. Maaliskuussa 2017, kun lukion kolmasluokkalainen yllättäin tarjosi puhelinnumeroaan - niin en ottanut vastaan, sillä en täysin ollut valmis suhteeseen ja hän lähestyi minua yllättäin vähän nurkan takaa. Oikeastaan silloin olin onnellinen sinkkuna. Toisaalta kait sitä sinä kesänä 2017 olisi halunnut elää söpö tuore ylioppilas kainalossaan, mutta uskoin silloin, että jo syksyllä se suhde olisi ilmeisesti kaatunut. Kun miehellä on tälläisiä asenteita - ei halua pariutua, perustaa perhettä ja on tosi onnellinen sinkkuna - niin parisuhdemarkkinoilla arvo laskee. Ikä vielä tuo sen, että ei "lukiolaiset" enää oikein lähentele, kun on 40 .Nojuu, tajuan pointtisi. Mutta elä nyt lyö ovia lukkoon vielä, et sinä mikään ikäloppu ole vielä pariutumaan. 😊
HortenMarket kirjoitti:
Nojuu, tajuan pointtisi. Mutta elä nyt lyö ovia lukkoon vielä, et sinä mikään ikäloppu ole vielä pariutumaan. 😊
Oikeastaan tarkoitus on luoda jotain uraa toivottavasti kirjailijana. Sitten jos olisi rahaa niin sitten voisi yli 50-vuotiaana etsiä itselleen noin ikäisensä naisen. Kenties pariintumien tapahtuu vasta yli 60-vuotiaana ja nainenkin on sillon ohittanut lastenhankinta iän.
Nyt minulla tärkeintä ovat usko, kaverit ja mahdollisen kirjailijauran luominen. Ehkä sillä kirjailijauralla ei niin hirmuisesti tienaa, mutta tulee kirjoitettu sellaisia kirjoja, joista pitää.
Nyt ei ole tarkoituksessa lisääntyä. Vauvakuumeita minulla oli muutama 30-luvullani, mutta nyt ei enää ole. Oliko sinulla muuten vauvakuume, kun ne kaksi pientä tai ei enää niin pientä pirpanaa hankit?- Anonyymi
kiva.nähdä kirjoitti:
Oikeastaan tarkoitus on luoda jotain uraa toivottavasti kirjailijana. Sitten jos olisi rahaa niin sitten voisi yli 50-vuotiaana etsiä itselleen noin ikäisensä naisen. Kenties pariintumien tapahtuu vasta yli 60-vuotiaana ja nainenkin on sillon ohittanut lastenhankinta iän.
Nyt minulla tärkeintä ovat usko, kaverit ja mahdollisen kirjailijauran luominen. Ehkä sillä kirjailijauralla ei niin hirmuisesti tienaa, mutta tulee kirjoitettu sellaisia kirjoja, joista pitää.
Nyt ei ole tarkoituksessa lisääntyä. Vauvakuumeita minulla oli muutama 30-luvullani, mutta nyt ei enää ole. Oliko sinulla muuten vauvakuume, kun ne kaksi pientä tai ei enää niin pientä pirpanaa hankit?Oletko ottanut jo kustannustoimittajiin yhteyttä vai omakustannettako, tyyliin Mediapinta ajattelit?
kiva.nähdä kirjoitti:
Nyt ei ole tarkoituksessa lisääntyä. Vauvakuumeita minulla oli muutama 30-luvullani, mutta nyt ei enää ole. Oliko sinulla muuten vauvakuume, kun ne kaksi pientä tai ei enää niin pientä pirpanaa hankit?Oukei, selvät sävelet sulla.😊
Ei isompia vauvakuumeita, vasta kun olin raskaana ennen esikoista ja se meni kesken. Sen jälkeen olin surkeissani ja toivoin vielä onnistuvan. Sitten tuli verenmyrkytys munuaisaltaiden tulehduksen seurauksena..toivoi vaan et jää henkiin. Ja oltiin vielä tuore parikin...kaikki alussa vasta. Pelotti et joko se loppui mun kuolemaan..olin tosi kipeä ja se hengenlähtö kävi konkreettisesti lähellä.
Hyvin pian sen myrkytyksen jälkeen kuitenkin huomasin olevani raskaana. Muutama kuukausi sen jälkeen..jätin silloiset opinnot kesken kun en halunnut minkään vaarantavan raskautta ja ihmisenalkua..
Sitten esikoisen jälkeen tuli ihan oikea vauvakuume. Sellainen piinaava oikeen, pakko tulla uudelleen raskaaksi...ihan vimma. Ja kyllähän mä sitten tulinkin ja aloin odottaa tätä meidän nuorempaa lasta. Sen jälkeen ei ole ollut vauvakuumetta. Mutta olen suhtautunut vauvoihin lumoutuneena omien lasten saamisen jälkeen..
Ennen ei juuri kiinnostanut ihmetellä kenenkään vauvoja tai tympäs vauva ja lapsikeskustelut. En mä nytkään hirmusti juttua mitään mammakeskustelua...
Mut on nuo lapset lähempänä sydäntä mitä ennen, vaikka tykkäsin muksuista jo hoitajana. Mut omien lasten myötä moni asia on avautunut uusin silmin eteen. Nyt meen iltapuuhiin. Aamusta menoa..
Mukavaa iltaa!!Anonyymi kirjoitti:
Oletko ottanut jo kustannustoimittajiin yhteyttä vai omakustannettako, tyyliin Mediapinta ajattelit?
Lähetän kustantajalle toukokuun lopussa ensimmäisen ja alan kirjoittamaan kesäkuussa uutta kirjaa. Ei ole tiedossa varmaa julkaisua, mutta tehdään koko ajan työtä kirjailijauran eteen.
HortenMarket kirjoitti:
Oukei, selvät sävelet sulla.😊
Ei isompia vauvakuumeita, vasta kun olin raskaana ennen esikoista ja se meni kesken. Sen jälkeen olin surkeissani ja toivoin vielä onnistuvan. Sitten tuli verenmyrkytys munuaisaltaiden tulehduksen seurauksena..toivoi vaan et jää henkiin. Ja oltiin vielä tuore parikin...kaikki alussa vasta. Pelotti et joko se loppui mun kuolemaan..olin tosi kipeä ja se hengenlähtö kävi konkreettisesti lähellä.
Hyvin pian sen myrkytyksen jälkeen kuitenkin huomasin olevani raskaana. Muutama kuukausi sen jälkeen..jätin silloiset opinnot kesken kun en halunnut minkään vaarantavan raskautta ja ihmisenalkua..
Sitten esikoisen jälkeen tuli ihan oikea vauvakuume. Sellainen piinaava oikeen, pakko tulla uudelleen raskaaksi...ihan vimma. Ja kyllähän mä sitten tulinkin ja aloin odottaa tätä meidän nuorempaa lasta. Sen jälkeen ei ole ollut vauvakuumetta. Mutta olen suhtautunut vauvoihin lumoutuneena omien lasten saamisen jälkeen..
Ennen ei juuri kiinnostanut ihmetellä kenenkään vauvoja tai tympäs vauva ja lapsikeskustelut. En mä nytkään hirmusti juttua mitään mammakeskustelua...
Mut on nuo lapset lähempänä sydäntä mitä ennen, vaikka tykkäsin muksuista jo hoitajana. Mut omien lasten myötä moni asia on avautunut uusin silmin eteen. Nyt meen iltapuuhiin. Aamusta menoa..
Mukavaa iltaa!!Kiitos vauvakuumeen muille jakamista ja hyvää loppuviikkoa! :)
Huomenna aloitan uuden musiikkiketjun "sinkut"-palstalla.
Törmätään!kiva.nähdä kirjoitti:
Kiitos vauvakuumeen muille jakamista ja hyvää loppuviikkoa! :)
Huomenna aloitan uuden musiikkiketjun "sinkut"-palstalla.
Törmätään!Jeps, mäkin vielä uniketjussa vierailin. Mutta nyt maltan mennä maate. Hyvää yötä!!!😃
HortenMarket kirjoitti:
Jeps, mäkin vielä uniketjussa vierailin. Mutta nyt maltan mennä maate. Hyvää yötä!!!😃
Hyvää yötä sinnekkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ottanut jo kustannustoimittajiin yhteyttä vai omakustannettako, tyyliin Mediapinta ajattelit?
Ja puhtaaksikirjoittajalla onkin sitten täysi työ kirjoittaa koko kirja uudestaan mutta siitähän ne palkan saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja puhtaaksikirjoittajalla onkin sitten täysi työ kirjoittaa koko kirja uudestaan mutta siitähän ne palkan saa.
Luulen ettei kivata-tavata-nikin suurin ongelma ole kirjoitusvirheet. Ei kustannustoimittaja ole puhtaaksikirjoittaja. Ei sellaista kirjaa kustanneta, joka pitäisi uudestaan kirjoittaa, sisällöllisesti.
Minun on vaikea kuvitella, että hän kirjottaisi mitään kustannuskelpoista, ellei sitten jotain uskonnollista kirjallisuutta. Ihan siksi, että skippaan hänen kirjoituksensa yleensä yli täysin kiinnostamattomina. Dissi kirjoitti:
Syntymäkaheli. 😂👌
Just hyvä niin. 😊You too. 😜
Sittenhän meitä on kaksi....ei oo niin yksinäistä. 😝👍HortenMarket kirjoitti:
You too. 😜
Sittenhän meitä on kaksi....ei oo niin yksinäistä. 😝👍Niinpä! 🤪
Joskus onkin yksinäistä täällä, kun kaikki on niin hitsin vakavia. Jotenkin tuntuu, että rennosti ei osata ottaa enää mitään. Vissiin muut epäilee ihmisten hyvyyttä niin paljon? 🤔Dissi kirjoitti:
Niinpä! 🤪
Joskus onkin yksinäistä täällä, kun kaikki on niin hitsin vakavia. Jotenkin tuntuu, että rennosti ei osata ottaa enää mitään. Vissiin muut epäilee ihmisten hyvyyttä niin paljon? 🤔Ootahan kohta muuten on mulla kunnon peli alla.... otan kuvan ja laitan, kunhan sen saan pihaan. 😝💪
Dissi kirjoitti:
Niinpä! 🤪
Joskus onkin yksinäistä täällä, kun kaikki on niin hitsin vakavia. Jotenkin tuntuu, että rennosti ei osata ottaa enää mitään. Vissiin muut epäilee ihmisten hyvyyttä niin paljon? 🤔Luonnonlapset tunnistaa toisensa. 😅
Meillä on vallaton ja avoin luonne! Ei kauheen estoisia, jos ei ole pakko olla.Dissi kirjoitti:
Ootahan kohta muuten on mulla kunnon peli alla.... otan kuvan ja laitan, kunhan sen saan pihaan. 😝💪
Aaw! Mikä mikä!??? 😜🤪
HortenMarket kirjoitti:
Luonnonlapset tunnistaa toisensa. 😅
Meillä on vallaton ja avoin luonne! Ei kauheen estoisia, jos ei ole pakko olla.Urbaaniturbaani muuten määrittää luonnonlapsen näin, aika hyvin menee yksiin sen kanssa mitä mäkin tarkoitin...
https://urbaanisanakirja.com/word/luonnonlapsi/HortenMarket kirjoitti:
Aaw! Mikä mikä!??? 😜🤪
Tällänen! 😬
https://aijaa.com/PbTeYL
Avantti! Vähän myllään aidanpohjaa tuolla. Voittaa lapion! 😬HortenMarket kirjoitti:
Urbaaniturbaani muuten määrittää luonnonlapsen näin, aika hyvin menee yksiin sen kanssa mitä mäkin tarkoitin...
https://urbaanisanakirja.com/word/luonnonlapsi/No rempseästi pitää ottaa hommat, vaikka kyllähän se huumori itseltäänkin ajoittaan hukkuu. Mutta sit onkin jo tosi kyseessä. 😳
Hitto kun on vähän märkä keli. Ei oo hyvä just tähän saumaan, mutta ei voi mitään. Mun aikatauluilla ei kelejä katsella. 😝Dissi kirjoitti:
Tällänen! 😬
https://aijaa.com/PbTeYL
Avantti! Vähän myllään aidanpohjaa tuolla. Voittaa lapion! 😬Mitäh, ajattelitko laajentaa tonttia? 😆
Mä haluun kans tollasen, meilläkin olis tarvetta. Tuolla olis varmasti mukavaa tehdä nääkin pihahommat, meillä tarttis kyllä pienen kaivurinkin..vuokralla?Dissi kirjoitti:
No rempseästi pitää ottaa hommat, vaikka kyllähän se huumori itseltäänkin ajoittaan hukkuu. Mutta sit onkin jo tosi kyseessä. 😳
Hitto kun on vähän märkä keli. Ei oo hyvä just tähän saumaan, mutta ei voi mitään. Mun aikatauluilla ei kelejä katsella. 😝Tottakai jokasella on joskus huumorikukka hukassa ja ketuttaa. Siitä kuitenkin tarttis päästä ohi ja ylikin. 😜
Siellä satelee? Ei ole kaukana etteikö meilläkin tipu taivaalta jotain vedensekaista alas. Harmaata on...äitienpäivänä pitäs kelin helliä. Saa nyt nähdä.HortenMarket kirjoitti:
Mitäh, ajattelitko laajentaa tonttia? 😆
Mä haluun kans tollasen, meilläkin olis tarvetta. Tuolla olis varmasti mukavaa tehdä nääkin pihahommat, meillä tarttis kyllä pienen kaivurinkin..vuokralla?No piti tonkasta naapurin ja mun tontin rajaa mun tontillepäin ja hilasin siihen parit lyhtypylvään pätkät. Laittaa niistä vallin, kun tontit eritasolla. Ei tartte ajaa maata ja viistota, eikä naapuri tipahda leikkurinsa päältä. 😁
Kyllä mä vähän samalla tasailin kaupungin puoltakin. Oon vähän sitä pitänyt kondiksessa samalla. Leikkurilla hurauttaa siistiks sen, niin kelpaa katsella.
Töistä lainasin. 😬💪HortenMarket kirjoitti:
Tottakai jokasella on joskus huumorikukka hukassa ja ketuttaa. Siitä kuitenkin tarttis päästä ohi ja ylikin. 😜
Siellä satelee? Ei ole kaukana etteikö meilläkin tipu taivaalta jotain vedensekaista alas. Harmaata on...äitienpäivänä pitäs kelin helliä. Saa nyt nähdä.No ei ihan kaatosadetta, mutta kosteaa. Ei uponnut kone kuitenkaan pihamaalle. 😂
Sehän ois vielä puuttunut. 😤
Meinasin, että ois tehnyt vielä aitaelementtejä, mutta en taida. On niille parempaakin keliä vielä tarjolla varmasti. 😊👌Dissi kirjoitti:
No piti tonkasta naapurin ja mun tontin rajaa mun tontillepäin ja hilasin siihen parit lyhtypylvään pätkät. Laittaa niistä vallin, kun tontit eritasolla. Ei tartte ajaa maata ja viistota, eikä naapuri tipahda leikkurinsa päältä. 😁
Kyllä mä vähän samalla tasailin kaupungin puoltakin. Oon vähän sitä pitänyt kondiksessa samalla. Leikkurilla hurauttaa siistiks sen, niin kelpaa katsella.
Töistä lainasin. 😬💪No hitsit. Se kävi äkkiä. Mä vasta ehdin pestä pyykkiä, pistää ruoan tulille ja nukkua päikkärit. Sää oot jo tonkinu pihamaan!!😌
Joo ei sateella kannata riuhtoa mitään aitaelementtejä. Täälkin satoi jo hetken reippaamminkin...mut sehän se varmaan nukuttikin, hapekas ilma..😴😪HortenMarket kirjoitti:
No hitsit. Se kävi äkkiä. Mä vasta ehdin pestä pyykkiä, pistää ruoan tulille ja nukkua päikkärit. Sää oot jo tonkinu pihamaan!!😌
Joo ei sateella kannata riuhtoa mitään aitaelementtejä. Täälkin satoi jo hetken reippaamminkin...mut sehän se varmaan nukuttikin, hapekas ilma..😴😪No en kelloa katsellut, mutta 11;sta kävin syömässä, vähän tuumailin ennenkuin aloittelin. Naapurin koira-aitaa piti vähän siirtää sivuun ja tonkaisin maat mun tontille. Sit hilasin pölkyt paikoilleen ja se olikin siinä, pitää ne käsipelissä mitata kohdilleen ja ankkuroida, sit vaan mullat ojennukseen ja nurmikonsiementä niskaan. 😬
Rymysin muutaman kiven ksupungin puolelta ja tasoittelin seutukuntaa, siellä pääsee ajelee klipolla jo, ei tartte niittää siimaleikkurilla. 😊👌
Näin se homma etenee. Päikyt ois kyllä kova sana. En ole varma pääseekö nainen tänään tänne, mut sen kanssa ois kiva nykäistä päikyt lusikassa. 😊👌Dissi kirjoitti:
No en kelloa katsellut, mutta 11;sta kävin syömässä, vähän tuumailin ennenkuin aloittelin. Naapurin koira-aitaa piti vähän siirtää sivuun ja tonkaisin maat mun tontille. Sit hilasin pölkyt paikoilleen ja se olikin siinä, pitää ne käsipelissä mitata kohdilleen ja ankkuroida, sit vaan mullat ojennukseen ja nurmikonsiementä niskaan. 😬
Rymysin muutaman kiven ksupungin puolelta ja tasoittelin seutukuntaa, siellä pääsee ajelee klipolla jo, ei tartte niittää siimaleikkurilla. 😊👌
Näin se homma etenee. Päikyt ois kyllä kova sana. En ole varma pääseekö nainen tänään tänne, mut sen kanssa ois kiva nykäistä päikyt lusikassa. 😊👌Oukei. On siinä ollut hosumista jo tuossakin. Ai mitä ajattelit nykästä lusikassa? Päikyt? Ahhahahahahaaaa, oli ihan pakko. Ei mutta nukkuminen kannattaa. Piristää kummasti vanhaa...🤪
HortenMarket kirjoitti:
Oukei. On siinä ollut hosumista jo tuossakin. Ai mitä ajattelit nykästä lusikassa? Päikyt? Ahhahahahahaaaa, oli ihan pakko. Ei mutta nukkuminen kannattaa. Piristää kummasti vanhaa...🤪
No pikkuset päivitykset näppäsin ottaa ihan sohvalla yssisseen. 😴
Jotenkin heräsin, että viileetä pitelee!!😨 Taijan rumpsauttaa puita uuniin. Jotenkin tää kosteus tekee viileeks kelin. 😳
Ovela jäbä kun oon, niin jos tänne tulee kauniimmanpuoleista seuraa illaks, niin sellainen 24-27astetta sisällä vaatii kepeää pukeutumista! 🤪😬
- Anonyymi
Taitaa tyyppi kirjoitella vain omia haaveitaan väittäessän nuorten (vanhempiin miehiin mieltyneiden) naisten etsivän nimenomaan vanhan näköisiä miehiä. En usko. Kyllä heitä nuorekkaat miehet enemmän miellyttävät.
- Anonyymi
Heti tuli ensimmäinen nolo katkera kurppa väittämään epätoivoisena mustaa valkoiseksi.
Tottakai nuori nainen haluaa miehen näköisen aikamiehen eikä finninaamaista pojanrimpulaa. Ikääntyminen miehistää kumpaakin sukupuolta, keski-ikäisellä naisellakin saattaa kasvaa viikset ja nuori pojanrimpula näyttää tytöltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti tuli ensimmäinen nolo katkera kurppa väittämään epätoivoisena mustaa valkoiseksi.
Tottakai nuori nainen haluaa miehen näköisen aikamiehen eikä finninaamaista pojanrimpulaa. Ikääntyminen miehistää kumpaakin sukupuolta, keski-ikäisellä naisellakin saattaa kasvaa viikset ja nuori pojanrimpula näyttää tytöltä.Jos nuori nainen haluaa vanhan miehen, hän haluaa nuorekkaan vanhuksen. Hän ei todellakaan halua vanhan näköistä vanhusta.
Sinä itse olet nolo noine vanhoihin miehiin kohdistuvine himoinesi. Haluat päästä ottamaan niiltä ”läpällä” suihin.....
- Ootpas vanhan näkönen.
- Oot vanhentunut tosi paljon sitten viime näkemän!
Kehuja miehille. Saa lainata.- Anonyymi
Katkeran kurpan tyypillistä noloa rutinaa. Mies komistuu vanhetessaan ja jos joku sanoo miestä nuoren näköiseksi niin se tarkoittaa kaikkea negatiivista epämiehekkyyttä.
Anonyymi kirjoitti:
Katkeran kurpan tyypillistä noloa rutinaa. Mies komistuu vanhetessaan ja jos joku sanoo miestä nuoren näköiseksi niin se tarkoittaa kaikkea negatiivista epämiehekkyyttä.
Säkin oot tosi vanhan näkönen, ainakin 15 vuotta ikäistäs vanhemman.
Ole hyvä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele itsellesi, koska KAIKKI MIEHET, EIVÄT KOMISTU, pikemminkin ränsistyy.. Vanhaa miestä voisi verrata kaljaan.. ja naista laatuviiniin..
- Anonyymi
Ei vaan juuri toisinpäin, mies on kuin viini nainen on kuin maito. Väitit äsken nolosti ja epätoivoisesti mustaa valkoiseksi.
- Anonyymi
Ainakin Mikko Leppilampi odottaa aviidennelle vuosikymmenelle siirtymisen tuovan lisää työtarjouksia, kun kasvoihin tulee karisma. Keski-ikäiset naisnäyttelijät taas vallittavat ikäsyrjinnästä.
- Anonyymi
Leppilampi on komistunut ja miehistynyt vanhetessaan, ei ole enää ihan se hintahtava pojankloppi vaan alkaa muistuttaa miestä joten varmasti työtarjouksia satelee miesten rooleihin. Keski-ikäinen haaska taas ei enää kelpaa seksisymbolin rooliin joten töitä ei enää ole, eikä voi myöskään seksillä vaikuttaa tuottajiin.
- Anonyymi
Pieleen meni.. Naisissakin on seksisymboleita niissä vanhemmissakin naisissa.. Kaikki vanhat papat, eivät näytä Leppilammelta. Tyhmää ottaa näitä esimerkkejä, kun totuus on muuta,mutta kun sinulle on olemassa vain yksi vääristelty totuus.
- Anonyymi
Ammatillisesti naisena nuoresta ulkonäöstä on ollut minulle haittaa. Olen lisäksi lyhyt. Minua ei oteta vakavasti ellen panosta ulkonäkööni todella paljon. On pakko meikata, laittaa hiukset siististi, pukea bleiseri ja hame tai mustat housut ja jalkaan korkkarit jotta saan vähän pituutta. Työpaikallani vanhemmat naiset ja miehet ovat selvästi huonommin pukeutuneita kuin minä, mutta heitä kuunnellaan niin kollegoiden kuin asiakkaiden toimesta. Pienen ja nuoren on pakko korostaa itseään tai muuta kävelevät yli.
Olisi kiva jos saisin rauhassa näyttää kakaralta eikä tarttisi panostaa sen enempää kuin muidenkaan. Kyllästyttää olla se parhaiten pukeutunut työpaikalla.No tässä oli kyse nyt pariutumisesta. Toisaalla on aloitus siitä, miten (hyvä) ulkonäkö naisella vaikuttaa työmarkkinoilla.
- Anonyymi
Naistenmies Köpi taas äänessä... :D
- Anonyymi
Köpi valittanut palstallaan naisettomuuttaan jo vuosi kausia. Missä vika kun Köpi ei saa naista vaikka käy jatkuvasti treffeillä.
- Anonyymi
Ihmiset ajattelevat aivan turhia asioita.
Ikää ei kannata miettiä muuten kuin lisääntymisen järkevyyden kannalta. Jos miettii seksin kannalta ei sillä iällä ole mitään merkitystä, pitää käyttää ja hakea sellaista seuraa mitä kulloinkin on tarjolla. Tänään tytärtä ja huomenna äitiä.
Uran suhteen miehen nuori ikä koetaan usein kokemattomuutena. Kuinka moni antaisi 20 vuotiaan kirurgin leikata sydäntään?
AsianVierestä- Anonyymi
Harva on 20-vuotiaana sydänkirurgi, ne koulut kun vievät vuosikausia. Että turhaan murehdit. Jos joku onnistuu itsensä siihen mennessä sydänkirurgiksi lukemaan niin lienee supernero ja keskimääräistä parempi tapaus, siis ilomielin antaisin ennemmin kuin vaikka viisikymppisen ensikertalaisen tai ehkä työhönsä kyllästyneen ja pikkuisen tuiterissa olevan kokeneen ammattilaisen.
Ainakin minut ovat asiakkaat sivuuttaneet kun olen ottanut vastaan ilmoittautumisia. Siihen ei minkään valtakunnan kokemusta vaadita, pitää vain seisoa ja tervehtiä ja hymyillä ja ottaa nimet ylös ja sen jälkeen opastaa oikeaan tilaan. Mutta kun on pieni ja nuori nainen niin ne kävelevät ohi etsimään jotakuta "pätevämpää". Niin kuin siihen hommaan kalliimpaa ihmistä kannattaisi palkata. Korkkareissa on muuten tosi epämukavaa seistä, mieluummin seisoisin oikeissa ammattijalkineissa mutta ei. Asiakkaiden mielestä ammattilaisella on korkkarit.
Onneksi asiakaspalvelutiskillä eivät nähneet jalkoja ja siinä työssä pystyi käyttämään mitä kenkiä huvitti. Eikä asiakkaillakaan ollut varaa nirsoilla kun olin usein ainoa tiski eikä ollut mitään mihin kävellä ohitseni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva on 20-vuotiaana sydänkirurgi, ne koulut kun vievät vuosikausia. Että turhaan murehdit. Jos joku onnistuu itsensä siihen mennessä sydänkirurgiksi lukemaan niin lienee supernero ja keskimääräistä parempi tapaus, siis ilomielin antaisin ennemmin kuin vaikka viisikymppisen ensikertalaisen tai ehkä työhönsä kyllästyneen ja pikkuisen tuiterissa olevan kokeneen ammattilaisen.
Ainakin minut ovat asiakkaat sivuuttaneet kun olen ottanut vastaan ilmoittautumisia. Siihen ei minkään valtakunnan kokemusta vaadita, pitää vain seisoa ja tervehtiä ja hymyillä ja ottaa nimet ylös ja sen jälkeen opastaa oikeaan tilaan. Mutta kun on pieni ja nuori nainen niin ne kävelevät ohi etsimään jotakuta "pätevämpää". Niin kuin siihen hommaan kalliimpaa ihmistä kannattaisi palkata. Korkkareissa on muuten tosi epämukavaa seistä, mieluummin seisoisin oikeissa ammattijalkineissa mutta ei. Asiakkaiden mielestä ammattilaisella on korkkarit.
Onneksi asiakaspalvelutiskillä eivät nähneet jalkoja ja siinä työssä pystyi käyttämään mitä kenkiä huvitti. Eikä asiakkaillakaan ollut varaa nirsoilla kun olin usein ainoa tiski eikä ollut mitään mihin kävellä ohitseni.Ok, onnea vaan. Hyvää päivää, olen Tohtori Vikke Luutinen ja pääsin lääkiksestä viime viikolla ja saat luvan olla ensimmäinen elävä potilaani.
- Anonyymi
Sä et taida ihan ymmärtää miten lääkis toimii :D
Kyllähän noita harjoitellaan kokeneen valvonnassa eka. Tai ihan eka tietysti katotaan kun osaavat tekee.
Voihan tuo olla vähän sidoksissa aikakauteen ja elämäntilanteeseen. Ehkä reilu parikymppinen mies näyttää luotettavammalta jos näyttää ikäistään vanhemmalta. Tämä ehkä tekee vaikutuksen kotileikkiä haluaviiin naisiin ja työnantajiin. Tässä viidenkympin kulmilla kun näyttää parran kanssa kuusikymppiseltä ja ilman sitä seitsemänkymppiseltä voi vain todeta että ei näilläkään meriiteillä naisia ole pihalla mitenkään jonoksi asti.
Poikkeavuudet erikseen mutta suuresta massasta seuloen uskoisin että hymyilevä, positiivisen elämänasenteen omaava ihminen koetaan nuoremmaksi kuin ihminen joka ilmeestä ja olemuksesta voisi päätellä että kaikki mailman murheet on laitettu yhden hartioille.
On sitten nuorekas, ikäisensä oloinen tai vaikka vielä viimeisillä voimillaan sarvipäätä pakoileva ihminen niin treffien jälkeen jos homma lähtee toimimaan ne kasvot ovat rakkaat; vaihtoehtoisesti naama säteilee ei yhtenäistä kemiaa jolloin siitä naamasta ei enää tarvi murehtia.- Anonyymi
Tuo minkä ikäiseltä näyttää, tai mukamas pitäisi näyttää, onkin sinänsä mielenkiintoinen juttu.
Tässä jo nelikymppisenä on sen verran harmaantunut että näyttää vanhemmalta, etenkin kun pitää pitkää tukkaa ja yleenä jonkinlaista partaa. Sen tietää että jos pitäisi lyhyttä tukkaa ja sileää leukaa näyttäisi nuoremmalta, tai ainakin ikäiseltään, mutta silloin omasta mielestä näyttäisi aivan junnulta. Vaikka naistenkin saamisen suhteen tuo olisi hyödyttävä teko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607024- 1193621
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262960- 212658
- 272283
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3641891- 251850
- 161807
- 321748
- 511636