Kaverit on enemmän ja vähemmän jo löytäneet etsimänsä ja heistä ei yökerhoihin ole enään seuraa.
Ite tykkään Tuning;sta ja kauniista naisista.
En juo & polta mutta ei haittaa jos itse otat kunhan ei tartte kantaa kotiin kuntoon.
Yökerhoista tykkään Skohan, Maxine, Kaarle XII, Kaivohuone, Apollo.
En ole pinnallinen mutta kun yöelämään lähtee haluaa hieman panostaa, eikä hikisenä hupparissa lähiöbaariin.
Lähe megeen chekkaa stadin kesän kuuma babe tarjonta !!
Frendiä Helsingin Yöelämään
5
81
Vastaukset
- Anonyymi
täällä olis yksi halukas yks kysymys minkä ikäinen olet koska mä olen 26 vuotias.
- Anonyymi
Miksi mennä Kalleen, kun Kalliossa tapaa aidompia ihmisiä ja juominenkin on halvempaa?
- Anonyymi
Vähän kärjistäen voisi sanoa että Kallion baareissa liikkuu lähinnä elämää nähneitä, pahasti kulahtaneita pubiruusu juoppoja ja se vähäinen nuoriso mitä löytyy on jotain rastapäisiä vegaanihipstereitä. Jos jotain naisellista panoseuraa etsit niin Kallio on aivan väärä paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän kärjistäen voisi sanoa että Kallion baareissa liikkuu lähinnä elämää nähneitä, pahasti kulahtaneita pubiruusu juoppoja ja se vähäinen nuoriso mitä löytyy on jotain rastapäisiä vegaanihipstereitä. Jos jotain naisellista panoseuraa etsit niin Kallio on aivan väärä paikka.
Höpöti löpöti. Maalaiset kirjoittelee... Pyörikää te vaan siellä keskustan muovibaareissa, ei sillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei pidä paikkaansa, kalliosta löytyy kaikenlaisia, missä hikiällä säkin oot kasvanut! Ja ite nyt kun on ikää tullut (33) niin en ainakaan ite halua käydä keskustassa kun ihan pintaliitopaikkoja suurin osa. sillon ku ite viel oli reilu parikymppinen pikku bitch, oli keskustan baarit pop mut nyt kun järkeä tullut päähän niin nou thanks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692596
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542543- 851461
- 2271447
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441161Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 1021002
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"197965- 80863
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136739