Kuka on maailman paras voimanostaja kauttaaikojen?
Paras voimanostaja
14
444
Vastaukset
- Anonyymi
Bull mentula.
- Anonyymi
Eiköhän se oo kaikkien aikojen legenda Ed Coan edelleen.
- Anonyymi
Edi vaan jäännyt doupingin käytöstä kiinni.
- Anonyymi
Kukapa voimanostaja ei. kaikki ne roinaa, se nyt on selvää.
silti kaikki ei pärjää siinäkään lajissa. - Anonyymi
Oma suosikki on Mike Bridges,oli tosi kova 82kg aikoinaan.Tosin vaikea on nimetä parasta.Sillä ei ole merkitystä onko kärynnyt tai ei.Kovat on kovia aina.Lajissa ei pärjää ilman D aineita.Nämä jenkit ovat tai olivat huipputyyppejä voimanostoon 80 luvulla.
- Anonyymi
Kaikki ei roinaa. Ne ketkä jää kiinni vaihtaa ns. roina liittoon eli ammattilaiseksi.
Muuten, porukkaa narahtaa ihan kivasti joka vuosi. Mutta silti kärjessä samoja nimiä ja niitä testataan useita kertoja vuodessa.
Esim. Smulteri on ollut suomen testatuin urheilija monena vuonna ja ei käryn käryä. - Anonyymi
tyhmä saa olla tai tosi paha moka jos jää aineista kiinni. Ne kun ilmoittavat kuukausia etukäteen päivän jolloin testataan. jos on yhtään älliä päässä niin pudotat aineet pois siksi aikaa.
Ne ketkä on kärynny on sit vahingossa napannu tai ei oo tarpeeks aikaisin pudottanut aineita pois ja jäämät viel näkyy. yllätystestejä kun ei harrasteta näissä lajeissa.- Anonyymi
Höpö höpö.
Eivät tasan ilmoita kuukausia etukäteen. Kysyvät viikkoa etukäteen seuraavan viikon työaikoja ja menoja. Tulevat sitten jonain iltana kotiin testaamaan.
Ja mistäs tiedät minkäkin hormoonin ja doupingin aineen puoliintumisajan kun ne on yksilöllisiä. Ei kaikilla ole norjan hiihtäjien koneistoa ja rahaa. - Anonyymi
No nyt on ollu oikeen asiantuntija. Pitäs pitää mölyt mahassa jos ei ymmärrä tai tiedä.
- Anonyymi
Eti Koan kai.
Sitte tua Pil katsmaieri.
Toile Kenaty
Ritkesin Mike
Larry Pasifiko
Ei voi valita parasta- Anonyymi
Kysymys oli voiman ostaja ei voima nostaja.
Eli bulli voittaa. Tai piano,jos eläisi.
- Anonyymi
Pode maa ilman tulen ja veden paras
- Anonyymi
Tällä hetkellä kovin on Tom Sarton raaka yt 1078kg 110kg sarjaan.
- Anonyymi
Kautta aikain kovin omasta mielestä on Bill Kazmaier.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502