Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yksinäinen kesä

Tylsä kesä tulossa,kun kaipais kavereita,ja niitä ei ole yhtään.

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän tuo ole vasta kuin seitsemäskymmenes kuudes yksinäinen kesä, niin ettei tässä ole syytä hermostua.

    • Niin mullakin taas kerran vaikka jokunen kaveri onkin mutta ei niillä taida nyt olla rahaa harrastaa mitään esim käydä festareilla tai terassikierroksilla. Vielä pahemmalta se tuntuu kun ei ole omaa rakasta naisystävää eikä saa edes seksiä.

    • Ei elämässä ole oikein mitään mieltä vuodesta toiseen tehdä asioita yksin ja kesällä se tuntuu vielä kurjemmalta.

      • Ennen oli naisia ja kavereita, nyt ei mitään.


      • Anonyymi
        Allu85 kirjoitti:

        Ennen oli naisia ja kavereita, nyt ei mitään.

        Allu ei sinulla ole ollut yhtään oikeaa kavereita, tuttuja vain. Älä valehtele itsellesi.
        Naiset katoaa kun saavat selville oikean luonteesi.


      • Pidä sinä omista asioistasi huolta.


      • Ja mistä niin päättelet? Voit tulla ihan naaman eteen sanomaa asiasi?


      • Anonyymi

        "Pidä sinä omista asioistasi huolta. "

        "Ja mistä niin päättelet? Voit tulla ihan naaman eteen sanomaa asiasi? "

        "Tommonen kusipää pidä pääs kiinni. "

        "Vaikka mä oon komee ja monta miestä pitempi silti naisia ei kiinnosta,en tiiä missä vika. "

        "Haista siinä vittu "

        Mistähän vois johtua ettei naista oo? Laita vaan kuvasi näkyville kun komea ja pitkä oot vai oliko se niin. Taitaa olla vaan puhetta..


    • No mulla on rahaa,mutta yksin vähä tylsää, kun kaipais naista ja toi baaritouhu aina tota samaa.

      • No ei muakaan enää oikein kiinnosta baarissa kitata kaljaa yksin tai ei oikein kavereidenkaan kanssa kun huomannut ettei sieltäkään saa naisia. Tuntuu että naisia kiinnostaa olla vain toisten naisten seurassa tai jonkun harvojen komeiden jännämiesten seurassa. Ei ole oikein mitään mieltä mennä baariin vain alkoholin takia.


      • Juu naiset on baarissa vaa omien kavereiden kanssa. Ite haluais mennä eteenpäin elämässä ja saada parisuhteen, viime nainen otti eron ja jotenki masennuin iha vitusti, onneks nää työt toistaseks auttas mut silti masentaa, ku näkee kauniita tyttöjä ja niitä ei kiinnosta ku puhelin ja omat kaverit


    • Ei naisia kiinnosta baarissa olla kuin joidenkin komeiden jännämiesten seurassa, muuten viihtyvät vain keskenään jos mies ei ole toivottua seuraa eli jännämies. Usein naiset myös tekevät aika suoraan selväksi että miehen seura ei kiinnosta jos joku ei jännämies yrittää lähestyä baarissa.

    • Kyllä mä sain baarissa viimeks juttuseuraa mut silti noi nettijutut naisia ei kiinnosta ja ei ne vastaa viesteihin ja kaikki saa ite kysyä kohta ne poistaa, et en tiiä mikä vika mus oon, oon aika urheilullinen ja jotain työtä teen, ehkä en tarpeeks jännä ja komee, kyl tää homma aika turhauttavaa on

      • Oon mäkin joskus baarissa saanut juttu seuraa mutta siitä on vielä todella pitkä matka siihen että sais naisen baarista mukaan asunnolleen ja harrastamaan seksiä.


      • dreamer89 kirjoitti:

        Oon mäkin joskus baarissa saanut juttu seuraa mutta siitä on vielä todella pitkä matka siihen että sais naisen baarista mukaan asunnolleen ja harrastamaan seksiä.

        Mutta jos rehellisiä ollaan niin enpä ole oikeastaan moista yrittänytkään kun lopputoloksen nyt melkein arvaa ilmankin.


      • Anonyymi
        dreamer89 kirjoitti:

        Mutta jos rehellisiä ollaan niin enpä ole oikeastaan moista yrittänytkään kun lopputoloksen nyt melkein arvaa ilmankin.

        Alemman tason miehen kannattaa unohtaa naiset ja suunnata energiansa muuhun.


    • Ennen jotenki oli helpompaa naisetki netissä kiinnostui. Nyt niitä ei ainaskaa meikäläinen kiinnosta, mulla on vähän ylipainoa,mut mun mielestä oon tyytyväinen itteeni ja komee, ja on rahaaki. Oon kai liian kiltin näkönen ja mt ongelmia ja semmosta ei kelpaa. Pitäs olla tatuoitu kovis.

      • Anonyymi

        Mt ongelmat vaikuttaa ihmissuhteisiin, kun yleensä niiden kautta tulkitsee toisia ja maailmaa negatiivisesti. Esim. masennus.

        Mut sit jos on jotain masentuneiden tukiryhmiä tms, niin voi lytyä tyyppejä jotka tajuaa.


    • Mun elämä on jotenki vielki sekasin, tienaan aiks vähän töistä; oon yksinäinen ja välil hajoo pää,ois se kiva naisenkaa viettää aikaa ja olla yhdes ja mennä nukkumaa, ehkä sit joskus löytää sen sopivan

      • Mun elämä on täysin sekaisin mielenterveysongelmien takia enkä oikeastaan enää edes elättele toivoa naisen löytymisestä. Rahaa kyllä on mutta ei siitäkään ole apua tässä asiassa ellei sitten mene maksullisiin, ei tunnu sekään jotenkin hyvältä vaihtoehdolta.


    • Täyty taas vetää kolmiolääke kun alkoi niin vituttamaan ja ahdistamaan naisettomuus ja seksitön elämä.

    • Kyllä se muaki vituttaa,tuntu et teininä riitti naisia kappas ku niistä on tullut niin kranttuja ja ylimielisiä niin ei enää kelpaa.

      • Anonyymi

        Ite oot ylimielinen ja kranttu, ja se asenne karkioittaa nekin joita muuten vois kiinnostaa.


    • Tinderissäki tuntuu olevan tosi kauniita nuoria tyttöjä, itse painan monelle sydäntä mut en saa mitenkää osumia, no ehkä jatkan työntekoo ja käyn ulkona noi nettijutut alkaa olee jo ohi. Alkaa vaa vituttamaan.

      • Anonyymi

        Kannattaa katella nitä oman ikäisä. Itseä vanhemmilta saa varmasti.


      • No nuoret vasta vaikeita ja nirppanokkia onkin.


    • Anonyymi

      Koska sulla on rahaa nii lähde reisuun. Itse lähden myös. Viime kesänä kiersin suomee bussilla 3 viikkoa. Tänä kesänä lähden myös ja käyn ainakin lapissa kalastamassa mulla on mökki 6 päiväksi vuokrattuna. Menen myös eurooppaan, saksaan, italiaan, espanjaan. Reissulla tapaa ihmisiä ja naisia varmana tapaa.

      • Niin tapaa todellaki, ei ole niin paljo rahaa et pääsisin reissuun.


      • Anonyymi
        Allu85 kirjoitti:

        Niin tapaa todellaki, ei ole niin paljo rahaa et pääsisin reissuun.

        Fillarilla polkeminen, käveleminen tai liftaaminen on ilmaista.


    • Reissuun kannattaa mennä vaikka thaimaahan niin saa pilluakin.

      • Anonyymi

        Heh, ei pikku-Allu uskalla mihinkään thaikkulaan lähteä.


      • Haista siinä vittu


      • Anonyymi

        Sinä et saa koskaa mitään


    • Vaikka mä oon komee ja monta miestä pitempi silti naisia ei kiinnosta,en tiiä missä vika.

      • Anonyymi

        Oot liian ulkonäkökeskeinen. Sisin o pelkkää tyhjää. Harva nainen sellaista jaksaa. Varsinkin, jos et oo iloinen ja pirtee ja rento, vaan matalalla fiiliksellä. Lisäksi ylimielisyys vähentää sitä viehätystä mikä ulkonäössä muuten olis.


    • Anonyymi

      Tuntuu vaikka on töis ja komee ja pitkä nii ei oo mitää saumaa naisiin, tuntuu paskalle, no ei voi mitää, kaikki ei saa naista.

    • Osa kyl juttelee baaris mut ei sen kummemmin kiinnosta vähä outoo, vaikka omasta mielestä oon suht kiva ja sillee, ehkä mus ei oo mitää jännää ja pitäs olla komeempo, kyl ne toiset saa naisia.

    • Ja mun mielestä ei osa miehistä oo ees komeita silti ne saa naiset ja kaikkee, tuntuu aika paskalle.

      • Anonyymi

        Edelleen, et nää etkä tajua ihmisessä on muutakin kuin ulkonäkö. Sen tajuamattomuus on ehkä sun suurin puute.


      • Tajuan aika selvästi, mut edelleen en ole ruma ja oon komee mut ei saumaa naisiin.


      • Anonyymi
        Allu85 kirjoitti:

        Tajuan aika selvästi, mut edelleen en ole ruma ja oon komee mut ei saumaa naisiin.

        Ainakin olet ihan vitun yksinkertainen. Tuo edellinen kommentoija EI sanonut sinua rumaksi, vaan kommentoi, että ihmisessä on muutakin kuin ulkonäkö. Sinä kun ihmettelit, että itseäsi rumemmat saa naisia...


      • Niin onkin,mutta ei mullekkaan kelpaa rumat naiset


    • Ehkä pitäs antaa olla ja luovuttaa.

      • Juu kyllä se varmaan näin on että parempi luovuttaa kokonaan ja jatkaa runkkaamista. Eipähän tule ainakaan enää mitään ihmissuhde sotkuja, sydänsuruja tai muuta paskaa kun pysyy naisista kaukana.


    • Ehkä parempi elää yksin ja runkata kotona turha miettiä naisia, ei ne kato ees päälle, hitto oon todellaki komee en voi ymmärtää

      • Anonyymi

        Näin tommoit ja teemut yleensä tekevät juhannuksinaan :D


    • Anonyymi

      Kerrostaloyksiö.Yksinäistä erakkoelämää jo vuodesta 2010.

      • Melkein sama tilanne.


    • Anonyymi

      Minulla paistuu naama kun pidän ulkoilusta paljon ja pyöräilystä: kun aurinko paistaa naamaa, niin kuivuu sitten eikä itse huomaakaan sitä... Nelosella on ihan hyvä elokuva nyt tuo Troija.

    • Anonyymi

      Isä sanoi kerran että: sulla on valkoiset nuo silmän ympätykset, muuten naama on ruskettunut paljon :D.... johtuu juurikin kun suojalaseja pitää käyttää, hauskasti sanottu, sitten itse katsoin peiliin niimpä näyttää olevan, aurinko paahtanut kasvoja vähän kesällä :D

    • Anonyymi

      Yksinäisyys johtuu rumuudesta. Komea saisi kyllä naisia helposti joten aloittaja on ruma

      • Joten pidä pääs kiinni homo.


    • Tylsää tää elämä kun on vain yksin, ei naista ja kavereitakaan, kauanko tätä yksin jaksaa.

      • Anonyymi

        Laita se sun naamakuva takaisin profiiliisi joka sulla oli pari päivää sitten. Naiset voi arvioida ootko komee. Minä sanoisin kuvan nähneenä että oot kaukana komeesta. Typerää jankuttaa kokoajan että oon komee ja pitkä. Todistaa pitkien miesten tyhmyyttä.


      • Haista sä vittu ja en ole laittamas, hanki elämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita se sun naamakuva takaisin profiiliisi joka sulla oli pari päivää sitten. Naiset voi arvioida ootko komee. Minä sanoisin kuvan nähneenä että oot kaukana komeesta. Typerää jankuttaa kokoajan että oon komee ja pitkä. Todistaa pitkien miesten tyhmyyttä.

        Ja mä voin tulla lyömää sun naaman uuteen uskoon, sori ehkä itse olet läski ja ruma totu siihen, naiset kyl sanoneet, et olen komea


    • Anonyymi

      Vaikeaa se on myöntää ettei saa kavereita koska on ruma mutta totut siihen ja 5-10 vuoden päästä huomaat että olet yhä yksin että olet saanut pelkästään pakkeja naisilta kuten minä olen saanut. Olen ollut yksin 20 vuotta

      • Joo sori ei mee ihan noin, mulla oli ennen naisia. Onnea sulle.


    • Näyttää olevan kaikkia sekopäitä tää suomi24 täynnä, negatiivista paskaa tulee kokoajan, jos ei saa naista ei voi mitää, elämä on.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2132
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      32
      1802
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1540
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1506
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1412
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe