Haluaisin, että ottaisit minut nyt syliisi, silittäisit hiuksiani ja suutelisit minua hellästi. Jos saisin reilun vuoden takaisen yhteisen illan ja yön takaisin, en torjuisi sinua. Sinun pitää tietää, että halusin sinua valtavan paljon.
Olisinpa sylissäsi J
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ahaa, ei ole minulle. Pitäisi olla yli kymmen vuoden takainen tapahtuma jos silloinkaan.
- Anonyymi
Siis kymmenen!
- Anonyymi
Kerrotko lisää kymmenen vuoden takaisesta jutusta?
- Anonyymi
Toivottavasti oikea J näkisi mun viestin ja tunnistaiai tsensä. En enää tohdi muuten ottaa yhteyttä ja halusin tän kertoa.
- Anonyymi
Monta oikeaa J:tä on nähnyt viestisi, olen siitä varma.
- Anonyymi
Sarkasmia 😂 , mutta minulle on vain yksi J
- Anonyymi
Onko?
- Anonyymi
Väärä sanamuoto alotuksessa, huoh. Jos se olis ollut olisitpa sylissäni niin sitten olisin ikionnellinen ja tiennyt, että Antti Ketonen lähettää täällä minulle viestejä. Siinä on muuten komea, fiksu, hyvän asenteen omaava ja naista kunnioittava mies (annassa oli juttu).
Tuolla sanamuodolla mitä alotuksessa oli niin kyllä mä tiedänkin, että jotkut kiinnostavan oloset miehet on niin heiveröisiä ettei ne sylissä jaksais pitääkään. Eihän semmonen toimis. - Anonyymi
Niih... jumpe.
https://youtu.be/0kdOOUA5bCw - Anonyymi
ap-milloin uskot, että tuo itkusi on ihan turhaa. Jatka elämää, älä muistoissa haaveilua.
- Anonyymi
"Vaikka mennyt on mennyttä, muistoista luovu mä en..."
"Jos kyyneleet helmiä ois, mut rikkaaksi mainita vois..."
Elämä puolestaan jatkuu, kunnes se loppuu!!! 😂
- Anonyymi
"Minä ymmärrän nyt, että onnesi muualla on..!!!"
Kaikesta huolimatta RAKASTAN SINUA!
Pyydän anteeksi, jos loukkasin sinua!
Nyt kaduttaa vain se, ettei koskaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1193412Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 93965
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827