Mielestäni asiallisen näköiset.
https://www.lumingerie.fi/miesten-sukkahousut-musta
Onko kokemuksia näistä miesten sukkahousuista
13
266
Vastaukset
- Anonyymi
....aika monethan vetääkin näissä handuunsa
- Anonyymi
Kumma kun täällä ei pystytyä asioista keskustelemaan asiallisesti.
- Anonyymi
Eikö nuo ole vähän kalliit ! Naisten sukkahousuja saa huomattavasti halvemmalla .
Ei oo tullut kokeiltua. Vaikuttaa aika kalliilta. Naisten osastolta saa edullisemmin. Nytkin on jalassa 20 den Amar Harmony väri suntan. Todella mukavat jalassa ja huomaamattoma shortsien kanssa.
- Anonyymi
Siis näyttävätkö miehet nykyään näin paljon sukkahousuja? Pitää ehdottomasti kokeilla. Nuo linkin takana olleet näyttävät oikein asiallisilta.
- Anonyymi
Juu mut mekon kans ei oikein sovi näin ainakaan kesällä. Varsinkaan kesämekon kanssa. Mieluummin ilman sukkiksia. Syksyllä ehkä hyvät...
- Anonyymi
Ostaisin tuohon hintaan viidet norlynit naisten osastolta, miesten sukkahousuissa saa maksaa ekstraa siitä että ne on brändätty miehille.
- Anonyymi
Onhan ne varmaan hyvät, ja hintakin. Wolfordit saa samalla, tai falket. Pitäydyn 'naisten mallissa' kuitenkin . Vielä tarkenee 20-40 den sukkiksilla . Tänä aamuna laitoin 20 den Voguen punaiset sukkahousut ja mustan hameen
- Anonyymi
Naisten sukkahousut käy aivan hyvin. Maanantai aamulla sukkahousut leggingsien alle, niin tarkenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten sukkahousut käy aivan hyvin. Maanantai aamulla sukkahousut leggingsien alle, niin tarkenee.
Naisten malleja käyttäen pääsee halvemmalla, mikäli koot riittää. Miesten jalat voivat olla helposti paljon pidemmät, jolloin tarvitaan omat miesten mallit pidemmällä sääriosalla.
- Anonyymi
100 % nailonia, ei hyvä juttu.
- Anonyymi
Nyloni hankaa sähköä muniin !
- Anonyymi
Ei noilla pankkia ryöstetä :( tämä on röstö :(
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikamika missä mika
Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter363509Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..
Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k1993308Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää
ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan3662988- 611468
Aion ottaa yhteyttä sinuun
ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)961244Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä
Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.1571196Jos laittaisin viestin
Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?781193Miehelle muistutuksena
Rakastan! Läpi tulen ja jään, minä tulen ja luoksesi jään (lainaus jostain). Odota minua! H901110Arvomaailma
Miten kukin elämää arvottaa. Tuli noista vaatteista mieleen tuossa yhdessä ketjussa, että miten te arvotatte ihmisiä, millä perusteella ja miten? Mä282968