Mistä löytää nainen?

Hei miettiny täs mistä löytäis naisen. Komee ja aika pitkä raitis mies. en polta js käyn töis, mut naisia ei tunnu vaa kiinnostavan,joskus joku satttuu baaris juttelevan siihen se jääkk,ymmärtäisin jos mä olisin läski ja ruma muttakun en ole.

44

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkö voi edes joltain naapurintytöltäkään sitten huviksi kysyä että vaikka kahville? Tai istuksimaan jonnekin?

    • Anonyymi

      No mut alat polttamaan ja juomaan niin naiset kiinnostuu heti. Olet tylsä kun orava tuollaisena. Läskinä juon ja pidän hauskaa ja naisia on riittänyt viimeisen 20 vuoden aikana.

      • Minä en polta,mut juon sillon tällön ja käyn töissäki.


    • Anonyymi

      Pistä viestiä palstanaisille niiltä lohkee.

    • Anonyymi

      Muista olla mukava ja kohtelias.

    • Anonyymi

      Sulla oli eilen kuva profiilissa, et ole komea joten älä ainakaan sillä kehuskele naisille netissä, pettyvät tavatessa. Jospa aloittaisit tehokuurin ja laihduttaisit 10 kg, sitten voisi olla enemmän vientiä.

      • Todellaki olen komea et pidä sä pääs kiinni.


      • Monta naista on rumaaki ja minulle ei kelpaa.


      • Anonyymi
        Allu85 kirjoitti:

        Todellaki olen komea et pidä sä pääs kiinni.

        Laita sitten kuvasi uudestaan näytille jos kerran olet komea omasta mielestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita sitten kuvasi uudestaan näytille jos kerran olet komea omasta mielestäsi.

        Ei se uskalla, kun sitten romahtaisi vääristynyt mielikuva itsestään. Näin itsekin hänen kuvansa ja oli reippaasti alle keskitason.


    • Anonyymi

      Monelle naiselle merkkaa myös/etenkin se luonne ;) ulkokuorella ei kovin pitkälle pötkitä

      • Anonyymi

        Luonne, asenne, arvot , maailmankuva, miten kohteleee toisia ja itseään. Ne tulee esiin siinä jutteluvaiheessa.

        Voi olla, et naisilla joille oot jutellut ei oo vaan sydän auki suhteilulle just nyt.


    • Anonyymi

      Poistit kaikki vistit, jiosaa arvosteltiin sun ulkonäkökeskeisyyttä ja ylimielisyyttä ja puhuttiin depression vaikutuksista. Toivottavasti ne kuitenkin opetti sulle jotain.

    • Anonyymi

      Bbaarist, tinder ::D

    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Jos oot läso ni mees lenkille..

      Kaljaa ja viinaa pois ja tilalle salii ja lenkkii.!

      • Käyn välil salil ja lenkkeilen et sori vaan.


    • Oon silti pitkä ja komea siistit vaatteet,en polta,teen nyt keikkatöitä en pummi ole, juon aika usein, ja eilen jo tuli 2 naista juttelee mut ei ollut mun makuun.

      • Anonyymi

        Eli et edes viitsi tutustua ihmiseen, vaan arvoit pelkän ulkokuoren perusteella..?


    • Anonyymi

      Jäi vähän epäselväksi, mutta oletko siis pitkä ja komea? 🤔

    • Helpommin löytyy kanttarelleja (eikä se johdu sinusta).

      Nainen on vaikea laji.

      • Anonyymi

        Vahvasti eri mieltä. Joillekin uusia naisia ilmestyy elämään kuin sieniä sateella..eiku. Ikinä en kanttarellejä löytänyt. Vai löytääkö paremmin kun ei hae??


    • Anonyymi

      Miehen pitää juoda viinaa jos haluaa tutustua naisiin. Raitis savuton mies jää ykisn kuten olet varmaan huomannut. Tunnen muutaman raittii miehen mutta oavt olleet sinkkuja 20 vuotta. Tunnen myös miehiä jotka juo ja ovat seurustelleet 20 vuotta. Kun juo viinaa on helpompi tavata ja tutustua naisiin. Niin se vaan on elämä opettanut, viinasta ei tarvii tykätä mutta sitä on pakko juoda jos ei halua elää yksin.

      T: Viinamies

      • Ei se nyt ihan niin mene.


    • Anonyymi

      Netistä saa nykyään seksinukkeja jotka ovat aidon kokoisia ja kauniimpia kuin oikeat naiset, eivätkä edes nalkuta niin paljon tai petä ja lähde jonkun pelimiehen matkaan.

    • Onneks mä oon saanu paljoki naisia ennen, vaikka oon ollut työtön, koska naiset tykkää pitkistä miehistä tai se on suuri . Lyhkäsillä 165 cm miehillä ei mitää toivoa ja jos on viel rumaki.

      • Anonyymi

        Mitäs siitä sitten stressaamaan jos on edes joskus vientiä riittänyt. Itse en ole seksiä saanut kuin parilta vanhemmalta naiselta ja nekin lihavia eikä edes kaikkein hehkeimpiä.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Naisia ei ole olemassa. Sukupuutto korjasi pois. Naisia ei voi löytää. Asia on nyt vaan näin. Piste.

    • Anonyymi

      "Komee ja aika pitkä raitis mies."

      "Allu85
      11.5.2019 21:04
      Uusi
      Oon silti pitkä ja komea siistit vaatteet,en polta,teen nyt keikkatöitä en pummi ole, juon aika usein,"

      Ekaa kertaa näen että raitis mies juo aika usein. Komeuskaan ei pidä paikkaansa, miten lienee sitten tuon pituuden kanssa.

      "koska naiset tykkää pitkistä miehistä tai se on suuri ."

      Tämän perusteella et ole edes pitkä kun seuraa ei löydy.

      • No varmasti olen pitempi ku sä ja hyvää jatkoo.


      • Anonyymi
        Allu85 kirjoitti:

        No varmasti olen pitempi ku sä ja hyvää jatkoo.

        Oot liian tyhmä naisten makuun.


      • Anonyymi
        Allu85 kirjoitti:

        No varmasti olen pitempi ku sä ja hyvää jatkoo.

        Mutta kerros nyt, että miten voi olla samaan aikaan raitis ja juoda aika usein?? 🤔


      • Anonyymi
        Allu85 kirjoitti:

        No varmasti olen pitempi ku sä ja hyvää jatkoo.

        Johtuu varmaan tosta sun ylimielisyydestä ettet saa naisia ja tuskin oot edes niin komea mitä täällä mainostat. Muutenkin noissa sun jutuissa on jatkuvasti ristiriitaisuuksia kun ensin väität olevasi raitis ja heti seuraavassa lauseessa sanot juovasi usein. Sanot myös olevasi työtön ja sitten melkein seuraavassa viestissä sanot löytäneesi töitä.

        "No varmasti olen pitempi ku sä ja hyvää jatkoo."

        Jo tuo kommentti kertoo kaiken. Ei tuollaisia yleensä fiksut ihmiset heittele.

        T: KilttiMies89


    • Anonyymi

      No nopeasti näin naisen vinkkelistä kun luki keskustelun:
      Olet kusipää, joka luulee itsestään liikoja. Leijailee pilvissä, eikä suostu katsomaan oikeasti peiliin, kun se peilikuva ei olekaan sellainen mistä tykkää. Ulkonäkö ja ulosanti teinin tasolla, suututaan jos asiasta sanoo. Ei kukaan täysijärkinen, aikuinen ihminen sellaista tahdo riippakiveksi.

      Omalla miehellä on ylipainoa, mutta kultaisin luonne jonka ikinä olen tavannut. Ja ihan oma-alotteisesti alkoi laihduttamaan kun yhteen mentiin, nyt tarvitsee itse vain omien aikataulujen mukaan tulla salille tai lenkille välillä seuraksi kannustamaan.

      Etsipä syyt ihan itsestäsi tai osta huora.

    • Anonyymi

      Joo. Luin näitä juttuja tuosta...
      Kyllä luonteella on enemmän väliä ku itseään peilistä ihannoiva tyyppi.
      Olen 180/80 tyyppi ja ei sitä mistään löydä.. voin kertoa.
      Se tulee jos on tullakseen. Pitää elää vain tätä elämää, ei etsimällä etsiä.
      Tv🦉

      • Niinhän se vähän on, samalta alkanu tuntumaan.


    • Nyt on kyllä pakko sanoa ettei ole sitten ihmekkään jos et naisia saa.

      • No kyl se oikee sit joskus tulee vastaan.


      • Allu85 kirjoitti:

        No kyl se oikee sit joskus tulee vastaan.

        Kaikki ajallaan.


    • Anonyymi

      Viinaa pitää juoda jos naisen haluaa löytää. Ei se viinan juonti kivaa ole, mutta sitä on vain juotava jos ei halua jäädä yksin.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Komeus ja pituus ei auta jollei juo viinaa ja käy yökerhoissa tapaamassa naisia. Itse pitää aloite tehdä naisille ja parhaiten naisia tapaa yökerhoissa. Ei naiset tule kotiisi hakemaan vaan sinun pitää mennä sinne missä naisia on helppo lähestyä eli yökerhossa ja viinaakin pitää juoda. Tuskin ne siellä raitista miestä kauan katselee vaan muut viinaa juovat miehet vie sitten naiset.

      • Anonyymi

        Vain viinaa juomalla ja yökerhossa bailaamalla voi tavata naisia.
        Viinamies on juonut ja bailannut nuoresta lähtien, joten hänellä on bailaustaidot kunnossa ja naisseuraa riittää.

        t. viinamies


      • Anonyymi

        Ei tarvitse juoda viinaa, kun hankkii kauniin ja seksikkään seksinuken, joka on vieläpä neitsyt. Oman seksinukeen saa korkata ihan itse, eikä joudu viinamiespaskojen jälkiliukkaille.


    • Nykyajan naiset vaa räplää niitä omia puhelimiansa ei kiva ja sit nuoret vasta vaikeita onkin, niitä ei tunnu kiinnostavan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe