E Kontakti

Yhtä huijausta koko paikka, nyt on ollut että kolme naista on viestiä laittanut 3kk aikana "muka" ja en ole ostanut sitä palvelua,eli en ole voinut vastata takaisin.Olen nämä samat naiset löytänyt täältä ja happykakesta,Laittanut niille viestiä happy ja suomi24 kautta ja kysynyt että oletko laittanut E kontaktin kautta minulle viestiä jne jne..... Tulee aina sama vastaus että ei ole laittaneet, eikä ne ole edes vieraileet minun profiilissakaan kun katsoo vierailijoita. Pari vuotta sitten tapahtui tätä samaa, ja silloin menin siihen ansaan että ostin ton kuukauden paketin E kontaktiin että voin lukea sen viestin, ja silloin vastasin naiselle takaisin niin sanoi että hän ei ole tollaista viestiä laittanut. Eli kus''etusta, E kontakti varmasti laittelee itse noita viestejä ja saavat näin ostamaan sinun sitten sen paketin jotta näet viestin ja voit "vastata" muka takaisin jne.. Liekkö muilla samoja kokemuksia asiasta?

12

1177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      se on ihan kuallu mesta , niinku kaikki muutkin

    • Anonyymi

      Ei ole huono olen siellä ja hyvin toimii tulee myös yhteydenottoja ihan mukavasti ja tavannutkin olen muutaman.

    • Anonyymi

      Sitä kautta löysin elämäni miehen...nyt oltu vuosi yhdessä. Voi oikeesti onnistaa kun jaksaa olla kärsivällinen

    • Anonyymi

      Melkein vuoden deittailin ja maksoin että sain viestitellä...eli kannatti

      • Anonyymi

        Tämä E-kontakti todella valehtelee toistuvasti ja tietoisesti. Minulle tulee aika usein mainosviestejä, joiden otsikossa lukee että "toinen sinkku" on kirjoittanut minulle. Nyt pitäisi maksaa jäsenmaksu että voisin lukea mitä asiaa näillä naisilla on minulle.

        Kaikissa tapauksissa saapunut viesti on ollut vain E-kontaktin oma mainos, eikä koskaan toinen seuraa hakeva ihminen. Tämän tiedän koska olen kaksi kertaa ollut jäsenenä, ja viestit saapuvat aina samanaikaisesti molemmilla nimillä.

        Olen huomauttanut asiasta eikä E-kontakti välitä vaan jatkaa huijaustaan ja on näin tehnyt ainakin pari vuotta.


    • Anonyymi

      e-kontaktista kun tekee haun ja katsoo, että koska "joku" on ollut viimeksi paikalla niin yli puolet on viime kuussa tai kauemman aikaa sitten.

      Miksi tuollaisesta deittimestasta viitsisi edes maksaa? Ja paikalla olevista suurin osa on ollut siellä ainakin vuoden.

      Aamulehden pitäisi keksiä joku uusi konsepti.

    • Anonyymi

      Tosiasia on, että yhtä tyhjän kanssa, 100% ajanhukkaa. Monet haluavat vain ajanvietettä, viestittelevät tyhjänpäiväistä. Tavallaan huomaa hyvin pian sen, miksi ylipäätään etsivät kumppania. Ovat niin saamattomia ettei mennä ihmisten ilmoille missä voisi tavata ihmisen, jonka kanssa synkkaisi. Siellä on myös tyyppejä, jotka ovat niin kykenemättömiä kohtaamaan toisen ihmisen, että määrittelevät hyvin tarkkaan, minkälainen toisen pitäisi olla, että edes kiinnostuvat. Ikään kuin haluavat tuoteselostuksen ihmisestä ja jos siinä lukee tietyt asiat ja ominaisuudet, parisuhde on valmis.. Apua, mitä väkeä.

    • Anonyymi

      Aivan näinhän tämä menee.Rahat pois etkä saa mitään vastinetta.Palkattuja vastaajia kuten muutkin kuumat paikat,tuhmasuhde ym.Samat "naiset" monilla eri profiileilla ja kaikilla saiteilla tienaamassa.Hävetkää.Hankkikaa hyvät ihmiset oikeasti oma elämä ja pysykää pois noista.Sanon sen pelkästään hyvällä ja sydämmestäni sillä olen kokennut ja ymmärtännyt kuinka ihmisiä vedätetään.

      • Anonyymi

        E-kontakti on maksullisista paikoista surkein.
        Täysin kuollut paikka. Jos tilaat sen ja yrität perua tilauksen parin päivän päästä niin pistävät hanttiin kaikin keinoin.

        Käsittääkseni verkkokauppaostoksissa on lain mukainen perumisoikeus.

        Paikan omistaa Alma media.

        Ikinä en kyseiseen paikkaan enää mene enkä senttiäkään tulevaisuudessa siitä maksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E-kontakti on maksullisista paikoista surkein.
        Täysin kuollut paikka. Jos tilaat sen ja yrität perua tilauksen parin päivän päästä niin pistävät hanttiin kaikin keinoin.

        Käsittääkseni verkkokauppaostoksissa on lain mukainen perumisoikeus.

        Paikan omistaa Alma media.

        Ikinä en kyseiseen paikkaan enää mene enkä senttiäkään tulevaisuudessa siitä maksa.

        E-kontaktihan on täynnä vanhentuneita profiileita joiden omistajat ovat häipyneet palvelusta jo useampi vuosi sitten. Tämäkin on täyttä kusetusta. Eli siellä näytetään henkilöiden kuvia vaikka ovat jättäneet paikan jo useampi vuosi sitten.
        Kysyin asiasta ja alla heidän vastauksensa.

        "Profiili säilyy sivullamme 3 vuotta, jos siihen ei kirjaudu sisään. Kolmen vuoden tulossa täyteen sinulle lähetetään sähköpostiviesti missä kerrotaan, että profiilisi poistetaan mikäli et kirjaudu siihen sisään.
        Profiilin voi koska tahansa laittaa takaisin näkyville ja kaikki vanhat tietosi pysyvät myös tallessa. Sivujamme voi käyttää myös ilmaisjäsenenä, joten profiilin ollessa näkyvillä voit myös selata sivujamme.

        Ainoa ero maksullisen ja ei-maksullisen jäsenkauden välillä on, että et voi lähettää tai lukea uusia viestejä ja et näe profiilissasi käyneitä käyttäjiä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E-kontaktihan on täynnä vanhentuneita profiileita joiden omistajat ovat häipyneet palvelusta jo useampi vuosi sitten. Tämäkin on täyttä kusetusta. Eli siellä näytetään henkilöiden kuvia vaikka ovat jättäneet paikan jo useampi vuosi sitten.
        Kysyin asiasta ja alla heidän vastauksensa.

        "Profiili säilyy sivullamme 3 vuotta, jos siihen ei kirjaudu sisään. Kolmen vuoden tulossa täyteen sinulle lähetetään sähköpostiviesti missä kerrotaan, että profiilisi poistetaan mikäli et kirjaudu siihen sisään.
        Profiilin voi koska tahansa laittaa takaisin näkyville ja kaikki vanhat tietosi pysyvät myös tallessa. Sivujamme voi käyttää myös ilmaisjäsenenä, joten profiilin ollessa näkyvillä voit myös selata sivujamme.

        Ainoa ero maksullisen ja ei-maksullisen jäsenkauden välillä on, että et voi lähettää tai lukea uusia viestejä ja et näe profiilissasi käyneitä käyttäjiä."

        Ne jotka on e-kontaktissa niin katsokaapa vähän niiden profiilien viimeisiä kirjautumisaikoja.
        Suurin osa henkilöitä joille on vaan jäänyt se profiili sieltä poistamatta. Todella veemäistä kusettamista ekontaktilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne jotka on e-kontaktissa niin katsokaapa vähän niiden profiilien viimeisiä kirjautumisaikoja.
        Suurin osa henkilöitä joille on vaan jäänyt se profiili sieltä poistamatta. Todella veemäistä kusettamista ekontaktilta.

        Oman alueeni ja ikäluokkani naisista 3/4 osaa ilmeisesti viimeistä kirjautumista katsoessa haamuja...
        On toi kyllä pirun röyhkeetä toimintaa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe