Mitä mulle tehtiin???

Anonyymi

Olen 50-v nainen ja ajattelin vähän kohentaa hieman valahtaneita kasvojani. Kävin otattamassa täyteainetta ja ostin 2 x 1 ml. Pyysin seuraavaa: kulmien kohotus, nenän juureen kulmakarvojen lähelle täytettä, suunpieliin (nosto) sekä leukalinjaan napakoittamaan.

Hoitaja alkoi pistellä pieniä pistoksia sarjana, niitä tuli monta kymmentä. Hän kertoi käyttävänsä tällaista metodia ja että ihon pintaan jää pallukoita, mutta ne häviävät noin 3 päivässä. Pistokset tulivat siis todella pintaan. Kun toimenpide oli ohi, ei mitään muuta näkyvää muutosta ollut kuin ne kymmenet hyttysenpureman kokoiset pallerot pistoskohdissa. Laitettiin naamio, jonka tuli poistamaan eri henkilö. En ehtinyt jäädä kyselemään sen toisen perään ja ihmettelemään tulosta, jota ei siis näkynyt, koska aikatauluni oli tiukka.

Kysymys kuuluu: mitä olette mieltä, tehtiinkö minulle kuitenkin biorevitalisaatio, joka on hinnastossa reippaasti halvempi kuin ostamani täyteainehoito? En millään usko, että nyt 3 päivän jälkeen suunpieleni enää kääntyisi ylöspäin tai kulmani kohoaisi, eli nyt vaikuttaa siltä, että ihoani ainoastaan kosteutettiin sisäisesti. Vai onko oikeasti tällainen täyteainemetodi olemassa, joka antaa tuloksia jälkikäteen ja herään joku aamu eri näköisenä? Hoitolasta en ole saanut vastausta enkä tällä haavaa pääse paikan päälle kysymään.

4

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko koskaan ajatellut laittaa vaan halloween naamaria päähän niin ei tarvitsisi hintoja ja hoitoja ihmetellä? Sama lopputulos kuitenkin , pelleltä näytää?

• Anonyymi

Kiitos rakentavasta vastauksestasi!

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos rakentavasta vastauksestasi!

Totuus on aina rakentavaa vaikkei se miellyttäisikään kaikkia :)
        Kaunista päivää sulle sinne :)

• Anonyymi

Olen 11 v mieshenkilö kiinnostat sellaisenaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      137
      5798
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2599
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      134
      2517
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2090
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1463
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      62
      1158
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1062
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      922
    9. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      845
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      835
    Aihe