Sitä joutuu yksin olemaan kun kaikki naiset on huonoja mielenterveysongelmaisia koska ovat juoppojen ja väkivaltaisten miesten kanssa olleet.
Kunnollisia naisia ei ole
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On niitä ihan muutama täysipäinenkin, mutta niitä ei ole monta! Ja ne ovat kaikki varattuja. En tosin tunne varmaksi yhtään, mutta yhtä epäilen terveeksi, naimisissa hänkin.
Eikähän minulla ole kokemusta niistä vielä kuin vajaat 80 vuotta (äitiä ei lasketa!).
Viimeisessäkin taloyhtiön yhtiökokouksessa kävi ilmi selvemmin kuin koskaan, että mielisairaaloistakin löytyy järkevämpiä naisia kuin yksikään yhtiökokouksessa ollut. Ja kun muistelen parin muunkin taloyhtiön yhtiökokouksia, niin aina se on ollut näin. Ja yhdessä miesoletettu isännöitsijäkin oli pähkähullu! - Anonyymi
Treffipalstoilla tapaa vain huonoja naisia liikoine vaatimuksineen ja sitten ne valittaa miksei miehet halua heitä. Facebookin sinkkuryhmissä on just sellaisia naisia joille ei kelpaa kukaan ja sitten kirjoittelevat aloituksia että miksei miehet halua heitä vaikka itse eivät koskaan vastaa. Just sellaisia vajakkeja jotka luulee olevansa hyviäkin naisia.
- Anonyymi
Kansanedustajissakin on huonoja naisia ja sitten ne tekee kansan puolesta huonoja päätöksiä vaikka eivät osaa omaa elämäänsä elää kunnolla. Jollain on ulosotossakin paljon velkaa ja kaikkea.
- Anonyymi
Kyllä palstalla valitetaan yksinäisyyttä ja se on naisten syy miesten yksinäisyys.
- Anonyymi
Ja vastaavasti voidaan sitten todeta, että naisten yksinäisyys on (ehkä) miesten syytä. -Olen muuten ihmetellyt, miksi juuri miesten yksinäisyydestä on viime vuosina jankutettu valtavasti, eikä ole huomioitu sellaista asiaa kuin NAISTEN yksinäisyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vastaavasti voidaan sitten todeta, että naisten yksinäisyys on (ehkä) miesten syytä. -Olen muuten ihmetellyt, miksi juuri miesten yksinäisyydestä on viime vuosina jankutettu valtavasti, eikä ole huomioitu sellaista asiaa kuin NAISTEN yksinäisyys.
NAISTEN yksinäisyys on itseaiheutettua juuriki tuolla nirpanokkaisuudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen voi valita onko yksin vai kelpuuttaako ruman tasoisensa miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen voi valita onko yksin vai kelpuuttaako ruman tasoisensa miehen.
Ei kaiikki rumat miehetkään kelpuuta rumaa naista. Tai aina löytyy joku vika ainakin miksei kelpaa.
- Anonyymi
Olen kyllä huomannut saman, mielenterveys ongelmaisia naisia on paljon tullut vastaan. Ei niinkään tuon syyn takia vaan masentuneita omaan itseensä yms. Vaikea yrittää rakentaa yhteistä kun toinen ei usko että voin olla kiinnostunut... näin on käynyt jokusen kerran. Ilmeisesti on liikaa vaadittu ettei olisi mt-ongelmia naisella, siis joka olisi suht. normaali.
- Anonyymi
Tämäkin ongelma ratkeaisi, jos miehet lakkaisivat olemasta juoppoja ja väkivaltaisia.
- Anonyymi
Niin joo mutta naiset haluaa juoppo miehiä.
T: raitismies
- Anonyymi
Samaa mieltä, vika miehissä. Juoppoja ja mielenterveys potilaita siten itsekin, juoppois kun nykyajan mt sairaus. Itsekin vastaava kokenut. Ei ole muuta kuin juoppoja miehiä ja väkivaltaisia hakkaajia, ja kun niitä ei nainen halua niin miehet valittaa ja syyllistävät naisia.
Ne naiset jotka kitisee niin ovat tyytymättömiä, katse siis miehiin... Ihan väärä sana että nirppanokkaisia... Eikä kaikki ole aina noin yksinkertaista, jos raapaistaan pintaa syvemmälle.
Ja jos miehistä puhutaan niin niillehän kelpaa treffipalstoilla lähes mikä vaan.
Itse treffipalstoja läpi käyneenä todennut että kunnollisia miehiä ei enää ole, juoppoja kaikki tai pelimiehiä, enkä ole miehiltä treffipalstoilla mitään vaatinut. Tuossa taas syyllistetään naisia kun ei ole saanut ketään hyvää ja tympii... Taitaa olla niin että ne fiksut naiset onkin vielä vapaana...
Se kai jokaisen henk koht asia mitä sieltä etsii ja ottaako vai ei ketään. En lähtis ketään syyllistämään.
Henk koht olen sitä mieltä että kyllä puhujassakin on nyt vikaa.
Ja karu totuus vaan että ne jotka perheellisiä ja varattuja ym. niin kyllä se jotain kertoo niistä miehistä ja naisistakin että miks ne varattuja ja kumppanin löytäneet, miehet on panostaneet naiseensa ja lapsiinsa, hankkineet taloja yms. Tai sitten niiden miesten naiset on vaan tyhmiä että jäävät huonoihin suhteisiin.- Anonyymi
"Itse treffipalstoja läpi käyneenä todennut että kunnollisia miehiä ei enää ole, juoppoja kaikki tai pelimiehiä, enkä ole miehiltä treffipalstoilla mitään vaatinut. "
Ja sun ikä pituus paino oli mikä? Onko aivan tosi ettet vaadi miehen olevan yli 190 cm pitkä?
Koska pelimiehet on sulle tuttuja niin ymmärtää millaista seuraa oikeasti etsit.
- Anonyymi
Löysin kunnollisen naisen jo 8 vuotta sitten. Hyvin menee ja nainen ei ole juoppo eikä väkivaltainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408207
- 1255245
- 1433646
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352011- 281786