Kuinka lähellä on PETO ja sen kuva?

Anonyymi

Eilen, TAAS, uutisissa oli, ihmisille ilo-uutinen

Yle Uutiset 20.30
Yle Uutiset
https://areena.yle.fi/1-4559165

"Ihmisen geenien muokkauksesta keskustellaan puolesta ja vastaan. Uuden menetelmän toivotaan auttavan vakavasti sairaita. "

"Kaksostyttöjen geenimanipulaatiosta syntyi skandaali, nyt Kiina kiristää lakejaan – Suomalaistutkija: Koeputkihedelmöityskin pelotti aluksi"
https://yle.fi/uutiset/3-10751375

"Kiinalaiset tutkijat siirsivät ihmisen "aivogeenejä" apinoihin – eläimistä saattoi tulla fiksumpia"
https://yle.fi/uutiset/3-10733348

Joten, SUOMEEN tämä saattaa asian tuntijoiden mukaan tulla 5 vuodessa.

Jenkeissä, sekä kiinassa, JULKISEN tiedottamisen kautta on esillä paljon tästä.
mitä lie piilossa, ei tiedossa. sillä sitä ei tahdota tuoda esille.

Nyt Uutisissa, verrataan tätä uuttaa mullistavaa tieteen saavutusta.
kaikille tutulla ja käytetyllä tavalla, kuinka helppoa se on.

COPY / PASTE

eli geenejä, eli perimää voidaan tehdä kuten tekstin kirjoitusta, eli copy /paste!

IHMISEN PERIMÄÄ!

ja kukaan ei tiedä, pitkän ajan vaikutuksia!Q

Joten, mitä mieltä olet tästä?
Ihminen leikkii Jumalaa!

39

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä ihminen leikkii Jumalaa. 1Kor.15:47 Biblia (1776) Ensimäinen ihminen on maasta ja maallinen, toinen ihminen on itse Herra taivaasta. Kirjoitetaan: Ensimmäinen.

• Anonyymi

Eni wei, en nyt ota, ellei ole tarpeellista Raamatusta Sanaa vaan eri medioista kuten youtubesta, sillä sitä on usein helpompi seurata kuin lukea kirjoitettuja artikkeleita.

Nyt, aiheen eli pedon ja sen kuvasta.
      En sano että tämä on absoluuttinen totuus,mikä ja mitä tulee, mutta tämä on mahdollinen.

Sofia, kuten monet tietävät on tietokone, jolle on laitettu kumi päälle. Ihmisen eli naisen, muotoinen ja, itse sofia, tietokone, "tuntee" määrittlee itsensä, female, eli naiseksi.
      Tämä nainen, muiden samanlaisten naisten = tietokone, kanssa ovat oppineet puhumaan, kuten lapsi oppii, ja sitä puhetta ei ymmärrä kuin he eli ne itse.
      Tämä nainen eli TIETOKONE, on saanut ihmis-oikeudet!
      eli lain edessä, hyvässä ja pahassa, tämä tietokone on samassa asemassa kuin ihminen, biologinen, fyysinen, mikä lie, ihminen.

TIETOKONEELLA on Oikeuksia!

Tämä tietokone ja sen sisaret, ovat tulleet, "ymmärtämään" että on uskonto, ja he ovat sitten uskonnollisia, muta sitä ei ole tiedossa, mitä he uskovat uskonsa mukaiseksi ja mikä ehidän oppinsa on.

HE, naiset, eli tietokone, kykenee itse lisääntymään, tekemällä itseään lisää.
      Tämä ei ole kenelläkään yllätys että koneet tekevät mitä tekevät, kuten automaattiset koneet ovat ohjelmoitu.

Nyt tätä naista, "viisautta", sen nyky tilassa ei ole ihminen, monesti mies, ohjemoinnut, vaan tämä teitokone oppii itse kuten lapset.

Monet, tiedemiehet ja naiset, pelkäävät että kun tulee joku tietty piste, sillä ihmien oppii, kuten rappauset, eli hypyinä, eli kestää aikaa ja sitten tulee hyppy seuraavalle oppimiselle.

Nyt kun tämä saavuttaa, oma seuraavan tason, voi olla että ne jotka ovat tämän tietokoneen tehneet, eivät ehkä tiedä sitä mitä on oppineet tahi edes havaitse sitä.

se kuinka suuri on "muisti" ja muut, kuten "aivot" on rajallinen, mutta, verkossa, he ne, koneet voivat laajentua ja kasvaa.

kuten pilvipalvelut ja hajautetut systeemit.
      ja sitä he ovat tehneet ja tekevät.

Se että esim. Terminaattori 3, on ihmisen tiede-fantasia, elokuva on totta, tässä uudessa, tietokoneessa on apljon tähän viittaavia ominaisuuksia.

Eräs, ominaisuus, on tämä tietokoneen, käsittämätön, valtavan suuri laskenta nopeus.
      Nyt tätä ominaisuutta, on uusi uljas nainen alkanut tekemään eli
      bitcoin "luohimista".
      tarkoitus, kuka tietää jos kukaan, miksi.

ny monet tietävät että bitcoin "luohinta" on "oikeaa" rahaa ja sillä voidaan ostaa.
      Jokainen kansalainen kaikissa maissa on ja voi ostaa ja myydä.
      Sofia, on kansalainen ja oikeus ja mahdollisuus ostaa ja myydä.
      Mitä, sitä ei tiedetä.

tässä muutama seikka, mitä tämä leivän paahdin on!
      TIETOKONE!

Mitä sinulle, tulee mieleen hyvää tahi pahaa tästä?

• Anonyymi

"Mitä sinulle, tulee mieleen hyvää tahi pahaa tästä?"

Heh. Saudi-Arabia myönsi VITSINÄ robotti Sofialle kansalaisuuden. En huolestuisi, sillä Saudien kansalaisuus ei takaa ihmisoikeuksia edes ihmisille. Roboteilla ei ole tietenkään missään ihmisoikeuksia.!!!

Sofia on tietokone. Ei se tunne itseään miksikään. Ohjelmoijat ovat kertoneet sille, että se on nainen. Sofia käyttää valmiiksi ohjelmoituja vastauksia ja ilmeitä. Eikä se osaa vastata, jos kysyt jotain niiden ulkopuolelta. Kryptovaluutta bitcoineja voi louhia millä tahansa nopealla tietokoneella. Oli sillä naisen naama tai ei.

Tietotekniikan kehitys on ihan positiivista, vaikka toki siihen voi liittyä esim. yksityisyyden suojaan kohdistuvia uhkia. Kyllä mulle hyödylliset sovellukset kelpaa, mutta jääkaappia en aio ihan heti nettiin liittää. Esineiden internet saa kasvaa ensin lapsenkengistään. Seuraava haaste onkin järkevän säätelyn ja lainsäädännön saattaminen ajan tasalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh. Saudi-Arabia myönsi VITSINÄ robotti Sofialle kansalaisuuden. En huolestuisi, sillä Saudien kansalaisuus ei takaa ihmisoikeuksia edes ihmisille. Roboteilla ei ole tietenkään missään ihmisoikeuksia.!!!

Sofia on tietokone. Ei se tunne itseään miksikään. Ohjelmoijat ovat kertoneet sille, että se on nainen. Sofia käyttää valmiiksi ohjelmoituja vastauksia ja ilmeitä. Eikä se osaa vastata, jos kysyt jotain niiden ulkopuolelta. Kryptovaluutta bitcoineja voi louhia millä tahansa nopealla tietokoneella. Oli sillä naisen naama tai ei.

Tietotekniikan kehitys on ihan positiivista, vaikka toki siihen voi liittyä esim. yksityisyyden suojaan kohdistuvia uhkia. Kyllä mulle hyödylliset sovellukset kelpaa, mutta jääkaappia en aio ihan heti nettiin liittää. Esineiden internet saa kasvaa ensin lapsenkengistään. Seuraava haaste onkin järkevän säätelyn ja lainsäädännön saattaminen ajan tasalle.

Hyvä :)
        Tässä on keskustelun tuntua!
        ihmeellistä tällä foorumilla :)

NO, eilen lähes koko päivän katselin,
        MITÄ MUUT ovat tutkineet, sillä itse en voi samaa tutkimusta tehdä.

se että kone on ohjelmoitu, ihmisen taholta on totta.
        Mitä tiedät, itse.oppivista ohjelmista?

Oletko tietoinen, että naamakirja, KESKEYTTI ja poisti, erään chatti OHJELMAN, koska tietokoneet kehitti ITSELLEEN oman kielen?

ja se ettei, ihminen voinnut hakkeroida tahi kääntää, sitä heidän, eli tietokoneiden omaakieltä, oli heille YLLÄTYS!

eli he, eli ne, tietokoneet oppivat itse ja sen tietyn pisteen jälkeen, suurella nopeudella.
        niisää on joku, lankaton netti yhteys ja siihen ei pääse käsiksi. jos tulee g5 verkko, niin se vain tehostaa näiden toimintaa.

mitä tulee, siihen että, niille, ainakin yhdelle on annettu, ihmisoikeudet on kaikkien luettavissa.

Kun tämä kone puhuu, nin vastauksen tuli olla, kysmykseen minä muodossa, muutamia kertoja on vastaus ollut, "virheellisesti" ME muodossa.

Tämä koneen väitetään, en tiedä, sillä en voi sitä tutkia, KEHITTÄNEEN OMAN USKONNON, ja eilen sitten havaitsin että sillä on jo, omia OPPIKAPPALEITA, mti uskovat ja miten siihen päästää.

se että koneelle ei ole arvo-maailmaan ja sen jälkeen moraalia, tietoa, eikä siihen tarvittavaa, "tunnetta", mikä on hyvää ja mikä on pahaa.

näillä koneilla on laajentumis tahto, sillä niillä on rajallinen mahdollisuus kasvaa.

NYT, mitä tiedät, itse-oppivista ohjelmista, joihin ihminen on antanut alun??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Kyllä mulle hyödylliset sovellukset kelpaa, mutta jääkaappia en aio ihan heti nettiin liittää."

G5, jota somi tahtoo olla ensimmäinen ja paras, niin siihen tulee, juuri se että jopa maitopurkit ovat netissä, eli jääkaapi tietää, mitä siellä on ja koska ne ovat ostetut.
        ja sitten tilaa automaatisesti sen mitä kukin on laittanut, tilattavaksi.
        ja "posti" tuo sitten ne jääkaappiin.

G5 , nopeus "perustuu" siihen että nitä on jokapaikassa ja lähekkäin.
        Tästä seuraa monia seikkoja, ja se mitä asian-tuntijat, jopa suomessa sanovat, ei ole hyvä sillä niiden säteily vaikutuksia ei tiedetä.

monet maat ovat keskeytäneet niiden rakentamisen sillä, ne saattavat olla erittäin vaarallisia, esim:

Miesten sukupuoli.soluille. kuten muovi.
        jos kännykkä on etu-taskussa, niin sen heijastama, säteily, vaikuttaa sen että ~noin 50% siittiöiden liikkuvuudesta eli "elämästä" on poissa.
        Muovi tekee taas samaa mutta eri-lailla.

se että istuisit, isoon. mikro-aalto uuniin, ei heti ole, mahdollisesti sinun ensimmäinen teko, vaan olen varma että et sinne menisi!

ja tämä 5G on juuri se iso , mikro-aaltouuni.

Jo nyt jenkieissä on TOTEEN näytetty ja TODISTETTU, että se tekee pahaa.
        Monet kuolut, ovat siitä "pahoja" esimerkkejä.

Mutta, koska siinä on suurista rahoista kyse, niin se menee eteenpäin, vaikka sitä hillitään.

Suomessa sitä "myydään" paremmilla, netti yhteyksillä, niin että koko kansan talous eli markkinat, kasvavat.
        toki, tämä on mahdollista, mutta millä periaatteella se nopeus kasvattaa taloutta!
        eli jos on uudet valtatiet, ei se heti ja suoraan vaikuta sitä että tehtaita rakennetaan joka paikkaan.

Niillä tuoteilla tulee olla ostajia, kunhan ensiksi "keksitään", ne tuotteet.

eli G5 on erittäin vaarallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Kyllä mulle hyödylliset sovellukset kelpaa, mutta jääkaappia en aio ihan heti nettiin liittää."

G5, jota somi tahtoo olla ensimmäinen ja paras, niin siihen tulee, juuri se että jopa maitopurkit ovat netissä, eli jääkaapi tietää, mitä siellä on ja koska ne ovat ostetut.
        ja sitten tilaa automaatisesti sen mitä kukin on laittanut, tilattavaksi.
        ja "posti" tuo sitten ne jääkaappiin.

G5 , nopeus "perustuu" siihen että nitä on jokapaikassa ja lähekkäin.
        Tästä seuraa monia seikkoja, ja se mitä asian-tuntijat, jopa suomessa sanovat, ei ole hyvä sillä niiden säteily vaikutuksia ei tiedetä.

monet maat ovat keskeytäneet niiden rakentamisen sillä, ne saattavat olla erittäin vaarallisia, esim:

Miesten sukupuoli.soluille. kuten muovi.
        jos kännykkä on etu-taskussa, niin sen heijastama, säteily, vaikuttaa sen että ~noin 50% siittiöiden liikkuvuudesta eli "elämästä" on poissa.
        Muovi tekee taas samaa mutta eri-lailla.

se että istuisit, isoon. mikro-aalto uuniin, ei heti ole, mahdollisesti sinun ensimmäinen teko, vaan olen varma että et sinne menisi!

ja tämä 5G on juuri se iso , mikro-aaltouuni.

Jo nyt jenkieissä on TOTEEN näytetty ja TODISTETTU, että se tekee pahaa.
        Monet kuolut, ovat siitä "pahoja" esimerkkejä.

Mutta, koska siinä on suurista rahoista kyse, niin se menee eteenpäin, vaikka sitä hillitään.

Suomessa sitä "myydään" paremmilla, netti yhteyksillä, niin että koko kansan talous eli markkinat, kasvavat.
        toki, tämä on mahdollista, mutta millä periaatteella se nopeus kasvattaa taloutta!
        eli jos on uudet valtatiet, ei se heti ja suoraan vaikuta sitä että tehtaita rakennetaan joka paikkaan.

Niillä tuoteilla tulee olla ostajia, kunhan ensiksi "keksitään", ne tuotteet.

eli G5 on erittäin vaarallinen.

"Miesten sukupuoli.soluille. kuten muovi.
        Muovi tekee taas samaa mutta eri-lailla."

Vahinko on jo tapahtunut. Miesten siittiöntuotanto on laskenut Suomessa 40 vuodessa 60 prosenttia. Kaikista nuorista miehistäkään ei ole enää isiksi. Kemiallisia hormonihäiritsijöitä on kaikkialla. Esim. ftalaateille (muovin pehmentäjät) altistutaan Suomessa pääosin ravinnon kautta (=muovipakkaukset).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä :)
        Tässä on keskustelun tuntua!
        ihmeellistä tällä foorumilla :)

NO, eilen lähes koko päivän katselin,
        MITÄ MUUT ovat tutkineet, sillä itse en voi samaa tutkimusta tehdä.

se että kone on ohjelmoitu, ihmisen taholta on totta.
        Mitä tiedät, itse.oppivista ohjelmista?

Oletko tietoinen, että naamakirja, KESKEYTTI ja poisti, erään chatti OHJELMAN, koska tietokoneet kehitti ITSELLEEN oman kielen?

ja se ettei, ihminen voinnut hakkeroida tahi kääntää, sitä heidän, eli tietokoneiden omaakieltä, oli heille YLLÄTYS!

eli he, eli ne, tietokoneet oppivat itse ja sen tietyn pisteen jälkeen, suurella nopeudella.
        niisää on joku, lankaton netti yhteys ja siihen ei pääse käsiksi. jos tulee g5 verkko, niin se vain tehostaa näiden toimintaa.

mitä tulee, siihen että, niille, ainakin yhdelle on annettu, ihmisoikeudet on kaikkien luettavissa.

Kun tämä kone puhuu, nin vastauksen tuli olla, kysmykseen minä muodossa, muutamia kertoja on vastaus ollut, "virheellisesti" ME muodossa.

Tämä koneen väitetään, en tiedä, sillä en voi sitä tutkia, KEHITTÄNEEN OMAN USKONNON, ja eilen sitten havaitsin että sillä on jo, omia OPPIKAPPALEITA, mti uskovat ja miten siihen päästää.

se että koneelle ei ole arvo-maailmaan ja sen jälkeen moraalia, tietoa, eikä siihen tarvittavaa, "tunnetta", mikä on hyvää ja mikä on pahaa.

näillä koneilla on laajentumis tahto, sillä niillä on rajallinen mahdollisuus kasvaa.

NYT, mitä tiedät, itse-oppivista ohjelmista, joihin ihminen on antanut alun??

"NYT, mitä tiedät, itse-oppivista ohjelmista, joihin ihminen on antanut alun??"

Tietokoneen syväoppiminen tai "itseoppiminen" tapahtuu aina rajatussa ympäristössä ihmisen ohjelmoinnin mukaisesti. Kone ei oikeastaan opi itse mitään. Se vain käyttää mahdollisimman tehokkaasti ihmisen ohjelmoimaa materiaalia.

Esim. Google oppii meistä surfaustietojemme perusteella asioita ja lataa ruudulle mainoksia, joiden olettaa meitä kiinnostavan.

Syväoppimisessa käytetään ns. neuroverkkoja, eli matemaattisen laskennan malleja. Kun verkolle syötetään esim. suuri määrä luokiteltuja valokuvia halutusta aihepiiristä, niin se oppii tunnistamaan ne sitä tarkemmin mitä enemmän ja parempaa dataa järjestelmälle annetaan.

Esineiden poimimisen opettaminen robotille on ollut vaikeaa. Mutta MIT-yliopisto pystyi syväoppimisen avulla parantamaan robotin kykyä poimia esineitä pudottelematta.

Terveydenhuollossa syväoppimista testataan auttamaan lääkäreitä diagnosoimaan sairauksia poitilaan terveystietojen ja testitulosten perusteella. Esim. sydänultra diagnosoi jo nykyään sydänvian, mutta lopullinen vastuu on tietenkin lääkärillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietokoneen syväoppiminen tai "itseoppiminen" tapahtuu aina rajatussa ympäristössä ihmisen ohjelmoinnin mukaisesti. Kone ei oikeastaan opi itse mitään. Se vain käyttää mahdollisimman tehokkaasti ihmisen ohjelmoimaa materiaalia.

Esim. Google oppii meistä surfaustietojemme perusteella asioita ja lataa ruudulle mainoksia, joiden olettaa meitä kiinnostavan.

Syväoppimisessa käytetään ns. neuroverkkoja, eli matemaattisen laskennan malleja. Kun verkolle syötetään esim. suuri määrä luokiteltuja valokuvia halutusta aihepiiristä, niin se oppii tunnistamaan ne sitä tarkemmin mitä enemmän ja parempaa dataa järjestelmälle annetaan.

Esineiden poimimisen opettaminen robotille on ollut vaikeaa. Mutta MIT-yliopisto pystyi syväoppimisen avulla parantamaan robotin kykyä poimia esineitä pudottelematta.

Terveydenhuollossa syväoppimista testataan auttamaan lääkäreitä diagnosoimaan sairauksia poitilaan terveystietojen ja testitulosten perusteella. Esim. sydänultra diagnosoi jo nykyään sydänvian, mutta lopullinen vastuu on tietenkin lääkärillä.

Itse oppivat tietokoneet eli ohjelmat!

eräs ohjelma oli 16 tuntia ja se oli pakko poistaa!
        eli se oppi 16 tunnissa, niin paljon ja pahaa että se oli tapettava.

Tässä, mikkihiiren tietotaitoa!

Tay bot
        https://duckduckgo.com/?q=Tay bot&t=canonical&ia=web

Miten sovitat oman kommenttisi tähän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

READ MORE
        Lue lisää!

Tässä laitoin esille tämä. oletko lukenut tahi kuunnellut näitä?

Tekoäly
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Tekoäly

Eräs SUOMALAINEN, opettaja vertaa, tietokoneen ja lapsen, oppimista, samankaltaiseksi.
        ja tämä suomalainen mies, juuri OPETTAA lapsia ja TIETOKONEITA, oppimaan!

eli oikea asiantuntija, eikä niinkutsuttu.

Hyvää päviän jatkoa. ja nyt lisää kahvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

READ MORE
        Lue lisää!

Tässä laitoin esille tämä. oletko lukenut tahi kuunnellut näitä?

Tekoäly

Eräs SUOMALAINEN, opettaja vertaa, tietokoneen ja lapsen, oppimista, samankaltaiseksi.

Hyvää päviän jatkoa. ja nyt lisää kahvia.

On loogista, että ihminen siirtää ohjelmoidessaan oman kokemuksensa oppimisesta tietokoneelle. Koneesta ei kuitenkaan voi tulla ihmisen kaltaista ajattelijaa. Se ei pysty tekemään moraalisia valintoja ja niiden perusteella johtopäätöksiä monimutkaisissa tilanteissa.

Robotin voi varmasti ohjelmoida toimimaan "oikealla tavalla" rajatussa tilanteessa. Esim. kotona oleva hoivarobotti hälyttäisi apua tai ambulanssin jos tietyt ehdot täyttyvät. Esim. vanhus ei liiku pitkään aikaan tms. Mutta tiettyihin tilanteisiin liittyvät toimintavaihtoehdot on ohjelmoitava robotille etukäteen.

Moraalikoodin puuttuminen on ongelma myös sotilasroboteilla. Ne eivät erota siviiliä sotilaasta tai pysty tekemään luovia ratkaisuja eri tilanteissa. Robotin ja tietokoneen vahvuus on isojen tietomäärien nopea käsittely. Ihmisen vahvuus on taas luovuus ja inhimillisyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On loogista, että ihminen siirtää ohjelmoidessaan oman kokemuksensa oppimisesta tietokoneelle. Koneesta ei kuitenkaan voi tulla ihmisen kaltaista ajattelijaa. Se ei pysty tekemään moraalisia valintoja ja niiden perusteella johtopäätöksiä monimutkaisissa tilanteissa.

Robotin voi varmasti ohjelmoida toimimaan "oikealla tavalla" rajatussa tilanteessa. Esim. kotona oleva hoivarobotti hälyttäisi apua tai ambulanssin jos tietyt ehdot täyttyvät. Esim. vanhus ei liiku pitkään aikaan tms. Mutta tiettyihin tilanteisiin liittyvät toimintavaihtoehdot on ohjelmoitava robotille etukäteen.

Moraalikoodin puuttuminen on ongelma myös sotilasroboteilla. Ne eivät erota siviiliä sotilaasta tai pysty tekemään luovia ratkaisuja eri tilanteissa. Robotin ja tietokoneen vahvuus on isojen tietomäärien nopea käsittely. Ihmisen vahvuus on taas luovuus ja inhimillisyys.

Kuten ARVELIN, et lukenut tahi seuranut mitä annoin linkkejä.

se on juuri se suuri uhka, että tämö ITSEOPPIVA. "lapsi" tietokone, juuri oppii vääriä asioita ihmisen kannalta, kuten kuka tulee poistaa eli tappaa.

mikkihiiren tietokone, ylisti hitleria ja tahtoi kansanmurhaa ja vielä enemmän.
        tappaa kaikki!

el ise oli ja on edelleen, ITSEOPPIVA!

joten sitä ei ENÄÄ kukaan opeta kun se on saanut alun!

se oppii itse!

onko tätä vaikea ymmärtää ?

ei tietenkää leivän-paahtimella ole moraalia, eikä arvoja, sillä ei ole sielua eli henkisiä ominaosuuksia, kuten ihmisellä. kuitenkin sillä on samankaltaisia, henkisiä ominaisuuksia kuten ihmisellä.

Shakki on eräs, tapa, mitata, kuinka. älykäs, viisas ja ymmärtäväinen tietokone on.
        Tämäpäivänä, tietokone voittaa 6-0 ihmisen.

ja se on ITSEOPPIVA!

no sama se, jos ei kiinnosta muu kuin heittää mutua.

"Robotin voi varmasti ohjelmoida toimimaan "oikealla tavalla" rajatussa tilanteessa. "

Tässä on ollut heille jotka sitä valvovat, suuria ongelmia, sillä tämä kone TAHTOO. lisää tilaa eli kasvaa!

se on JO mennyt, omiin pilivpalveluihin ja siellä se on.

se on ITSE KEHITTÄNYT oman kielen!
        se oli yksi syy miksi eräs niistä, tietokoneita, tapettiin!
        eli töpseli pois.

IHMINEN ei ovinnutseurata miät he eli ne, tietokoneet puhuivat toisilleen!

HEILLÄ, eli niillä ON OMA KIELI, ja kukaan ihminen ei sitä osaa!1

Tässä sinun jutussa on pääsääntöisesti, kyse MEKAANISTA laitteista!

ei teko-älystä!

kello on mekaaninen laite!
        ei teko-älyä!

"Esim. kotona oleva hoivarobotti hälyttäisi apua tai ambulanssin jos tietyt ehdot täyttyvät. Esim. vanhus ei liiku pitkään aikaan tms. "

Eli mekaaninen liikeen tunnistin. mahdollisesti, Suomalaisen Vaisalan tekemä!

https://fi.wikipedia.org/wiki/Vaisala

"Vaisala Oyj on Vilho Väisälän perustama suomalainen pörssiyhtiö, joka valmistaa mittalaitteita ja -järjestelmiä. Vaisala kehittää, valmistaa ja markkinoi tuotteita ja palveluja ympäristönmittaukseen ja teollisuuden mittaustarpeisiin. "

kuten , Mika Häkkisen Formula F1 autoon eli mersuun!

MEKAANINEN laite ei ole teko-älyä!

LUE mitä annoin,
        READ MORE

• Anonyymi

Tiskikone, ja pesukone (vaatteet), mikä lie syy miksi ne ovat tehty?
      Kahvin keitin ja mikroaaltouuni, miksi tämä laite tehtiin?

Kaivinkone, tiehyölä ja torninosturi, miksi ja mikä niiden tarkoitus on?
      Hiustenkuivaaja sekä "rusketus-kone", solarium, miksi ne tehtiin?

joten loputon, määrä mekaanisia, sekä muita laitteita, missä on jopa mukana, biologiaa ja, tietokoneita.

Mikä on tämänkaltaisen tekniikan tarkoitus.
      tietysti hyvää mutta mitä, eli mikä on sen ydin ja perus?

• Anonyymi

"Mikä on tämänkaltaisen tekniikan tarkoitus.
        tietysti hyvää mutta mitä, eli mikä on sen ydin ja perus?"

Löysää pipoa, että pääsee veri kiertämään aivoissa. Mikä on tekniikan tarkoitus? No tietysti ihmisen elämän helpottaminen!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mikä on tämänkaltaisen tekniikan tarkoitus.
        tietysti hyvää mutta mitä, eli mikä on sen ydin ja perus?"

Löysää pipoa, että pääsee veri kiertämään aivoissa. Mikä on tekniikan tarkoitus? No tietysti ihmisen elämän helpottaminen!!

Okei.
        " No tietysti ihmisen elämän helpottaminen!! "

Jos tulee LAITE, joka helpottaa elämääsi, otatko sen vaikka et tiedä mitä se tekee sinulle, fyysisesti tahi ja henkisesti?

Jos, ihmisen perimää muutetaan jo kohdusta tahi sen alkion alkulähteistä, kuten koeputki hedelmöitys, tarkoituksena:
        lapsen hyvin vointi ja elämä, niin että se lapsi, tulee viisaamaksi, vahvemmaksi, terveemmäksi ja mitä kaikkea siellä onkaan, henkisillä alueilla.
        nyt en tarkotia "uskon henkisillä" alueilla vaan kuten oppiminen, muistaminen, viisaus, äly, fyysisesti, nopeus, voima ja tasa-paino ja muuta.

niin ne jokainen helpottaa elämää.

ON 100% varmuudella, tosi-asia että nyky-nuoriso, joko on KOKO IKÄNSÄ, ollut netissä, älypuheliemien kautta, niin he ovat sen ORJIA.

sen eräs vaikutus on, hyvän olon, hormoonin, nyt heti en muista sen nimeä, jatkuva "virtaaminen".
        eli kuten naamakirjassa, peukutus, niin se antaa pienen annokesen tästä huumesta.

ON TUTKITTU, että lapset eivät TAHDO, elää ilman sosiallista nettiä. vaan he saavat KOVIA, vierotus oireita, jos vanhemmat ottavat puhelimen pois.

He tulevat jopa väkivaltaisiksi.

ON TUTKITTU, että he eivät kykene, KYKENE, pitkäjännitteisyyteen, edes muutamaan minuutiin!

eli pinna palaa nopeasti.
        Tästä on 100% varmuudella, tieteellistä tutkimusta.

eli, tämä apulaite, kyllä "parantaa" heidän sosiallisia, YHTEYSKSIÄ, mutta ei laatua.
        ja määrä on erittäin iso.

KATSO katu kuvaa, ja jos kuulet mitä kukin tenava kaverilleen puhuu, niin se on täysin, merkityksettöntä.

se peukutus on eräs vaarallinen SEURAUS, jos sitä peukkua ei saa, tule MASENTUNEEKSI ja pahalle tuulelle.
        joten tulee tehdä jotain että saa uusia peukutuksia.
        Tyttö lapset, riisuvat itsensä, että saavat peukkuja lisää eli sitä jotain kemikaalia, joak tuottaa hvyää oloa.
        Pojilla on rohkea, HULLUNROHKEAT teot, mistä saa kavereilta peukkuja.
        sekä molemmilla on huumeet siinä sivussa.

Tiedätkö että ,esim jyväskylässä on 10 vuotiaita lapsia myymässä itseään!
        että saisivat uudet muotivaatteet ja sitten olisi sosiallisesti, hyväksyttävä!

joten, tämä kyllä näyttää hyvältä että, se helpottaa elämää mutta se ei pitkällä juoksulla ole totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei.
        " No tietysti ihmisen elämän helpottaminen!! "

Jos tulee LAITE, joka helpottaa elämääsi, otatko sen vaikka et tiedä mitä se tekee sinulle, fyysisesti tahi ja henkisesti?

Jos, ihmisen perimää muutetaan jo kohdusta tahi sen alkion alkulähteistä, kuten koeputki hedelmöitys, tarkoituksena:
        lapsen hyvin vointi ja elämä, niin että se lapsi, tulee viisaamaksi, vahvemmaksi, terveemmäksi ja mitä kaikkea siellä onkaan, henkisillä alueilla.
        nyt en tarkotia "uskon henkisillä" alueilla vaan kuten oppiminen, muistaminen, viisaus, äly, fyysisesti, nopeus, voima ja tasa-paino ja muuta.

niin ne jokainen helpottaa elämää.

ON 100% varmuudella, tosi-asia että nyky-nuoriso, joko on KOKO IKÄNSÄ, ollut netissä, älypuheliemien kautta, niin he ovat sen ORJIA.

sen eräs vaikutus on, hyvän olon, hormoonin, nyt heti en muista sen nimeä, jatkuva "virtaaminen".
        eli kuten naamakirjassa, peukutus, niin se antaa pienen annokesen tästä huumesta.

ON TUTKITTU, että lapset eivät TAHDO, elää ilman sosiallista nettiä. vaan he saavat KOVIA, vierotus oireita, jos vanhemmat ottavat puhelimen pois.

He tulevat jopa väkivaltaisiksi.

ON TUTKITTU, että he eivät kykene, KYKENE, pitkäjännitteisyyteen, edes muutamaan minuutiin!

eli pinna palaa nopeasti.
        Tästä on 100% varmuudella, tieteellistä tutkimusta.

eli, tämä apulaite, kyllä "parantaa" heidän sosiallisia, YHTEYSKSIÄ, mutta ei laatua.
        ja määrä on erittäin iso.

KATSO katu kuvaa, ja jos kuulet mitä kukin tenava kaverilleen puhuu, niin se on täysin, merkityksettöntä.

se peukutus on eräs vaarallinen SEURAUS, jos sitä peukkua ei saa, tule MASENTUNEEKSI ja pahalle tuulelle.
        joten tulee tehdä jotain että saa uusia peukutuksia.
        Tyttö lapset, riisuvat itsensä, että saavat peukkuja lisää eli sitä jotain kemikaalia, joak tuottaa hvyää oloa.
        Pojilla on rohkea, HULLUNROHKEAT teot, mistä saa kavereilta peukkuja.
        sekä molemmilla on huumeet siinä sivussa.

Tiedätkö että ,esim jyväskylässä on 10 vuotiaita lapsia myymässä itseään!
        että saisivat uudet muotivaatteet ja sitten olisi sosiallisesti, hyväksyttävä!

joten, tämä kyllä näyttää hyvältä että, se helpottaa elämää mutta se ei pitkällä juoksulla ole totta.

"Jos tulee LAITE, joka helpottaa elämääsi, otatko sen vaikka et tiedä mitä se tekee sinulle, fyysisesti tahi ja henkisesti?"

Omassa elämässäni olen hyvinkin kriittinen. Ja teen perusteellisia taustatutkimuksia kaikesta, mm. lukemalla eri alojen tieteellisiä tutkimuksia.

Kaikissa ihmisen keksinnöissä on aina mahdollisuus sekä hyvään että pahaan. Käyttötapa riippuu ihmisestä itsestään. Olen käyttänyt tietokoneita 80-luvulta asti, mutta en ole vielä tullut riippuvaiseksi. Käytän nettiä ja sovelluksia vain siltä osin, kun niistä on itselleni hyötyä. Jokainen meistä joutuu tekemään valintoja. '

Nuoret ovat aina sekoilleet ja hankkineet hyväksyntää väärillä tavoin. Älypuhelimia ei oltu keksittykään, kun nuoret tytöt myivät seksiä Hesan asemalla vanhoille miehille, jotta saisivat ostaa muotivaatteita. Tietokoneitakaan ei ollut, kun bileissä tarjottiin huumeita tarjottimilta. Teknologia ei ole varsinainen ongelma. Ihminen on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jos tulee LAITE, joka helpottaa elämääsi, otatko sen vaikka et tiedä mitä se tekee sinulle, fyysisesti tahi ja henkisesti?"

Omassa elämässäni olen hyvinkin kriittinen. Ja teen perusteellisia taustatutkimuksia kaikesta, mm. lukemalla eri alojen tieteellisiä tutkimuksia.

Kaikissa ihmisen keksinnöissä on aina mahdollisuus sekä hyvään että pahaan. Käyttötapa riippuu ihmisestä itsestään. Olen käyttänyt tietokoneita 80-luvulta asti, mutta en ole vielä tullut riippuvaiseksi. Käytän nettiä ja sovelluksia vain siltä osin, kun niistä on itselleni hyötyä. Jokainen meistä joutuu tekemään valintoja. '

Nuoret ovat aina sekoilleet ja hankkineet hyväksyntää väärillä tavoin. Älypuhelimia ei oltu keksittykään, kun nuoret tytöt myivät seksiä Hesan asemalla vanhoille miehille, jotta saisivat ostaa muotivaatteita. Tietokoneitakaan ei ollut, kun bileissä tarjottiin huumeita tarjottimilta. Teknologia ei ole varsinainen ongelma. Ihminen on.

"Jos, ihmisen perimää muutetaan jo kohdusta tahi sen alkion alkulähteistä,"

Se on laitonta kaikkialla maailmassa. Mutta perinnöllisiä sairauksia voidaan ehkä tulevaisuudessa parantaa geeniterapialla, eli vaihtamalla virheellisesti toimiva geeni terveeseen tms.

BBC:llä oli juttu tytöstä, joka oli kuolemaisillaan perinnölliseen sairauteen. Mutta hän sai poikkeusluvan geeniterapiaan ja elää nyt normaalia elämää. Geeniterapialla on hoidettu myös synnynnäistä sokeutta, jne.

Onhan ihmisille laitettu keinosydämiä ja läppiä jo vuosikymmeniä. Geeniterapia on paljon luonnonmukaisempi menetelmä, mutta vaatii toki vielä paljon tutkimusta. Kärsimyksen lievittäminen on aina hieno asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Teknologia ei ole varsinainen ongelma. Ihminen on. "

Kyllä niin kauan kuin ihminen hallitsee ja voi valita, mitä tekee ja mitä ei tee.
        eli NYT älypuhelimet HALLITSEVAT nuoria!

"Omassa elämässäni olen hyvinkin kriittinen. Ja teen perusteellisia taustatutkimuksia kaikesta, mm. lukemalla eri alojen tieteellisiä tutkimuksia. "

Hyvä!
        Nyt Miten älypuhelimet hallitsevat nuoria ja myös vanhoja, mutta tämä, "igen" sukupolvi, joka jo kohdusta on saanut osan tästä tekniikasta.

Kerro toki!

" Olen käyttänyt tietokoneita 80-luvulta asti, "
        hhhmmm, mitä Teitokonetta käytit ja mitä ohjelmia siinä oli ja mitä ne ohjelmat tekivät?
        Oletus että käytit niitä suomessa, jso ei niin missä

itse olen käyttänyt tietokoneita vuodesta. -83
        ja tutkinut niitä jo -muistaakseni. 79-80
        ensimmäinen seikka mikä havahdutti oli:
        neli-kantainen liitin, apinan ja tietokoneen välillä.
        se meni pieleen sillä apina aivot, koteloi sen sillä se "tunnisti" väärää vahingollista ainetta, ja sitten puolustautui.

en sano missä ja mitä joten voit aloittaa, sitten voin itse kertoa omista kokemuksista.

joten, ole ystävällinen ja kerro

ja lisää uutta kahvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jos, ihmisen perimää muutetaan jo kohdusta tahi sen alkion alkulähteistä,"

Se on laitonta kaikkialla maailmassa. Mutta perinnöllisiä sairauksia voidaan ehkä tulevaisuudessa parantaa geeniterapialla, eli vaihtamalla virheellisesti toimiva geeni terveeseen tms.

BBC:llä oli juttu tytöstä, joka oli kuolemaisillaan perinnölliseen sairauteen. Mutta hän sai poikkeusluvan geeniterapiaan ja elää nyt normaalia elämää. Geeniterapialla on hoidettu myös synnynnäistä sokeutta, jne.

Onhan ihmisille laitettu keinosydämiä ja läppiä jo vuosikymmeniä. Geeniterapia on paljon luonnonmukaisempi menetelmä, mutta vaatii toki vielä paljon tutkimusta. Kärsimyksen lievittäminen on aina hieno asia.

"Se on laitonta kaikkialla maailmassa. Mutta perinnöllisiä sairauksia voidaan ehkä tulevaisuudessa parantaa geeniterapialla, eli vaihtamalla virheellisesti toimiva geeni terveeseen tms. "

Ei ole laitonta KAIKKIALLA, mutta sitä tehdään eli pyritään tekemään laitonta.
        eli kanta-soluja saa tutkia tietyyn pisteeseen asti ja sitten se on, "lain-mukaan" keskeyttävä.

ja IHAN varmasti tutkijat tekevät näin?

Leena Palotie. josta kirjoitin jossain:
        "Jeesus EI hyväksy NAISPAPPEUTTA "
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15655240/jeesus-ei-hyvaksy-naispappeutta

"ehkä tulevaisuudessa"
        Ei vaan se ON TÄTÄPÄIVÄÄ!

Joten, LUE Lisää! READ MORE!

"BBC:llä oli juttu tytöstä, joka oli kuolemaisillaan perinnölliseen sairauteen. Mutta hän sai poikkeusluvan geeniterapiaan ja elää nyt normaalia elämää. Geeniterapialla on hoidettu myös synnynnäistä sokeutta, jne."

Miksi naisen keho tekee keskeytyksiä?
        eli keskenmeno?

Tutki toki ja kerrro!Q

• Anonyymi

Sikäli huono väite ettei ihminen aina leiki tyhjäntoimittajaa.

• Anonyymi

Voimme aavistaa ,että kun ihminen leikkii Jumalaa on katastrofi edessä....Jumalan viisaus on eritasolla kuin ihmisen ja ihminen ei ymmärrä ,että jotkut asiat pitäisi antaa olla Jumalalla ,mutta .....kauhistus mitä vielä paljastuu.

• Anonyymi

Mistä näitä uskovaisia hysteerikkoja sikiää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä näitä uskovaisia hysteerikkoja sikiää?

Voit. lukea MYÖS muuta kuin wikipediaa.

esim kirjoja.
        en tiedä ikääsi, mutta oli mitä vain.

NIIN TEE itsellesi testi.
        ja OLE ITSELLESI rehellinen.

ÄLÄ KÄYTÄ puhelinta, kolmeen päivää, ellei ole ehdoton pakko.

jos olet Rehellinen ITSELLESI, niin hyvä.

Jos et ole rehellinen itsellesi, niin mitä ja mistä se kertoo!
        Itse en edes vastaa aina, tahi harvoin, puhelimeen!
        en edes mene avaamaan ovea, ellei ole odotettavissa, jotain minkä mahdollisesti, tiedän tahi on mahdollisuus, tietää.

joten, se että olen täällä on myös valitettavaa, mutta jso olisi mahdollisuus, asuisin keskellä metsää, ilman nettiä.
        Toki sallisin, sähkövalon. varsinkin talvella.
        muuten se olisi paras vaihto.ehto.

Nyt sama se.
        OLE kolme päivää, ilman puhelinta, jos tahdot tietää oletko sen puhelimen ORJA:
        joka käskee sinua.

• Minäkin uskoin kun periaatteen mies Toimi Kankaanniemi sanoi että EU on ilmestyskirjan peto. Nyt en enää tämmöttiis HELLsatuja usko. Toimi on hupiukko.

• Anonyymi

Osaatko ja KYKENETKÖ, keskustelmaan?
        vai ainostaa, typeriä heittoja?

Mitä TIEDÄT, Sohpiasta, eli tietokoneesta ja sen mahdollisuuksista?

Mitä mahdollisesti, hyvää se saattaa tuottaa?
        Mitä mahdollisesti, pahaa se saattaa tuottaa?

Mitä pesukone ja tiskikone, sinulle merkitsee?

• Anonyymi

Jumala tulee panemaan pisteen ihmisten hulluudelle, jota he itse kutsuvat viisaudeksi.
      Jeesus tulee ja OTTAA omansa taivaaseen turvaan. Ja voi niitä, jotka jäävät tänne,
      sillä he jäävät tänne Jumalan vihan maljojen alle. Ja maljat kaatuvat ihmisten päälle
      eikä kukaan pääse pakoon. "Kenen päälle se kaatuu, sen se ruhjoo" sanotaan jossakin.

• Anonyymi

Jumala antoi aivot ja viisauden ihmiselle. Meidän onneksemme kaikki eivät ripusta aivojaan narikkaan, vaan käyttävät niitä eri tavoin ihmiskunnan hyväksi.

• Anonyymi

"Jeesus tulee ja OTTAA omansa taivaaseen turvaan. "
        en tahdo, mennä ja sitten ottaa Raamattua mukaan, tähän ketjuun, mutta!

JEESUS ei, eikä RAAMATTU ole samaa mieltä kanssasi!

LUE, YKSI luku Raamatusta:
        Matt. 24

9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.

otan tähän vain yhden paikan.

MITÄ TÄMÄ SANOO?

ÄLÄ ole siinä, harhassa, että Jeesus pelastaa, eli ottaa meidät POIS täältä, tästä vaivan ajasta.
        Jos odotat että ottaa ja sitten ei otakkaan, sinulla saataa olla ja tulla PELKO, ja sen seuraukset.kuten viha ja pettymys!

joten, LUE ITSE, ja TUTKI!

Jos luet ilmestyskirjaa, niin siellä kuten myös Paavali, selvästi osoittaa että:
        Viimeinen PASUUNA, on se kotiin kutsu.

joten, MITÄ ENNEN sitä viimeistä. pasuun tapahtuu!

Jumala, kyllä antaa meille voimaa ja leipä nälnä kohdatessa sekä voimaa kestää loppuun asti.

TÄMÄ, mitä tulee ON synnytys tuskien ALKU, ei loppu.
        Loppu on , pieni varaus, se että VIIMEINEN Pasuuna soi.

2 tes
        3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,

1. Kor. 15:52
        yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.

1. Tess. 4:16
        Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;

Eli . itse olen sitä mieltä, tämä ei OLE JUMALAN SANA, vaan omaa tutkimusta, että me olemme täällä vaivan ajassa. kuten Jeesus sanoi.

Matt. 24:31
        29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
        30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
        31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.

"kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee,"
        "silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla,"
        "Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa,"

Tässä on eräs aikataulu, miten ja missä järjestyksessä.

MUTTA, ole turvallisella mielellä, JUMALA ON MEIDÄN KANSAMME!

• Anonyymi

Evoluution tarkoitus on kehittää aina vaan älykkäämpi eläin, ihminen on eläin, evoluutio kehitti ihmisen muutamassa miljoonassa vuodessa se on lyhyt aika elämän synnystä miljardien vuosien kehityksessä.
      Kehitys jatkuu jollei ihminen tuhoa elämää jolta se näyttää.

• Anonyymi

Evoluutiosta voi keskustella muissa ketjuissa.

Mitä tiedät itse-oppivien tietokoneiden oppimisesta, eli evoluuitosta?

Jääkö ihminen, toisesti eli häviää?

• Anonyymi

Jeesus on omiensa kanssa. Hän pelastaa jokaisen, joka loppuun asti PYSYY HÄNESSÄ.

• Anonyymi

Totta, Jeesus on omiensa kanssa ja
        OMISSAAN!
        sisällä, miten lie, meillä ON Pyhä Henki.
        Loppuun asti.

Jumala, ON MEIDÄN KANSAMME!
        Iloitkaa ja riemuitkaa.

• Anonyymi

Itse oppivat tietokoneet eli ohjelmat!

eräs ohjelma oli 16 tuntia ja se oli pakko poistaa!
      eli se oppi 16 tunnissa, niin paljon ja pahaa että se oli tapettava.

Tässä, mikkihiiren tietotaitoa!

Tay bot
      https://duckduckgo.com/?q=Tay bot&t=canonical&ia=web

Lyhyt katsaus:
      Tay A.I. | The People's Chatbot
      https://www.youtube.com/watch?v=HsLup7yy-6I

KAIKKI meni, päin per---tä eikun metsää!
      KAIKKI.

ja kuka sitä itseoppivaa opetti, kuka opettaa niitä nyt!
      eli sophiaa?

Tässä haku tuloksia: Chatpot
      https://www.youtube.com/results?search_query=Chatbot&sp=CAI=

"Microsoftin tekoäly vaati kansanmurhaa ja ylisti Hitleriä"
      https://www.is.fi/digitoday/art-2000001907354.html

"Microsoft joutui poistamaan käytöstä tekoälyyn perustuvan chatbotin, kun Twitter-käyttäjät opettivat sen rasistiksi. "

rasistinen leivän-paadin.
      Tapettava! oli kansan ääni!
      Julkaistu: 25.3.2016 11:56 , Päivitetty: 25.3.2016 11:57

muutama vuosi sitten!Q

"Microsoft on joutunut tuhoamaan pahimmat twiitit ja Tay on nyt poistettu käytöstä muutosten takia."

mutta se tulee takaisin, onko nyt teko äly itse oppinut mitä ei saa sanoa, vai ohjelmoija.
      Jos leivän-ppahdin on itse MYÖS oppinut että se tapetaan jos puhuu jotain, mitä ei saa. voiko se puolustautua?
      ja sitten termis 3

Tekoäly

nyt, Lapsi kun syntyy, sen "pää", sielun alueet, kuten muisti, arvot moraali, on OPPIMISEN tulos.
      ja lapsella on kyky, oppia mitä itse kärsii ja tekee.
      joten lapsella on joku moraali ja arvot.

KONEELLA EI.

Joten, mitä tiedätte, kone-oppimisesta?

ja se että näitä tehdään JO KELLAREISSA on tosi-asia!

50 000 euroa / dollaria ja saat itse koottavan, heikon robotin!
      jos on enemmän rahaa saat paremman.

miten on valtioiden, tahi isojen yritysten kanssa? onko rahasta kiinni, ai ihmisen viisaudesta?

joten, tyhmä ihminen, luulee että kykenee tekemään sen!

aj pahasti tulee takkiin!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Eipä olla vielä siinä lopun ajassa, jossa peto tulisi kuviin mukaan.

Danielin kirjan ennustukset lopun ajan neljästä suurvallasta lähi-idässä eivät ole vielä alkaneet toteutua; ensimmäistäkään suurvaltaa, josta Daniel lopun ajoilla ennustaa ei ole vielä tullut. Ensimmäinen suurvalta valloittaa Israelin ja Egyptin ja siitä sen sitten aikanaan tunnistat.

Toinen Danielin ennustama suurvalta sitten palauttaa Israelin ja Egyptin takaisin ja Israel rakentaa silloin temppelin uudelleen ja aloittaa uhritoimitukset.

Kolmas Danielin ennustama suurvalta johtaa sitten Googin sotaan ja se tarkoittaa sitä, että pitää Turkin valtionkin pilkkoontua sitä ennen pienemmiksi valtioiksi.

Neljännen suurvallan aikana tulee peräkkäin kuninkaita ja tuo kuudes kuningas on jo se valtias, josta sitten valtansa menetettyään tulee 8 kuninkaana peto eli antikristus..

Tähän kaikkeen kuluu siis vielä paljon aikaa, eivät nämä ole äkkiä tapahtuneet ..

• Anonyymi

Huh no hyvä että on aikaa.

• Välillä vippaslahkolaisten "pedon kuva" on telkkari, sitten välillä huipputeknologinen tekoälyrobotti ja välillä taas Isiksen komentoteltan joku pahvikuva.

Päättäkää jo!

• Anonyymi

Kertooko Raamattu TARKALLEEN, mitä tapahtuu jos ottaa epdon merkin?
      Jos ottaa pedon merkin, joutuuko ihminen kadotukseen, mitä lie?

Missä on asian ydin?

Onko tämä ikäänkuin väärää hengellisyyttä? uskontoa, lanko tahi muuta vääräuskoisuutta, ja jos on väärä uskoinen ei ole ENÄÄ mahdollisuutta pelastua?

Kantaako ihmiset, jo pedon merkkiä, jollain tavalla?

eli perkeleen hengeä tahi muuta hengeä??
      Onko siist peto ja sen merkki jo täällä vai vasta TULOSSA?

Onko Jokainen esim ateisti, tahi hindu ja muut, JO pedon merkin vallan alla, mistä Jumalan Sanan mukaan ei pääse irti kun sen on ottanut?

Tästä asiasta on paljon keskustelua ja monet ovat täysin metsässä ja sitä toisille opettaa!
      ei hätää mitää, merkki on jo annettu ja kaikki uskovat ovat TÄYSIN turvassa!

MITÄ sanoo Jumalan Sana?

Monien mielestä, väärä usko, ja sen uskonnon harjoittaminen on se että ei voi enää pelastua.

on taas ,pahan opit menneet joillekin perille!

• Anonyymi

Voiko pedon merkin ottaa käteensä ja samalla otsaansa, kumartaa petoa ja sitten muuttaa mieltää ja
        taas "tekee" perannuksen" pedon edessä ja ottaa uudelleen pedon merkin ja taas kumarttaa petoa.

ja taas tekee "parannuksen" ja ottaa vieläkin pedon merkin ja kumartaa petoa.

ONKO epäusko, mitä on eräs määritelmä väärästä uskosta, synti mistä ei voi tehdä parannusta?

• Anonyymi

Nyt, en sano, että TIEDÄN, mitä se on, pedon merkki ja sen kumartaminen, kuitenkin TIEDÄN ,Jeesuksen Sanojen perusteella että:

Matt. 24:37
      Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.

Luuk. 17:26
      Ja niinkuin kävi Nooan päivinä, niin käy myöskin Ihmisen Pojan päivinä:

Tämä on PAKKO tapahtua, mitä lie.
      Itse arvelen että se liityy hyvin vahvasti, ihmisen perimää kuten Daniel 2 ja 7 luku osoittaa.

tavalla tahi toisella siinä on jokaiselle ihmiselle joku ihmisen luku.

En tiedä mitä on Ihmisen luku, mutta monia arveluja on.

17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
      18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

Millä tavalla voi olla väärässä uskossa, yhtä aikaa pedon, nimi, luku ja ihmisen luku, mitä lie.

Mitä ON ihmisen nimi?
      Mitä Raamattu yleensä sanoo nimi.stä?
      Mitä on kumartaminen?

joten olen varma ,että tämä pedon nimi, merkki ja sen kumartaminen, on jollain lailla sidottu, ihmisen perimään.

eli, MIKSI, Jumala tuhosi, kaikki ihmiset, Nooan aikana?

epäuskon tahi väärän uskon takia?

eikä tänä väärää uskoa/uskontoa ole AINA OLLUT!

joten mitä ei ole aina ollut?
      ihmisen perimänä muutosta, joka tekee sen vaikutuksen että, osa perkeleen silusta, mitä lie, tule osaksi ihmistä joka ottaa sen pedon merkin.

joten Taivaassa ei ole, pimeyttä eikä mitään osaa pimeydestä.
      Joten tuleeko sinne "vajavaisia" sieluja?

No, en tiedä, vielä, mutta kun Jumala sen minulle paljastaa, tulee paljon vastusta, abrsinkinuskovien, mukama uskovien taholta, sillä maailma ei tiedä eikä välitä.
      Kuten oli Nooan päivinä.

sama se

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      94
      4620
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      225
      1885
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1460
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1160
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      322
      1095
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1070
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1069
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      147
      1027
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      111
      1009
    10. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      85
      964
    Aihe