Tervehdys, haen koirankoulutus kaveria...

Anonyymi

.. eli jos omistat, noutajakoiran, spanielin saksan seisoja, tai varsinaisen noutajakoiran, niin vastaile tähän voisin antaa koulutusapua, ja ennen kaikkea , haen harjoitus apua koiralleni. Vastaile tähän, niin voidaan sopia lisää. Olen mukava ja luotettava mies y-savosta.

7

<50

Vastaukset

• , joo, olen, itse p-savosta, mitäkautta, sinuun saa uhteyden, vastaile, niin olisin kiinnostunut? kiitti. nainen olen labbiksen kanssa,

• joo, joo, joooo (:/(((

• Mull pitti presa canario mix. Kiinnostaisko sua olla maalimiehenä kun treenaillaan suojelua?

• joo, avaruuspuku päällä, jooo peukuta,, jooooo

• Anonyymi kirjoitti:

joo, avaruuspuku päällä, jooo peukuta,, jooooo

Ei mitää pukuja. Korkeintaan hiha. Ohut sellainen. Eihän se muuten opi ja mä muutenki tykkään vähän extrememmästä meiningistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mitää pukuja. Korkeintaan hiha. Ohut sellainen. Eihän se muuten opi ja mä muutenki tykkään vähän extrememmästä meiningistä.

..joo , mulla kaukasian laumanvartiakoira" koirani säkäkorkeus 86 cm, paino 87 kg, kokeillaanko sinua tai koiraasi suojelussa???? vastaa!

• Anonyymi kirjoitti:

..joo , mulla kaukasian laumanvartiakoira" koirani säkäkorkeus 86 cm, paino 87 kg, kokeillaanko sinua tai koiraasi suojelussa???? vastaa!

Ei oo sull kaukkarii, jos olis tietäsit ettei ne sovellu suojeluun. Mul on kaukkarikin (säkä 98cm ja paino bauttirallaa 100 kg), joten mä tiän.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa jatkaa Jari-Matin mollaamista

Seiskassa avautuu Maisa taas JM:n ”pettämisestä” (kätevästi unohtuu että maisa oli se varsinainen pettäjä) ja ”taloussotkuista”. On kyllä muijalla po
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      14520
    2. Sofia Belorf kuljetti setelipinoja matkalaukussaan, kertoo tullivirkailija 28.5.20

Tullivirkailija todisti Katiska-oikeudenkäynnissä ja kertoi Sofian jääneen kiinni paksujen (50 euron) setelinippujen kuljetuksesta matkalaukussaan. Ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      7340
    3. KALJAA PÄÄSEE OSTAMAAN VIROSTA 1.6 !!!

MIKÄ ONNEN PÄIVÄ! Viro avaa rajat suomalaisille kaljanostajille kesäkuun alusta. Suomalaiset pääsevät Viroon ilman, että heidän tarvitsee jäädä maahan
      Maailman menoa
      135
      3632
    4. Kuka on ollut tekemisissä Martinan kanssa

Oikeassa elämässä? Kommenttia? Millainen on?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      2307
    5. Mihin landelle?

Martina on nyt menossa? Hankoon? Missä on kyyhkyläiset kun ei ole taas näkynyt, ei suinkaan ole tullut ryppy rakkauteen vai jatkuuko Stefun veneily ed
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1635