.. eli jos omistat, noutajakoiran, spanielin saksan seisoja, tai varsinaisen noutajakoiran, niin vastaile tähän voisin antaa koulutusapua, ja ennen kaikkea , haen harjoitus apua koiralleni. Vastaile tähän, niin voidaan sopia lisää. Olen mukava ja luotettava mies y-savosta.
Tervehdys, haen koirankoulutus kaveria...
8
63
Vastaukset
- Anonyymi
, joo, olen, itse p-savosta, mitäkautta, sinuun saa uhteyden, vastaile, niin olisin kiinnostunut? kiitti. nainen olen labbiksen kanssa,
- Anonyymi
joo, joo, joooo (:/(((
- Anonyymi
Mull pitti presa canario mix. Kiinnostaisko sua olla maalimiehenä kun treenaillaan suojelua?
- Anonyymi
joo, avaruuspuku päällä, jooo peukuta,, jooooo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo, avaruuspuku päällä, jooo peukuta,, jooooo
Ei mitää pukuja. Korkeintaan hiha. Ohut sellainen. Eihän se muuten opi ja mä muutenki tykkään vähän extrememmästä meiningistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitää pukuja. Korkeintaan hiha. Ohut sellainen. Eihän se muuten opi ja mä muutenki tykkään vähän extrememmästä meiningistä.
..joo , mulla kaukasian laumanvartiakoira" koirani säkäkorkeus 86 cm, paino 87 kg, kokeillaanko sinua tai koiraasi suojelussa???? vastaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..joo , mulla kaukasian laumanvartiakoira" koirani säkäkorkeus 86 cm, paino 87 kg, kokeillaanko sinua tai koiraasi suojelussa???? vastaa!
Ei oo sull kaukkarii, jos olis tietäsit ettei ne sovellu suojeluun. Mul on kaukkarikin (säkä 98cm ja paino bauttirallaa 100 kg), joten mä tiän.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23514914
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m212267Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?401892- 1771375
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes981281- 281179
- 122938
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30912Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81754Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80718