Mä lopetan tänne kirjottelun Mansikki. Mun ongelmat ei ratkea tällä tavalla. On ikää tullu ja rankasti se näkyy . Toivoisin että säkin voisit olla loukkaamatta mua enempää...
Hyvää jatkoa
20
129
Vastaukset
- Anonyymi
Kenenkään ongelmat eivät täällä ratkea.
Sun täytyy tuntea tuo ns. Mansikki tosi hyvin kun syyllistät, haukut ja kehut sitä vuoronperään täällä. Miltähän se siitä ns. Mansikista mahtaa tuntua?
Minä kirjoitin aikoinani vastauksia tällaiseen ketjuun. Se oli ennen näitä haukkumisia ja kipeää vedätyssettiä. Luulin silloin sinua erääksi tärkeäksi ihmiseksi. Enää en luule niin.- Anonyymi
Kuitenki vastailit myös sen oikeella nimellä. Mitenköhän mä oon vedättäny sua? Kirjoitin sille myös sen omalla etunimellä johon ilmeisesti sä vastasit. En tiiä... Silti kaikkea hyvää sullekin
- Anonyymi
Jos joku on vedättäny tässä ni se en oo minä
- Anonyymi
Eikö mulla oo tässäkään asiassa oikeus tietää totuutta? No ei näköjään. Enhän oo tarpeeks tärkeä siihen
- Anonyymi
Vai yritätkö sekottaa mun päätä? Sä vedätit mua kokoajan vai mitä? Voitko vastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenki vastailit myös sen oikeella nimellä. Mitenköhän mä oon vedättäny sua? Kirjoitin sille myös sen omalla etunimellä johon ilmeisesti sä vastasit. En tiiä... Silti kaikkea hyvää sullekin
En ole koskaan vastannut omalla nimelläni tänne. En näe mitään järkeä kirjoittaa tai vastata näihin viesteihisi koska et ole se ajattelemani henkilö ja vaikka olisitkin niin sen verran pitää olla järkeä ettei täällä ala setvimään asioita.
Itse olin vilpittömällä mielellä ajatellen erästä ihmistä vuosien takaa.
Kadun syvästi, että koskaan kirjoitin tänne yhtään mitään. Koita sinäkin selvittää asiasi sen oikean ihmisen kanssa muualla kuin täällä. - Anonyymi
Musta on varmasti tullu kuva että oon kauhea ihminen. Eikä se muutu muuksi vaikka kattois mistä kulmasta. Mut ne jotka näkee asiat vaan tän palstan kautta ni oon paha mut oikeessa elämässä pystyy satuttaa toista monin tavoin. Niin pahasti että joltain voi sekoo pää lopullisesti. Mä en haluu olla paha. En ees mansikille. Lopetan häiriimisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan vastannut omalla nimelläni tänne. En näe mitään järkeä kirjoittaa tai vastata näihin viesteihisi koska et ole se ajattelemani henkilö ja vaikka olisitkin niin sen verran pitää olla järkeä ettei täällä ala setvimään asioita.
Kadun syvästi, että koskaan kirjoitin tänne yhtään mitään. Koita sinäkin selvittää asiasi sen oikean ihmisen kanssa muualla kuin täällä.Eli sun nimi ei oo liinu? Miks vastaat mulle ku yritän kirjottaa liinulle? Tai sen sukunimellä
- Anonyymi
Älä ees vastaa. En haluu enää jauhaa paskaa tuntemattoman kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kadun syvästi, että koskaan kirjoitin tänne yhtään mitään. Koita sinäkin selvittää asiasi sen oikean ihmisen kanssa muualla kuin täällä.Anteeks. Meillä tais vaa tulla molemminpuolinen väärinkäsitys. Hyvää loppuelämää sullekin 😃
- Anonyymi
Eikös se ole hassua kun:
"Ei Suomella ole varaa olla oikeusvaltio".
"Laitetaan se ristin alle".
Näin te kirjoititta.
Haluan OIKEUTTA. EI uskonnon armon alle. Tämä käsitellään laillisesti lain mukaan. Oikeudenkaaressa ja ihmisoikeustuomioistuimessa.
ETTÄ PYSTY OLEMAAN LAINKUULIAISIA NIIN MENETTÄ VIPPASKONSTEIHIN.
T.HRJ - Anonyymi
Heippa ja hyvää matkaa. Otan toisen sun tilalle sitten.
- Anonyymi
Hyvää loppuelämää mansikki 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää loppuelämää mansikki 😃
Kitos
- Anonyymi
Halusin vielä sanoa että mä toivon että löydät sun kaivattusi. Oot hyvä ihminen sen perusteella mitä oot mulle kirjottanu😃!
- Anonyymi
En ole kirjoittanut 20.51 jälkeen tähän ketjuun enkä kirjoita tämän jälkeen.
Kaikki täällä on alkanut oksettamaan ja tuntumaan surulliselta.
Hukkasin tänne tosi paljon aikaa ja siitä kaikesta kannan vastuun. Elämässäni on niin paljon kaikkea raskasta ettei tarvi enää tätä täällä jatkaa.
Hälle, jota muistelin,hyvää yötä.
- Anonyymi
Tervemenoa tauno
- Anonyymi
Höhöhö
- Anonyymi
Seksilomalle
- Anonyymi
Hyvin todennäköisesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057451
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1025264Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163516Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253461Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3491506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?561324