Lähestyäkkin .. mutta ymmärsinköhän oikein aikanani..
Kyl mä voisin sua
41
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sinä sen ymmärsit?
- Anonyymi
Tavallaan viestinä..
- Anonyymi
Miten voi tavallaan viestinä? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan viestinä..
Mitä siinä sanottiin?
- Anonyymi
No... sen vii tulkita... kahdella tavalla..)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No... sen vii tulkita... kahdella tavalla..)
Ahaa. No jos et kerro sitä ni ei voi auttaa:) Mulle tää ei oo kun mitää viestejä en oo laiteltu aikoihi .
- Anonyymi
No ei olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei olla.
Milloin?
- Anonyymi
Vuoden sisällä
- Anonyymi
Ymmärsit oikein, luota vaistoosi. Tai aika selkeähän olen loppujen lopuksi ollut viestissäni vaikka en suoraan ole sanomaani sanonutkaan.
- Anonyymi
No näin sitten😢
- Anonyymi
Onko toinen osapuoli kertonut sinulle tunteista joihin silloin et osannut vastata? Vai mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Noup. Ei oikeen voi avata tänne enempää. Kuhan itsekseni ajattelen. Mietin samalla hypäänkö tuntemattomaan ja unohdan kokonaan hänet. Ehkä Se oli loppujen lopuksi tässä.
- Anonyymi
Jos olisit hän, en tahtoisi että unohtaisit. Jos olen ollut epäselvä, johtuu se tunteista jotka ovat yllättäneet mut täysin.
- Anonyymi
Miten yllättäneet..)
- Anonyymi
Tunnenkin enemmän kuin alkuun ajattelin.
- Anonyymi
Ja mitä alkuun ajattelit.
- Anonyymi
Että hän olisi kuin kuka tahansa. Ei ollutkaan.
- Anonyymi
No hyvä.
- Anonyymi
Ihana ihminen ja kuitenkin kaikki hyvinkin epäselvää. Näillä mennään nyt.
- Anonyymi
Halusin kertoa tunteeni, mutta en uskaltanut muuta, koska en tiennyt sun kiinnostuksestasi ja ootko vapaa vai et.
- Anonyymi
Lähesty ihmeessä, mitä muka häviit.
- Anonyymi
Ne tunteet ovat edelleen totta, mutta jos se hyppy tuntemattomaan houkuttaa... niin sitten se vaihtoehto on edessä ennemmin tai myöhemmin...
- Anonyymi
Epäilen...
- Anonyymi
Mitä..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä..?
Ymmärrystä
- Anonyymi
Niin .. voi olla..
- Anonyymi
No, viesti oli se, että toivoisin sun saavan lapsia. Mutta minun kanssa et niitä saa, joten etsi toinen.
- Anonyymi
No ei sellaista viestiä. Ei lapsista kyse.
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Nainen.
- Anonyymi
Voit varmaan jotain avata tilanteesta?
- Anonyymi
Jos jotain avaisin niin asianomainen hoksaisi yhteyden jos sattuisi tukenaan tätä viestiketjua.. tosin en tiedä varmuudella vieraileeko tällä palstalle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jotain avaisin niin asianomainen hoksaisi yhteyden jos sattuisi tukenaan tätä viestiketjua.. tosin en tiedä varmuudella vieraileeko tällä palstalle..
Jos hän täällä vierailee, niin se olisi vamaan sinun takiasi? Ja jos hän tunnistaisi sinut, ,niin sehän olisi selkeä signaali hänelle....
- Anonyymi
No näinkin..
- Anonyymi
Yleensä tämä on kyllä trollin merkki, että ketju käy, mutta mikään ei selkene.
- Anonyymi
Ei ole trollausta. Olen vastannut kommentoijille. Aito asia. Kyllä jotenkin häneen lähestyn ja otan selkoa hänestä ja hänen ajatuksista.. josko vapaa on. Jos toisen kanssa elelee jätän suosiolla ottamatta yhteyttä. En halua sekoittaa varattujen elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole trollausta. Olen vastannut kommentoijille. Aito asia. Kyllä jotenkin häneen lähestyn ja otan selkoa hänestä ja hänen ajatuksista.. josko vapaa on. Jos toisen kanssa elelee jätän suosiolla ottamatta yhteyttä. En halua sekoittaa varattujen elämää.
Kyllä. Ehdottomasti otat selkoa. Tämä aloitus täällä on täysin järjetön.
- Anonyymi
Lähde elåmään.
https://youtu.be/hfFuT7OgGsM - Anonyymi
No, mitäpä jos et lähesty, kun sitä noin tarttee arpoa. Sellanen epävarmuus lähestymisessä kertoo epävarmuudesta, mitä toisesta tahtoo vai tahtooko mitään. Ja, mä en myöskään koe sellasta epävarmuutta miehekkäänä.
- Anonyymi
Kuten laitoin, olen nainen . Aloitus minulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666