Mikä miesten mielestä ärsyttää naisessa eniten? Ja siis henkisiä ominaisuuksia kyselen.
Mikä naisessa ärsyttää eniten?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voin kertoa mitä miehessä ärsyttää...
1.Itsekkyys
2.Liian suuri ego
3.Ei ole nöyrä
4. Kusettaa olevansa empaattinen
5. Epävarma itsestään
6. Elämältä puuttuu suunta
7. Elää menneessä
8. Ala kuuloinen
9. Valittaa
10. Fake
11. Uskoo uskomuksia jotka ovat täyttä keksittyä.
12. Heikko mieli
13.Epäkiitollinen
14. Kaikki on muo vastaan asenne
15.Kierous
16.Laiska- Anonyymi
Tänä kertoo yhden ominaisuuden, kaksikin.
- Anonyymi
Sinä
- Anonyymi
Miks naisen pitää aina päteä kaikessa, päättää kaikesta jopa siitä hetkestä kun seksiä harrastetaan. En tänäkään päivänä oikein tiedä miks olen tässä kun olen, nuoruuden ajattelemuudesta saa maksaa.
Prinsessamaisuus
- Anonyymi
"Mikä naisessa ärsyttää eniten?" Eikö olisi riitänyt kysyä: "Mikä naisessa ärsyttää?"
Minun kumppaneissani ei ole koskaan ärsyttänyt mikään (mutta olenkin aina valinnut heidät huolella). Eikä äiteessä mikään erityisesti ärsyttänyt. Yksi siskoista oli teininä ihan hirveä diiva ja on vieläkin sietämätön. Yleisesti ottaen femakkomaisuus on piirre jota kavahdan suuresti, ilmenee m.m. normaalin järjenjuoksun vastaisena argumentointina, mauttomana pukeutumisena, yms.- Anonyymi
Olisi riittänyt. Tarkoitus oli, jos mainitsisi pari asiaa. Ei 16. kohdan listaa. Tämä ei yleistä mitään, kuten kokemuksesi osoittaa. pikagallup, kaikilla naisilla on hyviä juttuja.
Ap
- Anonyymi
Ei minulla ole mitään yleistä naisten ominaisuutta, joka pulpahtaisi mieleen ärsyttävänä.
Vai kysytkö nimenomaan vaimostani? Jos jotain pitää löytää, niin se, ettei hän siedä joutilaisuutta. - Anonyymi
Miksi naisessa? EIköhän aika lailla samat ominaisuudet ärsytä myös miehessä, siis ihmisissä yleensäkin.
Luulen, että suurimpaa osaa ihmisistä ärsyttää ylpeys ja epäystävällisyys. Vaan kysyitpä keneltä tahansa, ei kukaan tunnusta olevansa epäystävällinen tai ylpeä. Eli siis....muut on mitä on, vain minä olen kaikkea hyvää! - Anonyymi
Tolkuton takertuminen, ei antaisi toisella olla mitään omaa.
Pahimmillaan kauppareissutkin jäävät tekemättä/toroksi, kun naiselle on "tärkeämpi viettää yhteistä aikaa" jopa arkiasioiden hoitamisen kustannuksella. Tuo siis jos asutaan erillään.
Riidanhaluisuus ja loukkaava käytös, varsinkin jos kääntää sen vielä toisen syyksi eikä ymmärrä/myönnä että itsessä(kin) vikaa.
Pomottaminen ylipäätään. kyllä nyt tietysti pitää sanoa asiosita suoraan, mutta jos tosiaan on alentuva ja kaikki pitää tehdä hänen mielensä mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029