Täytin hiljattain 40, ja omassa nuoruudessani oli tosi helppoa saada naista. 90- ja 2000 -lukujen aikana ei tarvinnut kuin mennä baariin ja juttelemaan tytöille, ja illan päätteeksi päädyttiin samaan punkkaan.
Nyt vanhana kun katsoo ja kuuntelee nuorten miesten juttuja, täytyy todeta maailman muuttuneen. On Tinderit ja muut apit, ja koko dynamiikka vaikuttaa erilaiselta. Onneksi sai elää sellaisena aikana, jolloin tavallinenkin mies pystyi saamaan seksiä.
Suomi oli aikoinaan helppo maa pimpin saamiseen
8
150
Vastaukset
- Anonyymi
Älä jaksa valittaa..seksi ei ole maailman napa, ettepähän tiedä mitä olentoja meidän kanssa elää.
- Anonyymi
Tuo johtuu siitä, että naisilla ei ollut Tinderiä turvaverkkona, joten oli pakko ottaa baarista se tavismies eli oman tasoinen mies. Nykyään nainen voi ajatella, että ei täältä tarvitse ketään kelpuuttaa kun voi selata top5% miehet 100 km säteellä Tinderistä .
- Anonyymi
Tinder on tarjonnut naisille ja top5% miehille kissan päivät. Ei tarvitse top5% miehenkään baariin vaivautua pillua saadakseen kun naisen voi tilata kotiin Tinderistä.
- Anonyymi
Oon vieläki katkera siitä ajasta jolloin tavallinen mies sai seksiä ja minä en saanut. Vaikka muutin koko homman päälaelleen 10 vuoden aikana, se ei minua enää paljon lohduta kun olen jo 30v eikä kiinnosta yhdenillan jutut. Haistakaa vaa vittu.
- Anonyymi
Kyllä netistä saa pienemmällä vaivalla pildeä kuin baarista, toki senkin eteen joutuu jotain tekemään että jollei saa itseään kämpästä ulos niin sitten ei toimi mikään.
- Anonyymi
Haistakaa vaikka home koko remmi! Ei Pillua tavallinen nuorimies saanut 60-luvulla, 70-luvulla, 80-luvulla, 90-luvulla eikä koko tällä vuosituhannella. Eikä saa nytkään. Poikkeuksena ne täys-kusipää Jännämiehet joihin geelitukkaiset epäjumalanpalvojatkin kuuluvat.
- Anonyymi
Eli ilmeisesti sitten suurin osa miehistä on jännämiehiä, toisaalta hyvähän se ettei olla vielä liikaa nössöönnytty.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, olen jo kohta 44 v ja 20 vuotta sitten mentiin baariin ja haettiin naista tanssimaan ja se oli kutsu että nainen kiinnostui ja sitten jommankumman kotiin seksiä harrastamaan. Eli viinaa juotiin ja baariin mentiin niin sai naista helposti 20 vuotta sitten. Suhteita luotiin ja ne naiset joita panin 20 v sitten ovat yhtä minun ystäviäni. Ei se meno ole tänä päivänä muuttunut miksikään. Naisia saa helpoiten viinaa juomalla ja baareissa käymällä. unohtakaa tinderit, kaverit on tinderöineet 4 vuotta saamatta yhtään treffiä ja kun vein yhden tyypin baariin , tarjosin sille viinaa niin se pääsi heti naiasen kanssa juttelee ja seksiä kuulemma harrastivat.
Vain viinaa juomalla saa naisia.
T: Viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial161741Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3071361Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 132998
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898