Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Euroviisut

Suomi jää viimeiseksi. Voi nolous taas kun suomalaiset ei osaa laulaa

136

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osaa moni laulaa hyvinkin, mutta varsinaisesti laulaja ei ole se joka neurovaisuissa Suomen edustajana esiintyy. Ei kyllä aavistusakaan millainen kertosävel siinäkin laulussa on, vaikka oon jonku kerran kuullut sen . Tuskin kovin koukuttava .Vaan on sielä varmasti hyviäkin esiintyjiä, ku on niin monta heitä.

      • "Lukavei, lukavei"


      • Juu menee kyllä suoraan läpi korvien. Ei ole edes melodiasta hajua, jos siinä sellasta edes oli.


      • Anonyymi

        pitääkö sitä lukaweitäki hokea koko ajan :P zzzzzzzZZZZZ


    • On kyllä niin venäläisen kuuloinen se suomen edustuskappale ettei oo tottakaan.

      • Anonyymi

        No mutta eiks Venäjä ole joskus voittanutkin? Itse asiassa tulee muuten juurikin mieleen sen viulistipojan biisi tuosta Suomen biisistä...ainakin etäisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta eiks Venäjä ole joskus voittanutkin? Itse asiassa tulee muuten juurikin mieleen sen viulistipojan biisi tuosta Suomen biisistä...ainakin etäisesti.

        Musta on yhdentekevää vaikka Suomi voittaiskin, jos paskalla voittaa. Kuten on kerran tehnytkin.

        En usko senkään voiton johtuneen siitä, että se olisi ollut hyvä, vaan koska moni ajatteli ravisuttaa pikkasen tuota LAULUkilpailua.


      • No eihän suomen anneta koskaan pärjätä. Sara Aalto yksi esimerkki, sekä jääkiekko!


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Musta on yhdentekevää vaikka Suomi voittaiskin, jos paskalla voittaa. Kuten on kerran tehnytkin.

        En usko senkään voiton johtuneen siitä, että se olisi ollut hyvä, vaan koska moni ajatteli ravisuttaa pikkasen tuota LAULUkilpailua.

        Mikä oli se edellinen paska. Mielenkiinnosta haluaisin sen tietää. Mielestäni niitä on ollut enemmän kuin 1.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oli se edellinen paska. Mielenkiinnosta haluaisin sen tietää. Mielestäni niitä on ollut enemmän kuin 1.

        Ei Suomi mun tietääkseni ole voittanut viisut ku kerran.


    • Anonyymi

      Tarvittais joku homo tahi lespo laulaja. Niillä on monesti voitettu, joillain transuilla ja vastaavilla friikeillä, alkaen vuoden 98 Dana Internationalista. Molitva Serpiasta voitti kymmenkunta v sitten. Soli se pökkelömpityttö. Oisko siis hyvä saada Teuvo Lomantai Pirkko Scheisseo laullamaan, vaikka sitten yhjessä he?

      • Anonyymi

        Joo,tuokin vois olla hyvä mutta ei enää uutta.Tuo aihe mua pännii laulussa,suomalaiset luulee että kun täällä riekutaan ilmastoasioista niin koko maailmakin on siitä kiinnostunut.Ajankohtaista,höh missä muualla kuin täällä olemattoman pienessä maassa vouhkataan ja uhataan jo kieltää autot.


      • Anonyymi

        Ai, siitäkö se Datude laulaakin? Niiin no ilmastonmuutoshan on ainakin teinityttöjen pahin ahdistaja tällä hetkellä. Vaan mistäpä suomälainen osaisi haastaa muusta kuin säästä tai ilmoista


      • Eikös viime vuonna ollut lepakkolaulaja. Suomen sijoitus 25.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Eikös viime vuonna ollut lepakkolaulaja. Suomen sijoitus 25.

        En se ainakaan minä ollu.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        En se ainakaan minä ollu.

        Et kai ellei nimes oo Saara.


    • Anonyymi

      Voihan se pärjätäkkin. Ei viisuissa hyvillä kappaleilla pärjätä ja nyt on harvinaisen huono.

    • Suomi pärjää viisuissa vain ja ainoastaan, jos on näyttävä rekvisiitta. Spot.

      • Anonyymi

        Tai pienet vaatteet ja tissit tyrkyllä.

        No juu, Lordilla oli paljon vaatteita eikä vissiin tissiäkään vilautettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai pienet vaatteet ja tissit tyrkyllä.

        No juu, Lordilla oli paljon vaatteita eikä vissiin tissiäkään vilautettu.

        No raflaava kumminkin tuntuu toimivan. Sillä mitä mölyää ei tunnu olevan suurtakaan arvoa enää nykyään euroviisuissa. Pikemminkin sillä miltä se näyttää.


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        No raflaava kumminkin tuntuu toimivan. Sillä mitä mölyää ei tunnu olevan suurtakaan arvoa enää nykyään euroviisuissa. Pikemminkin sillä miltä se näyttää.

        Tuohon päätelmään minäkin olen päätynyt. Aikoinaan viisuissa oli oikea orkesteri ja lauluilla voitettiin....mutta ei enää 😐


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon päätelmään minäkin olen päätynyt. Aikoinaan viisuissa oli oikea orkesteri ja lauluilla voitettiin....mutta ei enää 😐

        Niinpä, en ole aikoihin niitä siksi katsellutkaan, kun ei niissä ole enää mitään katsomista. Samat esitykset näkee youtubestakin viisujen jälkeen. Suotta valvoa yömyöhään telkun ääressä katsomassa.

        Lähinnä erikoisuuden tavoittelua nykyesitykset.


        En ollut vielä edes pilke isukin silmäkulmassa, kun näistä osa tuli julki, mutta kuuntelin kasetilta näitä vanhoja viisubiisejä. Muutama ihan mainio..

        https://youtu.be/7cv9NIzGmSI

        https://youtu.be/JJ3GMasaMdI


        https://youtu.be/6OW1JJwqVRQ

        Niissä on jotakin, no viisumaista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai pienet vaatteet ja tissit tyrkyllä.

        No juu, Lordilla oli paljon vaatteita eikä vissiin tissiäkään vilautettu.

        Rujot sällit pärjää tai sitten ei, vertaa Laardi ja Pertti kurittoman nimipäivät. Loordi tovin voitti luottamalla palindromiin nimeltä naamiovoimaan


    • Anonyymi

      Eihän kysymys ole laulukilpailusta, vaan biisikilpailusta, älä sekoita asioita. Jos biisi on huono, ei kilpailua hyvälläkään lauluäänellä voiteta, kai sen ymmärrät?

      • Kyllä se on edelleen olevinaan Eurovision laulukilpailu, ainakin virallisesti


      • Anonyymi

        Mikä ihmeen biisikilpailu, virallisesti nimi on laulukilpailu. Eikä mikään slangi "biisi".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen biisikilpailu, virallisesti nimi on laulukilpailu. Eikä mikään slangi "biisi".

        Mjaa

        Oikea versio on tämä:

        Eurovision Song Contest

        (Mulla ei ole mitään hajua mitä toi tarkottaa)

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        Oikea versio on tämä:

        Eurovision Song Contest

        (Mulla ei ole mitään hajua mitä toi tarkottaa)

        (Reps)

        Esmes mikä helvetti on Eurovision?

        Jokin visio?

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Esmes mikä helvetti on Eurovision?

        Jokin visio?

        (Hirn)

        Televisio!

        (Persnaurut)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        Oikea versio on tämä:

        Eurovision Song Contest

        (Mulla ei ole mitään hajua mitä toi tarkottaa)

        (Reps)

        Laulullahan tuossa nimessä tarkoitetaan biisiä, viisua, ei laulamista eli esittäjän lauluääntä. Jos kilpailu olisi lauluääneen perustuva, tuskin Suomi olisi koskaan voittoa saanut, sen verran Lordin "lauluääni" oli epälaulava.


      • Funeau kirjoitti:

        Esmes mikä helvetti on Eurovision?

        Jokin visio?

        (Hirn)

        Euroopan yleisradiounioni (European Broadcasting Union) EBU:n televisiojakeluverkko on nimeltään Eurovisio.


    • Anonyymi

      Nimestään huolimatta kilpahan ei ole laulu- vaan sävellyskilpailu.

    • Anonyymi

      Ei kannata katsoa. On niin huono taas suomen edustaja ettei mitään rajaa. Viime vuonnakin piti saaran ollahyvä ja pärjätä mutta sai hävetä silmät päästä sen puolesta oli niin huono.

    • Anonyymi

      Ovathan montakin kertaa jääneet viimeiseksi euroviisuissa, tai siis uuden musiikin kilpailussa.

      Kerrassaan huvittava sanonta jos sanot jollekin tytölle että: hieno puku on sinulla. hienot napit.

    • Anonyymi

      Miksi tuo Rejman ei voi opetella lausumaan? Lukuvei, lukuvei... Melkein jokainen sana sellainen, ettei siitä oikeesti saa selvää. Ei olis oikeesti paljoa vaadittu, että vähän petrais lausumistaan. Ainakin mua ärsyttää ja harmittaa tuollainen aliarvoinen lausuminen.

    • Siitä monen monia mielipiteitä, mitä koko viisukisat on nykyään, oikea laulukilpailu, vai biisikilpailu lavashow vaikuttaa..

      saattaahan se olla että viimeisen joukkoon suomi jää kappaleella, onhan siinä ilmastonmuutoksen jne sanomaa, mutta kappaleesta voi taas olla montaa mieltä...

    • Anonyymi

      Suomen eikä minkään sivistysvaltion pitäisi osallistua Israelin kisoihin. Israelissa ei ole demokratiaa, ihmisiä vangitaan ilman oikeudenkäyntiä, salamurhat omia ja muiden maiden kansalaisia kohtaan jne.

      Olen kääntänyt kasvot Israelin maalle ja kansalle, minulle he eivät ole mitään.

    • Anonyymi

      Se on laulukilpailu, ei laulamiskilpailu. Joka tapauksessa Suomen biisi on kehno. Onko se ilmastonmuutoksesta vai kenties robottien hyökkäyksestä? Ei sanoista mitään voi päätellä. Silti ei jaksanut laittaa tarkkuutta sanomaa, ainoastaan hokea Look Away kolme minuuttia. Luulen että katseet menevät pois heistä tosi pian. No saivathan ainakin kolme minuuttia kuuluisuutta.

      Esitys? Laulaja näytti juuri heränneeltä. Joku satunnainen naistanssija, joka ei liity itse biisiin millään lailla. Eipä tossa muuta ollut. Ilmastonmuutoksella yritetään vakuuttaa biisin hyvyyttä. Onkstä jokin U2-cover? Bono voisi antaa äänensä. Senkin yhtyeen biisit eivät ole eläneet Achtung Babyn jälkeen.

      Puolalla oli hyvä biisi ja esitys. Jopa se aloittaja semifinaalissa oli raju muija. Puhui törkeitä. Nyt joku Tshekin poitsu hyppii kun viimeistä päivää. On se ainakin nuorempi kuin Suomen edustaja.

      • Anonyymi

        Helmiä_ sioille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helmiä_ sioille.

        Heh, helmiä_sioille ei ole ikinä katsonut euroviisuja eikä katso... :D


    • Voe helevetti joku tyttö " laulaa" Like it. Tuokaa pumpulia ja jesaria. Teippaan korvat umpeen. 😖

    • Anonyymi

      olen jo "vanha"mut...erittäin teennäinen......esitys.

    • Anonyymi

      Australian yksinkertainen blondi.

    • Anonyymi

      ......Olen kääntänyt kasvot Israelin maalle ja kansalle, minulle he eivät ole mitään...

      arvopohja Al Taidako siellä kirjoitteli

    • todella erikoinen ja huvittava oli Australian biisi, muutenkin aika erikoisia kappaleita, ja esiintymisiä.

      valitettavasti suomen esitys oli aika pliisu =( viisu =( muihin erikoisuuksiin verrattuna... voihan se toki olla vahvuuskin mutta ... katsotaan kuin käy.

      • No katohan Icelandin BDSM esitystä. 😨


      • HortenMarket kirjoitti:

        No katohan Icelandin BDSM esitystä. 😨

        oli jopa pelottava show! huh huh..

        mutta erikoisuuttahan niissä jotkut maat esityksissään hakee, ei niinkään taida tuo laulamisen taito enää olla tuolla se juttu...


      • eripariaolevat kirjoitti:

        oli jopa pelottava show! huh huh..

        mutta erikoisuuttahan niissä jotkut maat esityksissään hakee, ei niinkään taida tuo laulamisen taito enää olla tuolla se juttu...

        Heh, on nää kyllä huvittavia. Freek show..ei nämä kyllä euroviisut voi olla. 😰

        Erikoisia todellakin..


    • No nii nyt on itse Khal Drogo estraadilla...uffaf..😧 mitä ihmettä se tekee..jumalanpalvelusko siellä alkoi?!😬

    • Anonyymi

      Mitä tekemistä Euroviisuilla on laulamisen kanssa? - Nm. Epätietoinen

      • Ei niin mtn..ainakaan nykyään.


    • Tuo Portugalinkin esitys oli niin outoa settiä, huh !!

      ennen on ollut sen laulamisen taidonkin kanssa euroviisuissa merkitystä, mutta eipähän ole enää !
      heh

      • Myt on Sean Connery...san marino..na na naa..😅


      • HortenMarket kirjoitti:

        Myt on Sean Connery...san marino..na na naa..😅

        heh he hee! niinpä näyttää olevan


      • HortenMarket kirjoitti:

        Myt on Sean Connery...san marino..na na naa..😅

        Nyt ei myt..say nana naa naa naa naa say nana naa naa. 😝


      • eripariaolevat kirjoitti:

        heh he hee! niinpä näyttää olevan

        En tiiä oonko ilkeä, mutta jotenkin ei näytä lupaavalle nämä lahjakkuudet..😬


      • Anonyymi
        eripariaolevat kirjoitti:

        heh he hee! niinpä näyttää olevan

        Kun menee San Marinoon, rajalla on kyltti: Kyllä, olemme oma valtiomme!
        Kun menee takaisin Italiaan, kyltissä lukee "Hiljaa".
        San Marino otti sitten oman Pitbullin kisoihin.
        Koko valtiossa on vain kaksi edustajaa. Olisin mieluummin ottannut sen naisen, joka laulaa oopperaa joka kisoissa.

        Mikä helkkarin suuteluhetki siellä oli? Pitikö viisuista tehdä orgiat? Ja Cherin kopio lauloi - kauheaa!


    • Mjoo Serbia voittaa tai se Australian kiekukaula.

    • oletan että erikoisimmat esitykset pääsee jatkoon... sitähän nykyään haetaan, erikoisuutta asiassa kuin asiassa, mikään ei ole " tavallista" tai normaaliakaan enää

    • Mitä tapahtuu? Mikä on tilanne?

      • Anonyymi

        7 minuuttia enää niin saadaan tietää tulokset semifinaalista. LOL


      • Anonyymi kirjoitti:

        7 minuuttia enää niin saadaan tietää tulokset semifinaalista. LOL

        Mikä kanava?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikä kanava?

        H.lvetti tätä televisiota, tämä ei aukene!


      • Anonyymi

        Yleltä ainakin näkyy. Kakkoselta. Siellä kaupataan nyt kai CD-levyjä ja haastatellaan esiintyjiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleltä ainakin näkyy. Kakkoselta. Siellä kaupataan nyt kai CD-levyjä ja haastatellaan esiintyjiä.

        Antenni oli irti...

        No niin.

        Jo alkoi kiekumaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikä kanava?

        Yle tv 2. Ihan hirveetä sirkusta, oon ainakin nauranut vattan kipeeks. Puhutaan maailman pelastamisesta ja puolet jengistä hilluu muovivaatteet päällä.

        Laulaa osaa näistä ehkä 2 naista aussi ja serbia , belgiako se oli 1 poika ok studioversiona. Livenä ei kuuntelis ilman kaatokänniä juuri ketään..


      • HortenMarket kirjoitti:

        Yle tv 2. Ihan hirveetä sirkusta, oon ainakin nauranut vattan kipeeks. Puhutaan maailman pelastamisesta ja puolet jengistä hilluu muovivaatteet päällä.

        Laulaa osaa näistä ehkä 2 naista aussi ja serbia , belgiako se oli 1 poika ok studioversiona. Livenä ei kuuntelis ilman kaatokänniä juuri ketään..

        Oliko Kypros mukana?

        Kehveli kun ei ehtinyt kahtomaan..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oliko Kypros mukana?

        Kehveli kun ei ehtinyt kahtomaan..

        Mikä niillä kestää? Tulokset pöytään, mulla on nälkä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oliko Kypros mukana?

        Kehveli kun ei ehtinyt kahtomaan..

        Cyprus ekana muoviin käärittynä..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikä niillä kestää? Tulokset pöytään, mulla on nälkä.

        Valkkaa finaalia.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Yle tv 2. Ihan hirveetä sirkusta, oon ainakin nauranut vattan kipeeks. Puhutaan maailman pelastamisesta ja puolet jengistä hilluu muovivaatteet päällä.

        Laulaa osaa näistä ehkä 2 naista aussi ja serbia , belgiako se oli 1 poika ok studioversiona. Livenä ei kuuntelis ilman kaatokänniä juuri ketään..

        Kypros, Kreikka, Serbia ja Viro jatkossa...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kypros, Kreikka, Serbia ja Viro jatkossa...

        Islanti! Noh. Missä Suomi?

        Hermostuttaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Islanti! Noh. Missä Suomi?

        Hermostuttaa.

        Suomi ulkona?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Suomi ulkona?

        Noniin. Silirimpsis. Se oli siinä

        :D

        Lyhyestä virsi kaunis.


    • Onko suomalaisella ne kahluuhousut vai mistä ne puhui?

      Lauletaanko siinä meidän kappaleessa vai vain teknopoljentoa?

    • Mikä meidän kappale edes oli?

      Ja kumpi niistä miehistä sinne läksi?

      Olen ihan pihalla tästä.

    • Joko pudottiin?

      • Anonyymi

        6 minuuttia vielä siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        6 minuuttia vielä siihen.

        Tarkka aika :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        6 minuuttia vielä siihen.

        Menikö seranaati ihan pieleen, mikä kuva jäi??


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Menikö seranaati ihan pieleen, mikä kuva jäi??

        No ei ollut kummonen, tuli yläasteen limudiscot mieleen. Ainoo et sanoistakaan ei saanu mtn selvää..


      • HortenMarket kirjoitti:

        No ei ollut kummonen, tuli yläasteen limudiscot mieleen. Ainoo et sanoistakaan ei saanu mtn selvää..

        Sitä vähän pelkäsin...

        Kun ei erotu, niin ei erotu :(


    • Nyt meni yöunet

    • Anonyymi

      Itäblokin jollotuskisoihin ei pitäis suomen osallistuakkaan, esimerkkinä slovenia oli pohjanoteeraus

    • Anonyymi

      Kertoo aiheesta, kun se on osastolla Suhteet - sinkut. Ei meitä huolittu. Tai ainakaan sitä kukkopoikaa ei siis kuulutettu lavalle.

      Jopa ne Tshekin pomppijat pääsivät sekä San Marinon gigolo.

      Toivon että Kreikka voittaa. Tulee mieleen laulajasta Alaniksen pärstä.

    • Pitäs pikkusen toisella asenteella lähteä noihin kisoihin.

      Ei siellä luuhotus auta.

      • Palstan oma poika Helmiä sioille valittava Suomen seuraavaksi edustajaksi. Palstajuttujen perusteella ainakin asenne ois kunnossa :D


      • Miksei meillä ole mitään slaavilaista?

        Jos multa kysyttäisiin, ei tietysti kysytä, mutta sanonpahan,

        https://www.youtube.com/watch?v=19IiUipQlpI

        niin Värttinä sinne pitäis panna. Suomenkielellä.

        Tai sitten jotain saamelaista musiikkia.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Palstan oma poika Helmiä sioille valittava Suomen seuraavaksi edustajaksi. Palstajuttujen perusteella ainakin asenne ois kunnossa :D

        Hänellä on kyllä. Hänkin voisi mennä ja koko kitarasetti. Ei nöyristelisi eikä tartteis hävetä haastatteluissa :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Palstan oma poika Helmiä sioille valittava Suomen seuraavaksi edustajaksi. Palstajuttujen perusteella ainakin asenne ois kunnossa :D

        Katoitko? Mikä oli sinun suosikki?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hänellä on kyllä. Hänkin voisi mennä ja koko kitarasetti. Ei nöyristelisi eikä tartteis hävetä haastatteluissa :D

        Voisi säveltää sinulle balladin, minkä sitten esittäisi euroviisuissa


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Katoitko? Mikä oli sinun suosikki?

        En nähnyt viisuja, puoliltaöin vasta aloin seuraamaan


      • pujotteIija kirjoitti:

        En nähnyt viisuja, puoliltaöin vasta aloin seuraamaan

        Jep. Samat. Noh ei menetetty mitään näemmä, muovihousuja ja hörselöitä ja kiekumista vissiin ollut pääosin, niinkus aina : )


      • pujotteIija kirjoitti:

        Voisi säveltää sinulle balladin, minkä sitten esittäisi euroviisuissa

        Onko Helmikkipossu ollu täällä arvioimassa viisuja?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Onko Helmikkipossu ollu täällä arvioimassa viisuja?

        En oo ainakaan huomannut, mutta kai se nukkumista ois yritettävä


      • pujotteIija kirjoitti:

        En oo ainakaan huomannut, mutta kai se nukkumista ois yritettävä

        Sitäkään ei enää erota täältä, musiikkimaestroa...

        Joo unten maille käy tie, nuku pehmeesti siekii.
        Löysin kolmannen tyynyn, nyt on hyvä,

        unia! :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sitäkään ei enää erota täältä, musiikkimaestroa...

        Joo unten maille käy tie, nuku pehmeesti siekii.
        Löysin kolmannen tyynyn, nyt on hyvä,

        unia! :)

        Onko kaikki 3 pään alla?
        Hyvii öitä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Onko kaikki 3 pään alla?
        Hyvii öitä

        Kaksi pään alla, kolmas käpälän :)


    • Anonyymi

      Hevillä vois pärjätä. Ei paskalla.

      • Noora Louhimo.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Noora low himo ja let it roar (paas ärjyen): https://youtu.be/DMSnvY_G9cA?t=3

        Woohoo! Upeaa, tuolla irtois pinnit tuomariston päistä : )

        Yks tuommonen muun eurooppalaisen ujelluksen sekaan ja voitto ois meidän, no doubt.



      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ai että tekee hyvää verenpaineelle :)

        Hyvää yötä nyt.

        vedä joskus karaokena paarissa tai jossain nuijamiesten tanssilavalla (jos tapaat niitä koluta) niin tekee parempaa sille verenpaineelle. Ei se juu nörtsin ja yleksin kähinäsähinäuikutusköhinä-lauluja kuunnellen oikein irtoa se kehon säryiksi siirtynyt mielipaha, se josta suu on kenties vaijjennut jo aikoja


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Slovenian kappale oli parasta! Ihanan rauhallinen ja moderni musiikki.

    • Anonyymi

      Ensi vuonna voisi laittaa Ture Boeliuksen Euroviisuihin edustamaan suomea!

      Jormakin voisi olla hyvävaihtoehto. Ei huono.

      Olisi pientä ja tiivistä lihaa markkinoilla, varmaan Tuure sängyssäkin sopivankiimainen.
      Oliis sopinut nyt hyvin tänne Hot Israekiin,tummia miehiä kovasti ja vienti olisi ollut huikea!

    • Anonyymi

      siinä selvää todiste siitä kuinka paljon naapurimme välittävät meistä
      luultavasti saimme muutamaa ääniä Virosta, siinä kaikki!

    • Anonyymi

      Yle valitsee esiintyjän vaikka ne ei tiedä mitään musiikista. Samoin viime vuonna ja suomi jäi jumboksi paskalla esiintyjällä.

    • Anonyymi

      Mukava sivallus YLElle.. oishan se kiva voida vaikuttaa edustajaan 🤷🏻‍♀️

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        tuli joteeni mieleen se Jokelan Sigsauer koulumurhapiisi: strait [vai mikä olikaan ) bullet https://youtu.be/XG8k4IYIgvo?t=2

        Tuota nyt nippanappa pystyi kuuntelemaankin..


      • Anonyymi kirjoitti:

        tuli joteeni mieleen se Jokelan Sigsauer koulumurhapiisi: strait [vai mikä olikaan ) bullet https://youtu.be/XG8k4IYIgvo?t=2

        KMFDM tämän kyseisen Stray Bullet kappaleen vielä sietää kuunnella, mutta euroviisuissa eilen oli ihan ei pysty.

        KMFDM: ää kuunteli muutes myös Columbinen massamurhaajat Eric Harris & Dylan Klebold.


      • HortenMarket kirjoitti:

        KMFDM tämän kyseisen Stray Bullet kappaleen vielä sietää kuunnella, mutta euroviisuissa eilen oli ihan ei pysty.

        KMFDM: ää kuunteli muutes myös Columbinen massamurhaajat Eric Harris & Dylan Klebold.

        Ja mikä vielä, nämäkin nuoret miehet olivat ulkonäöltään varsin hyvännäköisiä nuoria miehiä. Mutta kun mieli on mylläkkää...

        Ainakin toisella oli minusta likkakaverikin....ennen kun joku alkaa huutaa ne oli yksin jätettyjä rumia ätmejä. Yksin he saattoikin olla jossain määrin aatoksineen ja ehkä kokeneet traumoja lapsuudessaan yms. mikä on osaltaan ajanut talkoita eteenpäin...


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        KMFDM tämän kyseisen Stray Bullet kappaleen vielä sietää kuunnella, mutta euroviisuissa eilen oli ihan ei pysty.

        KMFDM: ää kuunteli muutes myös Columbinen massamurhaajat Eric Harris & Dylan Klebold.

        eivät kuitenkaan ampuneet harhaluoteja kun aika moneen osuivat


      • Anonyymi kirjoitti:

        eivät kuitenkaan ampuneet harhaluoteja kun aika moneen osuivat

        No ei ilmeisesti. Aseetkin oli aika järeet. Tuossa lueskelin Kleboldin äidin kertomaa, näin äitinä tuntuu kauhealta ajatella mitä tämäkin äiti kantaa sydämellään. Kun omalla lapsella on niin paha olla, että hän päättää satuttaa muita eikä vanhempana ole ymmärtänyt lapsensa henkistä olotilaa, hätää.

        Voimattomuus tällaisen tapahtumaketjun edessä ja jälkeen..

        Ja ne vanhemmat joiden lapset kuolivat tuossa iskussa. Sitä tuskan määrää suremaan jääneillä..oli uhrin tai tekijän rakastava omainen.


    • Anonyymi

      Kisa käydään Hollannin, Ruotsin, Austraalian, Venäjän ja Ranskan välillä. Hollanti tod. näk. voittaa. Muiden kertoimet voittaa prosentteina 1-3.

      • Anonyymi

        -Australia-
        Visuaalinen spektaakkeli, jossa moni asia vaikuttaa. Voice ja idols laulukilpailuja. Mortenin ihan turha sanoa ketään kiekukaulaksi. Itse katkaisisi ylipainollaan tolpan. Kuunkuiskaajat edustivat Suomea huonolla menestyksellä 19v sitten. Tämä siis pönttikselle. Tyhjät tynnyrit taas kolisevat. Ottakaa asioista selvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        -Australia-
        Visuaalinen spektaakkeli, jossa moni asia vaikuttaa. Voice ja idols laulukilpailuja. Mortenin ihan turha sanoa ketään kiekukaulaksi. Itse katkaisisi ylipainollaan tolpan. Kuunkuiskaajat edustivat Suomea huonolla menestyksellä 19v sitten. Tämä siis pönttikselle. Tyhjät tynnyrit taas kolisevat. Ottakaa asioista selvää.

        Luitko sä silmät kiinni mun kommentit? Mä tuolla totesin jo että joko Aussi tai Sebia voittaa ja toisessa kommentissa...

        "Laulaa osaa näistä ehkä 2 naista aussi ja serbia , belgiako se oli 1 poika ok studioversiona. Livenä ei kuuntelis ilman kaatokänniä juuri ketään.."

        Että miten sä kiekukaulan nyt loukkauksena otit? Ja 74kg 166cm ei ole hirvee ylipaino..ei katkee tolppa. Pure ittees persiistä ja oo hiljaa!😃


      • HortenMarket kirjoitti:

        Luitko sä silmät kiinni mun kommentit? Mä tuolla totesin jo että joko Aussi tai Sebia voittaa ja toisessa kommentissa...

        "Laulaa osaa näistä ehkä 2 naista aussi ja serbia , belgiako se oli 1 poika ok studioversiona. Livenä ei kuuntelis ilman kaatokänniä juuri ketään.."

        Että miten sä kiekukaulan nyt loukkauksena otit? Ja 74kg 166cm ei ole hirvee ylipaino..ei katkee tolppa. Pure ittees persiistä ja oo hiljaa!😃

        Ja kyllähän se hihihihiii kiukumista oli. Kutsu sitä miksikä hyvää..se nainen kuitenkin osaa varmasti myös laulaa, kuten Serbiankin..mäkin laulamisesta tajuan. Vaikken kepinnenässä seisomisesta ookkaan yhtä perillä kun anonyymi.


    • Anonyymi

      Monet suomalaiset ovat kuuluisia laulajia ja hyviä laulajia meiltä löytyy "pilvin pimein". Siitä ei tietenkään ole kyse. En vain ymmärrä, miksi suomalainen yleisö äänestää jatkoon tallaista "Eurohumppaa". Täysin mitäänsanomatonta musikkia. Lavaesiintyminen näyttää olevan se tärkein peruste, kuka pääsee jatkoon. Musiikista (sävel/sanat) ei niinkään väliä. Poikkeuksia, niitä harvoja, toki on. Nämä kisat saisi viimeinkin haudata. En ole niitä varmaan 20 vuoteen seurannut, kuin pakosta tätäkin kappaletta.

    • Anonyymi

      "En vain ymmärrä, miksi suomalainen yleisö äänestää jatkoon tallaista "Eurohumppaa". Täysin mitäänsanomatonta musikkia."
      Ei siellä Suomen karsinnoissa parempaakaan ole, Siksi kisoihin lähtee säännön mukaisesti huono kappale. Toki olette huomanneet, ettei Suomi enää vuosiin ole ottanut tosissaan koko kilpailua. Lähetetään vain joku, etteivät pääse sanomaan, että Suomi viittaa kintaalla koko kilpailulle. No Suomihan viittaa kintaalla, se on harvinaisen selvä. Ei kannata laittaa suurta rahaa omien kappaleiden tekemiseen, kun lopputulos tiedetään jo etukäteen. Suomi ei menesty, koska Suomi on Suomi. Ei jatkoon.
      Suomi voisi kyllä jo jäädä pois mokomista naukukisoista. Aivan turhaa rahanmenoa, kun vanhuksetkin täytyisi hoitaa, sotejärjestelmä tehdä ja koulutuksen tasoa nostaa. Sotahullut päättäjät aikovat vielä kaiken lisäksi panna Suomen rahat turhiin hävittäjiin.
      Kestävyysvaje ei kestä valon kantamista tupaan säkillä.

    • Anonyymi

      Pitäisi olla itkuvirsisarja siinä olisimme ylivertaisia.

    • Anonyymi

      Ihan paska hailee, eipä vois vähempää jotkut Euroviisut kiinnostaa. Ei kyllä enää paljoa sekään kuinka Suomi pärjää lätkässä mutta kai se on silti pakko katsoa kun Suomi ottaa turpaan sitten kun muut huippumaat alkaa pelaamaan tosissaan.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Ei ollut yllätys että joku Darute tippuu. Mutta hyvä näin, tulipahan veto voitettua.


    • Anonyymi

      Mitä?Eikö Darude voittanutkaan Euroviisuja?
      Kyllä olisi pitänyt voittaa.

    • Anonyymi

      Kuinka typerää..ees tämä kannattajien meno. Mennään sinne suunapäivänä hyppimään huppari ja lippis vielä alla...huppu päässä..hypitään..ja sormia näytetään ylösalaisin...ja hypitään..Kuinka typerää..

    • Anonyymi

      Ei vaikutusta arkeen.
      Huonohan sen Suomen kipaleen pitää olla jos ja kun siitä ei useammankaan kuuntelukerran jälkeen jää mitään sointua korvaan,, mitäänsanomatonta europaskaa.

    • Anonyymi

      Viimeiseksi jääminen ei nolota yhtään. kuka näitä muistaa.

    • Anonyymi

      Mua nolottaa enemmän mun 25cm pitkä mahti meisseli,joka housuissa heilahtelee.

    • Anonyymi

      Kyllähän suomalaiset osaa laulaa mutta jotain on biiseissä vikana tai laulajassa itsessään sitähän vain ei koskaan myönnetä koska perus suomalainen.
      Lordin jälkeen on vain ollut tappiota monena vuonna.
      0-30 pistettä kautta ei päästä finaaliin.
      Softenginellä sentää päästiin top10.
      Darude oli autotunea mitä taisi ruotsalaisetko sanoa?
      Seuraan joka vuos euroviisuja todella huonosti meillä suomalaisilla menee 🙂
      Seuraavaksi varmaan laitetaan sinne yhtä älytön artisti.
      Tykkään darudesta mut euroviisu ei nyt ollut hänen juttunsa.

    • Anonyymi

      Suomi ei pärjää koska tämä periferia on tuntematon jopa euroopassa ja Suomi aina itäblokin maiden ryhmässä eikä meitä äänestetä

    • Anonyymi

      Niin tänään on se finaali. Voin katsoa koska suomi ei ole mukana.

    • Anonyymi

      Aloittajalle: Suomi todellakin jäi oman seminsä viimeiseksi. Ja täysin ansaitusti. Biisi oli täysin yhdentekevä jumputus. Ja Sebastian Rejman on vaan todella heikko laulaja. Vetelee nuotin vierestä eikä ääni vaan riitä...noloa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe