Haluan laihtua

Anonyymi

Haluaisin laihtua noin 8-10kg. Painan nyt 49kg ja haluaisin päästä siihen 40kg edes. Olen 166,5cm pitkä ja olen 14v. Tiedän että olen kasvavassa iässä mutta haluan silti laihtua koska läskiä löytyy vaikka muille jakaa... Mutta miten voisin laihtua ennen kesää? Karkkeja ja muita herkkuja voin vähentää mutta en kokonaan jätä pois. (nyt syön 1-3krt viikossa herkkuja) pyöräilen 9km päivässä kouluun ja käyn yleensä ainakin 2km kävelyllä(hölkkään osan ajasta) Ois kiva tietää hyvii vinkkei ja missä herkuissa on eniten ja missä vähiten rasvaa ja sokeria? Tykkään enemmän pyöräillä kuin kävellä, kumpi kuluttaa enemmän? Ois kiva saada edes 5kg pois ennen heinäkuuta. Olen päättänyt että anorektikoksi en ala, en halua itseäni niin laihaksi mutta laihemmaksi.

3

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos liikut jo noinkin paljon, kannattaa vähentää sitä syömistä, se on sittenkin se helpompi tapa.

      Sokeripitoista tavaraa vaan vähemmäksi.

      Pyöräily on aikayksikköä kohden tehokkaampaa liikuntaa kuin kävely. Eli, tunnin pyöräily vastaa kahden tunnin kävelyä.

      Maltilla vaan eteenpäin, niitä heinäkuukausia tulee vielä monia :)

    • Anonyymi

      Kiloja saa helposti pois vähentämällä hiilihydraattia. Eli syöt aterioilla enemmän salaattia ja proteiinia ja jätät perunat, makaroonit ja riisit vähemmälle. Kun kulutus on suurempaa kuin ruuasta saadun energian määrä, kiloja lähtee. Olen myös 14 ja aloin laihtua heti, kun aloitin kuntosallilla käynnin....suosittelen.

    • 40 kiloa ja 166 cm antaa painoindeksisi 14 eli vakavan alipainon eli jos kuvittelee olevansa lihava nykyisellä alipainoisella painoindeksillä 18 niin kyseessä on kyllä anoreksia jo nyt.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      61
      2722
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2005
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1462
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      312
      1420
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1209
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1129
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      44
      1058
    10. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      18
      1036
    Aihe