Hyvästi intohimoiset suudelmat ensitreffeiltä erotessa.
Tutkimus: Tippuri voi tarttua kielisuudelmalla
https://www.hs.fi/tiede/art-2000006104283.html?share=717587afa1bac6accf6d257e37735cf1
Vieraan ihmisen suuteleminenkin on vaarallista
85
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On siinä riskinsä.
Suutelin naikkosta ja kolmen neljän päivän jälkeen kurkku kasvoi jäkälää tai jotain.
Lähti laajakirjoisella antibiootilla. - Anonyymi
Tuotakaan ongelmaa ei olisi, jos naiset muistaisivat käyttää kumia suihin ottaessaan.
- Anonyymi
Ai naisen pitäisi käyttää kumia...Suuhunsako nainen sen kumin laittaisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi pistää kumin miehen hepin päälle ennen kuin ottaa sen suuhunsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi pistää kumin miehen hepin päälle ennen kuin ottaa sen suuhunsa
Niin, mutta se on mies joka sitä kortsua käyttää. Mutta kuka haluaa imeä mitään kumia, hyi...Ja mieskin valittaa kuitenkin ettei tunnu missään.
Mieluummin jätän imemättä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta se on mies joka sitä kortsua käyttää. Mutta kuka haluaa imeä mitään kumia, hyi...Ja mieskin valittaa kuitenkin ettei tunnu missään.
Mieluummin jätän imemättä.Eikö naiset osaa käyttää kumia?
T: KilttiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö naiset osaa käyttää kumia?
T: KilttiMies89Osaa naiset yleensä miehelle kumin laittaa mutta naiseenhan sitä kumia ei laiteta. Eli kyllä mies silloin sitä kumia käyttää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin jätän imemättä.Naisen pitää edellyttää sitä kumin käyttöä köyriessään afrikkalaisten ja arabien kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen pitää edellyttää sitä kumin käyttöä köyriessään afrikkalaisten ja arabien kanssa.
Tai esimerkiksi Venäjällä tai Thaikuissa huorissa juoksevien suomiukkojen, parempi ois kysyä passi nähtäväksi ensin mutta eipä thaikkuhieroimoissa leimaa taideta lyödä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei turkin matkoilla kumia käytetä.
Paljaalla roiskitaan kurkkuun.
Jopa kakkosen jälkeen.
Pitäkö sitä mennä kaikkia suinpäin pussailemaan, ei pidä. 😂
- Anonyymi
Etkö sinä ole koskaan intohimoisesti suudellut baarissa tapaamasi komistuksen kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä ole koskaan intohimoisesti suudellut baarissa tapaamasi komistuksen kanssa.
En. Ylipäänsä en ole löytänyt enkä ees etsinyt baareista koskaan ketään.
Yhtä tuikituntematonta ihmistä olen humalassa pussannut, 16-vuotiasta neitsytpoikaa..olin itse samanikäinen ja myöskin neitsyt. Ei ollut kummalakaan vielä mtn seksuaalisia kokemuksia, jos omaa kättä ei lasketa.
Tokihan sitä on suudeltu aina joka seurustelusuhteessa sitä kenen kans seurustellut ja yhtälailla sen suussa voi olla mitä vaan..- Anonyymi
HortenMarket kirjoitti:
En. Ylipäänsä en ole löytänyt enkä ees etsinyt baareista koskaan ketään.
Yhtä tuikituntematonta ihmistä olen humalassa pussannut, 16-vuotiasta neitsytpoikaa..olin itse samanikäinen ja myöskin neitsyt. Ei ollut kummalakaan vielä mtn seksuaalisia kokemuksia, jos omaa kättä ei lasketa.
Tokihan sitä on suudeltu aina joka seurustelusuhteessa sitä kenen kans seurustellut ja yhtälailla sen suussa voi olla mitä vaan..mistäs sinä olet löytänyt miehen jos et baareissa tansseissa yms ole löytäyt ihan koti oven taakseko tuntemattomat miehet tuli
Anonyymi kirjoitti:
mistäs sinä olet löytänyt miehen jos et baareissa tansseissa yms ole löytäyt ihan koti oven taakseko tuntemattomat miehet tuli
No ekan löysin vappuna kylältä, kukkaistutusten reunalta istumasta kavereineen. Pysähdyin juttusille.
Tokan löysin kirjeenvaihdon kautta kuten kolmannenkin.
Neljännen löysin työttömien kursseilta.
Viidennen naapurista.
Kuudennen deittinetin deitin kaveripiiristä, ei kiinnostanut se deitti mut sen kaveri kyllä.
Ja tämän nykyisen seitsemännen löysinmiehen logiikasta. Suomi24.☺️- Anonyymi
HortenMarket kirjoitti:
No ekan löysin vappuna kylältä, kukkaistutusten reunalta istumasta kavereineen. Pysähdyin juttusille.
Viidennen naapurista.
Kuudennen deittinetin deitin kaveripiiristä, ei kiinnostanut se deitti mut sen kaveri kyllä.
Ja tämän nykyisen seitsemännen löysinmiehen logiikasta. Suomi24.☺️pysähdyitkö tunteattomien miesten eteen ja sanoit yhdelle aletaaks oleen yhdessä
HortenMarket kirjoitti:
Viidennen naapurista.
Ja tämän nykyisen seitsemännen löysinmiehen logiikasta. Suomi24.☺️Ekan ollessani vielä 16v, tokan täytettyäni 19v, kolmannen ollessani 20v, neljännen ollessani vielä 20v, viidennen ollessani 21v, kuudennen ollessani 27v ja seittemännen ollessani 33 v.
Muuta?☺️Anonyymi kirjoitti:
pysähdyitkö tunteattomien miesten eteen ja sanoit yhdelle aletaaks oleen yhdessä
Jaa kukkaistutuksilla? Kaikki juhli vappua... jutteli ihmisten kans kelle mitäki. Ne oli kaikki mun ikäisiä 16 kesäsiä, yksi niistä halasi mua ja koitti antaa suukon. Sanoin ettei mua saa suudella jos ei seurustele mun kanssa..sit se sano ok ja suuteli. Siitä tuli ensimmäinen poikakaveri..
HortenMarket kirjoitti:
Jaa kukkaistutuksilla? Kaikki juhli vappua... jutteli ihmisten kans kelle mitäki. Ne oli kaikki mun ikäisiä 16 kesäsiä, yksi niistä halasi mua ja koitti antaa suukon. Sanoin ettei mua saa suudella jos ei seurustele mun kanssa..sit se sano ok ja suuteli. Siitä tuli ensimmäinen poikakaveri..
Se on kato noin helppoo saada poikakaveri. 🤣
- Anonyymi
HortenMarket kirjoitti:
noin helpoako se oli mutta täällä sanot että ensin täytyy tutustua kirjoittelemalla 4v ja sit treffeille ja sitä kestää 6v ja sitten voi miettiä suukkoa
Anonyymi kirjoitti:
noin helpoako se oli mutta täällä sanot että ensin täytyy tutustua kirjoittelemalla 4v ja sit treffeille ja sitä kestää 6v ja sitten voi miettiä suukkoa
Se oli silloin niin helppoa. Nojuu olen oppinut parin ensimmäisen suhteen myötä kuuntelemaan itseäni, ettei hosu.
Teininä oli vaan hätä ettei tipu kelkasta. Eikä miettinyt sen enempää pitkiä prosesseja. Oltiin mekin kuukausi ekan kans yhdessä ennen mitään sänkyynmenoja..pussailtiin kyllä.
Kyllä mä oon kaikkiin ehtinyt viikkoja tutustua kuukausiakin ennen seksiä.HortenMarket kirjoitti:
Se oli silloin niin helppoa. Nojuu olen oppinut parin ensimmäisen suhteen myötä kuuntelemaan itseäni, ettei hosu.
Teininä oli vaan hätä ettei tipu kelkasta. Eikä miettinyt sen enempää pitkiä prosesseja. Oltiin mekin kuukausi ekan kans yhdessä ennen mitään sänkyynmenoja..pussailtiin kyllä.
Kyllä mä oon kaikkiin ehtinyt viikkoja tutustua kuukausiakin ennen seksiä.Neitsyt vei neitsyyden, oli aika pelottavaakin se alku..ajatus koko jutusta, seksistä.
- Anonyymi
HortenMarket kirjoitti:
Kyllä mä oon kaikkiin ehtinyt viikkoja tutustua kuukausiakin ennen seksiä.niin ei se ole rakettitiedettä kun tyttö ja poika pussaavat niin siitä se alkaa mutta tinderiläisillä se on vaikeaa ja ollaan tinderissä 5v eikä ketään löydy niin ihmettelen tinderiläisiä
Anonyymi kirjoitti:
niin ei se ole rakettitiedettä kun tyttö ja poika pussaavat niin siitä se alkaa mutta tinderiläisillä se on vaikeaa ja ollaan tinderissä 5v eikä ketään löydy niin ihmettelen tinderiläisiä
Ei se vaikeeta ole, jos henkilökemiaa löytyy.
Eikä tarvi sitäkään, jos vaan ajelehtii sylistä toiseen.- Anonyymi
HortenMarket kirjoitti:
Eikä tarvi sitäkään, jos vaan ajelehtii sylistä toiseen.niin tinderihän on sesiseuran haku palvelu ja sammat siellä hakee sitä seuraa niin ja ne ei ole tinderissä jotka hakee kumppania ja suhdetta ja aitoa rakkautta
HortenMarket kirjoitti:
Eikä tarvi sitäkään, jos vaan ajelehtii sylistä toiseen.Suurin osa mullakin on ollut ihastuksia, jotka ei mitenkään pidemmälle kantaneet. Eka ei ollut edes ihastus, lähinnä tyhmä haksahdus. Mielummin mä oisin sen pojan kanssa alkanut olemaan johon vuosia olin läpällään.
Mutta se vaan pelleili, kissa hiiri leikkiä..sit tein tommosen hätäratkasun. Tyhmempää temppua ei oikrestaan voi tehdä..kun tyytyä johonki ja tehdä hätävarat.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin tinderihän on sesiseuran haku palvelu ja sammat siellä hakee sitä seuraa niin ja ne ei ole tinderissä jotka hakee kumppania ja suhdetta ja aitoa rakkautta
mutta nyt miettii mitä sitä tekis on yllättävän pirteä olo ja vatsa täynnä ja kupin kahvia vielä juon mutta miettii mitä sen jälkeen tekis tai menis onko ideoita ja mitäs sinä aiot tehdä iltapäivällä
- Anonyymi
HortenMarket kirjoitti:
Suurin osa mullakin on ollut ihastuksia, jotka ei mitenkään pidemmälle kantaneet. Eka ei ollut edes ihastus, lähinnä tyhmä haksahdus. Mielummin mä oisin sen pojan kanssa alkanut olemaan johon vuosia olin läpällään.
Mutta se vaan pelleili, kissa hiiri leikkiä..sit tein tommosen hätäratkasun. Tyhmempää temppua ei oikrestaan voi tehdä..kun tyytyä johonki ja tehdä hätävarat.niin älä välitä yleensähän rikkaampi valitaan suhteeseen rakkaudesta viis
Anonyymi kirjoitti:
niin älä välitä yleensähän rikkaampi valitaan suhteeseen rakkaudesta viis
Heh, mulla ei ole rikkaita koskaan ollutkaan. Yksi vähän paremmin tienaava, suurin osa työttömiä tai opiskelijoita. Mä oon ollut se jolla on omaisuutta, sitten 21 ikävuoden jälkeen..miehet on tullut majailemaan mun nurkkiin.
Mä koskaan asunut esim. miehen huushollissa ennen tätä nykyistä avoliittoa. Eka lapsi oli syntymässä kun mies osti ok-talon..asuttiin mun osakkeessa silti muutama vuosi ja vuokrallakin ennen tähän ok- taloon muuttoa. Mä en tiedä mitään rikkaiden kanssa elämisestä henk.koht. Enkä tyystin miehen siivellä olemisesta.
Mä meen vielä ulos, kahvitki jo join. ☺️
Kävelylle sääkin.- Anonyymi
HortenMarket kirjoitti:
Ekan ollessani vielä 16v, tokan täytettyäni 19v, kolmannen ollessani 20v, neljännen ollessani vielä 20v, viidennen ollessani 21v, kuudennen ollessani 27v ja seittemännen ollessani 33 v.
Muuta?☺️Mitä ammatteja oli näillä miehillä?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ammatteja oli näillä miehillä?
1. Lukiolainen, opiskelija
2. Armeijassa, opiskelija, kesätyö asfalttimies
3. Työtön muusikko, ei mtn koulutusta
4. Työtön, koulut kesken jääneet
5. Työtön autonasentaja amisviiksi
6. Työssä, metallimes, hitsari
7. Työtön tavatessa, työssä nyt, ajoneuvonkuljettaja, nosse- Anonyymi
HortenMarket kirjoitti:
Ekan ollessani vielä 16v, tokan täytettyäni 19v, kolmannen ollessani 20v, neljännen ollessani vielä 20v, viidennen ollessani 21v, kuudennen ollessani 27v ja seittemännen ollessani 33 v.
Muuta?☺️siis palstaillut jo vähintään 10 vuotta??
Anonyymi kirjoitti:
siis palstaillut jo vähintään 10 vuotta??
Kauemmin. 2004 alkaen. Suhteissa 2007-2008 alkaen
- Anonyymi
HortenMarket kirjoitti:
Neitsyt vei neitsyyden, oli aika pelottavaakin se alku..ajatus koko jutusta, seksistä.
Ajat muuttuu, nykyään aikuinen mies vie yläasteikäisen neitsyyden. Joskus isommallakin porukalla autetaan tyttö naiseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Ajat muuttuu, nykyään aikuinen mies vie yläasteikäisen neitsyyden. Joskus isommallakin porukalla autetaan tyttö naiseksi.
Hmm, no aika usein kai toinen on kokeneempi ja usein varmaan se miespuolinen..en tiedä.
- Anonyymi
Naiset kun pussaile paskoja jännämiehiä niin levittävät sitten tauteja muille jännämiehille ja sukulaisilleen. Naiset käy myös ulkomailla panemassa ja tuovat tauteja kotiin.
- Anonyymi
Sukulaisilleen?? Annatko sinä kielareita esim. sukulaistädeillesi??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukulaisilleen?? Annatko sinä kielareita esim. sukulaistädeillesi??
Ei näistä mene takuuseen :D Voivat vaikka antaakin :D
- Anonyymi
Enemmän miehet kuitenkin Venäjältä ja Thaimaasta niitä sp-tauteja tuovat.
- Anonyymi
EI riitä, että käyttää kortsua yhden yön hoidon kanssa. Yhden yön hoitoa ei saa suudellakaan.
- Anonyymi
Maksullinenkaan ei anna suudella. Liian intiimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksullinenkaan ei anna suudella. Liian intiimiä.
Maksullinen nainen suuteli mua todella innokkaasti, kävi kuumana. Kuuluu kai työnkuvaan. Sen yhden ainoan kerran oon käynyt uteliaisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksullinen nainen suuteli mua todella innokkaasti, kävi kuumana. Kuuluu kai työnkuvaan. Sen yhden ainoan kerran oon käynyt uteliaisuudesta.
Siis näytteli käyvänsä kuumana. Se kuuluu niiden ammattiin.
- Anonyymi
Kauheeta, viimeistään nyt saa unohtaa kaikki seksitouhut pysyvästi ja keskittyä vain runkkaamiseen. Baarissakin pitää vetäytyä samantien loitommas jos joku yrittää suudella. Voihan se olla naisillakin eikä vain homoilla.
T: KilttiMies89 - Anonyymi
Huolestuttaa kun tuossa kuukausi takaperin lähdin Pubista yhden naisen kanssa kämpilleni ja tuli nuoltua sen pillua ja sitten oli jonkun aikaa ehkä lieviä kirvelyn oireita kurkussa vai olisko ollut toivon mukaan vain siitepöly allergiasta johtuvaa kun sellaista nyt on ollut välillä muutenkin. Toivon mukaan ei mikään kurkkutippuri, klamydia tai pahimmassa tapauksessa hiv.
T: Huolestunut Mies- Anonyymi
Toivottavasti vaan kurkkuklamydia tai tippuri että voi jättää antibiootit syömättä ja tartuttaa sitä eteenpäin jos tilaisuus tulee.
T: Huolestunut Mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti vaan kurkkuklamydia tai tippuri että voi jättää antibiootit syömättä ja tartuttaa sitä eteenpäin jos tilaisuus tulee.
T: Huolestunut MiesVaihda nimemerkiksesi mieluummin "Kostonhimoinen mies".
Typerää olis kyllä jättää kostonhimossa lääkekuuri syömättä mutta miehet tunnetusti on aika typeriä. Ihan uteliaisuudesta, harrastaako ihmiset yleensäkin vieraan kanssa heti suuseksiä? Irtonumeroissakin?!😳
- Anonyymi
HortenMarket kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta, harrastaako ihmiset yleensäkin vieraan kanssa heti suuseksiä? Irtonumeroissakin?!😳
Tottakai, siitähän nainen innostuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T: Huolestunut MiesKyllä se on nyt pahempaa. Sinähän olit se joka nuoli ainakin minuutin kun 45 sek. korkeintaan voisi nuolla turvallisesti ilman riskejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on nyt pahempaa. Sinähän olit se joka nuoli ainakin minuutin kun 45 sek. korkeintaan voisi nuolla turvallisesti ilman riskejä.
Missä tuollainen aikaraja on määritelty? Hölynpölyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on nyt pahempaa. Sinähän olit se joka nuoli ainakin minuutin kun 45 sek. korkeintaan voisi nuolla turvallisesti ilman riskejä.
Kesäkuun alussa on tulossa uusi ohje voimaan ja silloin on vain 30 sek turvallista nuolemista.
Että siinä saa sitten lipoa kuin Lassie. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäkuun alussa on tulossa uusi ohje voimaan ja silloin on vain 30 sek turvallista nuolemista.
Että siinä saa sitten lipoa kuin Lassie.Koskeeko tuo 30 sek nuoleminen myös kaupan ostoskoreja? Kesäkuun alusta alkaen? Jos imeskelee kantokahvaa vain 29 sek, ei saa bakteereja siitä, mutta 31 sek on jo norot ja influessat?
Vielä kaksi viikkoa saa nuolla vaikka kuinka pitkään, käyttäkää nyt tilaisuus hyväksenne! 🤪
xLiner - Anonyymi
Nuolit naista joka oli ottanut rojut sisäänsä kymmeniltä Samboilta?
Ehkä edellisenä yönä.
Sait muutaman pikku-Sambon kurkkuusi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskeeko tuo 30 sek nuoleminen myös kaupan ostoskoreja? Kesäkuun alusta alkaen? Jos imeskelee kantokahvaa vain 29 sek, ei saa bakteereja siitä, mutta 31 sek on jo norot ja influessat?
Vielä kaksi viikkoa saa nuolla vaikka kuinka pitkään, käyttäkää nyt tilaisuus hyväksenne! 🤪
xLinerKaupan ostoskoreja, ovenkahvoja, bussin pysäytysnappeja yms. saa tällä hetkellä nuolla kaksi kertaa, kesäkuun alussa kerran. Aikaa tosin ei ole määritelty, joten voit nuolla yhdellä yhtenäisellä lipaisulla vaikka koko ostoskorin kahvan 😊
Terv. Terveyslautakunta
- Anonyymi
Naiset on taudinlevittäjiä.
- Anonyymi
Pysy siis kaukana niistä!
Vapautunutta luomu seksiä voi harrastaa ainoastaan neitseellisten naisten kanssa sairastumatta johonkin sp-tautiin...
Toivon vain, että kukaan neitsyt ei menisi saastuttamaan itseään näiden sairaiden ihmisten kanssa..
Turha toivo, nimittäin tuhannet neitseelliset naiset saastuttavat itsensä tämänkin vuoden aikana Suomessa...Siitä alkaakin sitten vähintäänkin papa kokeissa ravaaminen vuosittain..Pahimmassa tapauksessa paljon muuta...
Olen siinä asemmassa, että voin tarjota terveellisempääkin vaihtoehtoa...- Anonyymi
Naiset eivät kylläkään harrasta kanssasi "luomuseksiä" koska varmaankin joutuvat käyttämään kemiallista ehkäisyä....Niin siis sinä voit itsekkäästi toki harrastaa luomuseksiä.
- Anonyymi
Ei vittu tätä nestepäätä. Että luomuseksiä. Jos on harrastaa luomuseksiä, niitä ihmisiä kutsutaan isiksi ja äideiksi, ääliö. Se ei ole luomuseksiä jos nainen popsii pillereitä kun sinä et suostu käyttään kumia pannessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vittu tätä nestepäätä. Että luomuseksiä. Jos on harrastaa luomuseksiä, niitä ihmisiä kutsutaan isiksi ja äideiksi, ääliö. Se ei ole luomuseksiä jos nainen popsii pillereitä kun sinä et suostu käyttään kumia pannessa.
1. Tälle. Ei mitään lisättävää.
- Anonyymi
"Olen siinä asemmassa, että voin tarjota terveellisempääkin vaihtoehtoa... "
Huomaa kyllä millä asialla sinä täällä pyörit. Neitsyttä metsästämässä.
"Toivon vain, että kukaan neitsyt ei menisi saastuttamaan itseään näiden sairaiden ihmisten kanssa.."
Tuota et toivo heidän itsensä vuoksi, vaan oman itsesi.
- Anonyymi
No sp-taudit on yleisempiä lähinnä persuilla ja muulla roskaväellä
- Anonyymi
Ei vaan punavihervasemmistolla ja muulla roskaväellä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan punavihervasemmistolla ja muulla roskaväellä.
Persut kun harvemmin seksiä pääsee harrastamaan.
- Anonyymi
Pakkoko sitä on heti ruveta toisiaan nuolemaan. Suutelemista ja kumitonra seksiä vasta sp-tautitestien jälkeen.
Ongelma vain on siinä, että paljon sellaisia sp-tauteja mitä ei edes testata...
Mun profiilista löytyy aika hyvin dataa...
Sitä varten on kehitetty tälläinen suuhun laitettava suoja..
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/09/18/article-2424635-1BE744D6000005DC-367_306x423.jpg- Anonyymi
😂😂😂
🏕🐥 - Anonyymi
Eih.. 🤣
xL
Ei jumaliste... :D
Pitää ottaa neitsyt..- Anonyymi
Jos on paljon erilainen immuniteetti ihmisillä, muutkin taudit tarttuvat helposti ihmisestä toiseen.
Mutta en tiedä onko se hyödyllistä saada toiselta lisää erilaista immuniteettia kun sairastaa jonkun tartunnan ohi jolloin oma immuniteetti paranee. Voi olla hyödyllistäkin. - Anonyymi
Suuteletteko naista jonka suussa jännämiehen tautinen kulli ollut. Hyi saatana miten sairasta.
- Anonyymi
Tai kymmeniä kuten turkinmatkaajilla.
- Anonyymi
Suutelu on toiseen tutustumista ilman sanoja, paljon luonnollisempi ja puhuvampi tapa kuin typerä lätinä, ellei ole tuntemattomalle mitään oikeaa asiaa.
Oudompaa olisi alkaa tuttujen kanssa suutelemaan. - Anonyymi
Naiset karanteeniin koska levittävät tauteja panemalla jännämiehiä.
- Anonyymi
Te ätmit olette jo luonnostaan karanteenissa. Ei teillä ole mitään syytä pelätä sp-tautitartuntoja.
Samoin ei pidä piereä tuntemattomien seurassa.
Eräältä yliopiston luennoitsijalta pääsivät henget puhumaan. Ilmeenkään värähtämättä hän astui kättelemään oppilaitaan ja sanoi: "Minulla ei ole tapana piereä ventovieraitten seurassa."- Anonyymi
Suuteleminen on homoille
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852