Herran Tuleminen, varma päivämäärä, on tiedossa :)

Anonyymi

2. Tess. 2:
1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.

Matt. 24:
3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"

Matt. 24:36
Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.

Nyt, väsynyt huokaus, huh

Jeesus sanoi selvästi:
Mitä MERKKEJÄ ON PAKKO TULLA JA OLLA:
Tässä luvussa niitä PAKOLLISIA merkkejä on 4!

sitten on, mini-merkkejä, joita on:

11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

- vääriä "voideltuja", niitä on ollut ja tulee olemaan Suomessa lisää.
he ovat eskyttäneet monia, useat ovat PÄÄSEET takaisin Jumalan tykö.

- sotia. nälänhätää, maanjäristyksiä.

- laittomuus pääsee

24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

TÄMÄ ON ERITTÄIN VAARALLINEN seikka,
tekevät IHMEITÄ: joten vaikka näet ihmeitä ja ne ovat totta, niin se ei tarkotia että olisi Jumalasta.

Joten tästä Herra on sanonut:
Matt. 22:29
Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

Mistä sitten tietää mikä on oikea ja mikä väärä.
Tästä, voin jotain kirjoittaa, jossain uudessa ketjussa, mutta:
Herra VARMASTI tulee uskoville, jotka tahtovat, seurata TOTUUTTA, niin selvästi ilmoittaa, niin että ne jotka eivät tahdo eksyä, eivät eksy.

pää idea on että, ei tahdota tehdä parannusta, eli kääntyä Jumalan puoleen ja LUOPUA pahoista teoista.

Tämä on laaj juttu, mutta yksi selvä "merkki" mikä ei ole oikeaa on menesys teologia ja toinen selvä että Jumala ei ole käyttänyt eikä ole valnnnut IKINÄ, naista, mihinkää seurakunnan virkaa, saati opettajan tahi profeetan.

Kun tästä olen kirjoittanut, niin "kaikki" ovat poistettu!
Joten hyvin arka juttu kanssa.

JOTEN, LUE ITSE JUMALAN SANAA, eli Raamattua.

8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.

- USKOVAT, tulevat olemaan vainon kohteina ja alla.
- KAIKKIEN kansojen taholta, ei vain jonkun, vaan KAIKKIEN.
ja tämä ei koske vain kristittyjä, vaan kaikkia uskoja, joissa on edes pieni ripaus, oikeaa.
- tämä vaino, saa aikaan sen että uskovat, pelkäävät. iikk hiiri, ja se vaikuttaa sen että he, kuka lie, antaa uskovia ilmi eli poliisille, tahi muulle taholle.
mukamas sitten itse selviää.

TÄMÄ ON MERKKI mitä Jeesus sanoi, ja tätä merkkiä ei kukaan voi olla havaitematta.

NYT tärkeä seikka on:
36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.

Tätä päivää EI VOI LASKEA, siitä syystä, että

sen "alku lasku", päivä on liukuva eikä sitä voi tietää, vain ja yksin ISÄ tietää sen.

kuten olen tässä yhteydessä sanonut, niin:
USKOVAT voivat siirtää tätä alkupäivää RUKOUKSILLA:

20 Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.

Nyt, Jumala voi ja todennäköisesti, myös kuulee tässä asia-yhteydessä, uskovia ja vastaa.
Joten, jo se että on mahdollisuus että se alkaisia talvella, niin sukovat voivat sen "muuttaa", että se alkaa kesällä.

Jos se alkaisi, sapattina, eli Lauantaina, niin rukous voi muuttaa sen vaikka keskiviikoksi.

eli sitä alku päivää ei tiedetä ja jos tiedettäisiin voitaisiin laskea.

nyt ei voida laskea, sillä alku päivä on liikkuva.

Joten, JOKAINEN joka sanoo että olen laskenut sen päivän, ON joko suuressa harhassa, tahi sitten valehtelee tieten tahtoen.

Tällä foorumilla olen, havainnut että ensimmäinen vaihto-ehto on suurella toden-näköisyydellä, oikea.

ELI ovat suomeksi: sekaisin ja pihalla kuin lumiukoo, kesällä.

KUKAAN EI VOI TIETÄÄ SITÄ!

Oikea ja alkuperäinen Vastavoima

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Herran Tuleminen, varma päivämäärä, on tiedossa :)

      ja kuka tietää, vain ja YKSIN Isä!

      Joten antakaa Kunnia, kiitos ja Ylistys, JUmalalle ja Isälle ja Pojalle.

      Tule Herra Jeesus

      • Anonyymi

        Lue mitä Raamattu sanoo: Matteus 35-36 Mistä päivästä on kyse?

        Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa. Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.

        Milloin taivas ja maa katoavat?


      • Anonyymi

        Tuohon aikaan ei tunnettu avaruutta ja avaruuslaisia, eivät osanneet kirjoittaa.
        Sana ei katoa mutta ihmisten tietoisuus siitä että he ovat Jumalia lisääntyy huimaa vauhtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon aikaan ei tunnettu avaruutta ja avaruuslaisia, eivät osanneet kirjoittaa.
        Sana ei katoa mutta ihmisten tietoisuus siitä että he ovat Jumalia lisääntyy huimaa vauhtia.

        "Tuohon aikaan"
        Mikä aika?

        mitä tarkoitat: avaruutta?
        mitä tarkoitat: avaruuslaisia?

        "eivät osanneet kirjoittaa."
        Kuka ei osannut kirjoittaa ja mihin aikaan?

        Jeesuksen aikaa 2000 vuotta sitten vai mikä aika?


      • Anonyymi

        Raamatun kirjoituksen aikaan ei tunnettu avaruutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun kirjoituksen aikaan ei tunnettu avaruutta.

        Onko Egypti, faaraoiden eli Joosefin aikana, Raamatun "aika"?
        Onko Aabraham, kuun palvoja, Raamatun "aika"?
        Onko, heti veden paisumisen jälkeen, Raamatun "aika"?

        nyt mitä tarkoitat, avaruutta?
        sitä "paikkaa" missä tähdet ovat ?


      • Anonyymi

        Järjestääkö isä Jeesukselle viimein naista? Sellaisen lypsykoneen että tuleminen on varma!
        Omapa tuo on assiisa kuhan ei muita häiritse.


    • Höpö höpö.

    • Anonyymi

      "Lue mitä Raamattu sanoo: Matteus 35-36 Mistä päivästä on kyse?

      Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa. Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.

      Milloin taivas ja maa katoavat? "

      Okei :)
      "Mistä päivästä on kyse?"
      Tämä, oman tulkintani mukaan on se päivä kun taivas ja maa katoavat.
      Joten ainoa joka tietää tämän päivän on Isä.

      "Milloin taivas ja maa katoavat? ""
      Kukaan, paitsi Isä ei tiedä tätä.

      OLETAN, että pyrit "etsimään" eli kysymään RISTIRIIDOISTA, joita on näkyvissä.
      se että sanon että, vain ne jotka ovat Hengellä, täyttyneet kykenee ymmärtämään, taivaallisia eli hengellisiä, asioita, niin:
      Tuskin kelpaa sinulle ;)

      joten.

      On ainakin KAKSI. (2) eri merkitystä taivaalle, kreikankielessä,
      Aramean ja Hebrean, kielen jätän pois tästä, ellei ole tarpeellista ottaa sitä mukaan :)
      eli oletan ettet tiedä mitä tässä ON Aremean ja Hebreankiellä, joten jos perustelet, kreikan keilen pohjalta, tulee sitten aremasta ja hebreasta, vaikeuksia, sinulle, mutta ei minulle :)

      joten,
      1 - Fyysinen taivas, mitä on se mikä me kutsumme vaikka, ilmakehäksi, eli
      Ilmakehä
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Ilmakehä

      "Ilmakehä on Maata ympäröivä, yhden määritelmän mukaan sadan kilometrin paksuinen kaasukehä, joka koostuu ilmasta. "

      2 - henkimaailma, mikä lie, sillä me emme tiedä, siitä kovin paljoa, mutta tarpeellisen.
      Ef. 6:12
      12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

      Tässä, henkimaailmassa on ainakin 3 tasoa, mahdollisesti, ensimmäinen taso on ilmakehä, tämä on MAHDOLLISTA, mutta ei varmaa,
      toinen taivas, siitä ei ole mainintaa, joten SE VOI olla, mahdollisesti, niinkutsuttu, taivaankansi eli se mitä, litteänmaan kannattajat, kutsuvat, myös, "lasin kaltaiseksi" kupoliksi, myös taivaan vahvudeksi ja mitä nimitystä sillä sitten onkaan.

      eli Itse uskon kuten monet, että se on taivaanvahvuus, eli kupoli, jota ihminen ei voi läpäistä.

      Paavali mainitsee:
      2. Kor. 12:2
      2 Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen-oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää.

      3 Ja minä tiedän, että tämä mies-oliko hän ruumiissaan vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää-
      4 temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.

      Nyt tässä on ainakin 3 taivasta, ja tämä taivas mistä Paavali puhuu, on samalla myös Paratiisi.
      se että voit ottaa tämä esille ja sitten kysellä lisää, on mahdollista, joten tuon jo heti, ilmi sen että Taivas, mikä lie on Jumalan Valtaistuimen paikka tahi mikä lie.

      Jes. 66:1
      Näin sanoo Herra: Taivas on minun valtaistuimeni, ja maa on minun jalkojeni astinlauta. Mikä olisi huone, jonka te minulle rakentaisitte, mikä paikka olisi minun leposijani?

      joten, taivas on minun valtaistuin, ja maa on astinlauta.
      se että jos maa on litteä, niin tämä ja muut kohdat ovat kohdallaan, mutta jos maa on pallo tämä ei ole totta, vaan tulee sitten ongelmia sekä tässä että muissa kohdissa.

      Joten:

      "Milloin taivas ja maa katoavat? "

      Mitä taivasta tarkoitat?

      Oikea ja alkuperäinen Vastavoima

      • Anonyymi

        "Tässä, henkimaailmassa on ainakin 3 tasoa, mahdollisesti, ensimmäinen taso on ilmakehä, tämä on MAHDOLLISTA, mutta ei varmaa,"

        tämä ei ole henki maailma vaan tämä on se ensimmäinen eli ilmakehä.
        toinen on mahdollisesti. ef 6.12
        ja kolmas Jumalan valtaistuin.

        Oikea ja alkuperäinen Vastavoima


      • Anonyymi

        Kuulun niinsanottuun "uskontokuntaan" että meillä ei ole hahmoa nimeltä Jumala.
        Meillä on Lähde, joka on yhtäkuin kaikki ja kaikkien ajatukset yhteensä ovat he sitten avaruuslaisia tai ihmisiä tai eläimiä tai materiaa.
        Joten, ei ole taivasta ja maata koska Lähde on kaikkeus.
        Raamatun aikana vaan kun ei avaruudesta tiedetty mitään, niin eivät osanneet kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulun niinsanottuun "uskontokuntaan" että meillä ei ole hahmoa nimeltä Jumala.
        Meillä on Lähde, joka on yhtäkuin kaikki ja kaikkien ajatukset yhteensä ovat he sitten avaruuslaisia tai ihmisiä tai eläimiä tai materiaa.
        Joten, ei ole taivasta ja maata koska Lähde on kaikkeus.
        Raamatun aikana vaan kun ei avaruudesta tiedetty mitään, niin eivät osanneet kirjoittaa.

        Okei.
        selvä ja hyvää päivän jatkoa.


      • Anonyymi

        Kiitos


    • Anonyymi

      Se että, ne opettajat, jotka opetti minau kun tulin uskoon, niin tässä:
      ota koko asia yhteys ja pyri etsimään siitä pääkohdat ja jos on muualla asiasta puhuttu, niin se saattaa olla mahdollisesti, oikea tulkinta.

      joten tässä on, laajempi, asia-yhteys. :)

      33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
      34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
      35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
      36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.

      mitä arvelet, mitä aramean sana, kieli mitä Jeesus ja opetuslapset käytti, voi tarkoittaa:
      sukupolvi

      Varmaan tiedät, että Arameassa sekä Hebreassa, ei ole aina, tahi ei ole aina ollut, pisteitä ja pilkkuja, mitä, selityksen mukaan ovat vokaaleja.

      Nyt jos teksti, on ilman vokaaleja, millä MAHDOLLISILLA, sanoilla (termeillä) voidaan kääntää, tulkita sana:
      'sukupolvi' ?

      Toki tiedät että, suurella todennäköisyydellä, koko uusi testamentti on puhuttua, sen aikaista kieltä, ja se oli ei oppineilla, Aramea, joka on hyvin lähellä Hebreaa, se että tämä ja muut ovat käännetty sitten, kreikakielelle, on hyvä heille jotka sitä puhuivat.

      Kielioppi, mistä itse en tiedä mitään, on sitten niiden mukaan jotka sitä ymmärtävät, kohdillaan, jos luetaan ja kirjoitetaan Aremeaa ja käännetään se kreikaksi, jossa, siis kreikalaisessa tekstissä, tulee ongelmia juuri sen äidinkielen takai, koska, eh pyrkivät sana tarkasti kääntämään, kuten juutalaiset, kopiovat sana tarkasti omat tekstinsä.

      Joten, Aremea kielessä ei ole kielioppi ongelmia, mutta sekä hebrea, (vähän) ja varsinkin kreika-kielessä tulee äidinkielen kohdalla jopa suuria ongelmia.

      Joten:
      Millä sanoilla voidaan kääntää, sana:
      'sukupolvi' ?

      hhmmm
      Jes 54: 16-17

      • Anonyymi

        Olen käsityksessä että maailmanloppua ei tule vaan tämä nykyinen vihainen maailma saa loppunsa ja me muutumme toisistamme tietoisiksi rakastaviksi Jumaliksi eli tämä sukupolvi ei kuole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käsityksessä että maailmanloppua ei tule vaan tämä nykyinen vihainen maailma saa loppunsa ja me muutumme toisistamme tietoisiksi rakastaviksi Jumaliksi eli tämä sukupolvi ei kuole.

        i see :)
        kun kävelet, varo ettet tallaa muurahaisia, kuka tietää vaikka olisi jumala!


      • Anonyymi

        Kyllä juurikin näin, varo.
        Mutta toisaalta hän on voinut sielunkumppaneittensa kanssa "sopia" että hän lähtee ennenaikojaan.
        Varo luontokappaleita.


    • Anonyymi

      "Myös kun te näette kaikki nämä, tietäkää, että on tullut sen pasuunan puhaltaminen."

      33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.

      jos, ensimmäinen tulkita, ei minun, vaan niiden jotka tuntevat ja osaavat arameaa ja hebreaa ja kreikaa, niin:
      ovan edessä, voidaan kääntää.
      Pasuunan puhaltaminen.

      ja se että tässä on käytetty sanaa: "sen pasuunan puhaltaminen."
      'sen'
      tulee sitten tutkia, mitä sana 'sen', tässä yhteydessä eli asia yhteydessä. voi mahdollisesti tarkoittaa.

      Toki tiedät, mitä YLEENSÄ pasuunan soitto eli siihen puhaltaminen, Raamatussa merkitseeä, joten sitä ei ole tarpeellista tuoda esille :)

      Nyt sana 'sen", voi oman tulkintani mukaan, olla:

      Viimeinen pasuuna:

      Matt. 24:31
      Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.

      29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
      30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
      31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.

      Tässä on Taas, yhteys sanaa: "taivaitten voimat järkkyvät."
      ja viittaus Pietarin kiejeeseen. missä on puhetta atomeista.

      1. Kor. 15:52
      yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.

      Viimeinen pasuuna, eli Kotiin kutsu :)

      1. Tess. 4:16
      Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;

      17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

      Ilm. 10:7
      vaan että niinä päivinä, jolloin seitsemännen enkelin ääni kuuluu hänen puhaltaessaan pasunaan, Jumalan salaisuus käy täytäntöön sen hyvän sanoman mukaan, jonka hän on ilmoittanut palvelijoillensa profeetoille.

      Ilm. 11:15
      Ja seitsemäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kuului taivaassa suuria ääniä, jotka sanoivat: "Maailman kuninkuus on tullut meidän Herrallemme ja hänen Voidellullensa, ja hän on hallitseva aina ja iankaikkisesti".

      Nyt, kuten tiedät, niin ensinksi on sinetit, sitten tulee pasuunat ja viimeiseksi Vihan maljat.

      joten:
      ovan edessä, voidaan kääntää.
      Pasuunan puhaltaminen.

      No en tiedä, sillä Herrani ei sitä ja tätä ole minulle vielä kertonut.
      Mutta, varmasti, jokainen sen havaitsee.

      29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.

      Tätä ei kukaan voi sivuuttaa.
      hhhmm jostain syystä tulee Mooses ja faarao mieleen ja pimeys.

      30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
      31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.

      "kaikki maan sukukunnat parkuvat;"
      koko maailma itkee, siihen on varmaan joku syy?
      vihan maljat?
      tieto että ei enää ole aikaa eli pelastusta?

      en tiedä, mutta tämäkin tulee selville,kun Herra sen minulle paljastaa, ja teille.

      joten, odotan mielen kiinnolla, kun aurinko ei anna valoa aan on pimeä!
      sitä merkkiä ei voi olla havaitsematta.

      kuinka nopeasti sitten kaikki tapahtuu, en tiedä.
      Salaman lailla ?

      no sama se. keitän vielä lisää kahvia, ei tässä vielä kannata nukkumaan mennä

      • Anonyymi

        Kun otetaan huomioon että aika on liukuva eikä siten tapahdu yhdessä päivässä niin,
        Viime vuonna Amerikassa näkyi Auringon pimennys ja tänä vuonna oli kuun pimennys.


      • Anonyymi

        Muutumme telepaattisiksi, jolloin on mahdollista kaikkien kuulla samaan aikaan pasuunan soivan.
        "Basson" ehkä, ei ollut raamatun aikaan tunnettu sana.
        Todistus on täällä, googlaa "Mikä on luxonia" ja sieltä "sisäisten ajatustensa paljastaminen".
        Tavoite on että kaikki rauhoittuvat, rakastavat toisiaan.
        Eikä suinkaan mikään massamurha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun otetaan huomioon että aika on liukuva eikä siten tapahdu yhdessä päivässä niin,
        Viime vuonna Amerikassa näkyi Auringon pimennys ja tänä vuonna oli kuun pimennys.

        i see. ja hyvää päivän jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutumme telepaattisiksi, jolloin on mahdollista kaikkien kuulla samaan aikaan pasuunan soivan.
        "Basson" ehkä, ei ollut raamatun aikaan tunnettu sana.
        Todistus on täällä, googlaa "Mikä on luxonia" ja sieltä "sisäisten ajatustensa paljastaminen".
        Tavoite on että kaikki rauhoittuvat, rakastavat toisiaan.
        Eikä suinkaan mikään massamurha.

        okei.
        Kun tahi jos peseydyt, syöt tahi tiskaat, niin varo ettet tapa jumalia.

        ja hyvää päivän jatkoa.


      • Anonyymi

        Googlaa "Mikä on luxonia" ja sieltä "Rohkeus kohdata mitä edessä on"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlaa "Mikä on luxonia" ja sieltä "Rohkeus kohdata mitä edessä on"

        Tiesin jo nimen osasta että missä mennää, se että googlasin ei ollut yllätys.
        joten, taas
        I see ja hyvää päivän jatkoa-


    • >>eli Itse uskon kuten monet, että se on taivaanvahvuus, eli kupoli, jota ihminen ei voi läpäistä.>>

      Oletko käynyt Maan reunalla?

      • Anonyymi

        Vastasin tähän ja se on tallessa, mutta kuka lie sen poistattuntu, niin en sitä tähän laita.
        Joten, Totuus tekee kipeää ja on kovaa.

        Joten, edelleen Helsingistä näkee tallinnaaan,vaikka se on maaPALLOSSA amhdotonta!

        Joten, vääryys ja valhe, ei pääse taivaaseen!

        Oikea ja alkuperäinen Vastavoima


    • Anonyymi

      Anonyymi,, eikö sinulla ole ystäviä, joiden kanssa voisit keskustella?. Mielestäni tarvitset henkilön, jonka kanssa keskustella ja tämä henkilö voisi auttaa sinua.. Naapurimme oli samanlainen kuin sinä, ennen kuin hän sairastui.

      • Anonyymi

        On, minulla Ysätävä, jopa monta :)
        Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot sekä Hänen Poikansa ,Jeesus.

        kuka tarvitsee typeriä ihmisiä?

        no, "Mielestäni" , vai niin.

        Jumalan eli Isäni, ja veljeni eli Jeesuksen mielestä en, tarvitse, keskutelu enkä muuta apua ihmiseltä.

        joten, minulle riittää Jumala Kaikkivaltias ja Hänen Poikansa.

        Jos sairastuisin, niin sittenhän minulla on Lääkäri, ja paras sellainen lähellä!
        ja vielä, Hän on minut tehnyt joten tietää jos tarvitsen Lääkäriä :)

        Herra, on minun Lääkärini.
        ja ei maksa mitään!

        nyt, on uutta kahvia, joten
        lisää kahvia.


    • Anonyymi

      Onko, teillä, kuka lie, näkyvissä tahi arvelet että nämä 4, pää merkkiä tulee ja on osin jo tullut esille?

      mitä se merkitsee KUN, aurinko pimenee?
      ei jos vaan KUN.

    • Anonyymi

      Pelkäätkö?
      Pelkäätkö maailmanloppua?
      Googlaa "Mikä on luxonia" ja sieltä "Kirjoitatte uudelleen maahistoriaa"
      Emme Kuole mutta vielä pahempaa on tulossa, meidän täytyy sopeutua toistemme elämiin.
      Meidän täytyy olla kaveri jokaisen kanssa, eiks olekin painajainen.

      • Anonyymi

        ja hyvää päivän jatkoa.


    • Anonyymi

      Näistä profetioiden pilkkaamisesta sen verran, että pilkkaajatkin ovat osittain oikeassa.
      Jumalan sana on niin voimakas, että Hänen tahtonsa tapahtuu ja ennustetut pilkkaajat ovat äänekkäitä.

      Profetioista sen verran, että usein ne ovat tarkoitettu vain joillekin ihmisille.
      Esim. jos irakilainen profetoi tulvasta niin se todennäköisesti tarkoittaa tulvaa vain Irakissa. Meidän suomalaisten pitää ymmärtää varoituksen koskevan vain irakilaisia, joten suomalaisten ei pidä varautua tulvaan.
      Samaten profetiat ylösotosta Jumalan luo turvaan, eivät koske muita kuin Jumalan omia. Jumalattomille ei ole ylösottoa, joten oikeassa hekin ovat; Heille ylösottoa ei ole tulossa. Profetia ei siis ole heille oikea vaan väärä.

      Jumala on ilmoittanut, että hän kertoo omilleen tulostaan. Jumala ilmoitti, että katsokaa ajan merkkejä kuten kevään merkkejä. Kukaan ei tiedä, että milloin kevään ensimmäinen leskenlehti puhkeaa kukkaan, mutta voimme päätellä leskenlehden kukinnan olevan sitä lähempänä, mitä vähemmän lunta on maassa.

      Nyt aika on lähellä. Pian tämä riisto on ohi! Amen!

      • Anonyymi

        Ovatko pilkkaajat valheenopettajia (2 Piet. 2)? Teksti sopii täydellisesti Graalin maljan vartijoihin Timoteuksen kirjeessä (valehteleva lääketeollisuus).


    • Anonyymi

      Koko ketju täynnä olettamuksia ja muilta kuultuja olettamuksia. Raamattua te ette ole näköjään lukeneet, ettekä ainakaan sisäistäneet lukemaanne, vaikka siteeraattekin välillä kontekstista repäistyillä palapelin osilla väittämiänne. Voi voi!

      Raamatusta saadaan jopa lause "Jumalaa ei ole", jos niikseen halutaan todistella senkin asian olevan Raamatusta.

      • Anonyymi

        no. älä hoppuile :)
        En rukoile, ainostaan että voi Jumalan Sanan kautta todistaa ihmisille että Jumala on ja tahtoo ja toimii, vaan
        MYÖS
        että,
        Saan "KAIKKI", luonnon voimat ja vallat, käsiini!
        niin että voi aurinkoa ja kuuta ja tähtiä KÄSKEÄ!
        tähän pieni varaus, sillä en tiedä, mitä Herra on näille, kuten aurinko ja kuu, suunnitellut, mutta tähdistä, ei taideta asnoa muuta kuin että ne putoavat joskus maahan, taivaasta, eli taivaankannesta, eli kupolista joka on maan päällä, kuin katto, sillä maa on litteä, niin,
        näitä voi käskeä mieleni mukaan.

        Joten siinä on tiedemiehille selittämistä, MIKSI, tähdet hyppivät kun käsken!
        miksi. esim aurinko pysyhtyy jos käsken, miksi kuu kiertää aurinkoa eikä maata!

        joten se tulee ja se toimii!

        Joten, älä hoppuile, Jumala tekee tämän joten sinä päivänä eik äse päivä ole kaukana,
        JOKAINEN on valinnan edessä:
        palveleeko Jumalaa
        vai saatanaa!

        Joten, odota hetki ja saat valita!


    • Anonyymi

      Pyhän kirjan sivut kertovat:
      Tess luvuissa Paavali kirjoitti ylöstempauksesta. Jeesusta vastaan pilviin.
      Matt.24-25 luvut sisältävät; Jeesus kertoi juutalaiset vihan/ahdistusajalla ja Öljymäelle tulostaan.

      Jes. 27.12. Sinä päivänä Herra karistaa tähkistä jyvät maahan Eufratvirrasta aina Egyptin puroon asti, ja teidät poimitaan yksitellen, te israelilaiset.
      13. Sinä päivänä puhalletaan suureen soofar-torveen...(on juutalaisten suuri exodus).

      Kevät on Iraelissa viljan korjuun aika.

    • >>Joten, edelleen Helsingistä näkee tallinnaaan,vaikka se on maaPALLOSSA amhdotonta!>>

      Saat Nobelin palkinnon tärkeästä tieteellisestä löydöstä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe