Voi näköjään mieskin rupsahtaa Tommi Läntinen

51

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä.. Tuomas Holopainen nykyään, Sir Elwoodin hiljaisten värien Juha Lehti.. Paljon on viinaa vedetty.

• Anonyymi

Lännen Tomppa muistuttaa erityisesti virneisistä silmistään sitä bb-Ninoa (Hermas). Oranssi taitaa olla tukkaki molemmilla. Jari Sarsvuosta taas tulee mieleen kirjailija Miki Liukkonen

• Anonyymi

EI sentään Selviäjät ole keksitty ohjelmalle nimeksi laittaa

• Anonyymi

Tuo kasperi on vähän kuin Salkkareista se Lari Laurikkalan esittämä hengilö

• Anonyymi

Punapää Läntinen rupsahtaa siellä tropiikissa vielä enemmän. Ihosyöpäkin vaanii.

• Anonyymi

Taitavat olla jossain thaimaan tahi filippiinien muoviroskarannikolla, ellelivät sittnen ihan vaan kanarialla

• Miehet rupsahtaa ja kupsahtaa keskimäärin 10 vuotta naisia aiemmin.

Huippusarja tämä Selviytyjät, monipuolinen. Kuka jotain pallon potkimista tai kiekon lätkimistä jaksaa seuraa..tylsämielistä puuhaa.
      Selviytyjistä uusi olympialaji! 😄

• Anonyymi

Kupsahtaa, mutta suominainen rupsahtaa muita siskojaan aikaisemmin ylensyömisen ja -juomisen takia.

• Miehillähän on se etu, ettär ypyt tuovat karismaa useimmissa tapauksissa. Naisilla ne useimmiten ovat vain surulliset. Silmäpussit tietysti ylenmäärin kasvaessaan eivät paranna ulkonäköä

Hassua on, että jopa tuollainen alkoholistilook vetoaa moniin naisiin

• Yogamies kirjoitti:

Miehillähän on se etu, ettär ypyt tuovat karismaa useimmissa tapauksissa. Naisilla ne useimmiten ovat vain surulliset. Silmäpussit tietysti ylenmäärin kasvaessaan eivät paranna ulkonäköä

Hassua on, että jopa tuollainen alkoholistilook vetoaa moniin naisiin

Se onkin vain miehen mielipide ryppyisistä miehistä.

Walluhan on jonkinasteinen juoppo ja muutenkin mulkku, ei ihme että naisrintamalla on ollut hiljaista raikulipoikavuosien jälkeen.

• Wwuwuw kirjoitti:

Walluhan on jonkinasteinen juoppo ja muutenkin mulkku, ei ihme että naisrintamalla on ollut hiljaista raikulipoikavuosien jälkeen.

No tuo Wallu liittyi edelliseen ketjuun..

• Anonyymi kirjoitti:

Kupsahtaa, mutta suominainen rupsahtaa muita siskojaan aikaisemmin ylensyömisen ja -juomisen takia.

Tiesitkö että keski-ikäiset suomalaiset miehet ovar rapakunnossa?

• Selviytyjien lajeiksi uinti, puinti, nainti, viulunsoitto ja vitunkoitto.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Tiesitkö että keski-ikäiset suomalaiset miehet ovar rapakunnossa?

En tiennyt. Lähden kohta salille ja katson naisia ja miehiä arvioiden missä kunnossa he ovat.
        Naisilla yleensä enemmän rasvaa, ehkä alustavasti näin.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No jostain syystä ne 20 v miehet eivät voita komein mies titteleitä, mutta 20 v naiset taas valitaan kauuneimmiksi naisiksi. Kenties se on miesten manipuloimaa todellisuutta vain.

Se on totta, että miehet ovat ainakin suomessa aivan rapakunnossa. Naiset saisivat todellakin lopettaa antamasta miehille joilla painoindeksi on liian suuri. Vahinko vaan, että naiset kammoavat hinteliä miehiä eivätkä l

• Anonyymi kirjoitti:

No jostain syystä ne 20 v miehet eivät voita komein mies titteleitä, mutta 20 v naiset taas valitaan kauuneimmiksi naisiksi. Kenties se on miesten manipuloimaa todellisuutta vain.

Se on totta, että miehet ovat ainakin suomessa aivan rapakunnossa. Naiset saisivat todellakin lopettaa antamasta miehille joilla painoindeksi on liian suuri. Vahinko vaan, että naiset kammoavat hinteliä miehiä eivätkä l

Mikä ihmeen komein mies -titteli?

Hintelän ja pläskin välillä on kuuleman mukaan myös jokunen ihminen..

• Anonyymi

Vielä kammottavampaa on tissitön kurppa.
      Miehet pitävät isoista heiluvista lolloista.

• Anonyymi

Kumilollot tosin ovat perin inhat ja kädestäluostavan näköiset, mutta esimerkiksi tuolla isosieraimisella naisella on aika kivan muhkeat ja luontaisen näköiset: https://youtu.be/qRgh2JHc53k?t=10

• Pienetkin tissit voi olla seksikkäät, jopa erittäin kiihoittavat...!

• Musti.Hintikka kirjoitti:

Pienetkin tissit voi olla seksikkäät, jopa erittäin kiihoittavat...!

Ei tule vanhemmiten riippareita.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Olenko joku luonnonoikku kun mulla on sellaiset :( Noita ketjuja kun lueskelin niin kaikki olettaa että pienet on kiinteät ja suuret roikkuu, onko kaikilla näin? Mulla ainakin pienet nahkaräpylät, imetys jätti jälkensä ja pienet rinnat näyttää siltä että ne olis tyhjätty

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Itse olen nähnyt useampiakin pieniä riippareita.

• Anonyymi kirjoitti:

Olenko joku luonnonoikku kun mulla on sellaiset :( Noita ketjuja kun lueskelin niin kaikki olettaa että pienet on kiinteät ja suuret roikkuu, onko kaikilla näin? Mulla ainakin pienet nahkaräpylät, imetys jätti jälkensä ja pienet rinnat näyttää siltä että ne olis tyhjätty

Normaalit rinnat sulla on. 😊 Imetystä vartenhan naisilla ne tissit on. Miehen nännit taas on täysin turhakkeet..

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se ihon kimmoisuus kaikilta vanhemmiten menee ja rintakehän ihokin alkaa roikkua. Siinä samassa pienetkin rinnat menettää kiinteytensä ja terhakkuuntensa. Ne on lähinnä myyttejä, että rinnat on ikuisesti nöpökät. Ei ne ole kellään, ellei ole pelkät nännit, joten elä ole surkeissas. Imetys vielä edesauttaa tuossa tyhjenemis hommassa. 😎

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

Kyllähän se ihon kimmoisuus kaikilta vanhemmiten menee ja rintakehän ihokin alkaa roikkua. Siinä samassa pienetkin rinnat menettää kiinteytensä ja terhakkuuntensa. Ne on lähinnä myyttejä, että rinnat on ikuisesti nöpökät. Ei ne ole kellään, ellei ole pelkät nännit, joten elä ole surkeissas. Imetys vielä edesauttaa tuossa tyhjenemis hommassa. 😎

Kyllähän vanhemmilla miehilläkin roikkuu tissit 😁

xL

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ihan normaalia. Pienet ja kiinteät tissit ovat vain myytti.

• Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

Tuo on ihan normaalia. Pienet ja kiinteät tissit ovat vain myytti.

Ei muuten ole, olen nähnyt useita pieniä kiinteitä rintoja vanhemmilla naisilla.

• Anonyymi

Jotkut inhoaa isoja heiluvia lolloja. Makunsa kaikilla, älä luule että muilla on sama maku kuin sulla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten ole, olen nähnyt useita pieniä kiinteitä rintoja vanhemmilla naisilla.

Minä taas olen nähnyt isoja ja kiinteitä, sekä pieniä ja ryppyisiä, ja päinvastoin.

• Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

Minä taas olen nähnyt isoja ja kiinteitä, sekä pieniä ja ryppyisiä, ja päinvastoin.

Mutta isot on kiinteät yleensä vain nuorena. Pienet voi olla paaaaljon pidempään terhakkaat. Mutta ei toki kaikki pienet ole kiinteitä, mutta suuremmalla todennäkiösyyllä kuin isommat, etenkin vanhemmiten. Teitä äidin tissiä vaille jääneitä miehiä on tällä palstalla ihan liikaa.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Normaalit rinnat sulla on. 😊 Imetystä vartenhan naisilla ne tissit on. Miehen nännit taas on täysin turhakkeet..

Miehen nännit eivät ole mitään turhakkeita. Miehessä ei ole turhakkeita lainkaan. Kaikki on tarpeellista ja omilla paikoillansa sekä toimintakunnossa. Nännejä myöten.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta isot on kiinteät yleensä vain nuorena. Pienet voi olla paaaaljon pidempään terhakkaat. Mutta ei toki kaikki pienet ole kiinteitä, mutta suuremmalla todennäkiösyyllä kuin isommat, etenkin vanhemmiten. Teitä äidin tissiä vaille jääneitä miehiä on tällä palstalla ihan liikaa.

Pointtini oli että rintoja on yhtä monenlaisia kuin kantajiakin. Mielestäni on turhaa ruokkia epärealistisia odotuksia ja käsityksiä.

Monilla pienirintaisilla häviää se vähäinenkin rasvakudos sieltä rinnoista iän myötä ja lopputuloksena on nahkarukkaset. Isorintaisilla on sitten taas tuo roikkuminen.

Rinnat ovat kauniita. Parempi vaan keskittyä nauttimaan niistä ja unohtaa turha vertailu. Kyse kun on puhtaasti makuasiasta.

• Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

Pointtini oli että rintoja on yhtä monenlaisia kuin kantajiakin. Mielestäni on turhaa ruokkia epärealistisia odotuksia ja käsityksiä.

Monilla pienirintaisilla häviää se vähäinenkin rasvakudos sieltä rinnoista iän myötä ja lopputuloksena on nahkarukkaset. Isorintaisilla on sitten taas tuo roikkuminen.

Rinnat ovat kauniita. Parempi vaan keskittyä nauttimaan niistä ja unohtaa turha vertailu. Kyse kun on puhtaasti makuasiasta.

Naiset kyllä yleensä lihoo vanhemmiten jolloin ne pienetkin rinnat kasvaa.

• Anonyymi

Kaikkein kammottavinta on kaltaisesi ihmiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nehän pystyy puhaltaa täyteen, joko mies tai nainen puhaltaa. Siksi niissä on se venttiili keskellä rintaa.

• Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

Taitaa johtua toisilla imetyksestä miksi alkaa roikkua, raskaus vaikuttaa rintoihin valitettavasti. Kuten koko raskaus kroppaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Naiset kyllä yleensä lihoo vanhemmiten jolloin ne pienetkin rinnat kasvaa.

Vanhemmiten rasva siirtyy sieltä missä haluaisit sen olevan sinne minne et haluaisi sitä :p

• Anonyymi

Mikäs ihme tuo on, onhan se kuitenkin jo yli 90 vuotias.

• Anonyymi

Melkein yhtä kuluneen ja vanhan näköinen, kuin Aleksi Laiho!

• Anonyymi

Alexi Laiho on kyllä nykyään tosi huonon näköinen 🙄. Sais syödä vähän enemmän. Vai onko siltäkin vaan viinapöhö laskenut...

🏕🐥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alexi Laiho on kyllä nykyään tosi huonon näköinen 🙄. Sais syödä vähän enemmän. Vai onko siltäkin vaan viinapöhö laskenut...

🏕🐥

Ei ole oikein asiallista toisten ulkonäön arvostelu tuolla tavalla kun se kohdistuu tiettyyn henkilöön. Koskee niin teitä kahta kuin aloittajaakin. Aikuiset ihmiset...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole oikein asiallista toisten ulkonäön arvostelu tuolla tavalla kun se kohdistuu tiettyyn henkilöön. Koskee niin teitä kahta kuin aloittajaakin. Aikuiset ihmiset...

No se on totuus, että Alexi Laiho on nykyään huonon näköinen. Liian laiha. Voisin sanoa sen hänellekin ja hän saisi vastaavasti sanoa minua läskiksi.

• Anonyymi

Tommi Läntinen on porukan komein mies ja Arttu Lindeman vähiten komein koska on nuori pojanrimpula. Tommi saa varmaan Saralta pillua siellä viidakossa.

• Anonyymi

Teinitytöt eivät taida olla kanssasi samaa mieltä.

Sarahan onkin jo sinun mukaasi kurppaiässä.

• Ei saa haukkua Turun poikaa <3

Eikä tuo vielä mitään, näkisittepä mun uusimman (eilen otetun) passikuvan... Huoh.. Näytän sarjamurhaajalta, jolla on paha ummetus.. :(

• Kuva kehiin, ei me muuten uskota :)

• Harmaaritari kirjoitti:

Kuva kehiin, ei me muuten uskota :)

Lähetin sen netin kautta poliisille, joten ei ole nyt tällä hetkellä näyttää.. Enkä halua olla vastuussa ihmisten yöunien menetyksestä:)

• Anonyymi

Ei miehet mihinkään rupsahda. Tommin ja Petran kuvat vain menneet sekaisin. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      7024
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      119
      3621
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2960
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2658
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2283
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      364
      1891
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1850
    8. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      16
      1807
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1748
    10. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      51
      1636
    Aihe