Olemme / Olinme vasta seurustelleen 4 kk ja huomasin ettei hän koskaan laittanut minulle mitään romanttista viestiä eim: Hyvää yötä rakas. Vaan se olin yleen sä minä. Ärsyynnyin, kun ei mitään romanttista viestiä ei koskaan tullut ja soitotkin vain silloin, kun jompi kumpi halusi nähdä. Minä siis halusin erota. Nyt (jo) kuitenkin haluisin hänet takaisin.
Vasta erottiin
Anonyymi
1
102
Vastaukset
- Anonyymi
Pompota jojoa, sitä oikeaa narunpäässä olevaa lelua, niin kaikki pääsisi helpommalla.
Tai menen takaisin heikkalaatikolle ja opettele tekemään nukeillesi hiekkakakkuja.
ts. salli itsellesi tilaisuus aikuistua ja kasvaa rauhassa. Sinä et ole vielä pitkään aikaan seuruisteluvalmis. Kavereita tietenkin täytyy olla, mutta kavereiden kaa ollaan kavereita ja kasvetaan kaikki yhdessä ja erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"317462Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1434813Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset754456Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83532Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m793379Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta453170- 262794
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä322651Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html292509Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv882503