Oon surullinen

Anonyymi

Olisipa meidän välit niin kuin ennen. Sua oli aina kiva nähdä ja meillä oli mukavaa. Nyt mä en enää tiedä missä mennään. Oon välillä kuin ilmaa sulle. Se saa mut surulliseksi. Teinkö mä jotain väärin?

66

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nää on hankalia.

    • Anonyymi

      Mä en tiedä kaipaat sä mun seuraa, ketä sä haluat, kaipaat sä sitä yhtä entistä vai ketä.

    • Anonyymi

      Oon vaan rakastunut suhun ja siksi vaikeaa antaa huomiota. Tiedät että olen.

      • Anonyymi

        Mikä juttu toi on että rakastuneena on vaikeaa antaa huomiota? Miksi? Mikä siihen auttaisi?

        Ja jos sattuisit olemaan juuri hän; niin en tiedä.


    • Anonyymi

      En mä usko että hän olisi rakastunut muhun. Tai sitten en oikeasti tajua mitään. Toivon että välittäisi kuitenkin. Mä välitän kovasti.

      • Anonyymi

        Olen oikeasti rakastunut. Ja ollut jo pidemmän aikaa... Todella vaikea kun sitä ei voi toiselle sanoa. Olen sitten välillä kuin häntä ei aina edes olisi, koska en kuitenkaan tätä naista itselleni saa... :(


      • Anonyymi

        Miksi et saa?


      • Anonyymi

        Hän = Varattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen oikeasti rakastunut. Ja ollut jo pidemmän aikaa... Todella vaikea kun sitä ei voi toiselle sanoa. Olen sitten välillä kuin häntä ei aina edes olisi, koska en kuitenkaan tätä naista itselleni saa... :(

        Oletko mies vai nainen itse?


      • Anonyymi

        Olen mies ja etelä-suomi.


      • Anonyymi

        Ja itse myös varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itse myös varattu?

        Kuin myös hän.


      • Anonyymi

        Niin, tiedän..
        Raastavaa on olla rakastunut varattuun mieheen, mitä näille tunteille voi..


    • Anonyymi

      Mä en tee missään itestäni numeroo, kuuntelen herkällä korvalla ja peilaan sitä mitä halutaan. Sitä saa mitä tilaa, eiks niin.

    • Anonyymi

      En jotenkin jaksa uskoa että tässä on siitä kyse. Ehkä on pientä ihastumista ollut, mutta jotenkin epäilen silti. Toivon vaan että tultaisiin taas paremmin juttuun.

      • Anonyymi

        No sitten et ole hän


      • Anonyymi

        Toivoisin ehkä että olisinkin. Jos tuo on oikeasti syy kaikkeen.
        Ehkä joku päivä selviää.


    • Anonyymi

      Et tehnyt mitään väärin, aikansa oli mukavaa, mutta se häiritsi muuta elämää joten työt työnä.

    • Anonyymi

      En koskaan kirjoita oon vaan olen. Enkä ole surullinen. Olet ihana mies ja välitän sinusta. J

    • Anonyymi

      Se on mun suojautumiskeino. Tykkään susta niin paljon, mutta en halua satuttaa sua tai itseäni.

      • Anonyymi

        Miksi ystävällisyys sattuisi? Enemmän satuttaa se kun toinen jotenkin muuttuu eikä saa minkäänlaista selitystä asiaan. Ap.


      • Anonyymi

        Jatkoa vielä tuohon äskeiseen; mäkin tykkään hänestä paljon. Mutta se asia ei ole muuttunut lähiaikoina.


      • Anonyymi

        Ei ystävällisyys satukkaan. Teen just päinvastoin mitä haluaisin.


      • Anonyymi

        Miks sä niin teet? Se tuntuu pahalta.


      • Anonyymi

        En tarkoituksella. Muakin harmittaa. Jos tietäisin paremmin susta en epäröis näyttää mun tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoituksella. Muakin harmittaa. Jos tietäisin paremmin susta en epäröis näyttää mun tunteita.

        No mun käytös on ainakin suht helposti tulkittavissa vaikken suoraan mitään ole sanonutkaan. Vai mitä tietoa kaipaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoituksella. Muakin harmittaa. Jos tietäisin paremmin susta en epäröis näyttää mun tunteita.

        Voisitko olla edes oma ihana itsesi? Se riittäisi.


      • Anonyymi

        En osaa tulkita mitään.


    • Anonyymi

      No kannattaisikohan jutella?

      • Anonyymi

        Kannattaisi tietenkin. Joskus se vaan on hankalaa ja se mitä juttelun jälkeen tapahtuu. Jos mikään ei muutukaan.


    • Anonyymi

      Entä jos hänkin on rakastunut sinuun mutta koettaa pitää etäisyyttä kun pelkää, ettet sinä ole?

      • Anonyymi

        Mun on vaikea lukea häntä. Joskus tuntuu että välittäisikin, sitten taas saa mut tuntemaan ihan turhaksi. Näin vaan tunnen, ei hän mitenkään suoraan mitään sano.


    • Anonyymi

      Vois olla ,mutta nähdään enään harvoin ,vaikka kuljetaan samoja reittejä.Ehkä hän välttelee minua,tulkitsen sen tietenki niin, että hän ei välitä.Mutta ei se mun maailmaani hetkauta,uusia tulee.

    • Anonyymi

      Nyt on käynyt niin että olen ihastunut eräseen eronneeseen naiseen työpaikallani , olemme tunteneet parivuotta ja kun vuosi sitten työporukkalla oli illanvietto ja silloin viihdyimme illan toistemme seurassa, taannoin oli taas työpaikan kemut jonka jatkoilla suutelimme ,
      se oli oikein ihanaa ja kiihottavaa ja sittemmin olemme jo tapailleet vapaallakin kerran, mutta koska olen varattu siis parisuhteessa jossa ei juuri suudelmia eikä seksiä ole ollut, siksi olen hämmentynyt ja onnellinen ja yhtäaikaa surullinen jo valmiiksi siksi ettei häntä haluaisi loukata häntä sillä että ihastuin häneen tai jopa rakastuisin, olenko idiootti kun olen antanut hänelle aihetta kiinnostua minusta, mahdollisuuden ihastua vaikka olen varattu.

      • Anonyymi

        Se vähän riippuu. Jos olet sata varma, että et eroa niin ikävä homma, mutta jos olet eroamassa tai et tiedä erotako niin itse näen sen eri asiana eli voi olla ihan ok. Kantsii puhua asioista.


    • Anonyymi

      On nää ihmissuhteet vaikeita. Mäkin toivon vaan että yks mies kertoisi missä me mennään. Tietää tuskin hänkään. Töissä ei saisi rakastua, on niin hankalaa. Kun ei vaan voi mennä halimaan toista.

    • Anonyymi

      Oletko siis antanut huomiota tälle naiselle ja jutellut hänen kanssaan?

      Itse olen täysin ihastunut erääseen miehen ja varmaan hän srn tietääkin.. olen katsellut ja hymyillyt hänelle paljon, mutta hän ei koskaan juttele mulle.
      Leikkiä miehen puolelta? = Otin etäisyyttä

      Molemmat siis kuitenkin varattuja.

      • Anonyymi

        Yhtä kissa hiiri leikkiä välillä. Yks askel eteen ja kaksi taakse.


    • Anonyymi

      Onko ap varattu ja onko ihastuksensa myös? Tällaisessa tilanteessa olen itse ja voin sanoa ettei se ole kovin helppoa. Jossain kohtaa huomasin että minun ja työkaverin (nainen) välillä alkoi olla melko pitkiä ja intensiivisiä katseita. Minulle taisi käydä niin, että päästin itseni ihastumaan tähän ihmiseen pahemman kerran. Ehkä niin kävi hänellekin.

      Nyt jokainen päivä töissä on tuskaa kun ei tiedä pitäisikö pysyä kaukana vai jatkaa kuin ennenkin. Se että haluaa jotain sellaista mikä ei ole mahdollista on kuitenkin todella turhauttavaa ja masentavaa. Olen yrittänyt pysyä hänestä etäällä, jotta oma oloni helpottaisi. Ei se tosin taida auttaa mitään.

      • Anonyymi

        Voisi olla niin kuin mun kirjoittama, mutta menee miehelle.

        Ihan itkettää kun teen päinvastoin mitä haluan, juoksen pois vaikka haluan hänen syliinsä.


      • Anonyymi

        Sama juttu minulla naisella myös. Kaipaan sitä kun aiemmin juteltiin yms. Nyt kaikki on myöhäistä ja jäljelle jäi vain apea mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu minulla naisella myös. Kaipaan sitä kun aiemmin juteltiin yms. Nyt kaikki on myöhäistä ja jäljelle jäi vain apea mieli.

        MIksi myöhäistä, onko välinne mennyt poikki tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIksi myöhäistä, onko välinne mennyt poikki tms?

        Ei varsinaisesti. Ei riitaa tms. Hän on vain entistäkin saavuttamattomampi. Nyt ja aina. Pysymme nykyisin etäämpänä toisistamme.


      • Anonyymi

        Miten tällaisessa tilanteessa asian voisi korjata? Miten saada takaisin se yhteys joka oli tämän ihanan naisen kanssa vielä pari kuukautta sitten? Tämä välttely ei ainakaan toimi yhtään kun koko ajan vain tuntuu pahalta. Toinen on mielessä vain sitä enemmän mitä etäämmällä yrittää pysyä! Tämä päivä todisti taas sen.


      • Anonyymi

        Sama tilanne itselläni. Eikai auta kuin odotella :)


      • Anonyymi

        Millainen tilanne:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen tilanne:)

        Sellainen, että katsellaan ja ihmetellään, mutta mitään ei tapahdu :)


    • Anonyymi

      Jospa vaan ihmissuhteet olis mutkattomampia. Jos asioista ei puhuta, tunteet, ajatukset, ihastukset, kaikki menee vaan solmuun.
      Miksi joku muuttaa käytöstään, vaikea sanoa. Tuntuuhan se pahalta, varsinkin jos itse tahtoisi olla toisen kanssa.

    • Anonyymi

      Tämä ei voi olla minulle koska minulle työpaikka on pelkkä työpaikka. Yksityisasiat hoidetaan muualla.

      • Anonyymi

        Jos ei oo sulle niin mitä sä täällä vastailet? Eks oo ihan turhaa vaivaa...


      • Anonyymi

        Hyvä tehdä selväksi että ei ala villit huhut vellomaan.


    • Anonyymi

      Kenenkään välit tai ihmissuhteet eivät ainakaan palstailun myötä parane vai onko jollain kokemusta että välit olisivat kohentuneet tätä kautta?

      • Anonyymi

        Ei ole kokemusta, mutta ei ole tarvettakaan minkäänlaiseen kohentumiseen, siksi ettei ole ketään jonka vuoksi sitä toivoisi.


      • Anonyymi

        Silloinhan sinulla on kaikki hyvin.


    • Anonyymi

      Olishan se kiva jos kelpaisi toiselle omana itsenään. Jos et enää tarvitse mun seuraani, niin mennään sitten näin, työpaikkatuttuina. Kävisit kyllä mies muuhunkin. Jotain vain muuttui.

      • Anonyymi

        Tuntuu pieneltä hylkäykseltä kun toinen muuttaa yhtäkkiä käytöstään.


    • Anonyymi

      Omassa tapauksessa pakit tuli joten siihen se osaltani loppuu. Ahdisteluksi menee jos sen jälkeen mitään tekee, joten aion antaa olla. Jos mieli muuttuu hänellä niin toivon että itse kertoo, koska muuten tämä oli valitettavasti tässä vaikka kovin ihastunut vielä olenkin.

      • Anonyymi

        Kysyitkö ihan suoraan? Kurja juttu sitten. Itsellä tää on tällainen hämmennystä aiheuttava tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyitkö ihan suoraan? Kurja juttu sitten. Itsellä tää on tällainen hämmennystä aiheuttava tilanne.

        Itselläni myös hämmentynyt olo.


      • Anonyymi

        Millä tavalla hämmentynyt tilanne?


      • Anonyymi

        Hämmentävää vain kun on selvää, mutta silti täysin epäselvää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyitkö ihan suoraan? Kurja juttu sitten. Itsellä tää on tällainen hämmennystä aiheuttava tilanne.

        Onhan tämä ollut hyvin hämmentävää. Alkuun niin hämmentävä, että olin pitkään aivan lukossa hänen suhteensa.
        Ajan saatossa, olen suurimman hämmennyksen yli päässyt. Ja ajan saatossa tunteet ovat vain voimistuneet...


      • Anonyymi

        Oltiin jollain tavalla kavereita, sitten kai toinen ihastui, myöhemmin toinen. Nyt en enää tiedä oikein että mitäköhän sitten. Ei olla kuitenkaan niin läheisiä että tästä olis helppo puhua. Tiedä sitten. Pitäs unohtaa koko mies.


      • Anonyymi

        Kuulostaa omalta tilanteelta. Kuinka kauan suunnilleen kun pyysi ulos? Ja viitsitkö antaa muutaman tuntomerkin tästä miehestä tai edes tilanteesta jossa pyysi.Mitä jatkoon tulee niin Itse huomasin vältteleväni katsetta ja häntä yleensäkin, koska en enää tiedä missä mennään enkä haluaisi häiriköidä hänen töitään jos kuitenkin olen väärässä. Yritän kyllä jutella ihan normaalisti mutta harvoin onnistun siinä.


      • Anonyymi

        Ei suoraan kysynyt, sillä tavalla tosissaan. Heittona vaan välillä kysellyt. En usko että puhutaan samasta tilanteesta. Toivottavasti tilanteesi selkiytyy.


    • Anonyymi

      Itselläni kävi niin että oltiin jo aikalailla yhdessä ja oma elämä oli niin sekaisin että ei seurustelusta tullut yhtään mitään. Ne hetket kun kaikki oli hyvin oli todella ihanaa ja tuntui tosi hyvältä. Toinen päätti lopettaa ja olla pelkkiä kavereita. Asia itselleni ihan ok ja olen omassa päässä saanut asiat taputeltua ja hyväksyttyä. Muistelen vaan välillä niitä hetkiä todella lämmöllä ja huomaan kaipaavani niitä. Se kun tajuaa että elämässä ei kaikki mene aina niin kuin haluaisi, auttaa ainakin itseäni hyväksymään asiat. Eihän haaveilussa mitään vikaa ole. Tsemppiä kaikille jotka painii näiden asioiden kanssa.👍

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      421
      4689
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2334
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1460
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1130
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1015
    Aihe