Iltalehti julkaisi 2007 tällaisen uutisen, jossa hätääntynyt jääkarhu loikkaa hupenevalta jäälautalta toiselle.
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/200702015681710
Tuolloin useiden ilmastotutkijoiden suulla julkaistu uutisteksti oli näin raflaavaa:
"Tutkijoiden mukaan kasvihuonekaasujen lisääntyminen tekee ilmastonmuutoksen
pysäyttämisen mahdottomaksi jo kymmenessä (10) vuodessa. Jos siinä ei onnistuta,
suuri osa planeettaa voi muuttua asumiskelvottomaksi."
Minun tietojeni mukaan kasvihuonekaasuja on 2007 jälkeen laskettu ilmakehään aivan samalla vauhdilla, ei kukaan vähentänyt päästöjänsä. Se tarkoittaa että maapallo tuhoutui pilalle peruuttamattomasto jo 2017, kuten asiantuntijat ennustivat.
Kasvihuoneilmiö tuhosi maapallon 2017, noin 2 vuotta sitten
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, ja sähköauto kulkee puhtaalla sähköllä. Kun kaikki siirtyy sähköautoilijoiksi, päästöt loppuvat automaattisesti. Lisäksi kaikki lihakaupan lihat, ne on tehty kuolleista eläimistä, eläviä eläimiä ei ole vahingoitettu.
- Anonyymi
Kaikkea kaupat myyvätkin, kuolleiden eläimien lihaa, hyi.
- Anonyymi
Tällaisilla maailmantuhon ennustuksilla siis ajettiin Pariisin sopimusta:
"Miehet osallistuvat Pariisissa käynnissä olevaan hallitustenvälisen ilmastonmuutospaneelin IPCC:n kokoukseen, joka julkaisee raporttinsa huomenna. Samaan arvovaltaiseen seurueeseen Yhdysvaltalainen huipputukija Jerry Mahlman, joka pitää raportin todisteita ilmastonmuutoksesta vakuuttavina:
– Savuava ase makaa pöydällä tälläkin hetkellä.
Mahlmanin kanadalainen virkaveli Andrew Weaver menee vielä askeleen pidemmälle ja toteaa:
– Kyseessä ei ole vain savuava ase, vaan ilmasto on kuin pataljoona galaksienvälisiä savuavia ohjuksia."
Ja läpi meni kuin väärä raha. Meni kai kun itse pankkiirit sitä esittelivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268