Haluaa pitkään erota vaimostaan ja kun viimein onnistuu muuttamaan pois, muuttaa pikkuluolaan vuokralle ja ex-vaimo jää asumaan hulppeaan omakotitaloon. Mies maksaa edelleen kiltisti lainanlyhennykset talosta oman vuokransa lisäksi, koska vaimon rahatilanne ei sitä salli. Sitten pari vuotta myöhemmin ex-vaimo.sotkenut tahallaan raha-asiansa niin perusteellisesti, että mies muuttaa takaisin omakotitaloon korjaamaan raha-sotkut. Uskomatonta :D
kuka tossukka mies tekee näin?????
Anonyymi
7
266
Vastaukset
- Anonyymi
No ei kai tollasia lampaita ees ole :D
- Anonyymi
Kyllä kunnon suomalainen aisuri tekee näin. Ja ehkä lasten vuoksi?
Jännämies ei toki näin tee. - Anonyymi
Mies pikkasen seikkaili. Routa porsaan kotiin ajaa.
- Anonyymi
Onko kyse sinun rahoista? Jos ei, mitä se sinulle kuuluu?
- Anonyymi
No niinpä, jäi kai nuolemaan näppejään, kun kuvitteli itse törsäilevänsä miehen rahat, että kyllä ne kakkoset ihan pipejä päästään.
- Anonyymi
Kukin tyylillään.
- Anonyymi
Ai uskomatonta. Eiköhän maailmassa ole paljon kummallisempiakin asioita kuin mies, joka haluaa auttaa ja pitää huolta (ex)vaimostaan. Hatunnosto hänelle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794444
- 503762
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512571Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161725Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271547Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121329- 461273