EMS Vatsatrainer käyttökokemuksia

Anonyymi

Onko kenelläkään käyttökokemuksia Ems vatsatrainerista?

7

4606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viikon käyttänyt ja ainankin vatsa toimii. Ilmeiseti ärsyttää paksusulta. Jatketaan testaamista. Tuloksia läskin osalta en voi sanoa, kun kuukauden päästä. Mut ei tosta haittaakaan ole ollut.

• Anonyymi

No millane kokemus on ollu ku pidempää oot varmaa käyttänyt

• Anonyymi

3.1. 2020 sain uuden leikkikalun, käytössä on 300 € *Bluetens Duo Sport* ,
      nyt sitä testailen

• Anonyymi

Ei mitään käyttöohjeita mukana. En osaa käyttää?

• Anonyymi

En ole itse käyttänyt näitä "yhden lihaksen laitteita" mitä ostoskanavalla näkynyt, mutta koko kehon treeniä sellaisilla takki shortsit puvuilla olen kokeillut muutaman kerran ja tosi positiivisesti kyllä yllättynyt tuloksista

• Anonyymi

Itselle ulkomailla tullut tutuksi tämä EMS-treenaaminen ja laitteiden laadussa (Miha Bodytec, XBody, i-motion) on kyllä valtavasti eroja. Tähän mennessä suosikki on XBodyn puvut joita en ole viitsinyt ostaa itselle kun maksaa ~ 10,000€. Käyn sen sijaan Töölössä TekFIT:llä kerran viikossa (n. 60€/kerta) jossa nämä koko kropan XBody puvut käytössä

• Anonyymi

Itse ostin TENS/EMS-laitteen. Kun saa elektrodit oikeille kohdille ja valitsee sopivan ohjelman, niin lihakset kyllä supistuvat. Eli jos ei ole innokas treenaaja, niin kai laitteesta jotain hyötyä on verrattuna siihen, ettei tee mitään. Tuskinpa treeniä korvaa, pikemminkin on treenin tukena. Liikunnassa lihaksia käytetään kuitenkin monipuolisemmin. Väittäisin, että toimii paremmin hoikalla. Laihtuminen edellyttää kevennettyä ruokavaliota. Vatsan saa pienemmäksi siten.

Etsikää netistä ohjeet vakuumipitoon. Siinä on niin helppo vatsalihasliike, ettei ole liikuntaa lainkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe