Onko kenelläkään käyttökokemuksia Ems vatsatrainerista?
EMS Vatsatrainer käyttökokemuksia
7
3250
Vastaukset
- Anonyymi
Viikon käyttänyt ja ainankin vatsa toimii. Ilmeiseti ärsyttää paksusulta. Jatketaan testaamista. Tuloksia läskin osalta en voi sanoa, kun kuukauden päästä. Mut ei tosta haittaakaan ole ollut.
- Anonyymi
No millane kokemus on ollu ku pidempää oot varmaa käyttänyt
- Anonyymi
3.1. 2020 sain uuden leikkikalun, käytössä on 300 € *Bluetens Duo Sport* ,
nyt sitä testailen - Anonyymi
Ei mitään käyttöohjeita mukana. En osaa käyttää?
- Anonyymi
En ole itse käyttänyt näitä "yhden lihaksen laitteita" mitä ostoskanavalla näkynyt, mutta koko kehon treeniä sellaisilla takki shortsit puvuilla olen kokeillut muutaman kerran ja tosi positiivisesti kyllä yllättynyt tuloksista
- Anonyymi
Itselle ulkomailla tullut tutuksi tämä EMS-treenaaminen ja laitteiden laadussa (Miha Bodytec, XBody, i-motion) on kyllä valtavasti eroja. Tähän mennessä suosikki on XBodyn puvut joita en ole viitsinyt ostaa itselle kun maksaa ~ 10,000€. Käyn sen sijaan Töölössä TekFIT:llä kerran viikossa (n. 60€/kerta) jossa nämä koko kropan XBody puvut käytössä
- Anonyymi
Itse ostin TENS/EMS-laitteen. Kun saa elektrodit oikeille kohdille ja valitsee sopivan ohjelman, niin lihakset kyllä supistuvat. Eli jos ei ole innokas treenaaja, niin kai laitteesta jotain hyötyä on verrattuna siihen, ettei tee mitään. Tuskinpa treeniä korvaa, pikemminkin on treenin tukena. Liikunnassa lihaksia käytetään kuitenkin monipuolisemmin. Väittäisin, että toimii paremmin hoikalla. Laihtuminen edellyttää kevennettyä ruokavaliota. Vatsan saa pienemmäksi siten.
Etsikää netistä ohjeet vakuumipitoon. Siinä on niin helppo vatsalihasliike, ettei ole liikuntaa lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733