EMS Vatsatrainer käyttökokemuksia

Anonyymi

Onko kenelläkään käyttökokemuksia Ems vatsatrainerista?

7

3344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viikon käyttänyt ja ainankin vatsa toimii. Ilmeiseti ärsyttää paksusulta. Jatketaan testaamista. Tuloksia läskin osalta en voi sanoa, kun kuukauden päästä. Mut ei tosta haittaakaan ole ollut.

• Anonyymi

No millane kokemus on ollu ku pidempää oot varmaa käyttänyt

• Anonyymi

3.1. 2020 sain uuden leikkikalun, käytössä on 300 € *Bluetens Duo Sport* ,
      nyt sitä testailen

• Anonyymi

Ei mitään käyttöohjeita mukana. En osaa käyttää?

• Anonyymi

En ole itse käyttänyt näitä "yhden lihaksen laitteita" mitä ostoskanavalla näkynyt, mutta koko kehon treeniä sellaisilla takki shortsit puvuilla olen kokeillut muutaman kerran ja tosi positiivisesti kyllä yllättynyt tuloksista

• Anonyymi

Itselle ulkomailla tullut tutuksi tämä EMS-treenaaminen ja laitteiden laadussa (Miha Bodytec, XBody, i-motion) on kyllä valtavasti eroja. Tähän mennessä suosikki on XBodyn puvut joita en ole viitsinyt ostaa itselle kun maksaa ~ 10,000€. Käyn sen sijaan Töölössä TekFIT:llä kerran viikossa (n. 60€/kerta) jossa nämä koko kropan XBody puvut käytössä

• Anonyymi

Itse ostin TENS/EMS-laitteen. Kun saa elektrodit oikeille kohdille ja valitsee sopivan ohjelman, niin lihakset kyllä supistuvat. Eli jos ei ole innokas treenaaja, niin kai laitteesta jotain hyötyä on verrattuna siihen, ettei tee mitään. Tuskinpa treeniä korvaa, pikemminkin on treenin tukena. Liikunnassa lihaksia käytetään kuitenkin monipuolisemmin. Väittäisin, että toimii paremmin hoikalla. Laihtuminen edellyttää kevennettyä ruokavaliota. Vatsan saa pienemmäksi siten.

Etsikää netistä ohjeet vakuumipitoon. Siinä on niin helppo vatsalihasliike, ettei ole liikuntaa lainkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7054
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3391
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe