Huono pomo

Anonyymi

Työpaikallani on paska pomo. Ei ymmärrä ihmisiä. Minulla on vaikea elämäntilanne, hirveän kiireinen viikko yksityiselämässä ja hän laittaa vielä lisäprojektia tyhön. Näin kävi viime viikolla. Työni ei ole Ma -Pe 8 - 16 . Se jo rasittaa. Onneksi nyt laskeutuu kesärauha. Töissä on lomien vuoksi vain pakolliset työt.

9

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole ainoa jolla on ollut todella tyhmmiä pomoja yhdelle hommasin varotuksen toiselle lopputilin.
      Kun eivät ymmärtäneet mitään.

      • Anonyymi

        Moi
        Otin lopputilin helmikuun puolella pomo ihan sieltä ???,kerran se kirpaseen olen ihan toinen ihminen ja töitä on tarjottu.loma tekee terään kaikkea hyvää pidän sulle peukkuja. ja hyvää kesää


    • Anonyymi

      Käytkin töissä vain palkan takia. Voit toki jättäytyä pois työelämästä kokonansa. Silloin voit keskittyä täysillä yksityiselämääsi. Firma hankkii uuden ihmisen tilallesi. Kaikki voittavat.

      • Anonyymi

        Mennään yhdessä hel***n


    • Anonyymi

      Duunarin korvaaminen paremmalla duunarilla on helppoa kuin heinänniitto. Ei kannata kuvitella olevansa korvaamaton.

      • Anonyymi

        Tuolle tielle jos lähdet niin et ikinä löydä tarpeeksi hyvää duunaria ja kun sana kiirii että vaadit mahdottomia, pian sulle ei tule tarjollekaan kuin pohjasakkaa jotka ei muualle pääse.
        Paha kello kuuluu kauas työnantajistakin... paina se kaaliisi!


    • Anonyymi

      Paska pomo on kuin firman maine ja kun tieto kiirii niin kukaan itseään kunnioittava duunari ei mulkkujen pomojen kanssa lähde aikaansa tuhlaamaan, joten kallein tyyppi firmassa on paska pomo ja saa firman jopa konkkaan typerällä käytöksellään.

      Niin tyhmiä ovat että kuvittelevat ettei tieto liiku kun vittuilevat duunareille.

    • Anonyymi

      Vai niin?Olen siis huono pomo?Ei siinä sitten mitään.
      Ei tarvitse enää töihin tulla.Se on monoa ahteriin nyt.
      Laitan lopputili rahat tulemaan tilille.

      • Anonyymi

        Heh hee heikot firmat ovat boikotissa ikuisesti ja netissä keskustellaan ja naureskellaan ahkerasti mm siitä kuinka paskaa liksaa joku tietty pulju maksaa, ja vuokrafirmjen kusetukset sekä niiden asiakasyritykset ovat top10 jutuissa, kun tietäisit!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe