Huono pomo

Anonyymi

Työpaikallani on paska pomo. Ei ymmärrä ihmisiä. Minulla on vaikea elämäntilanne, hirveän kiireinen viikko yksityiselämässä ja hän laittaa vielä lisäprojektia tyhön. Näin kävi viime viikolla. Työni ei ole Ma -Pe 8 - 16 . Se jo rasittaa. Onneksi nyt laskeutuu kesärauha. Töissä on lomien vuoksi vain pakolliset työt.

9

164

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole ainoa jolla on ollut todella tyhmmiä pomoja yhdelle hommasin varotuksen toiselle lopputilin.
      Kun eivät ymmärtäneet mitään.

• Anonyymi

Moi
        Otin lopputilin helmikuun puolella pomo ihan sieltä ???,kerran se kirpaseen olen ihan toinen ihminen ja töitä on tarjottu.loma tekee terään kaikkea hyvää pidän sulle peukkuja. ja hyvää kesää

• Anonyymi

Käytkin töissä vain palkan takia. Voit toki jättäytyä pois työelämästä kokonansa. Silloin voit keskittyä täysillä yksityiselämääsi. Firma hankkii uuden ihmisen tilallesi. Kaikki voittavat.

• Anonyymi

Mennään yhdessä hel***n

• Anonyymi

Duunarin korvaaminen paremmalla duunarilla on helppoa kuin heinänniitto. Ei kannata kuvitella olevansa korvaamaton.

• Anonyymi

Tuolle tielle jos lähdet niin et ikinä löydä tarpeeksi hyvää duunaria ja kun sana kiirii että vaadit mahdottomia, pian sulle ei tule tarjollekaan kuin pohjasakkaa jotka ei muualle pääse.
        Paha kello kuuluu kauas työnantajistakin... paina se kaaliisi!

• Anonyymi

Paska pomo on kuin firman maine ja kun tieto kiirii niin kukaan itseään kunnioittava duunari ei mulkkujen pomojen kanssa lähde aikaansa tuhlaamaan, joten kallein tyyppi firmassa on paska pomo ja saa firman jopa konkkaan typerällä käytöksellään.

Niin tyhmiä ovat että kuvittelevat ettei tieto liiku kun vittuilevat duunareille.

• Anonyymi

Vai niin?Olen siis huono pomo?Ei siinä sitten mitään.
      Ei tarvitse enää töihin tulla.Se on monoa ahteriin nyt.
      Laitan lopputili rahat tulemaan tilille.

• Anonyymi

Heh hee heikot firmat ovat boikotissa ikuisesti ja netissä keskustellaan ja naureskellaan ahkerasti mm siitä kuinka paskaa liksaa joku tietty pulju maksaa, ja vuokrafirmjen kusetukset sekä niiden asiakasyritykset ovat top10 jutuissa, kun tietäisit!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      40
      2586
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      55
      1072
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      66
      921
    4. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      53
      867
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      783
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      11
      710
    7. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      61
      691
    8. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      634
    9. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      617
    10. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65
      613
    Aihe