varatut ja sinkku naiset

Anonyymi

mitä olutta ostat miehellesi jotta hän saa nauttia jääkiekosta ja onko oluen kanssa jotakin hyvää

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olisi mies, hän saisi itse ostaa omat oluensa oman mielensä mukaan. Ja oheistuotteet kanssa.

• Anonyymi

etkö itse halua ostaa ja ilahduttaa miestäsi ja samalla ostaa itsellesikin

• Anonyymi

ja entä jos mes ostaa olutta ja bratwurstia teille kummallekkin ja yhdessä katsotte lätkää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja entä jos mes ostaa olutta ja bratwurstia teille kummallekkin ja yhdessä katsotte lätkää

En pidä oluesta, joten en tiedä mikä on hyvää. Mies olisi varmasti ennen minua ostanut itse oluensa, joten miksi ei ostaisi jatkossakin?

En halua bratwurstiakaan. Napsahtavat nakit yms. käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pidä oluesta, joten en tiedä mikä on hyvää. Mies olisi varmasti ennen minua ostanut itse oluensa, joten miksi ei ostaisi jatkossakin?

En halua bratwurstiakaan. Napsahtavat nakit yms. käy.

no mitä sinä haluaisit juoda ja kun maistat bratwurstia niin heität nakit menemään ja vaadit bratwurstia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no mitä sinä haluaisit juoda ja kun maistat bratwurstia niin heität nakit menemään ja vaadit bratwurstia

Olen maistanut bratwurstia enkä pidä siitä.

Juon esim. punaviiniä, kuivaa siideriä, lonkeroa, kirkasta viinaa jollain lantringilla, salmiakkikossua jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen maistanut bratwurstia enkä pidä siitä.

Juon esim. punaviiniä, kuivaa siideriä, lonkeroa, kirkasta viinaa jollain lantringilla, salmiakkikossua jne.

itse olen ottanut pohjiksi viinaa limsan kera kun mennyt baareihin ja baareissa juonut olutta mutta nyt ostanut olutta kun pelit tulee mutta jossain vaiheessa täytyy lopettaa oluen juontikin ettei tule tapa tai juoppoa ja baareiluakin yritän vähentää no en paljon käy baareissa mutta yritän lopettaa sen vallan mutta joskus voi tulla mieleen että menis baariin jos sinne ilmaantuisikin kiva sinkkunainen

• Anonyymi

En osta mitään olutta. Saunailtoina tulee kyseeseen makkara, muuten oman halun mukaan itseohjautuvasti.

• Minulle alkoholitonta kiitos. Ai kukaan ei osta? No perkele litkin sitten sitä alkoholitonta suruuni 😝

• Anonyymi

mitä jos miehesi haluaa karhu kolmosta ja jotain muuta hyvää siihen

• Anonyymi kirjoitti:

mitä jos miehesi haluaa karhu kolmosta ja jotain muuta hyvää siihen

Minä olen muistaakseni mies, ja yritän pysyä sellaisena.

• Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

Minä olen muistaakseni mies, ja yritän pysyä sellaisena.

mutta vastasit että ostat miehellesi alkoholitonta

• Anonyymi kirjoitti:

mutta vastasit että ostat miehellesi alkoholitonta

Vastasin että jos joku nainen haluaisi ostaa minulle olutta, niin alkoholitonta sitten kiitos. Tai sitten sisäinen naiseuteni on saanut yliotteen. Nyt minun pitää kuitenkin siistiä muhkeaa partaani.

• Anonyymi

Kyllä läski kansa syö sipsejä ja juo olutta. Sitten ihmetellään kun kumppani jättää

• HortenMarket

Heinekeniä ostin..on tästä kuukaus tai pari. Pari tölkkiä..isoa.

• Niijoo ostin myös suolapähkinöitä ja jotain grillimaustepähkinöitä!? Sinne uppos.

• Anonyymi

saatko juoda toisen tölkeistä ja onko jotain muuta hyvää lisukkeena ja kumpi voittaa suomi vai britit

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

Niijoo ostin myös suolapähkinöitä ja jotain grillimaustepähkinöitä!? Sinne uppos.

varmasti nauttisi enemmän jos puoliksi söisitte ja katsotte yhdessä kiekkoa

• Anonyymi kirjoitti:

saatko juoda toisen tölkeistä ja onko jotain muuta hyvää lisukkeena ja kumpi voittaa suomi vai britit

Saan tietysti, yleensä en kyllä halua juoda. Joskus saatan juodakin.

Me ei katella kumpikaan kiekkopelejä. Dokkareita katellaan yhdessä , elokuvia ja Grand Desingns on kateltu aina yhdessä. Nykyään tehdään pihatöitä yhdessä ja telkkarista lähinnä muksut kattelee lastenohjelmia.

Nyt isäntä lupas pelata likalle jonkun " tason" pleikalla..niil on yks peli mitä vuoroin peöaa. Siinä rakennetaan jotain..

• Anonyymi kirjoitti:

Mä on pruukannu syödä iltapalaks salaattia, ylipäänsä kasviksia, jotain merenelävää...hedelmää tai marjoja. Ruisleipäsiivun/ näkkäriä ja teetä.

Kevyempi linja ollut hetken aikaa pöperöissä. Kesällä pääsen treeniryhmään, fyssa ohjaa mulle henk.koht ohjelman salilla millä vahvistaa keskikehon lihaksia ja selän takia. Ja jalkojen.

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

Saan tietysti, yleensä en kyllä halua juoda. Joskus saatan juodakin.

Me ei katella kumpikaan kiekkopelejä. Dokkareita katellaan yhdessä , elokuvia ja Grand Desingns on kateltu aina yhdessä. Nykyään tehdään pihatöitä yhdessä ja telkkarista lähinnä muksut kattelee lastenohjelmia.

Nyt isäntä lupas pelata likalle jonkun " tason" pleikalla..niil on yks peli mitä vuoroin peöaa. Siinä rakennetaan jotain..

juotko siideriä ja katso sinä kolmoselta kiekkoa

• Anonyymi kirjoitti:

juotko siideriä ja katso sinä kolmoselta kiekkoa

Yök molemmille, en oo koskaan tykänny kummastakaan, siideristä enkä kiekosta. 😃

Ainoat alkoholit mitkä joskus kelpaa, kylmä Heineken ja Ouzo. Muut saa kaataa viemäriin...molskis.

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

Yök molemmille, en oo koskaan tykänny kummastakaan, siideristä enkä kiekosta. 😃

Ainoat alkoholit mitkä joskus kelpaa, kylmä Heineken ja Ouzo. Muut saa kaataa viemäriin...molskis.

no mikä juoma sinulle maistuu kun haluat nauttia esim elokuvasta

• Anonyymi kirjoitti:

no mikä juoma sinulle maistuu kun haluat nauttia esim elokuvasta

Vesi. Nyt öitä. 😊

• Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

Vesi. Nyt öitä. 😊

olis ollu kiva kirjoitella mutta hyvää yötä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe