mitä olutta ostat miehellesi jotta hän saa nauttia jääkiekosta ja onko oluen kanssa jotakin hyvää
varatut ja sinkku naiset
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olisi mies, hän saisi itse ostaa omat oluensa oman mielensä mukaan. Ja oheistuotteet kanssa.
- Anonyymi
etkö itse halua ostaa ja ilahduttaa miestäsi ja samalla ostaa itsellesikin
- Anonyymi
ja entä jos mes ostaa olutta ja bratwurstia teille kummallekkin ja yhdessä katsotte lätkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja entä jos mes ostaa olutta ja bratwurstia teille kummallekkin ja yhdessä katsotte lätkää
En pidä oluesta, joten en tiedä mikä on hyvää. Mies olisi varmasti ennen minua ostanut itse oluensa, joten miksi ei ostaisi jatkossakin?
En halua bratwurstiakaan. Napsahtavat nakit yms. käy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pidä oluesta, joten en tiedä mikä on hyvää. Mies olisi varmasti ennen minua ostanut itse oluensa, joten miksi ei ostaisi jatkossakin?
En halua bratwurstiakaan. Napsahtavat nakit yms. käy.no mitä sinä haluaisit juoda ja kun maistat bratwurstia niin heität nakit menemään ja vaadit bratwurstia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no mitä sinä haluaisit juoda ja kun maistat bratwurstia niin heität nakit menemään ja vaadit bratwurstia
Olen maistanut bratwurstia enkä pidä siitä.
Juon esim. punaviiniä, kuivaa siideriä, lonkeroa, kirkasta viinaa jollain lantringilla, salmiakkikossua jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen maistanut bratwurstia enkä pidä siitä.
Juon esim. punaviiniä, kuivaa siideriä, lonkeroa, kirkasta viinaa jollain lantringilla, salmiakkikossua jne.itse olen ottanut pohjiksi viinaa limsan kera kun mennyt baareihin ja baareissa juonut olutta mutta nyt ostanut olutta kun pelit tulee mutta jossain vaiheessa täytyy lopettaa oluen juontikin ettei tule tapa tai juoppoa ja baareiluakin yritän vähentää no en paljon käy baareissa mutta yritän lopettaa sen vallan mutta joskus voi tulla mieleen että menis baariin jos sinne ilmaantuisikin kiva sinkkunainen
- Anonyymi
En osta mitään olutta. Saunailtoina tulee kyseeseen makkara, muuten oman halun mukaan itseohjautuvasti.
Minulle alkoholitonta kiitos. Ai kukaan ei osta? No perkele litkin sitten sitä alkoholitonta suruuni 😝
- Anonyymi
mitä jos miehesi haluaa karhu kolmosta ja jotain muuta hyvää siihen
Anonyymi kirjoitti:
mitä jos miehesi haluaa karhu kolmosta ja jotain muuta hyvää siihen
Minä olen muistaakseni mies, ja yritän pysyä sellaisena.
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Minä olen muistaakseni mies, ja yritän pysyä sellaisena.
mutta vastasit että ostat miehellesi alkoholitonta
Anonyymi kirjoitti:
mutta vastasit että ostat miehellesi alkoholitonta
Vastasin että jos joku nainen haluaisi ostaa minulle olutta, niin alkoholitonta sitten kiitos. Tai sitten sisäinen naiseuteni on saanut yliotteen. Nyt minun pitää kuitenkin siistiä muhkeaa partaani.
- Anonyymi
Kyllä läski kansa syö sipsejä ja juo olutta. Sitten ihmetellään kun kumppani jättää
Heinekeniä ostin..on tästä kuukaus tai pari. Pari tölkkiä..isoa.
- Anonyymi
saatko juoda toisen tölkeistä ja onko jotain muuta hyvää lisukkeena ja kumpi voittaa suomi vai britit
- Anonyymi
HortenMarket kirjoitti:
Niijoo ostin myös suolapähkinöitä ja jotain grillimaustepähkinöitä!? Sinne uppos.
varmasti nauttisi enemmän jos puoliksi söisitte ja katsotte yhdessä kiekkoa
Anonyymi kirjoitti:
saatko juoda toisen tölkeistä ja onko jotain muuta hyvää lisukkeena ja kumpi voittaa suomi vai britit
Saan tietysti, yleensä en kyllä halua juoda. Joskus saatan juodakin.
Me ei katella kumpikaan kiekkopelejä. Dokkareita katellaan yhdessä , elokuvia ja Grand Desingns on kateltu aina yhdessä. Nykyään tehdään pihatöitä yhdessä ja telkkarista lähinnä muksut kattelee lastenohjelmia.
Nyt isäntä lupas pelata likalle jonkun " tason" pleikalla..niil on yks peli mitä vuoroin peöaa. Siinä rakennetaan jotain..Anonyymi kirjoitti:
Mä on pruukannu syödä iltapalaks salaattia, ylipäänsä kasviksia, jotain merenelävää...hedelmää tai marjoja. Ruisleipäsiivun/ näkkäriä ja teetä.
Kevyempi linja ollut hetken aikaa pöperöissä. Kesällä pääsen treeniryhmään, fyssa ohjaa mulle henk.koht ohjelman salilla millä vahvistaa keskikehon lihaksia ja selän takia. Ja jalkojen.- Anonyymi
HortenMarket kirjoitti:
Saan tietysti, yleensä en kyllä halua juoda. Joskus saatan juodakin.
Me ei katella kumpikaan kiekkopelejä. Dokkareita katellaan yhdessä , elokuvia ja Grand Desingns on kateltu aina yhdessä. Nykyään tehdään pihatöitä yhdessä ja telkkarista lähinnä muksut kattelee lastenohjelmia.
Nyt isäntä lupas pelata likalle jonkun " tason" pleikalla..niil on yks peli mitä vuoroin peöaa. Siinä rakennetaan jotain..juotko siideriä ja katso sinä kolmoselta kiekkoa
Anonyymi kirjoitti:
juotko siideriä ja katso sinä kolmoselta kiekkoa
Yök molemmille, en oo koskaan tykänny kummastakaan, siideristä enkä kiekosta. 😃
Ainoat alkoholit mitkä joskus kelpaa, kylmä Heineken ja Ouzo. Muut saa kaataa viemäriin...molskis.- Anonyymi
HortenMarket kirjoitti:
Yök molemmille, en oo koskaan tykänny kummastakaan, siideristä enkä kiekosta. 😃
Ainoat alkoholit mitkä joskus kelpaa, kylmä Heineken ja Ouzo. Muut saa kaataa viemäriin...molskis.no mikä juoma sinulle maistuu kun haluat nauttia esim elokuvasta
Anonyymi kirjoitti:
no mikä juoma sinulle maistuu kun haluat nauttia esim elokuvasta
Vesi. Nyt öitä. 😊
- Anonyymi
HortenMarket kirjoitti:
Vesi. Nyt öitä. 😊
olis ollu kiva kirjoitella mutta hyvää yötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770