Muistathan, että Halla-aho on kirkkopäivien

46

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikeaahan olisi olla muistamatta, kun asiasta tiedotetaan 24/7. Mutta yllättäen asia jopa liittyy luterilaisuuteen, vaikkakaan ei suoranaisesti.

• No, sepä hyvä 🤓

• usko.vainen kirjoitti:

No, sepä hyvä 🤓

Sanopa muuta 8>

• Anonyymi

Kiitos!

• Anonyymi

Taidat aika lailla tykätä siitä Jussista..

-- Vicky Leak

• Tykkään asioista joista puhuu ja ajaa 🤓

• usko.vainen kirjoitti:

Tykkään asioista joista puhuu ja ajaa 🤓

Tykkäät, että Venäjä yrittää hajottaa Euroopan pieniksi paloiksi, joista ei olisi sille vastusta.

Itävallan skandaali on vain jäävuoren huippu.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Tykkäät, että Venäjä yrittää hajottaa Euroopan pieniksi paloiksi, joista ei olisi sille vastusta.

Itävallan skandaali on vain jäävuoren huippu.

On mielenkiintoista jatkossa nähdä, että puraiseeko Venäjän touhu lopulta itseään hanuriin, vai ovatko eurooppalaiset tosiaan niin tyhmiä, että ansaitsevatkin tulla trollatuiksi.

• Therionym kirjoitti:

On mielenkiintoista jatkossa nähdä, että puraiseeko Venäjän touhu lopulta itseään hanuriin, vai ovatko eurooppalaiset tosiaan niin tyhmiä, että ansaitsevatkin tulla trollatuiksi.

Kovasti ainakin globalstit yrittävät olla osa Afrikaakin 🤓 Minä kannatan kansallaivaltioita.

• usko.vainen kirjoitti:

Kovasti ainakin globalstit yrittävät olla osa Afrikaakin 🤓 Minä kannatan kansallaivaltioita.

No tuosta nyt otti selvän kuka sai.

• Therionym kirjoitti:

No tuosta nyt otti selvän kuka sai.

Niin, mikä pelko siitä Venäjästä nyt on kun muutenkaan ei globalisteilla ole väliä mikä maa mikä kansa 😃

• usko.vainen kirjoitti:

Niin, mikä pelko siitä Venäjästä nyt on kun muutenkaan ei globalisteilla ole väliä mikä maa mikä kansa 😃

Ehkä sinä itse osaat parhaiten kertoa mitä pelkoja sinulla on. Niistä ja noista globalisteista sinun kannattaa tosiaan kertoa psykiatrillesi. Me emme täällä voi sinua auttaa.

• Therionym kirjoitti:

Ehkä sinä itse osaat parhaiten kertoa mitä pelkoja sinulla on. Niistä ja noista globalisteista sinun kannattaa tosiaan kertoa psykiatrillesi. Me emme täällä voi sinua auttaa.

Ei minulla ole mitään pelkoja mutta kovasti sinäkin tunnut Venäjää pekkäävän 🤔

• usko.vainen kirjoitti:

Ei minulla ole mitään pelkoja mutta kovasti sinäkin tunnut Venäjää pekkäävän 🤔

En minä Venäjää pekkää.

• Therionym kirjoitti:

En minä Venäjää pekkää.

Sepä hyvä sitten 🤓 palstan vihervassut näkevät kovasti vaivaa muiden venäjäsuhteista.

• usko.vainen kirjoitti:

Sepä hyvä sitten 🤓 palstan vihervassut näkevät kovasti vaivaa muiden venäjäsuhteista.

Kiitos tiedosta. Seuraavaksi varmaan kerrot minulle säätiedotteen.

• Therionym kirjoitti:

Oleppa hyvä vaan 😃
        Säätä voit katsoa vaikka Fonectan sivuilta 🌤☀️☔️

• usko.vainen kirjoitti:

Oleppa hyvä vaan 😃

Kokoajan kiinnostaa enemmän.

• Therionym kirjoitti:

Votka Rankki, melkein valmista...

• Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

Oleppa hyvä vaan 😃

Sieltä kyllä katsotaan puhelinnumeroita.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Votka Rankki, melkein valmista...

Tulin itse Strömmingsbådanin kautta ja huomasin heikkoa ylätuulta. Näin Utön kohdalla tuon uskövaisen sätkimässä jäissä, mutta alusta oli liian myöhäistä kääntää sinne apuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Sieltä kyllä katsotaan puhelinnumeroita.

Totta 😄 tarkoitin Forecaa 🌤☀️☔️

• usko.vainen kirjoitti:

Mahdollisista maanpetosaikeista tulemme varmasi näkemään vaivaa aina kun sellaisia voidaan vähänkin epäillä. Sehän on jokaisen isänmaallisen suomalaisen kansalaisvelvollisuus.

Ruotsi-Sveitsi näkyy muuten juutuupista VPN:n kautta, varmaan katsot kun osaat IP-numeroitakin tutkia? Helvetisti näkyy sveitsiläisiä katsomossa. Mahtava tunnelma, amen

• usko.vainen kirjoitti:

Totta 😄 tarkoitin Forecaa 🌤☀️☔️

Tarkoitan, että olet surkea.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kolmesta keskusteluun osallistuvasta se Joonas vaikuttaa ihan älykkäältä.

• Anonyymi

Minusta hän on ihan turha tyyppi. Pisteet Jussille!

• Joonaan Pelimies oli parasta kotimaista poliittista satiiria ikinä. Ja melkein ulkomaistakin.

• Anonyymi

Onhan se hienoo että uskiksen kaltainen mulkkukin täällä saa päätään aukoa. Ties mitä muuten tapahtuisi...

• Anonyymi

Taitaa olla liian heiveröinen muuhun.

Nimimerkki: Matteo Salvettu

• Sinulle voisi kasvaa edes pieni pippeli niin voisit lopetaa ton puskista huutelun, eiks niin 😄❓

• Anonyymi

Eipä se näytä sinuakaan estävän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla liian heiveröinen muuhun.

Nimimerkki: Matteo Salvettu

Totta tuo. Mutta mitä muuta voit odottaa ihmiseltä jota kiinnostaa ruumiinosat, niiden koot ja koostumukset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tuo. Mutta mitä muuta voit odottaa ihmiseltä jota kiinnostaa ruumiinosat, niiden koot ja koostumukset?

Sinua ei taida kiinnostaa mikään?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinua ei taida kiinnostaa mikään?

Aika monia kiinnostaa esimerkiksi tiede, luonto ja tekniikka, mutta sinä usko.vainen et kuulu heihin (meihin) edes ulkojäsenenä.

Sveitsi iski 1-0, ja meteli Bratislavan täpötäydessä hallissa on sanoinkuvaamaton.

• Anonyymi

Humen laki (Humen giljotiini): Tosiasioista ei voi johtaa moraalisia sääntöjä.

• Anonyymi

Hyvä keskustelu, Jussi on viisas ja älykäs mies.

• Älykäs kyllä, mutta viisaudessa on paljon toivomisen varaa.

• Anonyymi

Kuuntelin, oli hyvä.

• Anonyymi

Samoin!

• Anonyymi

Joka neljäs eu-vaaleihin osallistuva persu on rikollinen

Halla-aho et kumppanit ovat syyllistyneet uskonrauhan rikkomiseen ja kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.

Mikä inhottavinta, veljeyly venäjämielisten puolueitten kanssa, epä eettistä.

• Ei ikävä. Niikko valehteli, että kaikki ovat nuorena tehneet rikoksia.

• Anonyymi

Eikö Salekin ole hyvissä väleissä Venäjän kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö Salekin ole hyvissä väleissä Venäjän kanssa?

Kummallista, että joidenkin venäjäsuhteet miellyttävät ja joidenkin eivät....

• Jep!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe