Synttärit. Onko turussa jotain hyvii vuokrattavia saunatiloja 20 hengelle.
Kotona ei kuitenkaan voi pitää kun naapurit skitsoo metelistä.
Missä pidän mun 40 vuotis
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On niitä vaikka mitä, bastu turku 2 on hyvä, omat viinat sallittu.
Kertun sauna 25 henkilölle omat viinat saa viedä - Anonyymi
Örtvikenin paperitehtaan parkkipaikalla on kivaa juchlia 40 vuotista taivallustaan https://www.sca.com/en/about-us/This-is-sca/Our-businesses/ortviken-paper-mill/
- Anonyymi
Älä kutsu darkia koska se ei juo ja pilaa tunnelman.
- Anonyymi
Mik makin saunatilat on hyvä koska siellä ulkoterassi ja voi grillailla Pidämme siellä säbä joukkueemme saunailtoja. Maksaa jotain 75 euroa tunti
- Anonyymi
Minä en vietä syntymäpäiviä, kun isä on opettanut että on LASTENTOUHUJA viettää syntymäpäiviä enää 15 ikävuoden jälkeen ja sitten vasta seuraavat 50-vuotiaana ja 100-vuotiaana, muuten olet LUUSERI ELI TYTTÖMÄINEN POIKAkin, jos vietät :D
Mutta yökerhoilusta, pitäisiköhän joskus vaivautua käymään, on pitkä aika kun viimeksi, varmasti toivottaisivat tervetulleeksi muutenkin kaupungin yöelämään, kun en ole kenellekään mitään velkaa, jne: tervetuloa asiakkaaksi, jos ehtisin ja viitsisin seikkailla.
Yli 27 vuotta on tullut asuttua samassa kaupungissa joten jotain saatan tietääkin sitten kaupungista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704886
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484006- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413378
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo853078Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv652938Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666